Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Θέλω το Luis Diogo Santo για να κάνει ζέσταμα ο PABLO GARCIA.
Πέρα απο την πλάκα μου αρέσει ο Κalvo του Άρη και αγωνίζεται και σε θέσεις που έχουμε πρόβλημα(και πιθανόν να αποκτήσουμε ακόμη μεγαλύτερο)
Πέρα απο την πλάκα μου αρέσει ο Κalvo του Άρη και αγωνίζεται και σε θέσεις που έχουμε πρόβλημα(και πιθανόν να αποκτήσουμε ακόμη μεγαλύτερο)
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4156
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
τι λετε για JAN SIMAK;;
εγω θα τον γουσταρα στην παοκαρα μας
λιγο πσηχακιας αλλα παικταρας!!!!
εγω θα τον γουσταρα στην παοκαρα μας
λιγο πσηχακιας αλλα παικταρας!!!!
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Johnys έγραψε:Καλά έλληνας μεγάλο ταλέντο δύσκολα να βγει και ας έχεις εγκαταστάσεις καλύτερες του άγιαξ.
Ξέρει κανεις κανένα έλληνα παιχταρά?
Κανένα ταλέντο με τι σημασία τις λέξεως?Όχι κουτσιανικούλη κτλ.
Καλά θα ήταν να μπορούμε να βρούμε κανένα ταλέντο από λατινική αμερική,εκεί που παίζεται ακόμα μπάλα και όχι ποδόσφαιρο.
φίλε έχουμε έναν παίκτη τον μωησιαδη...(λάθος το έγραψα) επιθετικός με ταχύτητα έχει το γκολ και πολεμάει....17 χρονων αν δεν κανω λαθος...απο τα μεγαλύτερα ταλέντα στην ελλαδα..εδω θα φανεί αν εχουμε κάλους προπονητές
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Steenage έγραψε:Παρε ματι ενα παιχτακι που μενει ελευθερος το καλοκαιρι
ταχυτατος παιχταρας αλλα ειναι ακριβος ...
Julian de Gúzman
http://transfermarkt.de/de/spieler/1083 ... rofil.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Juli%C3%A1n_de_Guzm%C3%A1n
http://www.youtube.com/watch?v=ZUJKUbOda7A
http://www.exedrasports.gr/default.asp? ... 5&catID=28
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Antonio Barragán
http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... rofil.html
Ο οποίος έμεινε ελεύθερος μετά απο δικαστική διαμάχη με τη DEPORTIVO <νομίζω>.
http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... rofil.html
Ο οποίος έμεινε ελεύθερος μετά απο δικαστική διαμάχη με τη DEPORTIVO <νομίζω>.
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Αν φύγει ο Δάρλας φέρτε τον Sorin!!!!!Πλέον δεν κοστίζει πολλά!!!!
http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... rofil.html

http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... rofil.html
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Του Ράγμπι είναι ο τυπάς?
Ποιο χοντρός απο τον Μίκι Κουίν είναι αυτός ρε.
Ποιο χοντρός απο τον Μίκι Κουίν είναι αυτός ρε.
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Κοίτα έχει να παίξει μπάλα κανα δυο χρόνια, δε ξέρω πόσα θέλει για συμβόλαιο, αλλα πάνω κάτω στην ίδια κατάσταση δεν ήταν και οι Conceicao, Musli, Contreras kai Garcia? Άσε που ταιριάζει και στον χαρακτήρα με τους παραπάνω. Ίδια ράτσα είναι!!!!

- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Γίνετα να πάρουμε τα 2 βραζιλιανάκια επιθετικούς που έχει η Al Jazira Club
http://www.transfermarkt.co.uk/en/verei ... seite.html
και τον Valdivia?
http://www.transfermarkt.co.uk/en/verei ... seite.html
και τον Valdivia?
