μεταξυ παγκου και κερκιδας θα ειναι!
Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
- ehemithos 199
- Δημοσιεύσεις: 1526
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
- Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
- Επικοινωνία:
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
και μενα τον αιγυπτιο μου θυμισε...ρε τον φανταζεστε αυτον σε ομαδα του σαντος?
μεταξυ παγκου και κερκιδας θα ειναι!
μεταξυ παγκου και κερκιδας θα ειναι!
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
3 Βραζιλιάνους θέλω στον Π.Α.Ο.Κ. και σχετικά εφικτό να τους αποκτήσουμε.
Lucio , και μπροστά Elano για την ουσία , Ronaldo για τη γκλαμουριά.
Lucio , και μπροστά Elano για την ουσία , Ronaldo για τη γκλαμουριά.
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
ποσο κοστολογειται.παικτουρα ειναι.εαν ερθει ειναι απο αυτους που θα πεσουν τα τσιμενταgeonov29 έγραψε:geoavr έγραψε:Αυτό το παικτάκι τον Ντάγκλας μπορεί κάποιος να τον φέρει στον ΠΑΟΚ?
Δεν θα μείνει τσιμέντο όρθιο!!!!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=LcZPye-oSqY
Λοιπόν ο Mr Ντάγκλας είναι 19 ετών.Πριν 1-2 χρόνια τον παίρναμε με κανένα τριακοσάρι χιλιάρικα,τώρα το Transfermarkt τον έχει στα 2 εκατομ.
αλλά εγώ θα έβαζα ακόμα ένα μηδενικό γιατί μπήκαν στο παζάρι τα big boys(Μάντσεστερ-Ρεάλ-Γιουβέντους).
Τον έβαλα εδώ γιά πλάκα φυσικά και γιά να δω αν σας έφερνε συνειρμικά στον μεγαλύτερο παίκτη που φόρεσε την ασπρόμαυρη φανέλα μετά τον Κούδα.Και αυτή την στιγμή μόνο ο Ντάγκλας μοιάζει με τον Σίκα.
Πάρτε μιά γεύση από μιά δεκάδα-αφρόκρεμα κάτω των 20 Βραζιλιάνους & Αργεντίνους.Φυσικά εκτός από αυτούς τους είκοσι(που κάτω από 5 εκατ. δεν πέφτει κανένας) υπάρχουν και μερικές δεκάδες ακόμα ακατέργαστα διαμαντάκια.Εκεί σε θέλω Ζήση.......
http://www.sport24.gr/html/ent/828/ent.286828.asp
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Δυστυχώς αυτούς τους παίκτες πρέπει μόλις τους ανακαλύπτεις να τους παίρνεις αμέσως αλλά υπάρχει μεγάλο ρίσκο. Όλοι βρίσκονται υπο παρακολούθηση από πλούσια κλαμπ της Ευρώπης και είναι δύσκολο να τους αγοράσουμε. Έναν Σικαμπάλα καταφέραμε να πάρουμε, ο οποίος ήταν ανάλογης κλάσης, κι έπεσε σε άσχημη εποχή.
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Γι αυτο φτιαχνουμε αθλητικο κεντρο! Για να δημιουργουμε δικα μας ταλεντα μιας και δεν θα μπορουμε ποτε να δινουμε μεγαλα ποσα για πολυ νεαρους παιχτες
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Καλά έλληνας μεγάλο ταλέντο δύσκολα να βγει και ας έχεις εγκαταστάσεις καλύτερες του άγιαξ.
Ξέρει κανεις κανένα έλληνα παιχταρά?
Κανένα ταλέντο με τι σημασία τις λέξεως?Όχι κουτσιανικούλη κτλ.
Καλά θα ήταν να μπορούμε να βρούμε κανένα ταλέντο από λατινική αμερική,εκεί που παίζεται ακόμα μπάλα και όχι ποδόσφαιρο.
Ξέρει κανεις κανένα έλληνα παιχταρά?
Κανένα ταλέντο με τι σημασία τις λέξεως?Όχι κουτσιανικούλη κτλ.
Καλά θα ήταν να μπορούμε να βρούμε κανένα ταλέντο από λατινική αμερική,εκεί που παίζεται ακόμα μπάλα και όχι ποδόσφαιρο.
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Φίλε είχα εναν συμμαθητή που αν τον επεξεργαζόταν μια ομάδα θα είχε φτιάξει το πιο ολοκληρωμένο χαφ τα τελευταία χρόνια. Αλλα απο μικρό τον κοροιδεύανε. Ταλέντο υπάρχει αλλα μένει αναξιοποίητο. Οι Πορτογάλοι τον ίδιο πληθυσμό με μας έχουνε και όλο βγάζουνε παικταράδες.Εδώ ακόμα κάνουμε προπόνηση με το μάτι.
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Γιατι ποσες ομαδες εχουν εγκαταστασεις και οργανωση στην Ελλαδα? Στοιχειωδως ο παναθηναϊκος και εχει ηδη βγαλει τον Νινη, ο οποιος εχει προοπτικες.
Επισης και ο ολυμπιακος εχει πολλους νεους παιχτες αν και δεν τους εχω δει για να εχω αποψη.
Αν το θετεις σε σχεση με τη νοοτροπια και γενικα το πως θεωρουμε καποιον ταλεντο στην Ελλαδα, ισως εχεις, εν μερει, δικιο.
Ας εχω ομως εγκαταστασεις, ας εχω και σοβαρους ανθρωπους που διαθετουν και τις καταλληλες γνωσεις και τοτε θα δεις οτι ειναι να βγουν ταλεντα
Επισης και ο ολυμπιακος εχει πολλους νεους παιχτες αν και δεν τους εχω δει για να εχω αποψη.
Αν το θετεις σε σχεση με τη νοοτροπια και γενικα το πως θεωρουμε καποιον ταλεντο στην Ελλαδα, ισως εχεις, εν μερει, δικιο.
Ας εχω ομως εγκαταστασεις, ας εχω και σοβαρους ανθρωπους που διαθετουν και τις καταλληλες γνωσεις και τοτε θα δεις οτι ειναι να βγουν ταλεντα
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Κι όταν βγαίνει κάποιο ταλέντο είτε καίγεται πχ. Νίνης ή τον δίνουν να ψηθεί για καμιά δεκαριά χρόνια.
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Lucio οκ,αλλα μπροστα κακα για την ουσια και ροναλντινιο για την γκλαμουρια...axilleas4 έγραψε:3 Βραζιλιάνους θέλω στον Π.Α.Ο.Κ. και σχετικά εφικτό να τους αποκτήσουμε.
Lucio , και μπροστά Elano για την ουσία , Ronaldo για τη γκλαμουριά.
Ας μην μικραινουμε τον ΠΑΟΚ μας
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Ναι αμέ, δυνατό παιδί είσαι, γιατί να μην την παλέψεις!
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15