Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
Sekeris
Δημοσιεύσεις: 2001
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος 2018, 14:07

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Sekeris »

Να υποτιμάς μια διοργάνωση που τα τελευταία χρόνια ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να μπεις ούτε στους ομίλους...
Άβαταρ μέλους
Piero
Δημοσιεύσεις: 1361
Εγγραφή: Σάβ 05 Νοέμ 2016, 13:47
Τοποθεσία: NRW,DE

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Piero »

Του χρόνου Γιουρόπα . Μόνο μπούνε και οι δύο όμιλοι τσλ και μας ξεφτιλισουν τελείως

Gesendet von meinem Redmi Note 8 Pro mit Tapatalk
Άβαταρ μέλους
bersekeros
Δημοσιεύσεις: 11366
Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 20:56

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από bersekeros »

Piero έγραψε:Του χρόνου Γιουρόπα . Μόνο μην μπούνε και οι δύο όμιλοι τσλ και μας ξεφτιλισουν τελείως
Για το πρώτο , αισιόδοξο σε κόβω.

Για το δεύτερο, που δεν είναι απίθανο, θα γελάει και ο κάθε πικραμένος μαζί μας
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Αν για κάποιο απίθανο λόγο βγούμε 2οι και παρει το Europa καμιά Inter,Sevilla,Man.u , basaksehir
Τότε οριστικοί αντίπαλοι μας θα είναι η Victoria Plzen και η Rapid Vienna
Andrew R
Δημοσιεύσεις: 3046
Εγγραφή: Κυρ 21 Δεκ 2014, 23:31

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Andrew R »

Να μην χάνουμε την πίστη μας φίλε doomlord. Δεν είμαστε κακοι σαν ομάδα, απλά όταν κάτι στραβωνει σε εμας, πρέπει να τα διαλυσουμε όλα. Πολύ σημαντική η απόφαση του ΚΑΣ
Άβαταρ μέλους
Mitsospaoki4
Moderator
Δημοσιεύσεις: 14127
Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Mitsospaoki4 »

Ραπίντ Βιέννης χρωστάμε κάτι ;)
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Φέτος είμαι πιο ψύχραιμος,περυσι εφαγα μεγάλη στεναχώρια
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Mitsospaoki4 έγραψε:Ραπίντ Βιέννης χρωστάμε κάτι ;)
Συνήθως σε όσους χρωστάμε....μεγαλώνουμε το χρέος :lol:
Βλέπε Αγιαξ :D
Άβαταρ μέλους
bersekeros
Δημοσιεύσεις: 11366
Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 20:56

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από bersekeros »

Doomlord4 έγραψε:Αν για κάποιο απίθανο λόγο βγούμε 2οι και παρει το Europa καμιά Inter,Sevilla,Man.u , basaksehir
Τότε οριστικοί αντίπαλοι μας θα είναι η Victoria Plzen και η Rapid Vienna
Αδερφέ πώς από Κροάτες πήγαμε σε Τσέχους;
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Doomlord4 έγραψε:Για 2η ή 3η θέση έχω τοποθετηθεί πάμπολλες φορές
Είναι ποτέ δυνατόν να προτιμούμε την 3η θέση;
Εννοείται πως συμφωνώ με τον bersekeros

Τώρα αν βγούμε οι 2οι, μεσα σε όλα τα πιθανά σενάρια πιστεύω πως θα κληρωθούμε ως δυνατοί με 2 πιθανές ομάδες

Lask, από Αυστρία
2η ομάδα Κροατίας

Στην Κροατία διεκδικούν την 2η θέση 4 ομάδες
NK Lokomotiva
NK Osijek
Rijeka
Hajduk Split

Προσωπικά δίνω προβάδισμα στην Lokomotiva


Στην Αυστρία υπολείπονται ακόμα 3 αγωνιστικές με κρισιμότερο ματς το Rapid Wien - LASK

Αν η Rapid κλέψει την 2η θέση,τότε θα είμαστε στους αδύναμους με στάνταρ αντιπαλους τις:

Viktoria Plzen
Rapid Wien



Αν προκριθούμε εξασφαλίζουμε τους ομίλους Europa

Όλα αυτά μόνο στην περίπτωση που ο κάτοχος του Europa League, βγει απ ευθείας απο την χώρα του στο C.L
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Στο προχθεσινό Rapid Wien - LASK νίκησε η Rapid,οπότε θα είμαστε στους αδύναμους
Υπάρχει όμως και το σενάριο που δεν σας ανάπτυξα καθόλου

Ο Κάτοχος Europa να μη βγει απ το πρωταθλημα του στο C.L
Άβαταρ μέλους
bersekeros
Δημοσιεύσεις: 11366
Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 20:56

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από bersekeros »

Ευχαριστώ, πολύ ωραίος!
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

ΠΑΟΚ και Ευρώπη : Όλα τα σενάρια


Πέντε αγωνιστικές πριν το τέλος των πλέι οφ, ο ΠΑΟΚ δεν είναι πλέον το φαβορί, αλλά παραμένει στο παιχνίδι της 2ης θέσης, ακόμη κι αν δεν του επιστραφούν απο το CAS οι 7 βαθμοί.

Η 2η θέση οδηγεί στο νοκ άουτ παιχνίδι της 25η/26ης Αυγούστου του 2ου προκριματικού του Τσάμπιονς Λιγκ και με μια νίκη, ο εκπρόσωπος της Ελλάδας συνεχίζει στον 3ο γύρο κι εξασφαλίζει στη χειρότερη περίπτωση τους ομίλους του Γιουρόπα Λιγκ. Είναι στην πράξη, ένα παιχνίδι σχεδόν 10 εκατομμυρίων ευρώ!

Στη 2η φάση θα παίξουν έξι ομάδες και μέχρι τώρα έχουν οριστικοποιηθεί οι τρεις.

H Aλκμάαρ από την Ολλανδία, η Βικτόρια Πλζεν απο την Τσεχία και η Ραπίντ Βιέννης από την Αυστρία.

Απομένει να ξεκαθαρίσουν οι δεύτεροι της Ελλάδας (ΠΑΟΚ ή ΑΕΚ), της Τουρκίας (Σίβασπορ, Γαλατασαράι ή Μπεσίκτας) και της Κροατίας (Λοκομοτίβα Ζάγκρεμπ, Όσιεκ, Χάιντουκ ή Ριέκα).

Οι ομάδες χωρίζονται σε ισχυρές και ανίσχυρες και για την ώρα, σίγουρα στους ισχυρούς είναι η Βικτόρια Πλζεν και η Ραπίντ Βιέννης, και σίγουρα στους ανίσχυρους ο εκπρόσωπος της Κροατίας.

Όλα θα κριθούν από το ποιος θα τερματίσει 2ος στην Τουρκία.

Αν είναι 2η η Σίβασπορ, ο ΠΑΟΚ, εφόσον βγει 2ος, πηγαίνει στους ισχυρούς και θα κληρωθεί με έναν εκ των Σίβασπορ, Αλκμάαρ και τον εκπρόσωπο της Κροατίας.

Αν τερματίσει 2η η Γαλατασαράι ή η Μπεσίκτας, ο ΠΑΟΚ πάει στους ανίσχυρους και θα κληρωθούν με έναν και των Γαλατασαράι ή Μπεσίκτας, Βικτόρια Πλζεν, Ραπίντ Βιέννης.

Στην Τουρκία, πάντως, η κατάσταση είναι λίγο μπερδεμένη.



Η Τράπζονσπορ ειναι τιμωρημένη με ένα χρόνο αποκλεισμό από την Ευρώπη λόγω παραβίασης του FFP, αλλά έχει προσφύγει στο CAS.

Αν δικαιωθεί και βγει δεύτερη, τότε -οπως και η Σίβασπορ- πάει στους ανίσχυρους και ο ΠΑΟΚ στους ισχυρούς.

Αν η Τράπζονσπορ μείνει τιμωρημένη, και την Σίβασπορ την περάσει κάποια εκ των Γαλατά ή Μπεσίκτας, τότε ο ΠΑΟΚ πάει στους ανίσχυρους. Αυτό θα συμβεί και αν καταλήξει 2η στην Τουρκία η Μπασακσεχίρ, καθώς έχει περισσότερους βαθμούς από τον ΠΑΟΚ στην ειδική βαθμολογία της ΟΥΕΦΑ.

Αν ο ΠΑΟΚ τερματίσει 2ος, με το τέλος του τουρκικού πρωταθλήματος θα ξέρει τους πιθανούς αντιπάλους του στον 2ο προκριματικό.

Η κλήρωση γι΄ αυτό τον γύρο, θα γίνει στις 10 Αυγούστου.




Γιώργος Κουβεντίδης Thessports

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Βέβαια,ο τίτλος είναι ΌΛΑ τα σενάρια, αλλα μαύρα μεσάνυχτα για τις διαφοροποιήσεις με τον κατακτητή του Europa
Υπνος βαθύς
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Doomlord4 την Σάβ 04 Ιούλ 2020, 17:06, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

aivas19 έγραψε:
Doomlord4 έγραψε:Αν νικήσουμε αύριο την αεχ και ο κάτοχος Europa πάρει εισιτηριο ομίλων C.L από το πρωτάθλημά του,
τότε το Rapid Wien - LASK που παίζει αύριο θα βγάλει τον κατά 50% πιθανό μας 1ο αντίπαλο

Άμπελ θα κάτσεις να το δεις,έτσι;
(Μάλλον όχι,αφου παίζουμε κι εμείς :lol: )
Νεος στο φορουμ. Ευχαριστουμε για την αναλυση αδερφε!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Να σαι καλά φίλε! Καλως όρισες!
Άβαταρ μέλους
bersekeros
Δημοσιεύσεις: 11366
Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 20:56

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από bersekeros »

Doomlord4 έγραψε:... μαύρα μεσάνυχτα για τις διαφοροποιήσεις με τον κατακτητή του Europa
Υπνος βαθύς
Πο...πο... εντάξει... καμία σχέση , με όπως τα έχεις γράψει αναλυτικά και ξεκάθαρα εσύ.

Αναμένουμε και το άλλο σενάριο.
Να'σαι καλά.

Στο συγκεκριμένο θέμα, είσαι ότι πιο ξεκάθαρο και κατανοητό έχω διαβάσει.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”