Σιγά μη γράψει "δε θα ξαναστείλω στα περιστέρια αντί να πασάρω" 100 φορές με το 1 ποδι σηκωμένο, ποδοσφαιριστής είναι..Dimotikos έγραψε:Ρε παιδιά ......
...
Το παλικαράκι είναι απλά....Λάμπρος Χούτος !!!!!
Ούτε καν συγνώμη δεν ζήτησε...!
Όπως και ο Σορλέν στο πρώτο ημίχρονο...!
...
Απο 1 φάση την καταστροφή φέρνεις.
Οκ χάθηκε η νίκη αλλα έτσι κι αλιώς όχι ότι την δικαιούμασταν κιόλας..