Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
Αν ο ΠΑΟΚ δικαιωθεί στο CAS δεν θα επιστραφούν οι βαθμοί και στην Ξάνθη;
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
Η Ξανθη νομιζω εφαγε μειον και για κατι αλλο ασχετο με εμας.
- bersekeros
- Δημοσιεύσεις: 11366
- Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 20:56
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
Η Ξάνθη έχει φάει -7 για το θέμα με εμάς και -5 για το πιστοποιητικό συμμετοχής/ μη έγκαιρη υποβολή γνωστοποίησης αλλαγής μετοχολογίου της. Σύνολο -12.
Με έγκαιρη δικαίωση δική μας στο CAS, θα επιστραφούν και σε αυτή οι 7 βαθμοί.
Με έγκαιρη δικαίωση δική μας στο CAS, θα επιστραφούν και σε αυτή οι 7 βαθμοί.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
Ο αυγουλακης και η επιτροπη του κωλου η οποια απαρτιζεται απο ανικανους flat earthers εξακολουθουν να υπαρχουν. Μεγαλη ηττα αυτο
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
Ήττα γιατί η κυβέρνηση κάνει αυτό που υποσχέθηκε στους φίλους της? Αναμενόμενο δεν ήταν? Εκτός και αν πιστεύουμε ότι έχουμε την δύναμη να επιβάλουμε στον Μητσοτάκη το δίκαιο..... Επιλογές μητσοτακη είναι όλα αυτά.... Ο Αυγενακης είναι ένας παλιατσος υπάλληλος.....
Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
Ακριβώς... Ο αυγενακης κάνει τη δουλειά του.. Γι αυτό εκλέχθηκε, γι αυτό τοποθετήθηκε εκεί... Μακάρι να είχαμε κι εμείς ένα βουλευτή, όχι να κάνει τα αίσχη αυτά, αλλά να σηκώσει κεφάλι και να πει ότι όλο αυτό είναι φαρσί κωμωδία... Έναν που να εκλέχθηκε μόνο και μόνο επειδή είναι ΠΑΟΚ. Έχουμε;;
Έχουμε.. Και η ξεφτίλα είναι πολύ μικρή για να περιγράψει την πολιτική του οντότητα.. Δε ήθελα επ ουδενι να γίνει αυγενακης.. Ας γινόταν ΠΑΟΚΤσακι κ ας τιμουσε τους ψηφοφόρους του, και το δίκαιο του. Εφαμιλλος με Φασουλα για μένα.
Έχουμε.. Και η ξεφτίλα είναι πολύ μικρή για να περιγράψει την πολιτική του οντότητα.. Δε ήθελα επ ουδενι να γίνει αυγενακης.. Ας γινόταν ΠΑΟΚΤσακι κ ας τιμουσε τους ψηφοφόρους του, και το δίκαιο του. Εφαμιλλος με Φασουλα για μένα.
- buffalobill4
- Δημοσιεύσεις: 7406
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
Πολύ σωστό. Ο αυγενακης είναι υπάλληλος, Μαριονέτα και αχυρανθρωπος. Είναι ξεκάθαρα επιλογή κουλη. Όλοι το ξέρουμε. Η παε το ξέρει; γιατί αν το ξέρει μάλλον κάνει τα στραβά μάτια καθώς σε καμία της ανακοίνωση δεν είχε το όνομα του κουλη αλλά μόνο του αχυρανθρωπου.
- bersekeros
- Δημοσιεύσεις: 11366
- Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 20:56
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
Έτσι όπως τα λες είναι, ΑΛΛΑ σίγουρα υπάρχουν πράγματα στο παρασκήνιο που δεν γνωρίζουμε. Γιατί πλέον και το Έθνος (εφημερίδα και site ) και το OPEN, πλέον συγκαταλεγονται ανάμεσα στα φιλοκυβερνητικά μέσα. Η κριτική δε, αυτών των μέσων, περιορίζεται αυστηρά στο πρόσωπο του αυγενάκη.buffalobill4 έγραψε:Πολύ σωστό. Ο αυγενακης είναι υπάλληλος, Μαριονέτα και αχυρανθρωπος. Είναι ξεκάθαρα επιλογή κουλη. Όλοι το ξέρουμε. Η παε το ξέρει; γιατί αν το ξέρει μάλλον κάνει τα στραβά μάτια καθώς σε καμία της ανακοίνωση δεν είχε το όνομα του κουλη αλλά μόνο του αχυρανθρωπου.
ΥΓ Να μην αναφέρω και τις φήμες ότι επίκειται αγορά αριθμού μετοχών του Ιβάν στο Σκάι και ότι το management (όχι τις μετοχές) του Open , το αναλαμβάνει ο αλαφούζος.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
Αληθές αυτό. Και το χρεώνεται ο Ιβάν. Επελέγη να χτυπηθεί το σαμάρι, που είναι παντελώς της πούτσας σαν οντότητα, πολιτική σίγουρα, το πιθανότερο και σε άλλα επίπεδα. Ενώ η βασική ευθύνη για τη φετινή αλητεία των μαρουφοαρκουδιάρηδων έχει άλλο ονοματεπώνυμο. Δε νοείται να μην έχει αφεθεί έστω να εννοηθεί, σε δημόσια θέα, ότι ο υπάλληλος του πρεζέμπορα δεν τοποθετήθηκε στη συγκεκριμένη θέση παρά τη θέληση/ανοχή του ... εθνοσωτήρα του κώλου.buffalobill4 έγραψε:Πολύ σωστό. Ο αυγενακης είναι υπάλληλος, Μαριονέτα και αχυρανθρωπος. Είναι ξεκάθαρα επιλογή κουλη. Όλοι το ξέρουμε. Η παε το ξέρει; γιατί αν το ξέρει μάλλον κάνει τα στραβά μάτια καθώς σε καμία της ανακοίνωση δεν είχε το όνομα του κουλη αλλά μόνο του αχυρανθρωπου.
- buffalobill4
- Δημοσιεύσεις: 7406
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
Έτσι ακριβώς. Ας δούμε πως θα κλείσει η ιστορία η οποία φαίνεται να πήρε τον δρόμο της και κρίνουμε αναλόγως της μετέπειτα στάσης μας
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
Αν ισχυει οτι ο επομενος θα ειναι ο Βασιλης Οικονομου, θα μιλαμε για μια απο τα ιδια. Ισως και χειροτερα.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
Ως γνωστό τα πάντα αλλάζουν με τον μετασχηματισμο.Εχω εμπιστοσύνη στην κυβέρνηση.Ο ουρανός θα γίνει πιο γαλανος.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
Ποιός Οικονόμου; Απο το ΣΚΑΙ; Αυτός είναι μεγάλη κ@@@@@α... 
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X
Πάντως η αστυνομία λειτούργησε πολύ γρήγορα και σωστά στο θέμα Μαρκέλλας. Απορώ πως γίνεται να μην μπορεί να λειτουργήσει ανάλογα στο θέμα 3 τόνων κοκαΐνης
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk