seaman έγραψε:Ο καθένας διαχειρίζεται τις ισορροπίες στην Ομάδα με τον τρόπο του. Δεν ταιριάζανε και τον οδήγησε στην ξενιτιά Έτσι απλά και όμορφα, για να τον απολαύσει ο γαύρος τελικά, αν πουν περασμένα ξεχασμένα τα παλιά με τον πατέρα του.
Το θέμα δεν είναι να βγάζουμε μόνο ταλεντακια αλλά και σωστούς μελλοντικούς επαγγελματίες. Χωρις να ξέρω κάτι συγκεκριμένο, θεωρώ πως κάποιο λόγο θα ειχε ο Γκαρσία (ο οποίος έχει δώσει ευκαιρίες ακόμα και σε 15χρονα, βλέπε Κουτσιας) να έρθει σε ρήξη με τον μικρό. Από την άλλη, όταν η Νάπολι θέλει να σε ανανεώσει με πολύ καλούς οικονομικούς όρους και εσύ επιλέγεις να μην ανανεώσεις με πρόσχημα τον χρόνο συμμετοχής στην πρώτη ομαδα....ε δεν πας και κλείνεις με τον Ολυμπιακό. Εκτός αν είχες όνειρο ζωής να πας στον Ολυμπιακό.... τρανταχτό πρόσφατο παράδειγμα ο Σιαμπανης