Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6308
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από jibbie »

ρε το νιονιο παλι με τα ψεμματα θα σωθει και φετος..
Άβαταρ μέλους
buffalobill4
Δημοσιεύσεις: 7406
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από buffalobill4 »

Νταξει μπορεί να είναι και σχήμα λόγου αυτό που είπε. Ότι η ομάδα είναι απερισπαστη στα πο. Δηλαδη να τρέχουν συζητήσεις αλλά να μην γίνει γνωστό τίποτα ώστε να μην διαταραχτεί η στόχευση όλης της ομάδας στα πο.

Όπως και να έχει θα δείξει. Αν με το που τελειώσουν αρχίσουμε να ανακοινωνουμε πωλήσεις αγορές δανεισμούς θα ξέρουμε ότι όντως υπήρχε προεργασία. Αν πάλι με το που τελειώσουμε, αρχίσουμε να ακουμε περί αξιολόγησης του νέου τδ, μετάγραφικούς στοχους που μας έχουν στο περίμενε γιατί περιμένουν κάτι καλύτερο, θα ξέρουμε πως όντως είχαν στο μυαλό τους να μην ασχοληθούν πριν τα πο
Άβαταρ μέλους
seaman
Δημοσιεύσεις: 9536
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011, 17:58
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από seaman »

Έτσι είναι.

Σήμερα, βλέπουμε Λύρατζη, Μπάλο και Τσαούση (μπήκε αλλαγή στη θέση του Λύρατζη).

Δυστυχώς, τίποτα το ιδιαίτερο.
prist64
Δημοσιεύσεις: 7608
Εγγραφή: Σάβ 09 Αύγ 2014, 11:36

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από prist64 »

seaman έγραψε:
Ζαμπονόπιτα όμως που να παίζει με ευχέρεια όλες τις θέσεις πίσω από τον φορ , ακόμα και φορ, δυστυχώς δεν έχουμε καμία.
ειπαμε οτι το ξενο ειναι πιο γλυκο,αλλά με μετρο

αν κυκλοφορουσε εκει εξω ο Γαιτανιδης
κωλο θα στηνανε ολες οι ομαδες για να τον αποκτησουν
και ναι,μπορει να παιξει ολες τις θεσεις πισω απο τον φορ,αλλά και φορ

λιγο η ατυχια του που τραυματιστηκε
λιγο η μαλακια που δεν στηριζουμε πραγματικα τους νεους μας
ειναι η αιτια που δεν προσφερε στον φετινο Π.Α.Ο.Κ.
renegade
Δημοσιεύσεις: 19474
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από renegade »

++++
Άβαταρ μέλους
seaman
Δημοσιεύσεις: 9536
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011, 17:58
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από seaman »

Οκ. Nα περιμένουμε τον κάθε πιτσιρίκο Γαϊτανίδη να ετοιμαστεί και τους έτοιμους 24χρονους να τους αφήσουμε στους ανταγωνιστές. Την ευχέρεια που έχει ο ζαμπονόπιτας και με τα δύο πόδια, δεν την έχει κανένα από τα δικά μας τα παλικάρια που τα έχουμε για τοπ.

Υγ. Ούτε φέτος τον βλέπω τον συγκεκριμένο μικρό και θα πω μετά από σκέψη και μια προσωπική εμπειρία.

Με τα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε στην είσοδο στο παιχνίδι με τη Σλόβαν στη Μπρατισλάβα, κάποιοι τυχεροί από εμάς καταφέραμε να δούμε το παιχνίδι από τα επίσημα παρέα με τα μέλη της αποστολής μας. Καθόμουν ακριβώς πίσω από τους Γαϊτανίδη και Λάμπρου (που ήταν εκτός 18άδας). Σας πληροφορώ ότι ζήτημα να είδαν 10 λεπτά από το παιχνίδι. Μόνο με μηνυματάκια στο insta ασχολιόντουσαν σε σημείο που σκεπτόμασταν μέχρι και να τους καρπαζώσουμε. Και μετά λέμε γιατί δεν παίζουν μπάλα...
prist64
Δημοσιεύσεις: 7608
Εγγραφή: Σάβ 09 Αύγ 2014, 11:36

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από prist64 »

αλλο λεω εγω κι αλλο εσυ

αυτος ο Ζαμπονοπιττας :mrgreen: δηλαδη ειναι καλυτερος παικτης απο τους πιτσιρικαδες μας
που εστελναν μυνηματακια στο insta?
σε ποια ομαδα και ποιο πρωταθλημα εδειξε τα προσοντα του?
εδειξε καλυτερα δειγματα δηλαδη απο τον Λαμπρου που επαιξε στην Ολλανδια?

το παλληκαρι δεν το ξερω και ισως οντως να αξιζει
αλλά εγω προτιμω να αναδειξω παικτες που ειναι δικοι μου
και εχουν δειξει δειγματα πολυ καλα
αν μη τι αλλο το ταλεντο στις ακαδημιες μας περισσευει

ΥΓ
στο σπιτι μου εχουμε ενα μοτο(?)
τα δικα μας ειναι τα καλυτερα
Άβαταρ μέλους
Mitsospaoki4
Moderator
Δημοσιεύσεις: 14128
Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από Mitsospaoki4 »

Πάντως χωρίς ειρωνία..
Τι είδατε στον Λυρατζη και τον Μπαλογιάννη και λέτε πως πρέπει του χρόνου να είναι σε μας;;
Σήμερα ήταν κακοί και οι 2...
Άβαταρ μέλους
seaman
Δημοσιεύσεις: 9536
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011, 17:58
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από seaman »

Ευσεβής πόθοι Μήτσο ότι το φυτώριο μπορεί να ανθήσει στην Τούμπα
Άβαταρ μέλους
seaman
Δημοσιεύσεις: 9536
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011, 17:58
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από seaman »

prist64 έγραψε:αλλο λεω εγω κι αλλο εσυ

αυτος ο Ζαμπονοπιττας :mrgreen: δηλαδη ειναι καλυτερος παικτης απο τους πιτσιρικαδες μας
που εστελναν μυνηματακια στο insta?
σε ποια ομαδα και ποιο πρωταθλημα εδειξε τα προσοντα του?
εδειξε καλυτερα δειγματα δηλαδη απο τον Λαμπρου που επαιξε στην Ολλανδια?

το παλληκαρι δεν το ξερω και ισως οντως να αξιζει
αλλά εγω προτιμω να αναδειξω παικτες που ειναι δικοι μου
και εχουν δειξει δειγματα πολυ καλα
αν μη τι αλλο το ταλεντο στις ακαδημιες μας περισσευει

ΥΓ
στο σπιτι μου εχουμε ενα μοτο(?)
τα δικα μας ειναι τα καλυτερα
Εγώ έγραψα απλά ότι θα τα πάρω κράνα αν ο μετρημένος οικονομικά βάζελος φέρει καλύτερους ποδοσφαιριστές, από τους δικούς μας.

Ο Πίττας πραγματικά πιστεύω ότι ήδη είναι έτοιμος ποδοσφαιριστής και θα κάνει σοβαρή επένδυση όποιος τον αποκτήσει.

Τα παιδιά των ακαδημιών που έχουν δυνατότητες να κάνουν καριέρα στην Τούμπα, ελπίζοντας να μην αδικώ κάποιον, είναι οι Μιχαηλίδης, Τζιόλης, Γαϊτανίδης, Κούτσιας, το γειτονόπουλο ο Κωνσταντέλιας και οι τερματάδες. Θεωρώ ότι δυνατότητες είχε και ο Βρακάς αλλά αυτόν φρόντισε να τον "καθαρίσει" ο Πάμπλο.

Ας βγουν αυτοί τουλάχιστον και θα είμαστε κομπλέ.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος seaman την Σάβ 06 Ιουν 2020, 20:41, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
prist64
Δημοσιεύσεις: 7608
Εγγραφή: Σάβ 09 Αύγ 2014, 11:36

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από prist64 »

τελικα ποσων χρονων ειναι και που επαιζε το παλληκαρι?
Άβαταρ μέλους
seaman
Δημοσιεύσεις: 9536
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011, 17:58
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από seaman »

Δες μια σελίδα πίσω και θα καταλάβεις
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 12002
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από eorptol1 »

Φρόντισε να τον καθάρισει ο Πάμπλο τον βρακα? Γιατί είχε προηγούμενα μαζί του?

Στάλθηκε από το SM-T865 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
seaman
Δημοσιεύσεις: 9536
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011, 17:58
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από seaman »

Ο καθένας διαχειρίζεται τις ισορροπίες στην Ομάδα με τον τρόπο του. Δεν ταιριάζανε και τον οδήγησε στην ξενιτιά Έτσι απλά και όμορφα, για να τον απολαύσει ο γαύρος τελικά, αν πουν περασμένα ξεχασμένα τα παλιά με τον πατέρα του.
Άβαταρ μέλους
potamda
Bet Guru 2023
Δημοσιεύσεις: 5957
Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες X

Δημοσίευση από potamda »

0-1 ο ΟΦΗ στο Σκουληκίδης!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”