Καλά εντάξει αν ο Appiah είναι ελέυθερος πιστευω χάνουμε χρόνο που δεν τον έχουμε κλείσει ήδη!Πολύ καλό παικτάκι αντι-Ιβιτς θέση πίσω από τους επιθετικούς γαμάει ο τύπος κόλλημα απο τότε που ήτανε Γιούβε λέμε....!!!Fantomas έγραψε:Και οι δύο είναι ελεύθεροι...Τι λες Steenage? Καλή περίπτωση δεν είναι?
8)
Stephen Appiah
http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... daten.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Stephen_Appiah
http://www.youtube.com/watch?v=71qnXOQXjbM
Samuele Dalla Bona
http://www.transfermarkt.co.uk/en/spiel ... rofil.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Samuele_Dalla_Bona
http://www.youtube.com/watch?v=Np-LNuuPpDo
Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
ρε συ stephane τι σαρακοστιανές μεταγραφές είναι αυτές;
- sarkofagoktinos
- Δημοσιεύσεις: 150
- Εγγραφή: Δευ 08 Δεκ 2008, 18:19
- Τοποθεσία: Καστορια,Θες αλλο νικη ?
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
αφου το φορουμ λεει ποιον παικτη θα ηθελα τοτε θα διαλεξω την μεγαλη μου αγαπη carlos tevez!!!!με μουσλι μπροστα θα γ@μ@νε!!! 
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Εκτός του Appiah θέλω σαν τρελός τον Μίκολι το παιχτούρι το αλλιώτικο!

- PABLO GARCIA2
- Δημοσιεύσεις: 467
- Εγγραφή: Τετ 29 Οκτ 2008, 23:49
- Τοποθεσία: ROUND AND ROUND....
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
sorry αλλά θα χαλούσε κανέναν άμα ερχόταν ο Μέσι??
γιατί βλέπω ότι δεν τον έχει αναφέρει κανείς.....
γιατί βλέπω ότι δεν τον έχει αναφέρει κανείς.....
- maikopoulos
- Δημοσιεύσεις: 378
- Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:25
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Δεν το αναφέραμε για να μην κάψουμε τη μεταγραφή. Τον έχει ήδη κλείσει ο Ζήσης για το καλοκαίρι. Δίνουμε Μπαλάφα στη Μπάρτσα και παίρνουμε Μέσι και 9,5 μύρια...

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Ελπίζω να μπορέσει να πληρώσει την ρήτρα η Μπαρτσελόνα του Μπαλάφα.

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Ρε παιδιά τον Μπαλάφα τον ρώτησε κανείς αν θέλει να πάει στη Μπάρτσα ? Λογαριάζετε χωρίς τον ξενοδόχο 
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Θα γουσταρα τρελα Ibisevic της Hoffenheim αλλα δεν ξερω ποση ειναι η ρητρα του και ποτε τελειώνει το συμβολαιο του...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Αυτό είναι το εισαγωγικό κείμενο του θέματος. "Με λογικές οικονομικές απαιτήσεις".bele4 έγραψε:ONOMATA KAI PROTASEIS AKOUGONTAI SINEXOS..ESEIS AMA EISASTAN PROEDROS POION PAIXTH THA FERNATE??(ME LOGIKES OIKONOMIKES APAITISEIS???)![]()
Οπότε Μπάρτσα καλά θα κάνεις να ξεχάσεις τον Μπαλάφα...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
παντως απο το χθεσινο 2-2 της man utd διαπιστωνει κανεις ευκολα την συνεχη προοδο του πορτογαλικου ποδοσφαιρου και γενικοτερα της πορτογαλικης αγορας.Αξιοποιώντας και το δυνατο χαρτι του Σαντος θέλω να περιμενω για το καλοκαιρι κατι περισσοτερο απο μονο του τον Βιειρινια.
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
αυτός ο χούλκ της πορτο ρε παιδιά τι παιχταράς είναι?Δεν μπορούσε να τον βάλει σώμα κανένας,διάολος πραγματικός...Έτρεχε,κρατούσε μπάλα....
Απίθανος...
Απίθανος...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
Έχει και το κατάλληλο όνομα.Τώρα πρέπει να βάφεται και πράσινος όταν βγαίνει στον αγωνιστικό χορό για να μην τον πλησιάζει κανένας. 
- thanasisp04
- Δημοσιεύσεις: 806
- Εγγραφή: Τρί 04 Δεκ 2007, 20:42
- Τοποθεσία: Doxato City
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??
αν ειναι να παρουμε κανεναν απο την πορτο ας παρουμε τον λουτσο
καλος φαινεται
καλος φαινεται