PAOK TV & PAOK New Media

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...

Όσοι έχετε πρόβλημα, βλέπετε τα παιχνίδια:

Ενσύρματα (Με καλώδιο Ethernet συνδεδεμένο στον υπολογιστή).
25
41%
Ασύρματα (Μέσω Wi-fi)
28
46%
Αλλιώς (Από browser τηλεόρασης, κλπ)
8
13%
 
Σύνολο ψήφων: 61

Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21739
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από pilotos »

Mauricio-8- έγραψε:Πλήρωσα γυρω στις 18.00 κανένα θεμα μέχρι τώρα παίζει τέλεια.
Ρε παπατζη, εσύ δεν έλεγες ότι κατεβαίνετε με 5 αυτοκίνητα Τούμπα;
Έβαλες ΠΑΟΚ tv μέσα στο γήπεδο;

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
paoki19
Δημοσιεύσεις: 3135
Εγγραφή: Τρί 22 Ιαν 2008, 17:29

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από paoki19 »

Πάλι καλά έχουμε και τον παπατζη εδώ μέσα και σπάει λίγο το χειλάκι μας... :lol:
kostas.doumpis
Δημοσιεύσεις: 247
Εγγραφή: Παρ 05 Οκτ 2018, 10:19
Τοποθεσία: ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από kostas.doumpis »

22 καμερες στο παιχνιδι!ουτε μια για να αναγκασει τον βαριστα να φωναξει τον διαιτητη (αριστος για μενα) να δει οτι η μπαλα εχει βγει εξω!το καναλι πετουσε αετο προωρα!
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από Alastor »

kostas.doumpis έγραψε:22 καμερες στο παιχνιδι!ουτε μια για να αναγκασει τον βαριστα να φωναξει τον διαιτητη (αριστος για μενα) να δει οτι η μπαλα εχει βγει εξω!το καναλι πετουσε αετο προωρα!
Πραγματικα,δεν ειχαμε ουτε μια σωστη καμερα για να δειξει τις φασεις με τα γκολ. Τετοια καλυψη αν την ειχε το γαυρος TV θα τους βριζαμε. Καλα να παθουμε
trouman
Δημοσιεύσεις: 5532
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 09:47

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από trouman »

pilotos έγραψε:
Mauricio-8- έγραψε:Πλήρωσα γυρω στις 18.00 κανένα θεμα μέχρι τώρα παίζει τέλεια.
Ρε παπατζη, εσύ δεν έλεγες ότι κατεβαίνετε με 5 αυτοκίνητα Τούμπα;
Έβαλες ΠΑΟΚ tv μέσα στο γήπεδο;

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

καλά θυμόμουν λοιπόν, τι θέματα έχει ο κόσμος, ..
renegade
Δημοσιεύσεις: 19467
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από renegade »

kostas.doumpis έγραψε:22 καμερες στο παιχνιδι!ουτε μια για να αναγκασει τον βαριστα να φωναξει τον διαιτητη (αριστος για μενα) να δει οτι η μπαλα εχει βγει εξω!το καναλι πετουσε αετο προωρα!
Άριστος αυτός που σε μια κρίσιμη φάση σε φάουλ τρία μέτρα έξω από την περιοχή στήνει το τοίχος στα 5 μετρα?
Στην χώρα του θα είχε γίνει περίγελος την επόμενη μέρα
Άβαταρ μέλους
Kostomanolis
Δημοσιεύσεις: 3780
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:40
Τοποθεσία: Ιλίσσια

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από Kostomanolis »

Για ακόμη μια φορά πάντως το ματς το ειδα χωρίς κανένα πρόβλημα.

Απο την μεριά που εγινε το άουτ και μετα αυτογκολ του Γιαννούλη δεν εχουν κάμερα; Παντως στο τελος εδειξαν μια λήψη που η δικια μου αίσθηση ειναι λοτι ειναι άουτ

Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Στο πρώτο ημίχρονο μου κόλλησε 4-5 φορές μεταξύ 14΄ και 25΄. Από τότε δεν μου ξανακόλλησε. Όποτε έκανα refresh και η ανάλυση πήγαινε από μόνη της στο auto, κόλλαγε. Μόλις την πήγαινα στο 720 έπαιζε κανονικά.
Άβαταρ μέλους
invincible
Δημοσιεύσεις: 3144
Εγγραφή: Δευ 03 Ιουν 2019, 15:12

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από invincible »

Θωμαίδης : Σήμερα το απόγευμα στην Αθήνα ΠΑΟΚ παο αεκ και άλλες τέσσερις ομάδες πάνε να κάνουνε του χρόνου το Λιγκα TV μπορεί με ταυτόχρονη διατήρηση του ΠΑΟΚ TV (θα δείχνει φιλικά μπορεί κτλ) και η ΝΟΒΑ πάει μετά για μπουμ για κλείσιμο ! Ο Αλλαφούζος έχει λέει το know how με βαθος πενταετία τηλεοπτικά συμβόλαια ...
Dimg4

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από Dimg4 »

pilotos έγραψε:
Mauricio-8- έγραψε:Πλήρωσα γυρω στις 18.00 κανένα θεμα μέχρι τώρα παίζει τέλεια.
Ρε παπατζη, εσύ δεν έλεγες ότι κατεβαίνετε με 5 αυτοκίνητα Τούμπα;
Έβαλες ΠΑΟΚ tv μέσα στο γήπεδο;

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
xaxaxaxax πωπω κλαμα, μαουριτσιο τι φαση εισαι ρε μαγκα, 1000 τροπους για να τραβηξεις προσοχη
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17369
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

Ήθελε να βλέπει τα replay το παιδί.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από kataramenos5 »

pilotos έγραψε:
Mauricio-8- έγραψε:Πλήρωσα γυρω στις 18.00 κανένα θεμα μέχρι τώρα παίζει τέλεια.
Ρε παπατζη, εσύ δεν έλεγες ότι κατεβαίνετε με 5 αυτοκίνητα Τούμπα;
Έβαλες ΠΑΟΚ tv μέσα στο γήπεδο;

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ντροπη να ψαχνετε παλαιοτερα ποστ του παιδιου. Απλα ντροπη. :mrgreen:

Κανενα προβλημα χθες με τη μεταδοση. Ολα καλα
Dimg4

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από Dimg4 »

Να τον κανετε να φυγει να δω ποιος θα σας δινει μεταγραφες μετα
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από Maximus »

invincible έγραψε:Θωμαίδης : Σήμερα το απόγευμα στην Αθήνα ΠΑΟΚ παο αεκ και άλλες τέσσερις ομάδες πάνε να κάνουνε του χρόνου το Λιγκα TV μπορεί με ταυτόχρονη διατήρηση του ΠΑΟΚ TV (θα δείχνει φιλικά μπορεί κτλ) και η ΝΟΒΑ πάει μετά για μπουμ για κλείσιμο ! Ο Αλλαφούζος έχει λέει το know how με βαθος πενταετία τηλεοπτικά συμβόλαια ...
Mακάρι να γίνει...
Καιρό το λέμε.

Να δουν και οι υπόλοιπες ομάδες, ότι μπορούν και χωρίς προστασία γάυρου και του νταβατζή της Νόβας...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Συνάντηση ΠΑΟΚ, ΑΕΚ, Παναθηναϊκού για «Λίγκα TV»!

sdna - 24-02-2020 22:48

Νέα δεδομένα στο τηλεοπτικό τοπίο φέρνει η συνάντηση υψηλόβαθμών στελεχών από ΠΑΟΚ, ΑΕΚ και Παναθηναϊκό με σκοπό την δημιουργία της ιντερνετικής πλατφόρμας Λίγκα TV!

Πολύ σημαντική εξέλιξη στο τηλεοπτικό τοπίο φέρνει η συνάντηση υψηλόβαθμών στελεχών από ΠΑΟΚ, ΑΕΚ και Παναθηναϊκό που σύμφωνα με πληροφορίες του SDNA έγινε σήμερα Δευτέρα στην Αθήνα, με σκοπό να εξεταστεί το ενδεχόμενο δημιουργίας ιντερνετικής διαδικτυακής πλατφόρμας («Λίγκα TV») που θα μεταδίδει τα εντός έδρας παιχνίδια τους!

Και οι τρεις ομάδες δεν έχουν κρύψει τον προβληματισμό τους από το ενδεχόμενο ολοκλήρωσης της συμφωνίας ανάμεσα σε Βαγγέλη Μαρινάκη και Forthnet, αφού κάτι τέτοιο εκτός από ηθικό ζήτημα, φέρνει και μεγάλο ζήτημα αθέμιτου ανταγωνισμού.

Ως εκ τούτου οι τρεις ομάδες που έχουν κοινές ανησυχίες στο θέμα αυτό προσπαθούν εδώ και καιρό να βρουν μία λύση που ενδεχομένως να λειτουργήσει ως αντίβαρο στην Nova και πιθανώς να αλλάξει ριζικά τους κανόνες του παιχνιδιού.

Ο τρόπος που κινήθηκε ο ΠΑΟΚ με την δημιουργία του PAOK TV, αλλά και η επιτυχία του εγχειρήματος φαίνεται πως κίνησε το ενδιαφέρον ΑΕΚ και Παναθημναϊκού, που βλέπουν ότι υπάρχει πρόσφορο έδαφος για μία ανάλογη κίνηση που μπορεί να φέρει σημαντικά κέρδη στα ταμεία τους, με τον Δικέφαλο να μπορεί να προσφέρει την εμπειρία και την τεχνογνωσία του από την λειτουργία της δικής του διαδικτυακής πλατφόρμας.

Ήδη συστάθηκε ομάδα εργασίας που θα εξετάσει το θέμα και θα καταρτίσει ένα business plan, με τις ομάδες να εξετάζουν όλα τα ενδεχόμενα για το μέλλον.

Το πρώτο βήμα πάντως έγινε και οι εξελίξεις αναμένονται με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον, καθώς μπορούν να αναπροσαρμόσουν σε μεγάλο βαθμό το τηλεοπτικό τοπίο και τους κανόνες του παιχνιδιού στην Super League.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”