PAOK TV & PAOK New Media
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- constadine
- Δημοσιεύσεις: 2806
- Εγγραφή: Δευ 04 Μαρ 2019, 14:55
- Τοποθεσία: Κεντρική Μακεδονία
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: PAOK TV & PAOK New Media
Το App για το ΠΑΟΚ TV μόνο τα ζωντανά παιχνίδια δείχνει?
Δεν έχει επιλογή να δεις τα παλιά?
Δεν έχει επιλογή να δεις τα παλιά?
Re: PAOK TV & PAOK New Media
Μια νέα 11άδα "οδηγιών προς ναυτιλομένους", περί PAOK tv, επίσημα, απ το PAOK fc...
Καλή προσπάθεια, που λύνει μπόλικες απ τις απορίες μας, εκτιμώ...Αυτή είναι η δική μας 11άδα λοιπόν…
Αν κλέβετε WiFi από τον γείτονα φροντίστε τουλάχιστον να έχει γραμμή της προκοπής. Σε περίπτωση buffering αλλάξτε γειτονιά και βρείτε διαμέρισμα μεσοτοιχία με ΠΑΟΚτσή που να έχει Smart TV LG. Στη χειρότερη βάλτε εσείς γραμμή HCN.
Όταν βλέπουμε ποδόσφαιρο καλό θα ήταν να μην χαζεύουμε στο Instagram. Καταναλώνει πολλά δεδομένα. Μετά θα μπει γκολ και θα σας φταίει το PAOK TV αν το χάσετε. Το socializing σκοτώνει το ποδόσφαιρο.
Θα μπορούσατε, έτσι για την αλλαγή, να μην αγοράσετε το ματς πέντε λεπτά πριν τη σέντρα. Πόσω μάλλον δύο λεπτά πριν. Εχουμε και Pre Game. Επίσης κρίμα είναι το support να κινδυνεύει να χάσει τα μαλλιά που του έχουν απομείνει για να δει αν η τράπεζα ολοκλήρωσε την αγορά σας για να μην χάσετε τη σέντρα. Και δεν έχει και πολλά περιθώρια απώλειας πια…
Αν είστε σε καφετέρια που ο μαγαζάτορας προσπαθεί να συνδεθεί στην τηλεόραση με καλώδιο VGA σε Scart κι από εκεί σε HDMI μάλλον είστε σε λάθος δεκαετία. Δεν θέλουμε να δούμε το ΠΑΟΚ – Εδεσσαϊκος…
Αν η γραμμή σας είναι 50αρα, αλλά το router σας έχει περάσει το άνθος της νιότης του κι έχει τέσσερα εκατομμύρια σφάλματα είναι πιθανόν να αντιμετωπίσετε θέματα. Και δεν θα φταίει ούτε η ταχύτητα του internet ούτε το PAOK TV.
Αν έχετε καφετέρια και περιμένετε να δουν οι πελάτες σας αγώνα με την τηλεόραση συνδεδεμένη στο κοινόχρηστο WiFi, όπου η δίπλα παρέα έχει βάλει στον μικρό να δει Πέππα το Γουρουνάκι στο YouTube για να μην γκρινιάζει, η κοπέλα του πίσω χαζεύει στο TikTok για να μην γκρινιάζει και οι σερβιτόροι παίρνουν παραγγελίες στο PDA για να μη γκρινιάζετε εσείς, προβλέπουμε ότι στο δεύτερο ημίχρονο θα έχετε άδεια τραπέζια.
Αν είστε ρεπόρτερ οπαδικής ιστοσελίδας και ψάχνετε να βρείτε αν η γραμμή του offside είναι τεθλασμένη ή στο VAR τρώνε σουβλάκια, είστε σε λάθος κανάλι. Τουλάχιστον σε σας μάλλον δεν κολλάει…
Η ανάλυση μας είναι ως 1080p, όπως και η ταχύτητά σας είναι ως (βάλτε ό,τι θελετε). Ας προσαρμοστούμε. Αν έχετε κακή γραμμή και θέλετε ανάλυση 1080, μάλλον δεν θα τα καταφέρετε. Γι’αυτό υπάρχει και η επιλογή auto στις αναλύσεις.
Το «έως» στις ταχύτητες του internet ακολουθεί την λογική του «από» στις τιμές αυτοκινήτων. Κάντε πιο σωστή έρευνα πριν επιλέξετε πάροχο.
Η τεχνολογία ακολουθεί την χρονολογία. Παλιός υπολογιστής, κινητό, tablet, τηλεόραση μπορεί να δυσκολεύεται ν’ ακολουθήσει!
Ναι, το Samsung Smart TV App έρχεται. Και το Android TV. Kαι, ναι, το PAOK TV θα είναι εδώ και του χρόνου. Με εφαρμογές για όλες τις mobile συσκευές, με ολοκληρωμένα Smart TV apps κι άλλα extra features.
- paok re niamou
- Δημοσιεύσεις: 3223
- Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2018, 11:33
Re: PAOK TV & PAOK New Media
Περυσι τον Μαρτιο απο την γκαβλα για το Πρωταθλημα και για να μεγαλωσω την απολαυση αγορασα μια 75 LG.
Βλεπω μεσω PAOK TV απο τοτε που ξεκινησε λογω οτι ειμαι εξωτερικο. Σχεδον παντα συνδεω το λαπτοπ με HDMI καλωδιο με την ΤΒ και σπανια εχω κολληματα. Η συνδεση μεσω WIFI μπορει να δημιουργησει προβληματα. Εχει τυχει να ειμαι στον δρομο και να βλεπω απο κινητο παλι χωρις προβλημα.
Μολις κατεβασα στην ΤΒ το APP, εκανε 1 λεπτο ολη η διαδικασια, και τωρα βλεπω με αριστη εικονα την Κ19 με Οφη.
Μην ξεχνατε να κανετε αποσυνδεση πρωτα, οταν για οποιοδηποτε λογο θελετε να συνδεθειτε σε αλλη συσκευη.
Βλεπω μεσω PAOK TV απο τοτε που ξεκινησε λογω οτι ειμαι εξωτερικο. Σχεδον παντα συνδεω το λαπτοπ με HDMI καλωδιο με την ΤΒ και σπανια εχω κολληματα. Η συνδεση μεσω WIFI μπορει να δημιουργησει προβληματα. Εχει τυχει να ειμαι στον δρομο και να βλεπω απο κινητο παλι χωρις προβλημα.
Μολις κατεβασα στην ΤΒ το APP, εκανε 1 λεπτο ολη η διαδικασια, και τωρα βλεπω με αριστη εικονα την Κ19 με Οφη.
Μην ξεχνατε να κανετε αποσυνδεση πρωτα, οταν για οποιοδηποτε λογο θελετε να συνδεθειτε σε αλλη συσκευη.
Re: PAOK TV & PAOK New Media
Δεν νομίζω ότι λύνει το πρόβλημα που υπάρχει, θα το δούμε και σήμερα.
Αν τα frame είναι 10ετιας 80 δεν φταίει η γραμμή μου που έχει ping4 και 0 χαμένα πακέτα κι ας κλειδώνει στα 16mpbs
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αν τα frame είναι 10ετιας 80 δεν φταίει η γραμμή μου που έχει ping4 και 0 χαμένα πακέτα κι ας κλειδώνει στα 16mpbs
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: PAOK TV & PAOK New Media
Όχι.renegade έγραψε:Το App για το ΠΑΟΚ TV μόνο τα ζωντανά παιχνίδια δείχνει?
Δεν έχει επιλογή να δεις τα παλιά?
Re: PAOK TV & PAOK New Media
paokfc έγραψε:Αν κλέβετε WiFi από τον γείτονα φροντίστε τουλάχιστον να έχει γραμμή της προκοπής. Σε περίπτωση buffering αλλάξτε γειτονιά και βρείτε διαμέρισμα μεσοτοιχία με ΠΑΟΚτσή που να έχει Smart TV LG. Στη χειρότερη βάλτε εσείς γραμμή HCN.
Όταν βλέπουμε ποδόσφαιρο καλό θα ήταν να μην χαζεύουμε στο Instagram. Καταναλώνει πολλά δεδομένα. Μετά θα μπει γκολ και θα σας φταίει το PAOK TV αν το χάσετε. Το socializing σκοτώνει το ποδόσφαιρο.
Θα μπορούσατε, έτσι για την αλλαγή, να μην αγοράσετε το ματς πέντε λεπτά πριν τη σέντρα. Πόσω μάλλον δύο λεπτά πριν. Εχουμε και Pre Game. Επίσης κρίμα είναι το support να κινδυνεύει να χάσει τα μαλλιά που του έχουν απομείνει για να δει αν η τράπεζα ολοκλήρωσε την αγορά σας για να μην χάσετε τη σέντρα. Και δεν έχει και πολλά περιθώρια απώλειας πια…
Αν είστε σε καφετέρια που ο μαγαζάτορας προσπαθεί να συνδεθεί στην τηλεόραση με καλώδιο VGA σε Scart κι από εκεί σε HDMI μάλλον είστε σε λάθος δεκαετία. Δεν θέλουμε να δούμε το ΠΑΟΚ – Εδεσσαϊκος…
Αν η γραμμή σας είναι 50αρα, αλλά το router σας έχει περάσει το άνθος της νιότης του κι έχει τέσσερα εκατομμύρια σφάλματα είναι πιθανόν να αντιμετωπίσετε θέματα. Και δεν θα φταίει ούτε η ταχύτητα του internet ούτε το PAOK TV.
Αν έχετε καφετέρια και περιμένετε να δουν οι πελάτες σας αγώνα με την τηλεόραση συνδεδεμένη στο κοινόχρηστο WiFi, όπου η δίπλα παρέα έχει βάλει στον μικρό να δει Πέππα το Γουρουνάκι στο YouTube για να μην γκρινιάζει, η κοπέλα του πίσω χαζεύει στο TikTok για να μην γκρινιάζει και οι σερβιτόροι παίρνουν παραγγελίες στο PDA για να μη γκρινιάζετε εσείς, προβλέπουμε ότι στο δεύτερο ημίχρονο θα έχετε άδεια τραπέζια.
Αν είστε ρεπόρτερ οπαδικής ιστοσελίδας και ψάχνετε να βρείτε αν η γραμμή του offside είναι τεθλασμένη ή στο VAR τρώνε σουβλάκια, είστε σε λάθος κανάλι. Τουλάχιστον σε σας μάλλον δεν κολλάει…
Η ανάλυση μας είναι ως 1080p, όπως και η ταχύτητά σας είναι ως (βάλτε ό,τι θελετε). Ας προσαρμοστούμε. Αν έχετε κακή γραμμή και θέλετε ανάλυση 1080, μάλλον δεν θα τα καταφέρετε. Γι’αυτό υπάρχει και η επιλογή auto στις αναλύσεις.
Το «έως» στις ταχύτητες του internet ακολουθεί την λογική του «από» στις τιμές αυτοκινήτων. Κάντε πιο σωστή έρευνα πριν επιλέξετε πάροχο.
Η τεχνολογία ακολουθεί την χρονολογία. Παλιός υπολογιστής, κινητό, tablet, τηλεόραση μπορεί να δυσκολεύεται ν’ ακολουθήσει!
Ναι, το Samsung Smart TV App έρχεται. Και το Android TV. Kαι, ναι, το PAOK TV θα είναι εδώ και του χρόνου. Με εφαρμογές για όλες τις mobile συσκευές, με ολοκληρωμένα Smart TV apps κι άλλα extra features.
Re: PAOK TV & PAOK New Media
Αυτο το ειρωνικο υφακι που βγαζει το κειμενο,δεν το γουσταρω.Φταινε τα παντα εκτός του ΠΑΟΚτβ...Και το οτι καποιος θα βρει δυσκολία στο να δει τον ΠΑΟΚ αν ο διπλανός βλεπει πεπα το γουρουνακι,δεν το λες και ιδιαιτερα τιμητικο...Ξεχασε να γραψει και οτι για να μην κολλαει πρεπει ο ερμης να μην ειναι αναδρομος.Σ αυτη την περιπτωση πρεπει να αλλαξεις πλανητη.
Ρε το μπουφο ειρωνια,οσο το διαβαζω τόσο με κουρδιζει
Ρε το μπουφο ειρωνια,οσο το διαβαζω τόσο με κουρδιζει
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sekeris την Κυρ 09 Φεβ 2020, 16:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- milhouse777
- Δημοσιεύσεις: 393
- Εγγραφή: Πέμ 03 Ιαν 2008, 17:15
Re: PAOK TV & PAOK New Media
Δυστηχως η εφαρμογη δεν ειναι για ολα τα μοντελα σμαρτ tv της lg... μαλλον μας λενε να παρουμε καινουργια τηλεόραση!
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: PAOK TV & PAOK New Media
Εγώ το γούσταρα. Πιο τρελό χώσιμο από Eminem!
Φαντάσου ότι οι περισσότερες απορίες μπορεί να είναι "Δεν μπορώ να δω PAOK TV! Α ναι, δεν άναψα την TV" ή κάτι τέτοιο..
ΡΕ;;;;
Αυτός βρίζει; Τι γλώσσα είναι αυτή;; Πού είναι οι μοντς;;;; Αυτός μιλάει πιο μπερδεμένα από τον pgetsos!
Φαντάσου ότι οι περισσότερες απορίες μπορεί να είναι "Δεν μπορώ να δω PAOK TV! Α ναι, δεν άναψα την TV" ή κάτι τέτοιο..
pilotos έγραψε:Δεν νομίζω ότι λύνει το πρόβλημα που υπάρχει, θα το δούμε και σήμερα.
Αν τα frame είναι 10ετιας 80 δεν φταίει η γραμμή μου που έχει ping4 και 0 χαμένα πακέτα κι ας κλειδώνει στα 16mpbs
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ΡΕ;;;;
Αυτός βρίζει; Τι γλώσσα είναι αυτή;; Πού είναι οι μοντς;;;; Αυτός μιλάει πιο μπερδεμένα από τον pgetsos!
Re: PAOK TV & PAOK New Media
Όχι Μπαρκαρούτσε, μας δουλεύουν...
Όποιος έχει χοντρικά πάνω από 7-8 mpbs πρέπει να βλέπει απρόσκοπτα τουλάχιστον 720p.
Έχουν ως σέρβερ την χειρότερη streaming υπηρεσία. Ειλικρινά μετά τον αρχικό μου ενθουσιασμό για την υπηρεσία που δούλευε καμπάνα, δυστυχώς νομίζω ότι πρέπει δομικά να κάνουν πολλές αλλαγές για να φτάνει έστω οριακά αποδεκτή εικόνα σε όποιον πληρώνει.
Και το είπα και τις προάλλες, δεν γίνεται να πληρώνω, να μην μπορώ να βλέπω και να καταφεύγω σε σπασμένα για να δω το ματς με καλύτερη εικόνα από ότι το ΠΑΟΚ tv
Υγ αυτή την στιγμή βλέπω σε 3 οθόνες τα ιταλικά μέσω ίντερνετ και στην τηλεόραση, έβαλα σε Replay tv επίτηδες το ντέρμπυ των Βάσκων και δεν κολλάει τίποτα, κι όταν αρχίσει να μιλάει ο Σπυρόπουλος, θα βλέπουμε τετράγωνα, θα γράψει DVR, θα κολλάει και οι κινήσεις των ποδοσφαιριστών θα είναι σαν να τρέμουν...
Κι όλα αυτά ασύρματα!!! WiFi
Α και η γυναίκα μου ακούει, spotify
Πλάκα μας κάνουν;
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Όποιος έχει χοντρικά πάνω από 7-8 mpbs πρέπει να βλέπει απρόσκοπτα τουλάχιστον 720p.
Έχουν ως σέρβερ την χειρότερη streaming υπηρεσία. Ειλικρινά μετά τον αρχικό μου ενθουσιασμό για την υπηρεσία που δούλευε καμπάνα, δυστυχώς νομίζω ότι πρέπει δομικά να κάνουν πολλές αλλαγές για να φτάνει έστω οριακά αποδεκτή εικόνα σε όποιον πληρώνει.
Και το είπα και τις προάλλες, δεν γίνεται να πληρώνω, να μην μπορώ να βλέπω και να καταφεύγω σε σπασμένα για να δω το ματς με καλύτερη εικόνα από ότι το ΠΑΟΚ tv
Υγ αυτή την στιγμή βλέπω σε 3 οθόνες τα ιταλικά μέσω ίντερνετ και στην τηλεόραση, έβαλα σε Replay tv επίτηδες το ντέρμπυ των Βάσκων και δεν κολλάει τίποτα, κι όταν αρχίσει να μιλάει ο Σπυρόπουλος, θα βλέπουμε τετράγωνα, θα γράψει DVR, θα κολλάει και οι κινήσεις των ποδοσφαιριστών θα είναι σαν να τρέμουν...
Κι όλα αυτά ασύρματα!!! WiFi
Α και η γυναίκα μου ακούει, spotify
Πλάκα μας κάνουν;
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pilotos την Κυρ 09 Φεβ 2020, 16:34, έχει επεξεργασθεί 4 φορές συνολικά.