11. Zlatan Muslimović

Άβαταρ μέλους
pyrgioths
Δημοσιεύσεις: 1759
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 01:17
Τοποθεσία: pyrgos-athina

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από pyrgioths »

παιδια εμενα μου ηρθε ενα αλλο μυνημα πριν λιγο οτι και καλα δεν ειναι ο ιδιος αυτος που το εγραψε!
μην ανχωνεστε!!!οτι ειναι να γινει θα γινει!!!ο ζλαταν δεν θα μας το κοινωποιουσε μεσω φεισμπουκ εξαλλου...ποσο μαλλον σε αυτη την περιοδο...
:?
Άβαταρ μέλους
magiktigra
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Δευ 29 Σεπ 2008, 19:11
Τοποθεσία: Καβάλα

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από magiktigra »

Τώρα δεν ξέρω αν είναι καμιά ανωμαλία του facebook, πάντως μου λέει πως δεν υπάρχει το προφίλ του Zlatan..
Άβαταρ μέλους
pyrgioths
Δημοσιεύσεις: 1759
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 01:17
Τοποθεσία: pyrgos-athina

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από pyrgioths »

υπαρχουν παρα πολλα κιολας...
zlatan muslimovic δωσε...
:D
Άβαταρ μέλους
jor
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 13:26

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από jor »

ΜΗ ΚΟΛΑΤΕ ΣΕ ΟΝΟΜΑΤΑ ΡΕ!!
Παιδες ενα ειναι το σίγουρο. . . .
Το καλοκαιρι θα βγαλουμε τρελα γουστα!!!!!
Άβαταρ μέλους
Johnys
Δημοσιεύσεις: 960
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 05:03
Τοποθεσία: Γερμανία/Ντίσελντορφ

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από Johnys »

Μακάρι...
Άβαταρ μέλους
tad
Δημοσιεύσεις: 2645
Εγγραφή: Δευ 05 Μάιος 2008, 11:13

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από tad »

Καλημέρα αδέρφια.
Οι Μούσλι, Μπλάνκο είναι οι πιο σέντερ φορ παίχτες του πρωταθλήματος και το περίεργο είναι ότι είναι παίχτες με πολύ διαφορετικά χαρακτηριστικά. Να εξηγήσουμε δύο πράγματα για να γίνουν κατανοητά. Καταρχήν κάθε ομάδα που σέβεται τον ευατό της διαθέτει σέντερ φορ. Δυστηχώς στην Ελλάδα του κακού ποδοσφαιρικού προγραμματισμού το θέμα σέντερ φορ αντιμετωπίζεται όπως όλα τα άλλα. Με προχειρότητα. Ευτυχώς στον ΠΑΟΚ δεν έχουμε πρόχειρους αλλά μπαλαδόφατσες με ικανότητες. Στον ΠΑΟΚ ο σχεδιασμός άρχισε με τον σέντερ φορ. Και μάλιστα πήραμε δύο. Τον Μούσλι ως βασικό και τον Αναστασάκο ως μπακ απ.
Τι σέντερ φορ πήραμε ? Πήραμε σέντερ φορ σημείο αναφοράς για σύστημα 4-2-3-1 ο οποίος θα είναι πλαισιωμένος μόνο με χαφ είτε αυτά είναι πλάγια είτε κεντρικά. Αν παίζεις έτσι τότε το σέντερ φορ πρέπει να είναι νταμάρι που να μπορεί να παίρνει βαθιές μπαλιές και να σπάει την μπάλα. Πρέπει να είναι καλός ψηλά ώστε να παίρνει κεφαλιές από τις σέντρες των πλάγιων. Πρέπει να μπορεί νε πιέζει και να παίζει ξύλο. Να παίζει ένας με έναν εκτός περιοχής. Τέτοιος είναι ο Μούσλι και τέτοιος είναι ο Αναστασάκος με μικρότερες όμως δυνατότητες.
Αν βάλετε τον Μπλάνκο να κάνει τα παραπάνω τότε θα πάρετε ένα παλτό. Ολκής κιόλας. Ο Μπλάνκο δεν μπορεί να κάνει τα παραπάνω.
Στο καθαρό 4-3-3 όμως της ΑΕΚ με τρεις και τέσσερις επιθετικούς πολλές φορές, ο σέντερ φορ κάνει άλλα πράγματα. Ανοίγει διαδρόμους, κινείται στον κενό χώρο, παίζει ένα δύο, βρίσκεται ελεύθερος στο αντίθετο δοκάρι, κάνει την κοντινή έξυπνη πάσα. Ο Μπλάνκο είναι τέτοιο σέντερ φορ με πολύ καλές ικανότητες αντίληψης των φάσεων και πολύ καλή εκτέλεση. Είναι άλλο λοιπόν να έχεις δίπλα σου και από πίσω σου τον Τζιμπούρ, τον Σκόκο και τον Εντίνιο και άλλο τον Λίνο, τον Κονσεισάο και τον Ίβιτς. Καμία σχέση ποδοσφαιρικά.
Το σημαντικό που πρέπει να καταλάβουμε όλοι είναι ότι για αυτό που παίζει ο Σάντος ο Μούσλι είναι πολύ καλός επιθετικός. Και δεν μπορείς να βρεις εύκολα τέτοιον παίχτη. Για αυτό και είναι επιτυχία ο ερχομός του.
Αν τώρα ο σχεδιασμός για του χρόνου λέει άλλα τότε αλλάζουν τα δεδομένα και αξιολογούμε διαφορετικά. Αλλά δεν πιστεύω ότι θα αλλάξει ο σχεδιασμός. Απλά θα πάρουμε πιο ποιοτικά χαφ, πλάγια και κεντρικά.
Η αξία των Μούσλι και Μπλάνκο πλέον είναι περίπου η ίδια αν αναλογιστούμε ότι ο Μούσλι είναι δοκιμασμένος ευρωπαικά και ο Μπλάνκο μόλις αποδεικνύει την αξία του. Η αλήθεια είναι όμως ότι είναι δύο κλασικά σέντερ φορ για άλλα όμως συστήματα και ανάγκες.
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από scouser4 »

Ξέρει κανείς αν έπαιξε προχτές με την εθνική ?
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από novito »

Ναι αδερφέ, έπαιξε για περίπου 70 λεπτά στο Βέλγιο
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από ioanmits »

Πάντως αν όντως τον θέλει η Γαλατασαράι μπορούμε να ton κάνουμε τράμπα με τον Milan Baros...
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από novito »

Η Καϊσερισπόρ δεν λένε ότι τον θέλει?? :roll:
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από scouser4 »

thanx novito! :wink:

Κι εγώ η Καϊσερισπόρ νόμιζα ότι ενδιαφέρεται..μπήκαν κι άλλοι στο κόλπο ?... :roll:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19012
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από gika »

Όποιοι τον θέλουν ένα θα τους πω... ΜΟΛΛΩΝ ΛΑΒΕ!
Όσο για την κόντρα Μούσλι Μπλάνκο... Τους φαντάζεσθε σε 4-4-2... Οένας θα τρώει το ξύλο και ο άλλος θα το καρφώνει... Τρελλά γούστα... Θέλω Μπλάνκο παρτενέρ του Ζλάταν :?
Άβαταρ μέλους
pyrgioths
Δημοσιεύσεις: 1759
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 01:17
Τοποθεσία: pyrgos-athina

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από pyrgioths »

About my fake profile...
Από Zlatan Muslimović
Σήμερα στις 3:23 π.μ.
Don' t worry PAOK fans.
I' m not me who controls this fake profile.
Together for a better PAOK.


το μυνημα που μου ηρθε χτες στο fb προς απαντηση προηγουμενων συζητησεων...

εμενα ο μπλανκο δεν μ'αρεσει και δεν τον θελω στον ΠΑΟΚ...εχει αισθηση του γκολ (καλες τοποθετησεις) αλλα δεν θεωρω πως αυτο ειναι ικανοτητα...γενικα ειναι ενας αμπαλος παιχτης κατ'εμε δεν μου γεμιζει το ματι...ΡΙΕΡΑ πανθρακικου θελω για παρτενερ!!!παπαδες θα κανουν τα παλικαρια!!!
:) :) :)
Άβαταρ μέλους
Fantomas
Δημοσιεύσεις: 681
Εγγραφή: Σάβ 08 Νοέμ 2008, 00:41

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από Fantomas »

Καταρχήν εδώ πέρα κάνουμε μια υγιή συζήτηση και προβληματιζόμαστε για μερικά πράγματα. Δεν είμαι κολλημένος με την άποψή μου και για αυτό θέλω να βγούνε κάποιοι φίλοι και με τεκμηριωμένα επιχειρήματα να αναλύσουν το θέμα. 8)

Εντάξει σίγουρα σε επίπεδο ανασταλτικό ο ΠΑΟΚ διαθέτει φέτος στο Ελληνικό πρωτάθλημα την καλύτερη άμυνα, τον καλύτερο τερματοφύλακα και πολύ καλά αμυντικά χαφ. Αλλά σε επίπεδο επιτελικό συμφωνώ ότι ο ΠΑΟΚ δεν έχει τους μέσοεπιθετικούς της αεκ44, του βαζελου και του γαύρου... Και για αυτό και βλέπεις ότι μια μερίδα του κόσμου του ΠΑΟΚ δεν είναι τόσο αισιόδοξοι για τα play offs για C.L. φέτος και για αυτό κρατάνε και την μπάλα χαμηλά στο UEFA.


Βέβαια είναι και λίγο υποθετικό να λέμε τώρα ότι αν ο Μπλάνκο έπαιζε στον ΠΑΟΚ και έτρωγε ξύλο... και αν ο Μουσλι έπαιζε στην αεκ...και αν ο Αναστασάκος είχε τον Μέσι και τον Ροναλντίνιο από πίσω... και αν το πουλί μου είχε νύχι ...θα ήταν δάκτυλο!

Όλοι κάνατε μια πολύ καλή ανάλυση επί του θέματος. Βέβαια θα ήθελα να τονίσω εδώ ότι ο Μούσλι δεν έπαιζε στο καμπιονάτο γιατί ήταν παγκίτης με πολύ λίγες συμμέτοχες σε μικρού βεληνεκούς ομάδες του Καμπιονάτου. Και εκεί που πήρε πολλές συμμετοχές ήταν όταν τον δώσαν δανικό σε ομάδα β Εθνικής στην Ρίμινι...
Γιατί από αυτά που διαβάζει κανείς εδώ μέσα θα νομίζει ότι τον πήραμε από την Μίλαν και την Ιντερ και την Γιουβέντους...
http://en.wikipedia.org/wiki/Zlatan_Muslimovi%C4%87


Όσο για το ξύλο ...όσοι παίξαν μπάλα ξέρουν ότι άμα είσαι ένα βαρύ πανύψηλο και αργό σέντερ φορ που παίζεις με την δύναμη ...
ε ...θα φας ξύλο από τους αμυντικούς!

Εγώ στην αρχή τον πίστεψα πολύ τον Ζλάταν αλλά στην συνέχεια είδα κάποια πράγματα στα τελειώματα του που με προβλημάτισαν...δεν ξέρω...θέλω πολύ να με κάνει να αλλάξω γνώμη για αυτόν και γρήγορα μάλιστα...


Όσο για τον Μπλάνκο πιστεύω ότι δεν αξίζει να ασχολούμαστε άλλο... γιατί oλόκληρη η πόλη στα ραδιόφωνα ασχολείται με την επιστροφή του Σαλπιγγίδη στον ΠΑΟΚ! :lol:
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6308
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από jibbie »

αν η Καισερισπορ μας εμφανιστει ως ΚΑΣΕΡΙαφρατοκαιπαχυσπορ κατι γινεται
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”