Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

Θέματα που αφορούν την επικαιρότητα και τα Μ.Μ.Ε.
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από gika »

Ότι τι; Αν μ αυτό το νόμο παίρνει πρωτάθλημα ο γαύρος, σημαίνει ότι χωρίς αυτόν πέφταμε στη Β. Αυτό πιστεύει το δικό μας sdna?Εικόνα

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6996
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από Taseos »

Το sdna όπως και κάθε οπαδός του ΠΑΟκ που δεν είναι 16 ετών ξέρει ότι ο ΠΑΟΚ δεν πέφτει ποτέ.δε γεννήθηκε ακόμη πολιτικός να τον ρίξει.σου λέει ευθέως λοιπόν ότι στόχος ήταν η αφαίρεση βαθμων
marley 4
Δημοσιεύσεις: 2992
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 19:17

Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από marley 4 »

gika έγραψε:Ότι τι; Αν μ αυτό το νόμο παίρνει πρωτάθλημα ο γαύρος, σημαίνει ότι χωρίς αυτόν πέφταμε στη Β. Αυτό πιστεύει το δικό μας sdna?Εικόνα

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

οχι ρε φιλε
δεν πεφταμε και δεν θα πεσουμε

αλλα δινουν το πρωταθλημα

γιατι σκεφτεσαι ετσι ?
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από gika »

Γιατί για να πάρει το πρωτάθλημα ο Ολυμπιακός, με αυτή την τροπολογία, προυποθέτει ότι θα κριθούμε ένοχοι από τον αθλητικό δικαστή. Αν θεωρούμε δεδομένο ότι θα κριθούμε ένοχοι από τον αθλητικό δικαστή, τότε αυτός ο νόμος μας γλυτώνει από υποβιβασμό. Αν θεωρούμε ότι είμαστε αθώοι και ότι ο αθλητικός δικαστής θα μας αθωώσει, τότε αυτός ο νόμος είναι άχρηστος (αν και μπορεί να βολέψει τον γαύρο με τα στημένα του) και δεν δίνει το πρωτάθλημα στον γαυρο.

Το άρθρο του SDNA δείχνει ότι ο αρθογράφος πιστεύει ότι ο αθληιτκός δικαστής θα μας θεωρεί ένοχους. Το οποίο, σε δικό μας site, δεν μπορεί να μην είναι γραμμή της ΠΑΕ.
marley 4
Δημοσιεύσεις: 2992
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 19:17

Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από marley 4 »

εισαι αθωος δεν θα σε ριξουν ποτε
θα σου παρουν το πρωταθλημα ετσι η αλλιως
οχι μονο η παε η το σδνα αλλα ο καθενας γνωριζει πως στην χουντα υπαρχουν προαποφασισμενες δικαστικες αποφασεις
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Δεν αλλάζει τίποτε με την τροποποίηση του νόμου. Το μόνο που αλλάζει είναι η ποινή που μειώνεται και δεν ισχύει πλέον ο υποβιβασμός.
Η στρατηγική μας παραμένει η ίδια. Τρία δικαστήρια θα έχουμε μπροστά.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από gika »

@marley
Δεν καταλαβαίνω που το χάνεις.

Είτε είμαστε ένοχοι, και μόλις γλυτώσαμε υποβιβασμό και παίρνουμε κάποιους μείον βαθμούς.
Είτε είμαστε αθώοι, και ούτε θα πέφταμε με τον προηγούμενο νόμο, ούτε θα πάρουμε μείον βαθμούς με τον νέο.

Εκτός αν έχει αλλάξει κάτι επί του αν ο αθλητικός δικαστής μπορεί να πάρει πάνω του το θέμα γράφοντας στα αρχίδια του την γνωμοδότηση της ΕΕΑ, όπως ίσχυε μέχρι σήμερα.
Grigorios_PAOK
Δημοσιεύσεις: 1605
Εγγραφή: Τρί 27 Αύγ 2019, 02:01

Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από Grigorios_PAOK »

Ψάχνω να βρω στις ειδήσεις και πουθενά δε λέει για γραφεία πολιτευτών της νδ Θεσσαλονίκης να κατακλύζονται από τους φιλάθλους μας , ειρηνικά και με απαίτηση την αναιξαρτητοποιηση τους...

Τελικά μάλλον οι ΠΑΟΚτσιδες είμαστε λιγότεροι στην πόλη
marley 4
Δημοσιεύσεις: 2992
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 19:17

Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από marley 4 »

gika έγραψε:@marley
Δεν καταλαβαίνω που το χάνεις.

Είτε είμαστε ένοχοι, και μόλις γλυτώσαμε υποβιβασμό και παίρνουμε κάποιους μείον βαθμούς.
Είτε είμαστε αθώοι, και ούτε θα πέφταμε με τον προηγούμενο νόμο, ούτε θα πάρουμε μείον βαθμούς με τον νέο.

Εκτός αν έχει αλλάξει κάτι επί του αν ο αθλητικός δικαστής μπορεί να πάρει πάνω του το θέμα γράφοντας στα αρχίδια του την γνωμοδότηση της ΕΕΑ, όπως ίσχυε μέχρι σήμερα.


σε μια δημοκρατια ναι εχεις δικαιο
εδω εισαι αθωος σε βγαζουμε ενοχο και αλλαζουμε ποινες
-8 βαθμους θα φας γιατι ετσι θελουν και γιατι μπορουν
marley 4
Δημοσιεύσεις: 2992
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 19:17

Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευση από marley 4 »

Grigorios_PAOK έγραψε:Ψάχνω να βρω στις ειδήσεις και πουθενά δε λέει για γραφεία πολιτευτών της νδ Θεσσαλονίκης να κατακλύζονται από τους φιλάθλους μας , ειρηνικά και με απαίτηση την αναιξαρτητοποιηση τους...

Τελικά μάλλον οι ΠΑΟΚτσιδες είμαστε λιγότεροι στην πόλη

καναπεδες φιλε
εχει και κρυο
α ναι αρ μπακ να παρουμε ακουτε στην παε?
Απάντηση

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα - Μ.Μ.Ε”