
Sent from my SM-G965F using Tapatalk

gika έγραψε:Ότι τι; Αν μ αυτό το νόμο παίρνει πρωτάθλημα ο γαύρος, σημαίνει ότι χωρίς αυτόν πέφταμε στη Β. Αυτό πιστεύει το δικό μας sdna?
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
gika έγραψε:@marley
Δεν καταλαβαίνω που το χάνεις.
Είτε είμαστε ένοχοι, και μόλις γλυτώσαμε υποβιβασμό και παίρνουμε κάποιους μείον βαθμούς.
Είτε είμαστε αθώοι, και ούτε θα πέφταμε με τον προηγούμενο νόμο, ούτε θα πάρουμε μείον βαθμούς με τον νέο.
Εκτός αν έχει αλλάξει κάτι επί του αν ο αθλητικός δικαστής μπορεί να πάρει πάνω του το θέμα γράφοντας στα αρχίδια του την γνωμοδότηση της ΕΕΑ, όπως ίσχυε μέχρι σήμερα.
Grigorios_PAOK έγραψε:Ψάχνω να βρω στις ειδήσεις και πουθενά δε λέει για γραφεία πολιτευτών της νδ Θεσσαλονίκης να κατακλύζονται από τους φιλάθλους μας , ειρηνικά και με απαίτηση την αναιξαρτητοποιηση τους...
Τελικά μάλλον οι ΠΑΟΚτσιδες είμαστε λιγότεροι στην πόλη