καταστροφη τοπικ
11. Zlatan Muslimović
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Είναι λίγο άτοπο να συζητάμε αν πρέπει να πουληθεί ο Μούσλι, ο Κοντρέρας ή οποιος άλλος και έναντι ποιου ποσού, αφού δεν έχει γίνει γνωστή καμία πρόταση.
Εχει αξία το παρακάτω άρθρο:
"....Όλα αυτά αποκτούν ακόμα μεγαλύτερη σημασία αν αναλογιστεί κανείς πως η πρώην ομάδα του Βασίλη Τσιάρτα επανήλθε στην Πριμέρα Ντιβιζιόν το καλοκαίρι του 2001! Ένα χρόνο αργότερα, τις «τύχες» του συλλόγου αναλαμβάνει ο νυν πρόεδρος, Χοσέ Μαρία Ντελ Νίδο ο οποίος παραλαμβάνει μια ομάδα χρεωμένη κατά 30 εκατομμύρια λίρες Αγγλίας.
Πρώτος στόχος της νέας διοίκησης είναι η αποπληρωμή των χρεών του συλλόγου και η σταδιακή ανοικοδόμηση μιας ομάδας που θα μπορέσει να φτάσει ψηλά τόσο στην Ισπανία όσο και στην Ευρώπη. Σημείο-κλειδί για την μεγάλη επιτυχία των «σεβιγιάνων» είναι η ανάθεση της θέσης του τεχνικού διευθυντή στον πρώην γκολκίπερ, Ραμόν Ροντρίγκες Βερντέχο, γνωστότερο ως Μόνκι.
Η διοίκηση Ντελ Νίδο όχι μόνο κάνει πραγματικότητα την πληρωμή των χρεών της ομάδας αλλά μετατρέπει τους «ερυθρόλευκους» σε επικερδή επιχείρηση, η οποία το καλοκαίρι του 2006 μετρά κέρδη της τάξεως των 16 εκατομμυρίων λιρών.....
......Από την άλλη μεριά, οι μεταγραφές ενίσχυσης της Σεβίλλης δεν ξέφυγαν ποτέ από ένα συγκεκριμένο πλάνο. Παίκτες που είναι ικανοί να προσφέρουν (όχι μεγάλης ηλικίας), όχι ακριβοί και βεβαίως εξελίξιμοι. Ο Ζούλιο Μπαπτίστα καταφθάνει στο «Σάντσεθ Πίθχουαν» με κόστος μόλις δυο εκατομμύρια λίρες (ενώ πουλήθηκε μετέπειτα στην Ρεάλ Μαδρίτης αντί 13 εκατομμυρίων λιρών).
Ο Ντάνιελ Άλβες (ίσως ο καλύτερος φουλ μπακ του κόσμου αυτή την περίοδο) κοστίζει μόλις 500 χιλιάδες λίρες στην Σεβίλλη, με τους «ερυθρόλευκους» να απαντούν αρνητικά το καλοκαίρι σε πρόταση ύψους 10 εκατομμυρίων λιρών από την Λίβερπουλ για την απόκτηση του! ..............
http://www.contra.gr/Soccer/Spain/Prime ... 41758.html
Όπου Σεβίλλη μπορεί να μπει ΠΑΟΚ,
Όπου πρόεδρος Χοσέ Μαρία Ντελ Νίδο ο Ζαγοράκης
Οπου τεχνικός διευθυντής ο πρώην γκολκίπερΡαμόν Ροντρίγκες, ο πρώην επιθετικός Ζήσης Βρύζας
Όπου χρέη 30 εκ λίρες, Χ(;) εκατ. €
Όπου Μπαπτίστα ή Αλβες ο Μούσλι ή ο Κοντρέρας
Στην κατάσταση που είμαστε η λύση είναι μονόδρομος: Αγοράζεις λογικά, πουλας ακριβά - Φτιάχνεις ακαδημίες και βοηθητικά γήπεδα στη Ν.Μεσήμβρια, τελειώνεις με τα χρέη και γίνεσαι αυτόνομος και δυνατος χωρίς να κολλάμε σε πρόσωπα, αφού η διοίκηση-τεχνικό τιμ θα φροντίσει να τα αναπληρώσει. Από κει και πέρα ως οπαδοί είναι φυσιολογικο και επιθυμητό να έχουμε πουλέν κάποιους παίκτες όπως ο Μούσλι, οι δύο Πάμπλο, ο Σώτος
κτλ..
Εχει αξία το παρακάτω άρθρο:
"....Όλα αυτά αποκτούν ακόμα μεγαλύτερη σημασία αν αναλογιστεί κανείς πως η πρώην ομάδα του Βασίλη Τσιάρτα επανήλθε στην Πριμέρα Ντιβιζιόν το καλοκαίρι του 2001! Ένα χρόνο αργότερα, τις «τύχες» του συλλόγου αναλαμβάνει ο νυν πρόεδρος, Χοσέ Μαρία Ντελ Νίδο ο οποίος παραλαμβάνει μια ομάδα χρεωμένη κατά 30 εκατομμύρια λίρες Αγγλίας.
Πρώτος στόχος της νέας διοίκησης είναι η αποπληρωμή των χρεών του συλλόγου και η σταδιακή ανοικοδόμηση μιας ομάδας που θα μπορέσει να φτάσει ψηλά τόσο στην Ισπανία όσο και στην Ευρώπη. Σημείο-κλειδί για την μεγάλη επιτυχία των «σεβιγιάνων» είναι η ανάθεση της θέσης του τεχνικού διευθυντή στον πρώην γκολκίπερ, Ραμόν Ροντρίγκες Βερντέχο, γνωστότερο ως Μόνκι.
Η διοίκηση Ντελ Νίδο όχι μόνο κάνει πραγματικότητα την πληρωμή των χρεών της ομάδας αλλά μετατρέπει τους «ερυθρόλευκους» σε επικερδή επιχείρηση, η οποία το καλοκαίρι του 2006 μετρά κέρδη της τάξεως των 16 εκατομμυρίων λιρών.....
......Από την άλλη μεριά, οι μεταγραφές ενίσχυσης της Σεβίλλης δεν ξέφυγαν ποτέ από ένα συγκεκριμένο πλάνο. Παίκτες που είναι ικανοί να προσφέρουν (όχι μεγάλης ηλικίας), όχι ακριβοί και βεβαίως εξελίξιμοι. Ο Ζούλιο Μπαπτίστα καταφθάνει στο «Σάντσεθ Πίθχουαν» με κόστος μόλις δυο εκατομμύρια λίρες (ενώ πουλήθηκε μετέπειτα στην Ρεάλ Μαδρίτης αντί 13 εκατομμυρίων λιρών).
Ο Ντάνιελ Άλβες (ίσως ο καλύτερος φουλ μπακ του κόσμου αυτή την περίοδο) κοστίζει μόλις 500 χιλιάδες λίρες στην Σεβίλλη, με τους «ερυθρόλευκους» να απαντούν αρνητικά το καλοκαίρι σε πρόταση ύψους 10 εκατομμυρίων λιρών από την Λίβερπουλ για την απόκτηση του! ..............
http://www.contra.gr/Soccer/Spain/Prime ... 41758.html
Όπου Σεβίλλη μπορεί να μπει ΠΑΟΚ,
Όπου πρόεδρος Χοσέ Μαρία Ντελ Νίδο ο Ζαγοράκης
Οπου τεχνικός διευθυντής ο πρώην γκολκίπερΡαμόν Ροντρίγκες, ο πρώην επιθετικός Ζήσης Βρύζας
Όπου χρέη 30 εκ λίρες, Χ(;) εκατ. €
Όπου Μπαπτίστα ή Αλβες ο Μούσλι ή ο Κοντρέρας
Στην κατάσταση που είμαστε η λύση είναι μονόδρομος: Αγοράζεις λογικά, πουλας ακριβά - Φτιάχνεις ακαδημίες και βοηθητικά γήπεδα στη Ν.Μεσήμβρια, τελειώνεις με τα χρέη και γίνεσαι αυτόνομος και δυνατος χωρίς να κολλάμε σε πρόσωπα, αφού η διοίκηση-τεχνικό τιμ θα φροντίσει να τα αναπληρώσει. Από κει και πέρα ως οπαδοί είναι φυσιολογικο και επιθυμητό να έχουμε πουλέν κάποιους παίκτες όπως ο Μούσλι, οι δύο Πάμπλο, ο Σώτος
- thanasakiss4
- Bet Guru 2019
- Δημοσιεύσεις: 2173
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 11:30
- Τοποθεσία: Κομοτηνή
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Πολυ σωστος ο vanroy
,και εδω δν εχεις να αντιμετωπισεις μπαρτσα και ρεαλ αλλα gay και βαζελοχανουμια...

- PABLO GARCIA2
- Δημοσιεύσεις: 467
- Εγγραφή: Τετ 29 Οκτ 2008, 23:49
- Τοποθεσία: ROUND AND ROUND....
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
vanroy καλό αυτό με τη Σεβίλη αλλά ξεχνάς κάτι...άλλο Σεβίλη στην Ισπανία και άλλο ΠΑΟΚ στην Ελλάδα.
Αναλογικά με το πρωτάθλημα στο οποίο παίζουν ο ΠΑΟΚ στην Ελλάδα είναι μεγαλύτερο όνομα απ' την Σεβίλη στην Ισπανία.Τι θέλω να πω μ' αυτό?? Οτι ο κόσμος μας δεν θα έκανε τόση υπομονή όσο έκαναν οι Σεβιλιάνοι χωρίς διακρίσεις...γιατί αυτό που έκανε η Σεβίλη-δηλ.να πάρει μικρούς και φθηνούς παίκτες για να τους ψήσει- έχει σαν αποτέλεσμα για κάποια χρόνια να τα ξεχάσεις όλα αυτά. Δεύτερο μεγάλες αντιδράσεις άμα τους πουλήσεις σε ΠΟΚ.
και κάτι τελευταίο...η Σεβίλη και Ευρώπη να μην έπαιζε τους αξιόλογους παίκτες της είχε να τους επιδείξει σε μία πολύ πλούσια αγορά όπως της Ισπανίας σε αντίθεση με μας.
Αναλογικά με το πρωτάθλημα στο οποίο παίζουν ο ΠΑΟΚ στην Ελλάδα είναι μεγαλύτερο όνομα απ' την Σεβίλη στην Ισπανία.Τι θέλω να πω μ' αυτό?? Οτι ο κόσμος μας δεν θα έκανε τόση υπομονή όσο έκαναν οι Σεβιλιάνοι χωρίς διακρίσεις...γιατί αυτό που έκανε η Σεβίλη-δηλ.να πάρει μικρούς και φθηνούς παίκτες για να τους ψήσει- έχει σαν αποτέλεσμα για κάποια χρόνια να τα ξεχάσεις όλα αυτά. Δεύτερο μεγάλες αντιδράσεις άμα τους πουλήσεις σε ΠΟΚ.
και κάτι τελευταίο...η Σεβίλη και Ευρώπη να μην έπαιζε τους αξιόλογους παίκτες της είχε να τους επιδείξει σε μία πολύ πλούσια αγορά όπως της Ισπανίας σε αντίθεση με μας.
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Σίγουρα PABLO οι συγκρίσεις και τα μεγέθη διαφέρουν. Πάντως έχω την εντύπωση ότι στο επιτελείο του Ζαγορ ήδη διάλεξαν αυτό το μοντέλο και γιάυτό μας λένε συνέχεια για ουέφα, υπομονή, στόχος είναι μια πορεία πρωταθλητισμού και όχι το πρωτάθλημα κτλ.
Το καλοκαίρι όπως και να χει θα έχουμε αρκετες ανακαταταξεις που μάλλον θα μας εκπλήξουν περισσότερο απότι νομίζαμε όπως γράφεται στο τόπικ του Κόλκα και των μεταγραφών!
Ο μούσλι πάντως αποτελεί το μεγαλύτερο σε αξία κεφάλαιο του ΠΑΟΚ και ελπίζω στα πλεύ οφ να ξεμπουκώσει για πολλούς λόγους ότι και αν γίνει στην περίπτωση του. Και για να προσφέρει και για να φέρει καμιά αστρονομική προταση.
Το καλοκαίρι όπως και να χει θα έχουμε αρκετες ανακαταταξεις που μάλλον θα μας εκπλήξουν περισσότερο απότι νομίζαμε όπως γράφεται στο τόπικ του Κόλκα και των μεταγραφών!
Ο μούσλι πάντως αποτελεί το μεγαλύτερο σε αξία κεφάλαιο του ΠΑΟΚ και ελπίζω στα πλεύ οφ να ξεμπουκώσει για πολλούς λόγους ότι και αν γίνει στην περίπτωση του. Και για να προσφέρει και για να φέρει καμιά αστρονομική προταση.
- PABLO GARCIA2
- Δημοσιεύσεις: 467
- Εγγραφή: Τετ 29 Οκτ 2008, 23:49
- Τοποθεσία: ROUND AND ROUND....
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Εγώ πάλι πιστεύω ότι διάλεξαν εντελώς διαφορετικό πλάνο απ' αυτό...δηλ.νεαρών και εξελίξιμων παικτών.
Ολοι οι παίκτες που αποκτήθηκαν είναι είτε μεγάλοι σε ηλικία Κονσεισάο-Γκαρσία-Κοντρέρας-Λίνο-Σορλέν,είτε έχουν περάσει από top πρωταθλήματα και έχουν κριθεί οπότε δύσκολο να τους πουλήσεις ξανά εκεί με μεγάλο ποσό π.χ. Μούσλι-Βερόν.
Διάλεξαν παίκτες μεγάλους με εμπειρίες και παραστάσεις γιατί θέλουν γρήγορα αποτελέσματα...γι' αυτό και ο τρόπος που παίζει η ομάδα...συντηρητικός και με στόχο το αποτέλεσμα και όχι το θέαμα.
Και από μία άποψη καλά κάνουν...γιατί αλλιώς δεν θα υπήρχαν διαρκείας,χορηγίες,καλύτερα τηλεοπτικά κ.λ.π.
Εγώ θα μπορούσα να περιμένω αρκεί να ήξερα ότι ο ΠΑΟΚ σε 3 χρόνια θα ήταν ελεύθερος χρεών....δεν έπαιρνα άλλωστε τίτλους κάθε χρόνο για να πάθω και στέρηση.Και δεν έχω πρόβλημα όποιος-μα όποιος κι αν φύγει αρκεί να τα πάρουμε χοντρά..και ας πουληθεί και όπου θέλει. Θα μ' άρεσε το μοντέλο της Σεβίλης αν και δεν θα μπορούσε να εφαρμοστεί δυστυχώς στον ΠΑΟΚ...
Οσο για τον Μούσλι με μιά πρόταση 3 μύρια και πάνω θα τον ξεπροβόδιζα χαλαρά για οπουδήποτε...για ένα παίκτη που τον πήρες το προηγούμενο καλοκαίρι 500 χιλ...6 φορές πάνω δεν είναι και λίγα....για τα 7 γκολ που σου πρόσφερε μέχρι τώρα.
Αλλά νομίζω ότι ο πολύς κόσμος δεν σκέφτεται έτσι και ο ενθουσιασμός γρήγορα θα γινόταν μιζέρια....
Ολοι οι παίκτες που αποκτήθηκαν είναι είτε μεγάλοι σε ηλικία Κονσεισάο-Γκαρσία-Κοντρέρας-Λίνο-Σορλέν,είτε έχουν περάσει από top πρωταθλήματα και έχουν κριθεί οπότε δύσκολο να τους πουλήσεις ξανά εκεί με μεγάλο ποσό π.χ. Μούσλι-Βερόν.
Διάλεξαν παίκτες μεγάλους με εμπειρίες και παραστάσεις γιατί θέλουν γρήγορα αποτελέσματα...γι' αυτό και ο τρόπος που παίζει η ομάδα...συντηρητικός και με στόχο το αποτέλεσμα και όχι το θέαμα.
Και από μία άποψη καλά κάνουν...γιατί αλλιώς δεν θα υπήρχαν διαρκείας,χορηγίες,καλύτερα τηλεοπτικά κ.λ.π.
Εγώ θα μπορούσα να περιμένω αρκεί να ήξερα ότι ο ΠΑΟΚ σε 3 χρόνια θα ήταν ελεύθερος χρεών....δεν έπαιρνα άλλωστε τίτλους κάθε χρόνο για να πάθω και στέρηση.Και δεν έχω πρόβλημα όποιος-μα όποιος κι αν φύγει αρκεί να τα πάρουμε χοντρά..και ας πουληθεί και όπου θέλει. Θα μ' άρεσε το μοντέλο της Σεβίλης αν και δεν θα μπορούσε να εφαρμοστεί δυστυχώς στον ΠΑΟΚ...
Οσο για τον Μούσλι με μιά πρόταση 3 μύρια και πάνω θα τον ξεπροβόδιζα χαλαρά για οπουδήποτε...για ένα παίκτη που τον πήρες το προηγούμενο καλοκαίρι 500 χιλ...6 φορές πάνω δεν είναι και λίγα....για τα 7 γκολ που σου πρόσφερε μέχρι τώρα.
Αλλά νομίζω ότι ο πολύς κόσμος δεν σκέφτεται έτσι και ο ενθουσιασμός γρήγορα θα γινόταν μιζέρια....
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
vanroy εγραψε.... Στην κατάσταση που είμαστε η λύση είναι μονόδρομος: Αγοράζεις λογικά, πουλας ακριβά - Φτιάχνεις ακαδημίες και βοηθητικά γήπεδα στη Ν.Μεσήμβρια, τελειώνεις με τα χρέη και γίνεσαι αυτόνομος και δυνατος χωρίς να κολλάμε σε πρόσωπα, αφού η διοίκηση-τεχνικό τιμ θα φροντίσει να τα αναπληρώσει. Από κει και πέρα ως οπαδοί είναι φυσιολογικο και επιθυμητό να έχουμε πουλέν κάποιους παίκτες όπως ο Μούσλι, οι δύο Πάμπλο, ο Σώτος
κτλ..[/quote]
Σωστος.
Σωστος.
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Θέλει Μουσλίμοβιτς η Καϊσερισπόρ

Στο μάτι της Καϊσερισπόρ έχει μπει ο Ζλάταν Μουσλίμοβιτς. Οι Τούρκοι παρακολούθησαν για πρώτη φορά τον Βόσνιο στο ματς του ΠΑΟΚ κόντρα στον Θρασύβουλο στην Τούμπα και ενδέχεται άνθρωπός της να τον δει στον αγώνα της Εθνικής του απέναντι στο Βέλγιο για τα προκριματικά του Μουντιάλ του 2010. Πάντως, επίσημη πρόταση δεν έχει γίνει στην ΠΑΕ.
Δημοσιεύματα από τον τουρκικό Τύπο αναφέρουν πως η Καϊσερισπόρ ενδιαφέρεται να αποκτήσει τον Μουσλίμοβιτς και για τον λόγο αυτό θα τον παρακολουθήσουν και σε άλλα παιχνίδια του ΠΑΟΚ. Σύμφωνα με τα όσα κυκλοφορούν, άνθρωποι της ομάδας θα βρεθούν στις Βρυξέλλες για να τον δουν να αγωνίζεται με τα χρώματα της Εθνικής Βοσνίας.
Θέση για το θέμα αυτό δεν έχει πάρει ο Δικέφαλος του Βορρά, πολύ απλά διότι δεν έχει γίνει κάποια επίσημη πρόταση. Παρόλο που ο Μουσλίμοβιτς δεν είναι ιδιαίτερα θερμός στο ενδεχόμενο να μετακομίσει στην Τουρκία, όταν τα χρήματα είναι πολλά τότε δύσκολα αρνείται κανείς. Πάντως, η Καϊσερισπόρ είναι ομάδα που δίνει μεγάλα ποσά για να αποκτήσει παίκτες και τίποτα δεν πρέπει να αποκλειστεί.
http://www.exedrasports.gr/default.asp? ... 1&catid=24
Στο μάτι της Καϊσερισπόρ έχει μπει ο Ζλάταν Μουσλίμοβιτς. Οι Τούρκοι παρακολούθησαν για πρώτη φορά τον Βόσνιο στο ματς του ΠΑΟΚ κόντρα στον Θρασύβουλο στην Τούμπα και ενδέχεται άνθρωπός της να τον δει στον αγώνα της Εθνικής του απέναντι στο Βέλγιο για τα προκριματικά του Μουντιάλ του 2010. Πάντως, επίσημη πρόταση δεν έχει γίνει στην ΠΑΕ.
Δημοσιεύματα από τον τουρκικό Τύπο αναφέρουν πως η Καϊσερισπόρ ενδιαφέρεται να αποκτήσει τον Μουσλίμοβιτς και για τον λόγο αυτό θα τον παρακολουθήσουν και σε άλλα παιχνίδια του ΠΑΟΚ. Σύμφωνα με τα όσα κυκλοφορούν, άνθρωποι της ομάδας θα βρεθούν στις Βρυξέλλες για να τον δουν να αγωνίζεται με τα χρώματα της Εθνικής Βοσνίας.
Θέση για το θέμα αυτό δεν έχει πάρει ο Δικέφαλος του Βορρά, πολύ απλά διότι δεν έχει γίνει κάποια επίσημη πρόταση. Παρόλο που ο Μουσλίμοβιτς δεν είναι ιδιαίτερα θερμός στο ενδεχόμενο να μετακομίσει στην Τουρκία, όταν τα χρήματα είναι πολλά τότε δύσκολα αρνείται κανείς. Πάντως, η Καϊσερισπόρ είναι ομάδα που δίνει μεγάλα ποσά για να αποκτήσει παίκτες και τίποτα δεν πρέπει να αποκλειστεί.
http://www.exedrasports.gr/default.asp? ... 1&catid=24
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
to kaseri εχει στραικε τον αγκαχογα (τον πηρε τζαμπα απο γουιγκαν το 2008) εναν σερβο ταγαρο δανεικο απο σπορτινγκ και δυεο πιτσιρικους ενα κοσε απο λεβερκουζεν (μεγαλο ταλεντο) και εναν καγκελε αργεντινο.....δεν σπαταλει χρηματα γενικα, δεν ανακλοινωνει ποσα μεταγραφων γενικα, αλλα σκοπευει να πουλησει με 10 χαρτια ενα τοπουζ χαφ που εχει....γενικα ψιλοκωμικο μου φαινεται να δωσουν αυτοι 3-4 εκ για το μουσλι
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Γιατί πάλι τρώτε τον βρωμόπαππα δεν μπορώ να το καταλάβω.
Η καυσερί ρε παιδιά φέτος ψιλοφτιάχτηκε.
Αν δείτε τα ποσά των παιχτών τους είναι άθλια. Σαφώς κατώτερα απο τα δικά μας. Όπως είπε κ ο diniko80 ένα ΤΟΠΟΥΖ έχουν που κοστολογείται ακριβά. Όλοι οι άλλοι είναι στυλ Θρασύβουλος.
Αυτοί θα μας δώσουν 5 χαρτιά;;; Πλλλλάκα με κάνετε ρε;;
Ρώτησα κ έναν τούρκο μουτζαχεντίν κ μου λέει τι καυσερί ρε;;; Πλλλλάκα με κάνεις με είπε κ ο τούρκος.
Πάρτε κ λίνκς κ δείτε τις διαφορές στην αξία των παιχτών
Καυσερί
http://www.transfermarkt.de/de/verein/3 ... seite.html
ΠΑΟΚΑΡΑ
http://www.transfermarkt.de/de/verein/1 ... seite.html
Δείτε κ τη συνολική αξία των ομάδων κ το μέσο όρο αξίας των παικτών, στον οποίο υπερτερούμε κατα 500.000€
Καυσερί
http://www.transfermarkt.de/de/wettbewe ... seite.html
ΠΑΟΚΑΡΑ
http://www.transfermarkt.de/de/wettbewe ... seite.html
Νομίζω πως το τρανσερ είναι ντάξ αρκετά έγκυρο.
Καυσερί αποκλείεται να δώσει τα λεφτά που θα θέλει ο ΠΑΟΚ για να πουλήσει αυτόν τον ΠΑΙΚΤΑΡΑ...
ΖΛΑΤΑΝ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ.
Γάμα τους στα πλέυ οφφ την μάνα..
Η καυσερί ρε παιδιά φέτος ψιλοφτιάχτηκε.
Αν δείτε τα ποσά των παιχτών τους είναι άθλια. Σαφώς κατώτερα απο τα δικά μας. Όπως είπε κ ο diniko80 ένα ΤΟΠΟΥΖ έχουν που κοστολογείται ακριβά. Όλοι οι άλλοι είναι στυλ Θρασύβουλος.
Αυτοί θα μας δώσουν 5 χαρτιά;;; Πλλλλάκα με κάνετε ρε;;
Ρώτησα κ έναν τούρκο μουτζαχεντίν κ μου λέει τι καυσερί ρε;;; Πλλλλάκα με κάνεις με είπε κ ο τούρκος.
Πάρτε κ λίνκς κ δείτε τις διαφορές στην αξία των παιχτών
Καυσερί
http://www.transfermarkt.de/de/verein/3 ... seite.html
ΠΑΟΚΑΡΑ
http://www.transfermarkt.de/de/verein/1 ... seite.html
Δείτε κ τη συνολική αξία των ομάδων κ το μέσο όρο αξίας των παικτών, στον οποίο υπερτερούμε κατα 500.000€
Καυσερί
http://www.transfermarkt.de/de/wettbewe ... seite.html
ΠΑΟΚΑΡΑ
http://www.transfermarkt.de/de/wettbewe ... seite.html
Νομίζω πως το τρανσερ είναι ντάξ αρκετά έγκυρο.
Καυσερί αποκλείεται να δώσει τα λεφτά που θα θέλει ο ΠΑΟΚ για να πουλήσει αυτόν τον ΠΑΙΚΤΑΡΑ...
ΖΛΑΤΑΝ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ.
Γάμα τους στα πλέυ οφφ την μάνα..