PAOK TV & PAOK New Media

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...

Όσοι έχετε πρόβλημα, βλέπετε τα παιχνίδια:

Ενσύρματα (Με καλώδιο Ethernet συνδεδεμένο στον υπολογιστή).
25
41%
Ασύρματα (Μέσω Wi-fi)
28
46%
Αλλιώς (Από browser τηλεόρασης, κλπ)
8
13%
 
Σύνολο ψήφων: 61

Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

Για να μη σας κολλάει το ΠΑΟΚ τβ μια είναι η λύση. Η μετανάστευση. Αλλιώς να πάτε στο γήπεδο.
renegade
Δημοσιεύσεις: 19467
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από renegade »

Μάγκες το πρόβλημα δεν είναι στην γραμμή του καθενός.
Προφανώς κάτι παίζει με τον διαμοιρασμό και τις προτεραιότητες.
Εγώ μία φορά έκανα το λάθος και ξέχασα το VPN σε σέρβερ ελληνικό και κολλούσε του π*****, μόλις το κατάλαβα και το έβαλα σε σέρβερ γερμανικό ούτε μισό κόλλημα σε high definition.
Άρα η λύση είναι μία VPN
Totem_pk
Δημοσιεύσεις: 7567
Εγγραφή: Τετ 21 Αύγ 2019, 10:59

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από Totem_pk »

Ειχα δοκιμασει τα παντα. Εστελνα απο ταμπλετ μεσω απλτβ μεσω τβμποξ κατευθειαν απο τον μπραουζερ της τβ.... παντου προβλημα. Απο τοτε που εβαλα τον υπολογιστη με wifi και hdmi καλωδιο συνδεσης με τηλεοραση η μεταδοση εγινε σουπερ. Ουτε κολληματα ουτε τιποτα και απο εικονα σουπερ.
Απλα σκεφτομαι ρε σεις αν ζουσε ο πατερας μου πως θα εβλεπε με ολο αυτο το σκηνικο θα ειμασταν στα τηλεφωνα σε ολο το ματσακιον. Σημειωνω οτι δεν γνωριζω τιποτα με τον αποκωδικοποιητη πως κιαν δουλευει.
icue
Δημοσιεύσεις: 9587
Εγγραφή: Δευ 24 Ιουν 2019, 11:45

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από icue »

Το cast γενικα απο μια συσκευη σε αλλη ειναι η τελευταια λυση, γιατι ειναι η χειροτερη δυνατη επιλογη. Επισης οι ενσωματωμένοι browsers στις smart tv ειναι συνηθως προβληματικοι για τετοια δουλεια. Στην tv οι καλυτερες λυσεις ειναι ή μεσω συνδεσης με hmdi απο pc/laptop ή απο συσκευες που εχουν αρκετη δυναμη για stream μεσω browser οπως πχ xbox, shield tv κλπ. Φυσικα το ιδανικο ειναι να βγει καποια στιγμη το app για ολα τα λειτουργικα των τηλεορασεων, το οποιο ελπιζω να γινει στην επομενη σεζον απο την αρχη της χρονιας.

Παντως γενικα η πιο σιγουρη και πιο αξιοπιστη λυση ειναι pc/laptop συνδεμενο με lan στο δικτυο.
savvastheod
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: Δευ 16 Νοέμ 2015, 10:51

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από savvastheod »

Απο σημερα οσοι εχουν Lg smart tv αν κατεβάσουν απο το lg store το PAOKTV APPβλέπουν τελεια... Αρα δεν χρειάζεται LAPTOP κλπ
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4573
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από Spiros_S »

Θα το δοκιμάσω. Το έχω κατεβάσει εδώ και καιρό, αλλά δεν προχωρούσε πέρα από το login.
Ευχαριστώ για την πληροφορία.
Άβαταρ μέλους
seaman
Δημοσιεύσεις: 9537
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011, 17:58
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από seaman »

Και το προηγούμενο παιχνίδι μέσω της εφαρμογής για LG tvτο είδα. Η εφαρμογή υπήρχε στο store της τηλεόρασης. Δεν έκανε διακοπές, την ανάλυση όμως την έριχνε και έχω τελευταίας τεχνολογίας tv με ισχυρό επεξεργαστή
renegade
Δημοσιεύσεις: 19467
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από renegade »

Βλέπω τώρα τους μικρούς...τελειο
Το μόνο κακό η μη επιλογή ανάλυσης η οποία γίνεται αυτόματα
Άβαταρ μέλους
constadine
Δημοσιεύσεις: 2806
Εγγραφή: Δευ 04 Μαρ 2019, 14:55
Τοποθεσία: Κεντρική Μακεδονία

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από constadine »

Πριν από λίγο που κοίταξα μου εμφανίζει την ανάλυση .
Μερικές φορές μου το έκανε και εμένα ,δεν εμφάνιζε την επιλογή ανάλυσης ,αν ανανέωνα τη σελίδα μου την εμφάνισε .
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

Ακόμα δεν έχει βγει για σαμσουνγκ; Πάτε καλέ ρε εκεί στην ΠΑΕ;;; Για συνέλθετε λέω γω!
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16677
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από Equalizer »

Σωστα.
savvastheod
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: Δευ 16 Νοέμ 2015, 10:51

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από savvastheod »

Μαυρο Χιονι έγραψε:Ακόμα δεν έχει βγει για σαμσουνγκ; Πάτε καλέ ρε εκεί στην ΠΑΕ;;; Για συνέλθετε λέω γω!

Ξεκαθαρα θεμα της Σαμσουνγκ....Αυτη αναπτύσσει το app οχι η ΠΑΕ .. και η Σαμσουνγκ γενικα αργεί για να ελέγξει τα παντα
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από pgetsos »

savvastheod έγραψε:
Μαυρο Χιονι έγραψε:Ακόμα δεν έχει βγει για σαμσουνγκ; Πάτε καλέ ρε εκεί στην ΠΑΕ;;; Για συνέλθετε λέω γω!

Ξεκαθαρα θεμα της Σαμσουνγκ....Αυτη αναπτύσσει το app οχι η ΠΑΕ .. και η Σαμσουνγκ γενικα αργεί για να ελέγξει τα παντα
Ναι, η Samsung φτιαχνει το app της ΠΑΕ

Τι λετε ρε παιδια :lol:
savvastheod
Δημοσιεύσεις: 372
Εγγραφή: Δευ 16 Νοέμ 2015, 10:51

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από savvastheod »

pgetsos έγραψε:
savvastheod έγραψε:
Μαυρο Χιονι έγραψε:Ακόμα δεν έχει βγει για σαμσουνγκ; Πάτε καλέ ρε εκεί στην ΠΑΕ;;; Για συνέλθετε λέω γω!

Ξεκαθαρα θεμα της Σαμσουνγκ....Αυτη αναπτύσσει το app οχι η ΠΑΕ .. και η Σαμσουνγκ γενικα αργεί για να ελέγξει τα παντα
Ναι, η Samsung φτιαχνει το app της ΠΑΕ

Τι λετε ρε παιδια :lol:
Η ΠΑΕ ΤΟ εδωσε το app συγχρόνως σε όλες τις μεγαλες εταιρίες... Καθς εταιρία ομως το προσαρμόζει στην αρχιτεκτονική της.... Η Σαμσουνγκ για όσους γνωρίζουν ακομα και στην αναβάθμιση του android ειναι η τελευταία... Της το δινει η google και αυτή ειναι πολυ προσεκτική στις αλλαγες που κάνει για να ταιριάζει στα προϊόντα υης
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: PAOK TV & PAOK New Media

Δημοσίευση από pgetsos »

Δεν εχει καποια σχεση η αναπτυξη εφαρμογης για μια πλατφορμα με την προσαρμογη λογισμικου για τα προιοντα σου. Η Samsung ουδεμια σχεση εχει με την αναπτυξη του app της ΠΑΕ. Η ΠΑΕ το φτιαχνει και το ανεβαζει στο Store της Samsung, της LG κτλ. Δεν εχει προγραμματιστες της η Samsung ή η LG να μας φτιαχνουν τις εφαρμογες
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”