Παραμονη χούτου για λιγότερη μουρμούρα..paok87 έγραψε: παραμονη χουτου ή αγορα σαλπιγγιδη?
Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
- PAOKSaLoNiCa
- Δημοσιεύσεις: 473
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 16:30
Re: TransferManiac
Re: TransferManiac
Ταχύτητα σε συνδιασμό με τεχνική....αλλιώς μπορούμε να κάνουμε εσωτερικές μεταγραφές από το τμήμα στίβου...sidpanos έγραψε:φέτος αν δεν κάνω λάθος φωνάζαμε για την ταχύτητα που έλειπε.....paokovia έγραψε:Σιγά τον παικταρά....το μόνο που κάνει είναι να βάζει κάνα έτοιμο γκολ μέσα στη μικρή περιοχή...κι αυτό, μόνο όταν του στρωθεί να σουτάρει με τη μία...έτσι και πάει να κάνει κάνα βήμα παραπάνω δεν υπάρχει περίπτωση να το βάλει...για τρίπλα φυσικά δε συζητάμε....
Στην τελική, αν βάλεις στη ζυγαριά την αγωνιστική του αξία με τη φασαρία και το διχασμό που θα φέρει, δεν αξίζει....
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: TransferManiac
Υπαρχει και το 3ο ενδεχομενο που λεει πουλο ο χουτος και αποκτηση ξενου επιθετικου...
Re: TransferManiac
αδερφια να σας θυμισω οτι με ολες τις μεταγραφες που λεμε και με τους παιχτες που εχουμε φτανουμε στους εξοις επι8ετικους..
1.Μουσλι
2.Μπακα
3.Χουτος
4.Κλαους
5.Σαλπι
6.Παπαζογλου
7.Αναστασακος
ποιοι 8α μέινουν και ποιοι 8α φυγουν... 8) 8)
1.Μουσλι
2.Μπακα
3.Χουτος
4.Κλαους
5.Σαλπι
6.Παπαζογλου
7.Αναστασακος
ποιοι 8α μέινουν και ποιοι 8α φυγουν... 8) 8)
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: TransferManiac
1000 φορές τον Χούτο, που στην τελική δεν είναι και ΠΑΟΚτσης αλλά τιμάει τα φράγκα του, παρά τον @%&$$&*@@@#$$#@ που μας τάραξε την ψυχική κατάσταση, και θα μας την ξετινάξει αν γυρίσει!
- fofanaserres
- Δημοσιεύσεις: 816
- Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 00:31
- Τοποθεσία: Gate -4-
Re: TransferManiac
Εννοείτε ρε φίλε κάποιοι θα φύγουν.Και πιστεύω πως ο Παπάζογλου θα κλείσει στο χανούμι.Το κόβω ποιο πιθανό.Κι αν γυρίσει ο Σαλπιγγίδης,σίγουρα θα φύγει ο Χούτος...Οποιοι και να ρθουν,όποιοι και να φύγουν,θα χεις το πολύ 4 με 5 επιθετικούς...MALEF έγραψε:αδερφια να σας θυμισω οτι με ολες τις μεταγραφες που λεμε και με τους παιχτες που εχουμε φτανουμε στους εξοις επι8ετικους..
1.Μουσλι
2.Μπακα
3.Χουτος
4.Κλαους
5.Σαλπι
6.Παπαζογλου
7.Αναστασακος
ποιοι 8α μέινουν και ποιοι 8α φυγουν... 8) 8)
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: TransferManiac
Καλα,σιγα μην τον συγκρινουμε και με τον μεσι,παιζει καθε χρονο τοσα παιχνιδια με τον βαζελο,λογικο ειναι να σκοραρει...
Δεν λεω πως δν ειναι καλουτσικος αλλα δν ειναι και κανας σπουδαιος...
ΥΓ ΠΟΤΕ στον ΠΑΟΚ μας ο κοντοπουτ@νος
Δεν λεω πως δν ειναι καλουτσικος αλλα δν ειναι και κανας σπουδαιος...
ΥΓ ΠΟΤΕ στον ΠΑΟΚ μας ο κοντοπουτ@νος
- PAOKSaLoNiCa
- Δημοσιεύσεις: 473
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 16:30
Re: TransferManiac
Ελεος ρε παιδια καθομαστε και συζηταμε για το αν θα έρθει η ακατανόμαστη μπαλαρίνα στον ΠΑΟΚ..ουτε ο ιδιος ο Ζαγόρ δεν το θέλει.. 
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος PAOKSaLoNiCa την Τετ 25 Μαρ 2009, 21:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- PAOKSaLoNiCa
- Δημοσιεύσεις: 473
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 16:30
Re: TransferManiac
ΕΛΕΟΣ αρκετο off-topic εχει πέσει..που ειναι και αυτοι οι μόντς...και αυτος ο Kareena εχει να μπει μερες..ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο TRANSFERMANIAC!
- Kareena4ever
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Παρ 11 Ιαν 2008, 18:17
- Τοποθεσία: PAOKISTAN
- Επικοινωνία:
Re: TransferManiac
Φιλε PAOKSaLoNiCa, θα παρακαλεσω να μην κανεις διαχωρισμους αναμεσα σε υπολοιπους μοντ και σε μενα.
Ασχετα αν το ξερεις η οχι, δικαιωμα να επεμβουν για να διασφαλισουν την ευρυθμη λειτουργια εχουν ολοι οι μοντ(αναμεσα σε αυτους κι εγω), οπως και ολοι οι αντμιν.
Το ποτε θα μπω εγω μεσα στο φορουμ η οποιοσδηποτε αλλος μοντ και αντμιν δεν πρεπει να σε απασχολει.
Ασχετα αν το ξερεις η οχι, δικαιωμα να επεμβουν για να διασφαλισουν την ευρυθμη λειτουργια εχουν ολοι οι μοντ(αναμεσα σε αυτους κι εγω), οπως και ολοι οι αντμιν.
Το ποτε θα μπω εγω μεσα στο φορουμ η οποιοσδηποτε αλλος μοντ και αντμιν δεν πρεπει να σε απασχολει.
- PAOKSaLoNiCa
- Δημοσιεύσεις: 473
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 16:30
- Kareena4ever
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Παρ 11 Ιαν 2008, 18:17
- Τοποθεσία: PAOKISTAN
- Επικοινωνία:
- Kareena4ever
- Δημοσιεύσεις: 355
- Εγγραφή: Παρ 11 Ιαν 2008, 18:17
- Τοποθεσία: PAOKISTAN
- Επικοινωνία:
Re: TransferManiac
Φιλε MALEF, δεν προσβαλες κανενα αλλα οπως διαβασες σβηστηκαν και ποστ που αναφερθηκαν σε ποστ με προσωπικες προσβολες.
Σε ποστ σου που σβηστηκε εκανες αμεσο σχολιο σε ποστ που προσβαλε καποιον και ειπες
"Μαζι σου..."
Σε ποστ σου που σβηστηκε εκανες αμεσο σχολιο σε ποστ που προσβαλε καποιον και ειπες
"Μαζι σου..."