11. Zlatan Muslimović
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Λοιπον, επειδη ο Μουσλιμοβιτς θα επαιζε βασικος σε Γκέι-Βαζελο με τα ματια κλειστα (για το ΑΕΚ δεν συζηταμε), αφηστε σας παρακαλω τα καλοκαιρια, τις φυγες και τις προσφορες, τα ποσα λεφτα θα μας δωσουν, ποσα θα παρουμε, ποιον καλυτερο θα φερουμε κτλ
Προσωπικα εχω να δω τετοιο φορ απο τοτε που επαιζαν ο Κωστικος με τον Δημοπουλο. Εχει κανει απλως ενα μετριο μηνα ο ανθρωπος και παρα το γεγονος οτι σε αυτο το διαστημα δεν σκοραρει κανει ενα σωρο αλλες δουλειες στο γηπεδο.
Μακαρι να μεινει πολλα χρονια στον ΠΑΟΚ ο Ζλαταν. Και το αξιζει και τον χρειαζομαστε.
Για αυτο cool down...
Προσωπικα εχω να δω τετοιο φορ απο τοτε που επαιζαν ο Κωστικος με τον Δημοπουλο. Εχει κανει απλως ενα μετριο μηνα ο ανθρωπος και παρα το γεγονος οτι σε αυτο το διαστημα δεν σκοραρει κανει ενα σωρο αλλες δουλειες στο γηπεδο.
Μακαρι να μεινει πολλα χρονια στον ΠΑΟΚ ο Ζλαταν. Και το αξιζει και τον χρειαζομαστε.
Για αυτο cool down...
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Πάντως άμα ertei πρόταση πάνω από 5 εκ. € θα έλεγα και εγώ να φύγει.Σίγουρα ο ζήσης θα έβρισκε κάτι ανάλογο.
Βεβαια από την άλλη δε θα μου άρεζε να φύγουν ενδεκαδατοι παίχτες γιατί έτσι δε φτιάχνεις ομάδα.
Η διοίκηση σίγουρα πάντως ξέρει καλύτερα.
Βεβαια από την άλλη δε θα μου άρεζε να φύγουν ενδεκαδατοι παίχτες γιατί έτσι δε φτιάχνεις ομάδα.
Η διοίκηση σίγουρα πάντως ξέρει καλύτερα.
- evripidis4
- Δημοσιεύσεις: 381
- Εγγραφή: Τρί 11 Μαρ 2008, 19:03
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Για μένα πάντως η αντίδραση του μετά το τέλος του χθεσινού αγώνα, που κλοτσάει την μπάλα βγάζοντας μια εκτόνωση μου λέει πολλά..
Προσωπικά νομίζω πως περνάει μια κακή περίοδο και τίποτε άλλο. Λίγα είναι τα σέντερ φορ στον κόσμο που έχουν τεράστια σταθερότητα στο σκοράρισμα σε υψηλό επίπεδο και όλοι στοιχίζουν πολλά Γιούρα...Χώρια που για να μπει ένα γκολ χρειάζεται ομαδική δουλειά και όχι μόνο ένα σέντερ φορ.
Πιστεύω θα βρει τον δρόμο του...ΠΑΟΚ ΕΙΝΑΙ!!!
Προσωπικά νομίζω πως περνάει μια κακή περίοδο και τίποτε άλλο. Λίγα είναι τα σέντερ φορ στον κόσμο που έχουν τεράστια σταθερότητα στο σκοράρισμα σε υψηλό επίπεδο και όλοι στοιχίζουν πολλά Γιούρα...Χώρια που για να μπει ένα γκολ χρειάζεται ομαδική δουλειά και όχι μόνο ένα σέντερ φορ.
Πιστεύω θα βρει τον δρόμο του...ΠΑΟΚ ΕΙΝΑΙ!!!
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
+1Hideguti έγραψε:Λοιπον, επειδη ο Μουσλιμοβιτς θα επαιζε βασικος σε Γκέι-Βαζελο με τα ματια κλειστα (για το ΑΕΚ δεν συζηταμε), αφηστε σας παρακαλω τα καλοκαιρια, τις φυγες και τις προσφορες, τα ποσα λεφτα θα μας δωσουν, ποσα θα παρουμε, ποιον καλυτερο θα φερουμε κτλ
Προσωπικα εχω να δω τετοιο φορ απο τοτε που επαιζαν ο Κωστικος με τον Δημοπουλο. Εχει κανει απλως ενα μετριο μηνα ο ανθρωπος και παρα το γεγονος οτι σε αυτο το διαστημα δεν σκοραρει κανει ενα σωρο αλλες δουλειες στο γηπεδο.
Μακαρι να μεινει πολλα χρονια στον ΠΑΟΚ ο Ζλαταν. Και το αξιζει και τον χρειαζομαστε.
Για αυτο cool down...
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Δεν θα βάλουμε ποτέ μυαλό.... Συνέχεια θα βρίσκουμε μια μαλακία να πούμε!!!! Δεν έβαζε γκολ ο Μπακαγιόκο, έκανε κ τις μαγκιές του στην προπόνηση, άρχισαμε τις μαλακίες μας... Να φύγει, δεν κάνει, σιγά το γίδι κ χίλια δυο... Τώρα όλοι γράφουμε να ανανεωθεί το συμβόλαιό του!!!
Τόσο καιρό σκόραρε ο Ζλάταν, φωνάζαμε Ζλάταν Ζλάταν!! Τώρα δεν σκόραρε ο άνθρωπος σε κάποια παιχνίδια, αρχίσαμε κ εδώ!!!!!!!!
Το ότι τρέχει σαν σκυλί κ κόβει μπαλιές μόνο λίγοι το βλέπουν. Το ότι γράφουν παντού ότι κάθεται μετά την προπόνηση κ δουλεύει σε τελειώματα φάσεις δεν το λέει κανένας!!! Αλλά τώρα θέλουμε να τον πουλήσουμε γιατί δεν μας κάνει...
Διαβάζω που λέτε ο Ζήσης μπορεί να μας βρεί καλύτερο κ ο Τεό είπε όλοι αγοράζονται κ πουλούνται.... Ότι ο Τεό είπε όμως ότι μακάρι να μας κάτσουν οι μεταγραφές όπως τώρα, δεν το λέει κανένας!!! Μην νομίζουμε ότι ξαφνικά όλοι με το που πάει ο Ζήσης θα ανοίξουν τα πόδια.
Ο Ζλάταν είναι παιχταράς... Θα βρεί την φόρμα του σίγουρα, γιατί ο άνθρωπος ξέρει μπάλα.. Απλά τα πράγματα!!! Αν τα καρφώσει στα πλαυ οφφ, θα γεμίσουμε άλλες 200 σελίδες με τα ΜΠΡΑΒΟ παιχταρά κ είσαι ΠΑΟΚ κ ξέρω γω...
Όσο για το περιστατικό με τον Ζλάταν να είπε σε έναν ξένο αυτά τα περί Σάντος, συγνώμη αδερφέ μου ουζάκια, αλλά είναι μια σκέτη μαλακία..
Για να φανταστείτε κιόλας πόση μαλακία μας δέρνει, όταν έπαιζε μόνος του, θέλαμε παρτενέρ... τώρα που δεν σκοράρει δεν κάνει ο παρτενέρ....
Ο Ζλάταν θα μείνει στην Τούμπα!!!
Θέλω κ το πιστεύω....
Τόσο καιρό σκόραρε ο Ζλάταν, φωνάζαμε Ζλάταν Ζλάταν!! Τώρα δεν σκόραρε ο άνθρωπος σε κάποια παιχνίδια, αρχίσαμε κ εδώ!!!!!!!!
Το ότι τρέχει σαν σκυλί κ κόβει μπαλιές μόνο λίγοι το βλέπουν. Το ότι γράφουν παντού ότι κάθεται μετά την προπόνηση κ δουλεύει σε τελειώματα φάσεις δεν το λέει κανένας!!! Αλλά τώρα θέλουμε να τον πουλήσουμε γιατί δεν μας κάνει...
Διαβάζω που λέτε ο Ζήσης μπορεί να μας βρεί καλύτερο κ ο Τεό είπε όλοι αγοράζονται κ πουλούνται.... Ότι ο Τεό είπε όμως ότι μακάρι να μας κάτσουν οι μεταγραφές όπως τώρα, δεν το λέει κανένας!!! Μην νομίζουμε ότι ξαφνικά όλοι με το που πάει ο Ζήσης θα ανοίξουν τα πόδια.
Ο Ζλάταν είναι παιχταράς... Θα βρεί την φόρμα του σίγουρα, γιατί ο άνθρωπος ξέρει μπάλα.. Απλά τα πράγματα!!! Αν τα καρφώσει στα πλαυ οφφ, θα γεμίσουμε άλλες 200 σελίδες με τα ΜΠΡΑΒΟ παιχταρά κ είσαι ΠΑΟΚ κ ξέρω γω...
Όσο για το περιστατικό με τον Ζλάταν να είπε σε έναν ξένο αυτά τα περί Σάντος, συγνώμη αδερφέ μου ουζάκια, αλλά είναι μια σκέτη μαλακία..
Για να φανταστείτε κιόλας πόση μαλακία μας δέρνει, όταν έπαιζε μόνος του, θέλαμε παρτενέρ... τώρα που δεν σκοράρει δεν κάνει ο παρτενέρ....
Ο Ζλάταν θα μείνει στην Τούμπα!!!
Θέλω κ το πιστεύω....
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Πές τα Nigrita.Έτσι είμαστε,ανυπόμονοι,τα θέλουμε όλα εδώ και τώρα.Πιστεύουμε οτι έχουμε μηχανές στην ομάδα,οχι παίκτες,που με το παραμικρό στραβό θέλουμε να τους αλλάξουμε.
- Pegasus1589
- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Ο Μπακαγιόκο χρωστά αρκετά από τα γκολ του στο ξύλο που έκατσε κι έφαγε ο Μούσλι. Χρειαζόμαστε έναν τέτοιον επιθετικό. Ένας Χούτος πολύ καλύτερος από το πράμα που είναι σήμερα θα τον πλαισιώσει μια χαρά. Κι έχουμε και τον τρίποδο από πίσω... 
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Ο ΠΑΟΚ δεν είναι κανένα Πρόσωπο δεν θα σταματήσει να υπάρχει ο ΠΑΟΚ με τη φυγή η όχι ενός παίχτη.
Όπως ςείπε και ο πρόεδρος εάν βρούμε κάτι καλύτερο απο αυτά που έχουμε τότε μόνο θα γίνει αποχώρηση
Όπως ςείπε και ο πρόεδρος εάν βρούμε κάτι καλύτερο απο αυτά που έχουμε τότε μόνο θα γίνει αποχώρηση
- khaledfreepaok
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
+1000 τον θελει λενε η Καισερισπορ ...Hideguti έγραψε:Λοιπον, επειδη ο Μουσλιμοβιτς θα επαιζε βασικος σε Γκέι-Βαζελο με τα ματια κλειστα (για το ΑΕΚ δεν συζηταμε), αφηστε σας παρακαλω τα καλοκαιρια, τις φυγες και τις προσφορες, τα ποσα λεφτα θα μας δωσουν, ποσα θα παρουμε, ποιον καλυτερο θα φερουμε κτλ
Προσωπικα εχω να δω τετοιο φορ απο τοτε που επαιζαν ο Κωστικος με τον Δημοπουλο. Εχει κανει απλως ενα μετριο μηνα ο ανθρωπος και παρα το γεγονος οτι σε αυτο το διαστημα δεν σκοραρει κανει ενα σωρο αλλες δουλειες στο γηπεδο.
Μακαρι να μεινει πολλα χρονια στον ΠΑΟΚ ο Ζλαταν. Και το αξιζει και τον χρειαζομαστε.
Για αυτο cool down...
Με τι θα τον παρουνε με σπορια ?
Η ρητρα του ειναι 5.000.000
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Steenage εχθές κάπου διάβασα σε μία φυλλάδα ότι χώνουν πολύ χρήμα σε αυτήν την ομάδα(καισεσπορ πως λέγετε τέλος πάντων)...
πάρτε και ένα πρωτοσέλιδο από την εφημερίδα που δεν έχει πετύχει ούτε ένα άρθρο για τον ΠΑΟΚ ...
http://www.sport24.gr/svc/npc/coverNew. ... 009&cid=11
ότι και να γράψουν μην μασάτε από τίποτα!!
πάρτε και ένα πρωτοσέλιδο από την εφημερίδα που δεν έχει πετύχει ούτε ένα άρθρο για τον ΠΑΟΚ ...
http://www.sport24.gr/svc/npc/coverNew. ... 009&cid=11
ότι και να γράψουν μην μασάτε από τίποτα!!
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
ρε Kareena, έλεος... τα νεφρά μου...
Nigrita4 η υπογραφή σου είναι όλα τα λεφτά φίλε...
Nigrita4 η υπογραφή σου είναι όλα τα λεφτά φίλε...
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Steenage έγραψε:Hideguti έγραψε:Λοιπον, επειδη ο Μουσλιμοβιτς θα επαιζε βασικος σε Γκέι-Βαζελο με τα ματια κλειστα (για το ΑΕΚ δεν συζηταμε), αφηστε σας παρακαλω τα καλοκαιρια, τις φυγες και τις προσφορες, τα ποσα λεφτα θα μας δωσουν, ποσα θα παρουμε, ποιον καλυτερο θα φερουμε κτλ
Προσωπικα εχω να δω τετοιο φορ απο τοτε που επαιζαν ο Κωστικος με τον Δημοπουλο. Εχει κανει απλως ενα μετριο μηνα ο ανθρωπος και παρα το γεγονος οτι σε αυτο το διαστημα δεν σκοραρει κανει ενα σωρο αλλες δουλειες στο γηπεδο.
Μακαρι να μεινει πολλα χρονια στον ΠΑΟΚ ο Ζλαταν. Και το αξιζει και τον χρειαζομαστε.
Για αυτο cool down...
Θα μας δώσουν κασέρι αξίας 5000000 ευρώ.
+1000 τον θελει λενε η Καισερισπορ ...![]()
![]()
Με τι θα τον παρουνε με σπορια ?
Η ρητρα του ειναι 5.000.000
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Για να μη τον βγάλει νωρίτεραkhaledfreepaok έγραψε:εγω εχω μια απορια.γιατι περιμενε μεχρι το 92 για να παρει καρτα?