ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ, 1/12 - 19:30, Novasports
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8897
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ, 1/12 - 19:30, Novasports
Δεν γίνεται ρε να μην έχει βγάλει τον Μπισεβαρ . Μας πατήσανε στο δεύτερο γιατί έτσι .
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21296
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ, 1/12 - 19:30, Novasports
Ο Βιειρίνια θα το καθαρίσει το ματσάκιο. Αρκεί να μπει τώρα.
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17370
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
- paok re niamou
- Δημοσιεύσεις: 3223
- Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2018, 11:33
Re: ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ, 1/12 - 19:30, Novasports
άσχετα με το τελικό σκορ, η ομάδα δεν έχει παίξει καθόλου μπάλα, εξάλλου με κατοχη 63-37 τι να κάνεις.
Re: ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ, 1/12 - 19:30, Novasports
Κάκιστη διαχείριση του ματς. Κάκιστη δυστυχώς. Τις έχουμε χαλαρά τις ευγενίτσες
και ο άλλος κοιμάται κανονικά. ΒΙΕΙΡΙΝΙΑ ΡΕΕΕΕ.
Re: ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ, 1/12 - 19:30, Novasports
Ο φουκαράς ο Πασχαλάκης με τη γκαντεμιά που τον δέρνει θα το είχε φάει 
-
stanilas14
- Δημοσιεύσεις: 284
- Εγγραφή: Σάβ 27 Ιούλ 2019, 18:15
-
PAOK LARISSA
- Δημοσιεύσεις: 449
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 13:36
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΛΑΡΙΣΑ
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8897
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ, 1/12 - 19:30, Novasports
Η ομάδα ανέτοιμη τέλειος ,με εναν προπονητή που δεν ξέρει την ομάδα.
Re: ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ, 1/12 - 19:30, Novasports
Φτου φτου σκορδαPAOK LARISSA έγραψε:Θα βάλει Βιερίνια μόλις φάμε το 2ο ο κοιμισμενος.
Re: ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ, 1/12 - 19:30, Novasports
Ξεκινήσαμε να περνάμε το κέντρο. Πρόοδος είναι. Και 5 λεπτά να παίξουμε αρκεί για αυτόν τον αντίπαλο.