ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ, 1/12 - 19:30, Novasports

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
boogeyman77
Δημοσιεύσεις: 7009
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
Επικοινωνία:

Re: ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ, 1/12 - 19:30, Novasports

Δημοσίευση από boogeyman77 »

Δεν κρατάμε καθόλου μπάλα, ο γαύρος για τα σκυλιά και περιμέναμε το μοιραίο, ο Φερειρα κοιμάται στον πάγκο!Μπισεσβαρ έξω χθες.Ο καλύτερος παίκτης του γαυρου
Άβαταρ μέλους
seaman
Δημοσιεύσεις: 9537
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011, 17:58
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη

Re: ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ, 1/12 - 19:30, Novasports

Δημοσίευση από seaman »

Δίνουμε τη μια επίθεση μετά την άλλη και δεν κάνει κάτι να φρεσκάρει το κέντρο να ισορροπήσουμε το παιχνίδι. Κρίμα είναι να περιμένουμε να φάμε γκολ χωρίς να αντιδράμε.
Το πέναλτι βουτιά του ποντικιού αλλά δυστυχώς δώσαμε πολλά δικαιώματα.
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8891
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ, 1/12 - 19:30, Novasports

Δημοσίευση από panpangr77 »

Για να φανταστείτε με τι παίζουμε ο τύπος έπαθε τράβηγμα στο πέναλτυ.
Woodman73
Δημοσιεύσεις: 999
Εγγραφή: Δευ 08 Ιούλ 2019, 19:39

Re: ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ, 1/12 - 19:30, Novasports

Δημοσίευση από Woodman73 »

Κριμα να μην νικησουμε αυτον τον ανύπαρκτο .... :opaokara:
Άβαταρ μέλους
tsou
Δημοσιεύσεις: 2549
Εγγραφή: Τρί 17 Αύγ 2010, 16:34
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ, 1/12 - 19:30, Novasports

Δημοσίευση από tsou »

κοιμήθηκες αμπέλ.
boogeyman77
Δημοσιεύσεις: 7009
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
Επικοινωνία:

Re: ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ, 1/12 - 19:30, Novasports

Δημοσίευση από boogeyman77 »

Καλά κάνει αλλαγή έναν από τους καλύτερους και αφήνει μέσα το χώμα τον Μπισε;
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ, 1/12 - 19:30, Novasports

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Εξακολουθούμε να τους έχουμε. :pano: Ας αποφασίσουμε ένα 20λεπτο να παίξουμε μπάλα. :pano:
Άβαταρ μέλους
panta
Δημοσιεύσεις: 4481
Εγγραφή: Κυρ 31 Οκτ 2010, 10:39

Re: ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ, 1/12 - 19:30, Novasports

Δημοσίευση από panta »

Ποιους έβγαλε;
Άβαταρ μέλους
tsou
Δημοσιεύσεις: 2549
Εγγραφή: Τρί 17 Αύγ 2010, 16:34
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ, 1/12 - 19:30, Novasports

Δημοσίευση από tsou »

ΒΓΑΛΕ ΑΡΧΗΓΟ ΡΕΕΕ
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ, 1/12 - 19:30, Novasports

Δημοσίευση από hasio_john »

Μας τρολαρει ο Φερειρα με τον Μπισε, δεν εξηγείτε αλλιώς.
Παραλίγο να το φάμε.
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8891
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ, 1/12 - 19:30, Novasports

Δημοσίευση από panpangr77 »

Τραγικός προπονητής .Αδιαβαστος ότι κάνουν οι παίκτες .
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ, 1/12 - 19:30, Novasports

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Αμαν μωρέ γαμώτο. Βάλε τον αρχηγό να μας συμμαζέψει ρε Αμπέλ.
PAOK LARISSA
Δημοσιεύσεις: 449
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 13:36
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΛΑΡΙΣΑ

Re: ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ, 1/12 - 19:30, Novasports

Δημοσίευση από PAOK LARISSA »

Εμμονικός για ακόμη ένα ματς...
Woodman73
Δημοσιεύσεις: 999
Εγγραφή: Δευ 08 Ιούλ 2019, 19:39

Re: ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ, 1/12 - 19:30, Novasports

Δημοσίευση από Woodman73 »

Μου φενεται οταν κοιμάται ο αμπελ ονειρεύεται τον μπισεσβαρ :lol:
stanilas14
Δημοσιεύσεις: 284
Εγγραφή: Σάβ 27 Ιούλ 2019, 18:15

Re: ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ, 1/12 - 19:30, Novasports

Δημοσίευση από stanilas14 »

ο προ μας βλεπει αλλο ματς
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”