ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ, 1/12 - 19:30, Novasports
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
- Mitsospaoki4
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 14127
- Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος
- giwrgos04dex
- Δημοσιεύσεις: 1864
- Εγγραφή: Τρί 27 Φεβ 2018, 00:30
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17369
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ, 1/12 - 19:30, Novasports
Αναμενόμενο
Δεν γίνεται να κάθεσαι ένα ημίχρονο στο τηγάνι να φυλάς το σκορ
Δεν γίνεται να κάθεσαι ένα ημίχρονο στο τηγάνι να φυλάς το σκορ
- giwrgos04dex
- Δημοσιεύσεις: 1864
- Εγγραφή: Τρί 27 Φεβ 2018, 00:30
Re: ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ, 1/12 - 19:30, Novasports
Δώρο του προπονητή η ισοφάριση
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- paok re niamou
- Δημοσιεύσεις: 3223
- Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2018, 11:33
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ, 1/12 - 19:30, Novasports
1-2 τελικό. Χωρίς αλλαγές από το 66 ο γαύρος. Μέσα Άκπομ και Μαουρίσιο.
-
panpangr77
- Δημοσιεύσεις: 8890
- Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
- Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ
Re: ΟΣΦΠ - ΠΑΟΚ, 1/12 - 19:30, Novasports
Τραγικός παίζουμε με έναν γαύρο νεκρό ,και είμαστε με 9 παίκτες εδω και 3 αγώνες .
-
PAOK LARISSA
- Δημοσιεύσεις: 449
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 13:36
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΛΑΡΙΣΑ