Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από gergeo4 »

Τον τρόπο να αποχωρήσει από την Ίντερ ψάχνει ο Λουίς Χιμένεθ, απογοητευμένος από τον παραγκωνισμό του.

Ο Χιλιανός μεσοεπιθετικός με μόλις τρεις συμμετοχές την φετινή σεζόν στην "Serie A" δεν έχει καταφέρει να κερδίσει την εμπιστοσύνη του Ζοσέ Μουρίνιο.

"Ζήτησα να φύγω τον Δεκέμβρη και παρότι είχα πολλές προτάσεις και μεγάλοι σύλλογοι με ζήτησαν, η διοίκηση αρνήθηκε να με δώσει λέγοντας ότι δεν το συζητούσαν. Ένιωσα έκπληξη και η κατάσταση έγινε χειρότερη από τότε.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γίνεται αυτό. Νιώθω καλά αγωνιστικά και πρόσφατα το συζήτησα με τον Μουρίνιο αφήνοντας με αισιόδοξο για τον μέλλον μου στην ομάδα, αλλά μάλλον κατάλαβα λάθος", τόνισε ο Χιμένεθ.

ελα στην ΠΑΟΚΑΡΑ!
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από Lord »

ρε παιδιά δεν ζητάμε απο την Tottenham να μας δώσει δανεικό τον Dos Santos,να μην χαραμίζετε το παιδί στην Ipswich,είναι ακριβώς ότι θέλουμε

:) :) :) :) :) :)
Άβαταρ μέλους
Platon
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 21:20
Τοποθεσία: DÜSSELDORF, GERMANY

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από Platon »

Οτι αφορα τον Ζοαο Παουλο, αν θυμαμαι καλα, δεν ηθελε να ερθει το καλοκαιρι σε εμας αλλα προτιμησε τη Ρουμανια και τη Ραπιντ Βουκουρεστιου... Τωρα τι εγινε κι αλλαξε γνωμη, αν αλλαξε βεβαια? Λιγο χλωμο το βλεπω, αλλα θα ρωτησω να μαθω...

Το οτι ο Βιερινια θα μεινει θεωρειται ηδη απο τα Χριστουγεννα δεδομενο.

Ο Χιμενεθ, οταν καναμε κρουση στην Ιντερ τα Χριστουγεννα για εξαμηνο δανεισμο, δε πολυφαινονταν προθυμος να ερθει στην Ελλαδα και τον ΠΑΟΚ, χωρια που χιτλεριασε ο Μουρινιο και δεν τον αφησε να φυγει, γιατι ντε και καλα τον πιστευε, παρ' οτι προερχονταν απο σοβαρο τραυματισμο... Τωρα παρακαλαει να φυγει και μαλλον θα το καταφερει αλλα δεν ξερω κατα ποσο μπορει να ερθει στον ΠΑΟΚ, δεν ξερω καν αν τον θελει ο ΠΑΟΚ (οικονομικα μιλαμε τωρα κι οχι σαν αγωνιστικη αξια)...
Άβαταρ μέλους
khaledfreepaok
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από khaledfreepaok »

οικονομικα οχι απλα δεν τον θελουμε.να μην πατησει στην τουμπα(οικονομικα παντα).παιχτικα ομως δεν συγκρινεται με κανεναν ειδικα στην ελλαδα.ειναι διαστημικος ο τυπος.
γενικα ομως τετοι τυπο παιχτη χρειαζομαστε,και στην λατινικη αμερικη βρωμαει ο τοπος απο τετοιυς(και φτηνους).οποτε μας συμφερει πιο πολυ να κοιταξουμε εκει κατω,και ισως να ζητησουμε και καμια γνωμη απο τους παυλους και τους λοιπους λατινους
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του Πορτογαλλικού τύπου, οι João Paulo και Marek Cech δεν συμπεριλαμβάνονται στα σχέδια της Porto, ενώ ο Fernando Santos έχει ήδη εκφράσει την επιθυμία απόκτησής τους.

http://relvado.aeiou.pt/gen.pl?p=storie ... ries/71369

Επίσης, ακούγονται τα ονόματα των Kazmierczak και Adriano, που ούτε αυτοί υπολογίζονται για την επόμενη σεζόν από την Porto, με τις διαπραγμετεύσεις για τον Kazmierczak να είναι πολύπλοκες ενώ για τον Adriano τα πράγματα φαίνονται αρκετά δύσκολα.

http://mercadodofutebol.apostaganha.pt/ ... da-grecia/

Πλάτων, νομίζο πως ο João Paulo που πήγε τον Ιανουάριο στην Rapid, δεν είναι ο ίδιος με τον João Paulo της Porto. Αυτός που πήγε στη Rapid, ήταν από τη Leiria, και τον οποίο προσπαθεί να αποκτήσει και η Académica.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος yiannisPAOKitalia την Τετ 18 Μαρ 2009, 20:43, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από gash04 »

Πάντα ένας Ιταλός μιλάει καλά Πορτογαλικά! :shock:
:)
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από Photis »

enaenaenamail. έγραψε:Ρε μάγκες πως θα γινει να πουμε Ζαγοράκη να φερει τον Κατσουράνη στην ομαδα μας.
Γαμάει και δέρνει αυτος ο παικταράς.

ΖΑΓΟΡΑΚΗ ΦΕΡΤΟΝ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ
ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΑΜΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΧΑΦ,ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
ΤΕΟ ΤΡΕΛΑΝΕ ΜΑΣ.Τ'ΑΚΟΥΣ ΑΛΑΝΙ!!!!!!!!!!!
Αδελφέ ο κατσουράνης δεν είναι αμυντικό χάφ είναι 8άρη δλδ στη θέση του βερόν.Φυσικά και τον θέλω αλλά νομίζω δεν μπορούμε να τον πάρουμε με τα υπάρχοντα οικονομικά δεδομένα.Για ναπρολάβω κανέναν πριν τυχόν κράξει ο κατσουράνης όντας πολυσύνθετος παίκτης παίζει και αμυντικό χάφ και στόπερ αλλα η πραγματική του θέση είναι 8άρη.Και εμείς θέλουμε έναν τέτοιο...

:?
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2375
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από Steenage »

yiannisPAOKitalia έγραψε:
Επίσης, ακούγονται τα ονόματα των Kazmierczak και Adriano, που ούτε αυτοί υπολογίζονται για την επόμενη σεζόν από την Porto, με τις διαπραγμετεύσεις για τον Kazmierczak να είναι πολύπλοκες ενώ για τον Adriano τα πράγματα φαίνονται περισσότερο εύκολα.
Φιλε σιγουρα λεει για Αντριανο οτι ειναι πολυ κοντα γιατι στην μεταφραση με βγαζει αυτο ...

Adriano ήδη φαίνεται να είναι ακόμη και μια επιστολή από το κατάστρωμα των Φερνάντο Σάντος, όπως της Βραζιλίας απέρριψε κάθε ταξίδι για την ελληνική σημαία.
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

yiannisPAOKitalia έγραψε:Πλάτων, νομίζο πως ο João Paulo που πήγε τον Ιανουάριο στην Rapid, δεν είναι ο ίδιος με τον João Paulo της Porto. Αυτός που πήγε στη Rapid, ήταν από τη Leiria, και τον οποίο προσπαθεί να αποκτήσει και η Académica.
Λοιπόν, νομίζω έβγαλα άκρη..

João Paulo Pinto Ribeiro, 8/4/80, επιθετικός (χαφ)
Aγωνίζεται στην Rapid, μεταγραφή από την Leiria

João Paulo Andrade, 6/6/81, αμυντικός
Aγωνίζεται στην Rapid ως δανεικός από την Porto

Ο δεύτερος, δηλαδή, ο João Paulo Andrade είναι αυτός που ενδιαφέρει τον Fernando Santos.
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2375
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από Steenage »

yiannisPAOKitalia έγραψε:Σύμφωνα με δημοσιεύματα του Πορτογαλλικού τύπου, οι João Paulo και Marek Cech δεν συμπεριλαμβάνονται στα σχέδια της Porto, ενώ ο Fernando Santos έχει ήδη εκφράσει την επιθυμία απόκτησής τους.

http://relvado.aeiou.pt/gen.pl?p=storie ... ries/71369

Επίσης, ακούγονται τα ονόματα των Kazmierczak και Adriano, που ούτε αυτοί υπολογίζονται για την επόμενη σεζόν από την Porto, με τις διαπραγμετεύσεις για τον Kazmierczak να είναι πολύπλοκες ενώ για τον Adriano τα πράγματα φαίνονται περισσότερο εύκολα.

http://mercadodofutebol.apostaganha.pt/ ... da-grecia/

Πλάτων, νομίζο πως ο João Paulo που πήγε τον Ιανουάριο στην Rapid, δεν είναι ο ίδιος με τον João Paulo της Porto. Αυτός που πήγε στη Rapid, ήταν από τη Leiria, και τον οποίο προσπαθεί να αποκτήσει και η Académica.

Φιλε αυτα ειναι παλια ειναι του Μαιου που μας περασε πριν ερθει δλδ ο Βιερινια στον ΠΑΟΚ !!
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

18 de Março de 2009= 18 Μαρτίου 2009

http://relvado.aeiou.pt/gen.pl?p=storie ... ries/71369

Πιο φρέσκα δε γίνεται! Μόνοι οι καφετζούδες..
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από gash04 »

Σάντος κάνε τον ΠΑΟΚ F.C. Porto Λιμάνι είμαστε και εμείς!
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από peris »

και

ΠΑΟΚ με χορτο σε βλεπω σαν την πορτο :) :) :) :)
Άβαταρ μέλους
Platon
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 21:20
Τοποθεσία: DÜSSELDORF, GERMANY

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από Platon »

Γιαννη...τοσο για τον Ζοαο Παουλο Αντραντε, οσο και για τον Καζ (οπως ειναι το καλλιτεχνικο του) ενδιαφερθηκαμε το καλοκαιρι.

Ο πρωτος πηγε στη Ραπιντ Βουκουρεστιου, οπου δεν πηγε και τοσο καλα οπως το περιμενε κι ο δευτερος ενω ηταν μια ανασα απο εμας και ετοιμος να ερθει να υπογραψει αρχισε να ζητα παραπανω χρηματα παιρνοντας τηλεφωνο το Ζηση, οποτε κι αυτος τον εγραψε στα αμελετητα του κι κει τελειωσε το θεμα. Ο Καζ πηγε τελικα στη Ντερμπυ Καουντυ (Β' Αγγλιας) και μαλλον δεν ειναι ευτυχισμενος.

Και οι δυο τους γυρνανε το καλοκαιρι πισω στην Πορτο, η οποια και δεν τους θελει, οποτε και αναζητει απο τωρα ομαδες να τους δωσει. Κι ενδεχομενως να εκανε κρουση στο Ζηση...
Αυτο δε σημαινει οτι τους θελουμε, αλλα δε μπορει να αποκλειστει και το αντιθετο. Θα κριθει το καλοκαιρι λοιπον κι ως τοτε μονο εικασιες μπορουμε να κανουμε.

ΥΓ 1 Ο Στην ειχε ομως δικιο πιο πανω, οι ειδησεις αυτες ηταν ακριβως οι ιδιες οπως περυσι το καλοκαιρι, ευκολο να ξεγελαστει κανεις.

ΥΓ 2 Προσωπικη μου αποψη: Τον Ζοαο Παουλο τον επαιρνα σιγουρα, αλλα τον Καζ οχι. Δε μου αρεσε ο τροπος που μας φερθηκε το προηγουμενο καλοκαιρι.
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2375
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από Steenage »

yiannisPAOKitalia έγραψε:18 de Março de 2009= 18 Μαρτίου 2009

http://relvado.aeiou.pt/gen.pl?p=storie ... ries/71369

Πιο φρέσκα δε γίνεται! Μόνοι οι καφετζούδες..

Φιλε λαθος κανεις 20 de Maio de 2008 às 11:22 γραφει ...
Μην κοιτας πανω αριστερα στο σαιτ αλλα κατω κατω στο ρεπορταζ !!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”