αλλωστε δεν ημουν εγω που αρχισα την προσωπολατρεια με τον ζλαταν...
αλλα μη μου συγκρινουν τις π@@τσες με τις βουρτσες!!
ακου κοκ-ιτιδα...
ποτε θα κολησει Αγκαλι-τιδα ομως και τα λεμε τοτε!
σαμποταζ....σαμποταζ....!!!!!!ehemithos 199 έγραψε:το παραπανω σχολιο (batzi95) ειναι δικο μου...
ο δαιμων του τυπογραφιου και τα νευρα μου![]()
μπηκα απο τον λογαριασμο του αδελφου μου
σορυ!
πολυ σωστο.δεν το ειχα σκεφτει.επρεπε να παρει με τα τυρια για να μην επαιζε τωρα με τον θρασο που ειναι και πιο ευκολος θεωρητικαscouser4 έγραψε:Για να εκτισει την ποινη του πριν τα πλευ οφ.