PAOK TV & PAOK New Media
Re: PAOK TV
μου βγάζει error 521.
Και μια πληροφορία, το paoktv βγαίνει μέσω Cloudflare από Φρανκφούρτη, εξού και η καλύτερη λήψη στο εξωτερικό
Και μια πληροφορία, το paoktv βγαίνει μέσω Cloudflare από Φρανκφούρτη, εξού και η καλύτερη λήψη στο εξωτερικό
Re: PAOK TV
Θεωρώ χρήσιμο και απαραίτητο όσοι έχουν προβλήματα θέασης να αναφέρουν αν προσπάθησαν να δουν ματς σε τηλεόραση ή σε υπολογιστη)/τάμπλετ/κινητό.
Γιατί νομίζω στις τηλεοράσεις έχει σαφώς πιο συχνά προβλήματα ενώ σε άλλες συσκευές όχι. Αυτή την εικόνα έχω σχηματίσει γενικώς, δεν είναι κανόνας.
Γιατί νομίζω στις τηλεοράσεις έχει σαφώς πιο συχνά προβλήματα ενώ σε άλλες συσκευές όχι. Αυτή την εικόνα έχω σχηματίσει γενικώς, δεν είναι κανόνας.
Re: PAOK TV
Κι εγώ στον υπολογιστή δεν έχω πρόβλημα, ούτε πέρσι είχα.
Στην τηλεόραση υπάρχουν θέματα (Sony TV με Android). Μέχρι τώρα με Puffin browser είναι λίγο καλύτερα αλλά όχι τόσο καλά όσο στον υπολογιστή.
Στην τηλεόραση υπάρχουν θέματα (Sony TV με Android). Μέχρι τώρα με Puffin browser είναι λίγο καλύτερα αλλά όχι τόσο καλά όσο στον υπολογιστή.
Re: PAOK TV
Κι εγώ την ίδια εντύπωση έχω και μάλιστα σε περιπτώσεις όπου δεν χρησιμοποιείται HDMI αλλά η σύνδεση υπολογιστή - τηλεόρασης γίνεται ασύρματα.rainmaker έγραψε:Θεωρώ χρήσιμο και απαραίτητο όσοι έχουν προβλήματα θέασης να αναφέρουν αν προσπάθησαν να δουν ματς σε τηλεόραση ή σε υπολογιστη)/τάμπλετ/κινητό.
Γιατί νομίζω στις τηλεοράσεις έχει σαφώς πιο συχνά προβλήματα ενώ σε άλλες συσκευές όχι. Αυτή την εικόνα έχω σχηματίσει γενικώς, δεν είναι κανόνας.
Re: PAOK TV
Με υπολογιστή Macbook (Firefox) και κινητό (Safari) ποτέ κανένα πρόβλημα σε 3 διαφορετικά σπίτια (Πιερία, Θεσσαλονίκη, Γερμανία)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: PAOK TV
Στον προηγούμενο αγώνα που είδα, ΠΑΟΚ - Άρης, δεν είχα τόσα κολλήματα. Δεν ήταν τέλεια, αλλά είχε λίγα μόνο παρατράγουδα. Χθες ήταν απελπισία! Σου ερχόταν να σπάσεις τον υπολογιστή. Άσε που η εικόνα την περισσότερη ώρα δεν ήταν ανάλυσης HD.
Στο β΄ ημίχρονο δεν είδα καθόλου τα πρώτα 25 λεπτά. Τι έξοδο και επανείσοδο έκανα στο PAOK TV, τι restart τον υπολογιστή, τίποτε. Στις 20:00 (!!) είδα ότι ο διαιτητής πήρε πίσω τελικά την κόκκινη που έδειξε στον Τζανετόπουλο, φανταστείτε πόσο χάλια ήταν! Ακόμη και μετάσ τον αγώνα, δεν μπορούσα να παρακολουθήσω τις συνεντεύξεις!
Την ΕΡΤ που έδειχνε Ξάνθη - Άρη την έβλεπα μια χαρά.
Στο β΄ ημίχρονο δεν είδα καθόλου τα πρώτα 25 λεπτά. Τι έξοδο και επανείσοδο έκανα στο PAOK TV, τι restart τον υπολογιστή, τίποτε. Στις 20:00 (!!) είδα ότι ο διαιτητής πήρε πίσω τελικά την κόκκινη που έδειξε στον Τζανετόπουλο, φανταστείτε πόσο χάλια ήταν! Ακόμη και μετάσ τον αγώνα, δεν μπορούσα να παρακολουθήσω τις συνεντεύξεις!
Την ΕΡΤ που έδειχνε Ξάνθη - Άρη την έβλεπα μια χαρά.
Re: PAOK TV
Ελπίζω όσοι έχετε προβλήματα να έχετε στείλει μέιλ στο αρμόδιο τμήμα του paok tv,μόνο έτσι θα λυθούν όποια προβλήματα
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33919
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: PAOK TV
Πολύ κακή η νοοτροπία σου, τοτέμ.Totem_pk έγραψε:Εχω αρχισει να ανησυχω πολυ σχετικα με τον αριθμο των συδρομων μας. Αυτη η ησυχια και η μη ανακοινωση αριθμων δεν μου αρεσει καθολου. Ειναι επιτακτικη αναγκη να πιασουμε τα νουμερα που μας εδινε η γαυρονοβα. Τα κατω νουμερα. Εδω κατω σε καθε ευκαιρια λοιδορουν την προσπαθεια και μας λενε κιολας οτι καναμε λαθος. Λες και ειχαμε επιλογη. Παιδες θεωρω συτην την προσπαθεια ποιο σημαντικη απο οτιδηποτε αλλο αυτην την στιγμη για την ομαδα μας. Θερμομετρο εμπορικοτητας και μελλοντικων εσοδων. ΠΡΕΠΕΙ οσοι μπορουνε να στηριξουν. Στην τελικη 2 εισητηρια ειναι το κοστος. Καλυτερα να εχουμε μερικα αδεια καθισματα σε καποια ματς παρα να μην πετυχει η κινηση. Ειναι επανασταση αν το εχουμε καταλαβει αυτο. Ανεξαρτητοποιουμε την ομαδα απο το μαφιοζικο συστημα που εχουν δημιουργησει. Θα προτεινα στα εμπορικα ματς να παιρνουν εισητηριο οχι οσοι προλαβουν αλλα με προτεραιοτητα σε αυτους που θα εχουν συνδρομη.
Δεν με ενδιαφέρει καθόλου πόσες συνδρομές και πόσα έσοδα θα έχει και πόσα θα δηλώσει η παε.
Δεν είμαι λογιστης. Θελω να δω την ομάδα να παίζει μπάλα και να νικάει. Αυτο.
Λες να πιάσουμε έσοδα που μας έδινε η νοβα.
Εδώ δεν μπήκαμε ομίλους γιουρόπα, χάσαμε απο κει πολύτιμα έσοδα και πολύτιμους βαθμούς για το ranking της uefa.
Αλλα παλι έχω διαβασει περισσοτερες κριτικες και "γκρίνιες" για το PAOKTV παρά για τον αποκλεισμό από την Slovan.
Re: PAOK TV
Την καλύτερη εικόνα είχα εχθές από όλες τις φορές (και λίγο λόγω σκορ) . Έχω δει ό,τι έχει δείξει το κανάλι. Σε τηλεόραση με HDMI από λαπτοπ.
- deep_gia_deep
- Δημοσιεύσεις: 127
- Εγγραφή: Τετ 29 Ιαν 2014, 13:41
Re: PAOK TV
είχα κ εγώ θέματα.. μαζευτήκαμε παρέα σπίτι μου.. στο τελευταίο 15λεπτο του 1ου και πρώτο 10λεπτο του 2ου είχε συνεχόμενες διακοπές.. από λαπτοπ σε μόνιτορ.. επανεκκίνηση Safari (μακ).. επανεκκίνηση router.. τίποτα.. αφού αρχίσαμε να λέμε μέχρι κ για δάκτυλο του κ@λ@γαβρου (αρρώστια..) ..!! χρειάστηκε να κατεβάσω στην χαμηλότερη ανάλυση κ μετά η κατάσταση βελτιώθηκε.. η αλήθεια είναι πως λιγουλάκι μ@λ@κας αισθάνεσαι.. μετά φυσικά κυριαρχεί το "για την ΠΑΟΚΑΡΑ" ρε γμτ..!!..rainmaker έγραψε:Θεωρώ χρήσιμο και απαραίτητο όσοι έχουν προβλήματα θέασης να αναφέρουν αν προσπάθησαν να δουν ματς σε τηλεόραση ή σε υπολογιστη)/τάμπλετ/κινητό.
Γιατί νομίζω στις τηλεοράσεις έχει σαφώς πιο συχνά προβλήματα ενώ σε άλλες συσκευές όχι. Αυτή την εικόνα έχω σχηματίσει γενικώς, δεν είναι κανόνας.
Re: PAOK TV
είδα ξανά τον αγώνα στο paok tv και θα σβήσω το bookmark του vk.com
για εμάς που μετά το γήπεδο ψάχναμε να δούμε ξανά το παιχνίδι το paok tv είναι μεγάλη υπόθεση.
Επίσης είναι εντυπωσιακό το πόσος κόσμος και κοσμάκης τρώει ψωμάκι από το κανάλι και εστιάζω στις γνωστές δημοσιογραφάρες που πλέον - φυσιολογικό είναι - θα γλυστράει πιο άνετα η πένα τους όταν θα γράφουν κάτι καλό.
για εμάς που μετά το γήπεδο ψάχναμε να δούμε ξανά το παιχνίδι το paok tv είναι μεγάλη υπόθεση.
Επίσης είναι εντυπωσιακό το πόσος κόσμος και κοσμάκης τρώει ψωμάκι από το κανάλι και εστιάζω στις γνωστές δημοσιογραφάρες που πλέον - φυσιολογικό είναι - θα γλυστράει πιο άνετα η πένα τους όταν θα γράφουν κάτι καλό.
Re: PAOK TV
Εγώ πάντως , δεν είδα σχεδόν τίποτα. Κολλούσε απίστευτα σε όλη την διάρκεια. Το έκλεισα. Ούτε από κινητό που βλέπω συνήθως, ούτε από laptop. Σύνδεση VDSL. Κινητό τελευταίας τεχνολογίας.
Re: PAOK TV
Το πρώτο ματς που έδειξε για φέτος, προσπάθησα να το δω από τον browser της τηλεόρασης. Και λέω προσπάθησα,γιατί κολλούσε συνέχεια. Από τον 2ο αγώνα μέχρι και προχθές με Λαμία, το βλέπω μέσω υπολογιστή και ethernet στην τηλεόραση και δεν κολλάει καθόλου. Και δεν έχω και αμάν αμάν σύνδεση, 24άρα στη θεωρία αλλά στην πράξη έχω 10 mbps.
- kostasAthens
- Δημοσιεύσεις: 162
- Εγγραφή: Κυρ 21 Οκτ 2018, 17:31
Re: PAOK TV
Εγώ όλα τα έχω δει στο λαπ τοπ πέρα από.το πρώτο που είχε κάποια κολλήματα όλα τα άλλα δεν είχα θέμα και στο τελευταίο είχα τέλεια απόδοση σύνδεση έχω vdsl
Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: PAOK TV
Κ εγώ για πρώτη φορά είχα προβλήματα. Δεν πήγα που δεν πήγα γήπεδο, κολλούσε και πολύ ειδικά στο τελευταίο τέταρτο του πρώτου ημιχρόνου και μέχρι το 62ο λεπτό. Σε τηλεόραση το έβλεπα, με hdmi στο λαπτοπ και φυσικά ενσύρματα. Η σύνδεση μου είναι 50αρα οπτική ίνα και σε speedtest την ώρα εκείνη μου έδωσε 48,9 download.
Άγνωστο το γιατί.
Άγνωστο το γιατί.