Τον είχα γνωρίσει τότε, καθώς έμενε κοντά μου και έκανε στενή παρέα με τον κολλητό του πατερα μου και αυτόν. Σαν Ατρόμητο τον είχα συμπαθήσει παρά πολύ. Τις εκπομπες του δε τις θυμάμαι πολύ καλά αλλά δεν ήταν μετριοπαθης σε καμιά περίπτωση ούτε κρυβόταν και δεν απαντούσε (με κάποια όρια φυσικά, δεν είναι οπαδικό ραδιοφωνο)teod1980 έγραψε:Όταν πήγε στην Αθήνα, αλήθεια, τι ύφος και λόγο είχε γενικά;
Οι αθηναίοι που τον ακούγατε;
Αλλά ο ΠΑΟΚ θελει προφίλ σύγχρονου επικοινωνιολόγου.
Όχι οπαδού αλλά όχι και να παίζει με το σκυλάκι του.
Θελει άτομο με εξειδίκευση στο αντικείμενο και σωστής αιθητικής.
Και σίγουρα μακρυά από ρεπόρτερ ΠΑΟΚ και δημοσιογράφους.
Επειδή είναι δημοσιογράφος κάποιος δε σημαίνει ότι είναι και καλός επικοινωνιολόγος.
Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
"Παναιτωλικός: Ανακοινώθηκε η συνεργασία με την Μπενφίκα"..
Ελπιζω να μην εχουμε αποσυρει τη μηνυση προς τον φαφουτη κολλητο του μητροπουλου,και οταν βγει η οποιαδηποτε αποφαση να σταλει ΠΑΝΤΟΥ,σε ολα τα ΜΜΕ.Αντε με το καθε κατακαθι που γραφει οτι γουσταρει.
Ελπιζω να μην εχουμε αποσυρει τη μηνυση προς τον φαφουτη κολλητο του μητροπουλου,και οταν βγει η οποιαδηποτε αποφαση να σταλει ΠΑΝΤΟΥ,σε ολα τα ΜΜΕ.Αντε με το καθε κατακαθι που γραφει οτι γουσταρει.
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Οικονοοοόμουυυ...:
Γα##ιέται η μαν@ύλα σου!!!
Στις Πρεσπες...στη Βολβη...στην Τριχωνιδα...ακομα και στη λιμνη του Μαραθωνα , να μην παιζει συνεχεια εκτος εδρας.
Βρωμόπου%τα , βιζιτού της δημοσιογραφιας .
Γα##ιέται η μαν@ύλα σου!!!
Στις Πρεσπες...στη Βολβη...στην Τριχωνιδα...ακομα και στη λιμνη του Μαραθωνα , να μην παιζει συνεχεια εκτος εδρας.
Βρωμόπου%τα , βιζιτού της δημοσιογραφιας .
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
τι είπε πάλι ο τρύπιος?Besuch 2 έγραψε:Οικονοοοόμουυυ...:
Γα##ιέται η μαν@ύλα σου!!!
Στις Πρεσπες...στη Βολβη...στην Τριχωνιδα...ακομα και στη λιμνη του Μαραθωνα , να μην παιζει συνεχεια εκτος εδρας.
Βρωμόπου%τα , βιζιτού της δημοσιογραφιας .
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
https://www.sdna.gr/monimes-stiles/medi ... respon-vidramboutla έγραψε:τι είπε πάλι ο τρύπιος?Besuch 2 έγραψε:Οικονοοοόμουυυ...:
Γα##ιέται η μαν@ύλα σου!!!
Στις Πρεσπες...στη Βολβη...στην Τριχωνιδα...ακομα και στη λιμνη του Μαραθωνα , να μην παιζει συνεχεια εκτος εδρας.
Βρωμόπου%τα , βιζιτού της δημοσιογραφιας .
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54424
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
dragon έγραψε:https://www.sdna.gr/monimes-stiles/medi ... respon-vidramboutla έγραψε:τι είπε πάλι ο τρύπιος?Besuch 2 έγραψε:Οικονοοοόμουυυ...:
Γα##ιέται η μαν@ύλα σου!!!
Στις Πρεσπες...στη Βολβη...στην Τριχωνιδα...ακομα και στη λιμνη του Μαραθωνα , να μην παιζει συνεχεια εκτος εδρας.
Βρωμόπου%τα , βιζιτού της δημοσιογραφιας .
Αυτό το πουτάνας γέννημα έχει social media;;
Αν έχει, ΝΤΟΥ να τον κάνουμε να τα κλείσει!! Δεν θα παίζει ΚΑΝΕΙΣ με το όνομα του ΠΑΟΚ ρε!!
Κάναμε τον Πέλκα να κλείσει το Instagram, δεν μπορούμε να κάνουμε έναν ΜΠΑΣΤΑΡΔΟ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΠΑΟΚ;;;;;;;;;;;
Edit:
ΓΑΜΗΣΤΕ ΤΟΥ ΤΑ ΣΩΨΥΧΑ!!!!!!!!!!!! ΝΤΟΥ ΡΕ!!
https://www.facebook.com/profile.php?id=100001249998684
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
γαμηστε το τσουτσεκι του πρεζεομπορα!Αν νομιζετε οτι θα μας τρελανετε εσεις,ειστε γελασμενοι.Ηδη ειμαστε τρελοι
και με τους τρελους δεν παιζεις.
Λουσου τα τωρα παλιολουμπινα.

και με τους τρελους δεν παιζεις.
Λουσου τα τωρα παλιολουμπινα.
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Κραξιμο θελει και ο αλλος ο χανος απο εδω πανω που χασκογελουσε και δεν εκανε το αυτονοητο απλα να τον ρωτησει τι εννοει με το πρωταθλημα των πρεσπων. Να βλεπαμε τι θα ελεγε ο φουκαρας ο Οικονομου.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54424
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Έκλεισε το προφίλ ο αρδ. Μόλις πήγα να του κάνω σχολιάρα με πολλά βίντεο από παράγκα γαύρου ανά τα χρόνια..
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54424
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Λίγα του είπα, απλώς δνε θέλω να ξαναφάω μπαν από το φέησμπουκ...
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
διάβαζα τα σχόλια... τον έχουν στολίσει κανονικότατα.
Όποιος μπορεί ας περάσει μια βόλτα από το προφίλ του στο facebook.
Όποιος μπορεί ας περάσει μια βόλτα από το προφίλ του στο facebook.
