Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17371
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Να αποχαιρετήσουμε το Champions League πρώτα για καμιά πενταετία και μετά.
- GiorgosAtha
- Δημοσιεύσεις: 3716
- Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
- Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ε ναι...
να το αποχαιρετίσουμε...
Γιατί η κούλα που έπαιξε ομίλους είχε 8.534.759 πόντους παραπάνω από ότι θα έχουμε εμείς...
να το αποχαιρετίσουμε...
Γιατί η κούλα που έπαιξε ομίλους είχε 8.534.759 πόντους παραπάνω από ότι θα έχουμε εμείς...
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17371
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ε αφού το έκανε η Κούλα, εντάξει τότε.
Ωραίο σχέδιο.
Ωραίο σχέδιο.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Πρεπει ολοι να καταλαβετε πως η κληρωση με Αγιαξ φετος ηταν προιον γκαντεμιας και οχι επειδη δεν φεραμε Χ με την Μπατε. Η αεκ συγκριτικα με 0 βαθμους απεκλεισε την Σελτικ(Κοπεγχαγη/Σλαβια,βαλτε οποιαδηποτε πρωταθλητρια μετριοκαλων πρωταθληματων) και μετα σαν ισχυρη ειχε ευκολη κληρωση στα πλευ οφ.
Ο ΠΑΟΚ του χρονου θα χει καλυτερη βαθμολογια αποτι η χαρτινη ειχε περσι. Τι θελω να πω. Πως η κατακτηση πρωταθληματος,θα μας φερει ακριβως στην ιδια κατασταση που ημασταν φετος οσον αφορα τα προκριματικα. Και αν επικρατησει η λογικη,οπου θα εχουμε οριστικες 75% πιθανοτητες να αποφυγουμε την πουτανα την ολλανδεζα,τοτε ο δρομος για τσουλου παραμενει ορθανοιχτος.
Μεγαλη ζημια το σημερινο σιγουρα,απο οικονομικης αποψης αλλα και ευρωπαικου πρεστιζ,οχι τοσο ομως στο αν κυνηγουσαμε το τσουλου του χρονου(μεσω του μονοπατιου των πρωταθλητων) . Τωρα απτο μονοπατι των μη πρωταθλητων,σιγουρα θα ειμαστε σε ολα αδυναμοι,οπως ειχε γινει ομως και περσι με βασιλειες σπαρτακ κλπ.
Ο ΠΑΟΚ του χρονου θα χει καλυτερη βαθμολογια αποτι η χαρτινη ειχε περσι. Τι θελω να πω. Πως η κατακτηση πρωταθληματος,θα μας φερει ακριβως στην ιδια κατασταση που ημασταν φετος οσον αφορα τα προκριματικα. Και αν επικρατησει η λογικη,οπου θα εχουμε οριστικες 75% πιθανοτητες να αποφυγουμε την πουτανα την ολλανδεζα,τοτε ο δρομος για τσουλου παραμενει ορθανοιχτος.
Μεγαλη ζημια το σημερινο σιγουρα,απο οικονομικης αποψης αλλα και ευρωπαικου πρεστιζ,οχι τοσο ομως στο αν κυνηγουσαμε το τσουλου του χρονου(μεσω του μονοπατιου των πρωταθλητων) . Τωρα απτο μονοπατι των μη πρωταθλητων,σιγουρα θα ειμαστε σε ολα αδυναμοι,οπως ειχε γινει ομως και περσι με βασιλειες σπαρτακ κλπ.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54439
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Απο την οποια ευκολη ειχαμε 2 ηττεςAlastor έγραψε:ειχε ευκολη κληρωση στα πλευ οφ.
Επισης, παρακκαλατε να παρει κανα ποντο ο γαυρος γιατι με τον ΑΠΟΕΛ στο Europa θα τον πιουμε σαν χωρα. Γιατι δε θα παιρνεις καθε χρονο πρωταθλημα, και σε τσουζει η 2η θεση να μην πηγαινει στο CL
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Δεν υπάρχει περίπτωση να παρακαλάμε να πάνε οι κόκκινοι καλά στην Ευρώπη, εξάλλου η ευρωπαϊκή τους χρονιά ολοκληρώθηκε με επιτυχία.
Γυρίσαμε τη βαθμολογία μας στο 1997 και το 2010 και θα χρειαστεί πολλή υπομονή και συνεχείς παρουσίες σε οποιουσδηποτε ομίλους για να την ξαναχτισουμε.
Γυρίσαμε τη βαθμολογία μας στο 1997 και το 2010 και θα χρειαστεί πολλή υπομονή και συνεχείς παρουσίες σε οποιουσδηποτε ομίλους για να την ξαναχτισουμε.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
κλειδωμα και τα λεμε το 2024. Doomlord, να σαι καλα για τη προσπαθεια φιλε. υπομονη.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Φέρτε μας τη Σουντουβα, την Τρε Πένε και τους Κρουσέιντερς. Γιατί με μεγαθηρια τύπου Μπατε, βιντι και σλοβαν ΑΠΟΔΕΊΧΤΗΚΕ ΌΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
Γελάει ο κόσμος που θέλουμε τσαμπιονσλιγκ ενώ αποδυκνυεται στην πράξη ότι είμαστε ανεπαρκεις για το γιουρόπα λίγκ .Πρωτα να βγαλουμε το δημοτικό και βλέπουμε για το πανεπιστήμιο.
Γελάει ο κόσμος που θέλουμε τσαμπιονσλιγκ ενώ αποδυκνυεται στην πράξη ότι είμαστε ανεπαρκεις για το γιουρόπα λίγκ .Πρωτα να βγαλουμε το δημοτικό και βλέπουμε για το πανεπιστήμιο.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ο ΠΑΟΚ των παιχνιδιών με Άγιαξ μια χαρά στέκεται στο ΤσουΛου. Αυτό που ζούμε τώρα είναι ο χειρότερος ευρωπαϊκός ΠΑΟΚ όλων των εποχών, με μόνη πιθανή εξαίρεση την περίοδο 2003 ως 2006 που άνοιξε με αποκλεισμό από Ντέμπρετσεν, συνέχισε με Μακάμπι Τελ Αβίβ, έκανε ένα πέρασμα από ομίλους Ουέφα με τα μονά παιχνίδια και την ήττα από τη Στουτγκάρδη στα χασομέρια κι έκλεισε με εξωαγωνιστικό αποκλεισμό από την Ευρώπη. Είχαμε πολλές σερί χαμένες χρονιές στην Ευρώπη και χρειάστηκε γκολ στην Κωνσταντινούπολη για να ξαναπάρουμε τα πάνω μας. Ανάλογα κακή ήταν και η περίοδος 1992-1997, που για να κλείσει χρειάστηκε νεκρανάσταση από το 0-3 και αποκλεισμό της Άρσεναλ, απλώς εκεί η ζημιά έγινε σε ένα και μόνο ματς με την Παρί και είχε πολύ εξωαγωνιστικό παρασκήνιο.
Ό,τι άλλο και αν κάνει τα επόμενα χρόνια η διοίκηση, πρέπει να θέτει κάθε χρόνο στόχο να παίζουμε Ευρώπη το λιγότερο μέχρι τον Δεκέμβριο. Ας είμαστε ο πιο ανεπιθύμητος του εκάστοτε γκρουπ των "αδυνάμων"...
Ό,τι άλλο και αν κάνει τα επόμενα χρόνια η διοίκηση, πρέπει να θέτει κάθε χρόνο στόχο να παίζουμε Ευρώπη το λιγότερο μέχρι τον Δεκέμβριο. Ας είμαστε ο πιο ανεπιθύμητος του εκάστοτε γκρουπ των "αδυνάμων"...
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ρε είστε με τα καλά σας? Σιγά να μην ευχηθώ να πάει καλά ο γαύρος στην ευρώπη. Προτιμώ να παίζω προκριματικά κάθε χρόνο με την μπαρτσελόνα και να παλεύω όσο μπορώ στο europa, από το να παίρνει το σίχαμα έστω και κόρνερ
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Οκ, να μην πάρει ούτε κόρνερ. Αλλά αν δεν πάρεις πρωτάθλημα θα είσαι προκριματικά Γιουρόπα, βαριά ομίλους με 8 εκ έσοδα και θα συνεχίσει να υπάρχει το αιώνιο ερώτημα. Έχει ή δεν έχει η ομάδα πρόβλημα ffp.
Αναβολή εκτόξευσης μέχρι νεοτέρας...
Αναβολή εκτόξευσης μέχρι νεοτέρας...
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54439
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
jibbie έγραψε:Doomlord, να σαι καλα για τη προσπαθεια φιλε. υπομονη.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Τρικυμίας έγραψε:Δεν υπάρχει περίπτωση να παρακαλάμε να πάνε οι κόκκινοι καλά στην Ευρώπη, εξάλλου η ευρωπαϊκή τους χρονιά ολοκληρώθηκε με επιτυχία.
Γυρίσαμε τη βαθμολογία μας στο 1997 και το 2010 και θα χρειαστεί πολλή υπομονή και συνεχείς παρουσίες σε οποιουσδηποτε ομίλους για να την ξαναχτισουμε.
Όχι καλά. Αλλά καλύτερα από τον ΑΠΟΕΛ...Quefor έγραψε:Ρε είστε με τα καλά σας? Σιγά να μην ευχηθώ να πάει καλά ο γαύρος στην ευρώπη. Προτιμώ να παίζω προκριματικά κάθε χρόνο με την μπαρτσελόνα και να παλεύω όσο μπορώ στο europa, από το να παίρνει το σίχαμα έστω και κόρνερ
Ποιά Μπαρτσελόνα; Δε θα πηγαίνεις καν στις πρώτες 2 διοργανωσεις
Δεν πας καν Europa, θα πηγαίνουμε Europa 2!kos έγραψε:Οκ, να μην πάρει ούτε κόρνερ. Αλλά αν δεν πάρεις πρωτάθλημα θα είσαι προκριματικά Γιουρόπα, βαριά ομίλους με 8 εκ έσοδα και θα συνεχίσει να υπάρχει το αιώνιο ερώτημα. Έχει ή δεν έχει η ομάδα πρόβλημα ffp.
Αναβολή εκτόξευσης μέχρι νεοτέρας...