11. Zlatan Muslimović

Άβαταρ μέλους
Thanos4
Δημοσιεύσεις: 923
Εγγραφή: Παρ 25 Απρ 2008, 15:27
Τοποθεσία: Κουφαλια

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από Thanos4 »

παιδια μην ειμαστε υπεραπετιτικοι...τι νομιζεται?οτι ηρθε κανενας ντρογκμπα να βγαλει 40 παιχνιδια τη σαιζον χωρις να ειναι καποια στιγμη ντεφορμε.μην ξεχναμε πως στην ιταλια τις περισσοτερες φορες ηταν μεταξυ παγκου και κερκιδας.χρειαζεται ξεκουραση γιατι εκτος των παραπανω ειναι,σχεδον παντα,μονος στην επιθεση και συνεχεια τρωει παρα πολυ ξυλο.ας ειχαμε κανεναν αλλο και αυτα που λεμε τωρα για τον ζλαταν αυτος θα τα παθαινε απο τον οκτωβριο................
LoverBoy
Δημοσιεύσεις: 835
Εγγραφή: Πέμ 10 Απρ 2008, 02:34

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από LoverBoy »

Φίλε Thanos Θα διαφωνίσω.

Η λέξη "Κούραση" δεν πρέπει να χρησιμοποιείται στο Ελληνικό πρωτάθλημα, ενα πρωτάθλημα με 30 αγώνες όλους κι'ολους...

Ο Μουσλι με βάσει τα επίσημα στατιστικά της ΠΑΕ ( http://www.paokfc.gr/stats.jsp ) έχει αγωνιστεί σε 18 αγώνες 1669 λεπτά. 6 συμπαίκτες του και ανάμεσά τους ο 36χρονος Κονσεισάο έχουν παίξει περισσότερα λεπτά και αγώνες.

Που να παίζαμε και στην Ευρώπη δηλαδη...

Προσωπικά και λαμβάνοντας υπ'οψιν και τα χρήματα που παίρνει, δεν μ'εχει πείσει 100%. Αλλά του δίνω το μέγαλο ελαφρυντικό οτι το κέντρο μας στα ντερμπυ είναι συνήθως ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ. Δεν πιέζουν, δεν τρέχουν και ΔΕΝ τροφοδοτούν το Μουσλίμοβιτς. Έκει πρέπει να γίνουν αλλαγές αν θέλουμε να πάμε μπροστά. Απο το κέντρο ξεκινάνε όλα και απ'εκει υποφέρει και ο Μουσλί.
Άβαταρ μέλους
Thanos4
Δημοσιεύσεις: 923
Εγγραφή: Παρ 25 Απρ 2008, 15:27
Τοποθεσία: Κουφαλια

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από Thanos4 »

την κουραση την αναφερω επειδη τοσα χρονια στην ιταλια δεν εχει παιξει πολλους αγωνες,δεν εχει κανει προετοιμασια με την ομαδα το καλοκαιρι και πολλους ακομη λογους.του χρονου που θα εχει πολλα παιχνιδια στα ποδια του αλλα και προετοιμασια,συν το οτι θα ξερει την ομαδα και τους παιχτες θα δουμε εναν παρα πολυ καλυτερο μουσλι...
Άβαταρ μέλους
khaledfreepaok
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από khaledfreepaok »

το θεμα δεν ειναι μονο οτι δεν παιρνει πασες απο το κουρασμενο κεντρο μας.το θεμα ειναι οτι και να του βγαλεις πασα θα την κακοποιησει την μπαλα.θυμαμ με τον λεβαδιακο με τον πανιωνιο με τον ηρακλη κατι φορες που ειχε βγει μονος του η σε θεση βολης,και του εφευγε η μπαλα κατω απ τα ποδια η επεφτε κατω μονος του και την εστελνε στα περιστερια η εκανε κατι σουτ αραουτ και κατι τετοια κουλα που δεν τα κανει ουτε ο ματζιος.δεν μας ειχε συνηθησει καθολου σ αυτα.μπορει να μην ητανε ο πρωτος στισ προσωπικες ενεργειες αλλα τουλαχιστον οταν του ερχοτανε η μπαλα με προυποθεσεις για σουτ η για γκολ γινοτανε πολυ επικινδυνος.τωρα πια δειχνει να μην μπορει καν να κλωτσησει την μπαλα.ειλικρινα αμα τον συγκρινουμε με πιο παλια παιχνιδια θα νομιζουμεο οτι λεμε για αλλο παιχτη.πολυ με προβληματιζει αυτο.κ φοβαμαι μην υπαρχει παρασκηνιο.παντως ειναι ενα κλασικο παραδειγμα για αυτους που λενε οχι στην προσωπολατρεια
SATANAS
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ 20 Σεπ 2008, 10:30

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από SATANAS »

οχι στην προσωπολατρεια αλλα μην τον βγαζουμε και τοργκελε ρε παιδες.
το τελευταιο που χρειαζεται ο μουσλι ειναι κραξιμο. ισως επαναπαυτηκε στα ζλαταν-ζλαταν κλπ. αλλα εχει ψυχη και στοφα σκορερ.
Και αν τον εστελνε παγκο ο σαντος με το γαυρο και ερχοτανε 0-0 να δω τι θα λεγαμε.(και εγω μαζι)

υγ.σπαστην ρε λαμπρο διπλα, σπαστην τη γαμηνεμη!
Άβαταρ μέλους
Tetradje
Δημοσιεύσεις: 1029
Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 21:10

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από Tetradje »

Οταν λεμε οτι ειμαστε των ακραιων αντιδρασεων, αυτο εννουμε!

Απο αλανι εγινε τσογλανι...
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από eleos »

Δοκάρι και μέσα ΑΛΑΝΙ
Δοκάρι και έξω ΤΣΟΓΛΑΝΙ..

Εμέις τουλάχιστον σταθεροί, όπου και να πάει η μπάλα το ίδιο ΖΩΑ.
SATANAS
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ 20 Σεπ 2008, 10:30

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από SATANAS »

:) ετς...
Άβαταρ μέλους
karabill
Δημοσιεύσεις: 794
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 11:01
Τοποθεσία: Salonica / China

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από karabill »

eleos έγραψε:Δοκάρι και μέσα ΑΛΑΝΙ
Δοκάρι και έξω ΤΣΟΓΛΑΝΙ..

Εμέις τουλάχιστον σταθεροί, όπου και να πάει η μπάλα το ίδιο ΖΩΑ.
+1
Άβαταρ μέλους
zakkonto
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: Πέμ 01 Μάιος 2008, 17:45
Τοποθεσία: Χαλκιδική

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από zakkonto »

eleos έγραψε:Δοκάρι και μέσα ΑΛΑΝΙ
Δοκάρι και έξω ΤΣΟΓΛΑΝΙ..

Εμέις τουλάχιστον σταθεροί, όπου και να πάει η μπάλα το ίδιο ΖΩΑ.
Ένα +μπεεεε και από μένα.
Άβαταρ μέλους
zoomgr
Δημοσιεύσεις: 2220
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 09:50

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από zoomgr »

φίλε khaledfreepaok, αναφέρεσαι σε παιχνίδια όμως πού το γήπεδο ήτα πισίνα και είχε 1000000 κυβικά νερό μέσα, έχεις απαίτηση να κανει control και σωστό σουτ σε τέτοιο γήπεδο?
περισσότερο και καλύτερο ΠΑΟΚ του χρόνου.
αν ο Μούσλι έχει από δίπλα και από πίσω παίκτες που σκοράρουν θα απελευθερωθεί κι άλλο.
Υπομονή! :)
Άβαταρ μέλους
Kareena4ever
Δημοσιεύσεις: 355
Εγγραφή: Παρ 11 Ιαν 2008, 18:17
Τοποθεσία: PAOKISTAN
Επικοινωνία:

Re: Ζλαταν

Δημοσίευση από Kareena4ever »

Να 'ναι καλα ο paok87 για την παρατηρητικοτητα και τη βοηθεια του.
Το τοπικ "Ζλαταν" συγχωνευτηκε με εκεινο για τον Ζλαταν Μουσλιμοβιτς.
judge
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: Δευ 09 Μαρ 2009, 10:27

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από judge »

eleos έγραψε:Δοκάρι και μέσα ΑΛΑΝΙ
Δοκάρι και έξω ΤΣΟΓΛΑΝΙ..

Εμέις τουλάχιστον σταθεροί, όπου και να πάει η μπάλα το ίδιο ΖΩΑ.
+1000000

Τα ίδια έλεγαν οι περισσότεροι και για τον Ζήση, αλλά ήταν από τους λίγους -αν όχι ο μοναδικός- παίκτης που τον ήθελαν και τον ξεχώριζαν όλοι οι ξένοι προπονητές που πέρασαν από τον ΠΑΟΚ. Και από τους λίγους center for που έπαιξαν στο εξωτερικό.
Οι center for δεν είναι μηχανές πραγματοποίησης γκολ. Αν κάποιοι είναι, τότε παίζουν σε Milan, Barcelona, Real, Bayern.
Όσον αφορά τον Musli, μόνο να σταματήσει να έχει νεύρα!
Άβαταρ μέλους
Thanos4
Δημοσιεύσεις: 923
Εγγραφή: Παρ 25 Απρ 2008, 15:27
Τοποθεσία: Κουφαλια

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από Thanos4 »

SATANAS έγραψε:οχι στην προσωπολατρεια αλλα μην τον βγαζουμε και τοργκελε ρε παιδες.
το τελευταιο που χρειαζεται ο μουσλι ειναι κραξιμο. ισως επαναπαυτηκε στα ζλαταν-ζλαταν κλπ. αλλα εχει ψυχη και στοφα σκορερ.
Και αν τον εστελνε παγκο ο σαντος με το γαυρο και ερχοτανε 0-0 να δω τι θα λεγαμε.(και εγω μαζι)

υγ.σπαστην ρε λαμπρο διπλα, σπαστην τη γαμηνεμη!
+100000000000000000000000000000000
Άβαταρ μέλους
LittleJohn
Δημοσιεύσεις: 507
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16

Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς

Δημοσίευση από LittleJohn »

eleos έγραψε:Δοκάρι και μέσα ΑΛΑΝΙ
Δοκάρι και έξω ΤΣΟΓΛΑΝΙ..

Εμέις τουλάχιστον σταθεροί, όπου και να πάει η μπάλα το ίδιο ΖΩΑ.
Περα απο το "ζωα",ριξτε και καμμια χριστοπαναγια στα αδερφια και ομοιδεατες σας,επειδη κανουν λιγη κριτικη σε παιχτες που δεν αποδιδουν τα ανεμενομενα εδω και αρκετες αγωνιστικες,χωρις μαλιστα να πουν ουτε κατα διανοια κατι το βαρυ.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”