μεγαλη αληθεια οι νοσταγλοι του γουμενου μπατατουδη βουλινου θα σηκωσουνε το λαβαρο της αντεπαναστασης........
Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 08/03/09 19:00 Σχολια & παραλειπόμενα
Re: Π.Α.Ο.Κ.-γαυρος 08/03/09 19:0 Σχολια και παραλειπόμενα αγώνα
"η ωρα που θα γινει ο διχασμος στον ΠΑΟΚ πλησιαζει..."
μεγαλη αληθεια οι νοσταγλοι του γουμενου μπατατουδη βουλινου θα σηκωσουνε το λαβαρο της αντεπαναστασης........

μεγαλη αληθεια οι νοσταγλοι του γουμενου μπατατουδη βουλινου θα σηκωσουνε το λαβαρο της αντεπαναστασης........
- pegasos650
- Δημοσιεύσεις: 68
- Εγγραφή: Πέμ 10 Απρ 2008, 20:20
- Επικοινωνία:
Re: Π.Α.Ο.Κ.-γαυρος 08/03/09 19:0 Σχολια και παραλειπόμενα αγώνα
οκ να μαθουμε να ειμαστε κοτες ειναι καλυτερη η ΑΕΚ του Μπαγεβιτς που παιζει ποδοσφαιρο μιας δεκαετιας πισω,και ο ΠΑΟ του Παιτερη,και οτι ο Παπαδοπουλος και ο Μενδρινος ειναι καλυτεροι του Σορλεν,και του Βερον,Συνχαρητηρια για την οξοδο στην Ευρωπη σε πρωταθλημα 4 ομαδων καλο καλοκαιρι ελπιζω να μην ξεφτιλιστει η ομαδα στα τελευταια αδιαφορα (το ειπε ο Σαντος) ματς
ο Κοκκαλης ειναι κρατος πραγμα που μπορεις να γινεις και εσυ ......μια εντολη του Ζαγορακη φτανει
http://www.indianbet.blogspot.com
ο Κοκκαλης ειναι κρατος πραγμα που μπορεις να γινεις και εσυ ......μια εντολη του Ζαγορακη φτανει
http://www.indianbet.blogspot.com
Re: Π.Α.Ο.Κ.-γαυρος 08/03/09 19:0 Σχολια και παραλειπόμενα αγώνα
eleos έγραψε:Δηλαδή εσύ πιστεύεις ότι ο λάκης (που στο κάτω κάτω είναι και πουλέν του Σαντος) βγάζει μάτια στις προπονήσεις και ο Σάντος δε τον ξεκινάει απο εμπάθεια? 100 σέντρες να βγάλει το κεφάλι του μουσλί δε θα το βρει..Petm έγραψε:
.
Λογικά για να μη τους βάζει δεν είναι βλάκας, δε θα την παλευουν οι άνθρωποι.
Ή νάβαζε βιειρίνια απο την αρχη που 2λεπτά αφου πήκε τουκανε τη 2η κίτρινη ο άλλος και εμτά ήταν σα να πήγαινε με πατερίτσες?
Ο Φουφουτσίνια...
vres στο χτεσινό παιχνίδι μια σέντρα που έβγαλε ο sorlin (εκεί που έπαιζε πριν πάει στη θέση του μπαλάφα). vres μια φορα που ο sorlin χτες πάτησε περιοχή, vres μια φορα που ο sorlin έφτασε ως το corner , vres μia φορα που σε 1 εναντίον 1 ο sorlin ξεπέρασε-νίκησε τον προσωπικό του αντίπαλο. και ρωτάω εγώ: τι λιγότερο (στο συγκεκριμένο παιχνίδι χτες, όχι σε όλη τι χρονια) θα πρόσφερε ο Λάκης?
για το verinha δε χρειάζεται να φέρω πολλά παραδείγματα και μονο το γεγονός ότι στο πρώτο λεπτό συμμετοχής τους ξεπέρασε δυο αντιπαλους και κέρδισε τι κόκκινη ήταν μεγαλύτερη προσφορα από την προσφορα του conceisao σε όλο το παιχνίδι. ο concaisao χτες δεν είχε τι ταχύτητα καν να κυνηγήσει τι μπάλα , δεν είχε τι δύναμη να βγάλει μια σέντρα , δεν είχε το καθαρό μυαλό να παίξει το 1-2 για παραπάνω από μιση φορα. στο τέλος από τι θολούρα του άρχισε να πετάει κέρματα στο πάγκο του osfp και να βαράει τους αντιπαλους 1 λεπτό πριν το 90!!!ο βιερινηα τουλάχιστον στη χειρότερη του μέρα θα είχε τι ταχύτητα τουλάχιστον να μη χρειάζεται να κυνηγάει τι μπάλα αριστερά και δεξιά. παιδιά ΔΕΝ υπάρχει 35χρόνος στο κόσμο που να μπορεί να παίξει 300 λεπτά ποδοσφαίρου σε 7 μέρες σε foul ρυθμούς απέναντι σε 20χρονά διαβολάκια.
Re: Π.Α.Ο.Κ.-γαυρος 08/03/09 19:0 Σχολια και παραλειπόμενα αγώνα
δε με ενδιαφέρει να βρω ποιος είναι ο λόγος , ούτε με ενδιαφέρει να κάνω τι ψυχανάλυση του santos. απλός στα δικά μου ματια είδα χτες το χειρότερο παιχνίδι που έχει κάνει ο ΠΑΟΚ σε ντέρμπι μετά το περσινό 0-4 με την ΑΕΚ και θεωρώ ότι ρισκάρει με το να μη ρισκάρει στη αντικατάσταση παικτών που παίζουν στο 50% λόγο καταπόνησηςeleos έγραψε: Δηλαδή εσύ πιστεύεις ότι ο λάκης (που στο κάτω κάτω είναι και πουλέν του Σαντος) βγάζει μάτια στις προπονήσεις και ο Σάντος δε τον ξεκινάει απο εμπάθεια? 100 σέντρες να βγάλει το κεφάλι του μουσλί δε θα το βρει..
Λογικά για να μη τους βάζει δεν είναι βλάκας, δε θα την παλευουν οι άνθρωποι.
Re: Π.Α.Ο.Κ.-γαυρος 08/03/09 19:0 Σχολια και παραλειπόμενα αγώνα
Πιθανότατα πιστεύει πως ο φρέσκος Ηλιάδης δεν μπορεί να δώσει παραπάνω πράγματα από τον ψόφιο Βερόν. Και ίσως να έχει και δίκιο, γιατί ο Ηλιάδης μπορεί να έτρεχε άσκοπα 90 λεπτά και να μην έβγαζε ποτέ τέτοια πάσα όπως του Βερόν στο Χούτο....Petm έγραψε:....και θεωρώ ότι ρισκάρει με το να μη ρισκάρει στη αντικατάσταση παικτών που παίζουν στο 50% λόγο καταπόνησης
Re: Π.Α.Ο.Κ.-γαυρος 08/03/09 19:0 Σχολια και παραλειπόμενα αγώνα
ποτε δεν είπε o santos αυτό το πράγμα στις δηλώσεις του. live τις άκουσα και αυτό που είπε είναι το εντελώς αντίθετο.
ξεφτιλιστει η ομαδα στα τελευταια αδιαφορα (το ειπε ο Σαντος) ματς
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Petm την Δευ 09 Μαρ 2009, 13:06, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Π.Α.Ο.Κ.-γαυρος 08/03/09 19:0 Σχολια και παραλειπόμενα αγώνα
είπα και πιο πάνω ότι δε περιμένω να αλλάξει το veron γιατί προφανώς θεωρεί ότι ο ηλιάδης δε μπορεί να τον αντικαταστήσει. το σέβομαι και το καταλαβαίνω. (παρεπιπτόντως θεωρώ το veron έως ένα από τους διασωθέντες από το χτεσινό πaiκτικο ναυάγιο).fotis52 έγραψε:Πιθανότατα πιστεύει πως ο φρέσκος Ηλιάδης δεν μπορεί να δώσει παραπάνω πράγματα από τον ψόφιο Βερόν. Και ίσως να έχει και δίκιο, γιατί ο Ηλιάδης μπορεί να έτρεχε άσκοπα 90 λεπτά και να μην έβγαζε ποτέ τέτοια πάσα όπως του Βερόν στο Χούτο....Petm έγραψε:
....και θεωρώ ότι ρισκάρει με το να μη ρισκάρει στη αντικατάσταση παικτών που παίζουν στο 50% λόγο καταπόνησης
αλλα τους άλλους που αναφέρομαι τους έχει χρησιμοποιήσει σε αρκετά mats , δε τους έχει παραγκωνισμένους. ο Λάκης πριν το τραυματισμό του ήταν από τους κορυφαίους, το βιερνιηα αυτός τον έφερε, το χούτο δείχνει ότι τον υπολογίζει
Re: Π.Α.Ο.Κ.-γαυρος 08/03/09 19:0 Σχολια και παραλειπόμενα αγώνα
Προφανώς ο Λάκης δεν είναι έτοιμος και ο Βιερίνια δεν μπορεί να βγάλει 90λεπτο....
-
PAOK SYMI
- Δημοσιεύσεις: 262
- Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 02:45
- Τοποθεσία: Καταγωγή:Îαουσα Διαμονή:ΣÏμη
Re: Π.Α.Ο.Κ.-γαυρος 08/03/09 19:0 Σχολια και παραλειπόμενα αγώνα
Petm στην πρωτη φαση με τον μπακα. ο σορλεν δεν ηταν αυτος που μεσα στην μικρη περιοχη εστρωσε στον μπακα;κ αν δεν κανω λαθος ετρεχε να καλυψει κ στην αμυνα;πηγαινε πανω κατω.μπορει να κανω κ λαθος.
κ ο λινο ειχε χαθει εχθες σαν μπακ.
σε 1 ασχημο παιχνιδι προσπαθουμε να διασωσουμε οτι μπορουμε μαλλον κ αλλοι βλεπουμε υπερ σε καποιους παιχτες κ κατα σε καποιους αλλους. ετσι νομιζω
παντως αρκετοι παιχτες ειναι κουρασμενοι......
κ ο λινο ειχε χαθει εχθες σαν μπακ.
σε 1 ασχημο παιχνιδι προσπαθουμε να διασωσουμε οτι μπορουμε μαλλον κ αλλοι βλεπουμε υπερ σε καποιους παιχτες κ κατα σε καποιους αλλους. ετσι νομιζω
παντως αρκετοι παιχτες ειναι κουρασμενοι......
-
PAOKmadness
- Δημοσιεύσεις: 44
- Εγγραφή: Πέμ 03 Ιούλ 2008, 19:24
Re: Π.Α.Ο.Κ.-γαυρος 08/03/09 19:0 Σχολια και παραλειπόμενα αγώνα
Δηλαδή ρε παιδια να σας ρωτήσω κάτι..Προτιμούσατε τον Βιερίνια χθες συμφωνώ..όλοι το θέλαμε και σίγουρα πρωτος ο σάντος!Με δύο προπονήσεις δυνατές ο Βιερίνια ήταν για μερικούς απο εσάς έτοιμος να παίξει και επείδη ο σάντος προτίμησε να τον προφυλάξει...Εκανε Λάθος ο προπονητής έπρεπε να τον ρίξει στην μάχη απ'την αρχή και να ξανατραυματιστεί και τότε οι ίδιοι εσείς που λέτε γιατί δεν τον έβαλε θα λεγατε ρε το μαλάκα τον σάντος τον έκαψε τον Βιερίνια.Πέρα απο αυτό παιδιά πρέπει να προσγειωθούμε στην πραγματικότητα η ομάδα έχει ένα ταβάνι για φέτος και νομίζω ότι οριακά πλέον το έχουμε ακουμπήσει.Είναι γνωστο ότι τα μυαλά μας φουσκώνουν εύκολα αλλά αν θέλουμε τον ΠΑΟΚ μεγάλο πρέπει να δούμε τα πράγματα ρεαλιστικά.Η ομάδα είναι κουρασμένη και κυρίως κάποια βασικά στελέχη της που την έχουν φτάσει μέχρι εδώ .Σίγουρα 1ος και βασικότατος κρίκος του φετινου ΠΑΟΚ που έχει κλατάρει είναι ο αρχηγός.Πέρα απο τα ζογκλερικα και τα τσαμπουκαλίκια του στα οποία στιγμες στιγμες ξεφεύγει,ο sergio ήταν φέτος αυτός που με το πάθος και το σκύλιασμα του μας ξελάσπωσε αρκετες φορες φέτος παρά τα 35 του χρονάκια.Κλάταρε ρε παιδιά ο άνθρωπος τι να σου κάνει εφόσον δεν υπάρχει βάθος πάγκου.Ποιος Λάκης και ποιός κωνσταντιδης αυτοί είναι για να συμπληρώνουν 18άδα και για λύση τρομερής ανάγκης.Δεύτερος σπασμένος κρίκος Βερόν..Καλό ξεκίνημα στην αρχή πολύ γρήγορα ήρθε όμως η κοιλιά που αποδυκνύει ότι για του χρόνου μπορεί να αποτελέσει μία απο τις πολύ αξιόπιστες λύσης πάγκου.Γκαρσία..Ήρθε ανέτοιμος και άργησε να μπει στους ρυθμούς της υπόλοιπης ομάδας λίγο οι τσαμπουκάδες λίγο οι τραυματισμοί τον πήγαν πίσω και έτσι έχουμε παίξει το μισό πρωτάθλημα χώρις το πιό βασικό στέλεχος στο κέντρο τις ομάδας.Ιβιτς ο γνωστός χωρίς κανένα σχόλιο..Ή του ύψους ή του βάθους και όταν λέμε για ύψος δεν τρελενόμαστε κιόλας..Καλός για παρέα στον βερόν του χρόνου που θα είμαστε σε τροχιά πρωταθλητισμού.
Δεν θέλω να συνεχίσω άλλο με καθε παίχτη γιατί πιστεύω ότι έχουμε διοίκηση και προπονητή άριστους γνώστες του ποδοσφαίρου και της ελληνικής πραγματικότητας και θα κάνουν τις κατάλληλες κινήσεις για του χρόνου.Για φέτος τι να λέμε τώρα.Κατηγορείτε τον σάντος ..Λάθος γιατί χωρίς πυρομαχικά κρατάει την ομάδα δεύτερη θέση εδώ και καιρό και θα την φτάσει εκεί που πρέπει να την φτάσει για φέτος.Απο του χρόνου και με πιο ανταγωνιστική ομάδα και με πάγκο του επιπέδου βερόν-ιβιτς-σορλεν-λινο κτλ θα έχετε όλοι το δικαίωμα να τον κρίνετε σκληρά.
Προς το παρόν δεν κράζουμε απλά στηρίζουμε την προσπάθεια!!
Δεν θέλω να συνεχίσω άλλο με καθε παίχτη γιατί πιστεύω ότι έχουμε διοίκηση και προπονητή άριστους γνώστες του ποδοσφαίρου και της ελληνικής πραγματικότητας και θα κάνουν τις κατάλληλες κινήσεις για του χρόνου.Για φέτος τι να λέμε τώρα.Κατηγορείτε τον σάντος ..Λάθος γιατί χωρίς πυρομαχικά κρατάει την ομάδα δεύτερη θέση εδώ και καιρό και θα την φτάσει εκεί που πρέπει να την φτάσει για φέτος.Απο του χρόνου και με πιο ανταγωνιστική ομάδα και με πάγκο του επιπέδου βερόν-ιβιτς-σορλεν-λινο κτλ θα έχετε όλοι το δικαίωμα να τον κρίνετε σκληρά.
Προς το παρόν δεν κράζουμε απλά στηρίζουμε την προσπάθεια!!
Re: Π.Α.Ο.Κ.-γαυρος 08/03/09 19:0 Σχολια και παραλειπόμενα αγώνα
εκφραζω μια αποψη καθαρα ακαδημαϊκη χωρις γκρινιες και εμπαθειες
τρομερη η φετινη επιτυχια να κοντραρουμε την 2η θεση αλλα μου αφηνει μια μεγαλη πικρη γευση στο τελος μετα απο καθε ματς
πιστευω οτι πρεπει να ξεφυγουμε απο τη νοοτροπια
"στους τυφλους βασιλευει ο μοναφθαλμος"
απορω πως γινεται οι κοκκινες κωλομπινες με περηφανεια να μας λενε για τα 12 πρωταθληματα που εχουν παρει!!! νικωντας ομαδες που συναγωνιζονται η μια την αλλη σε φτωχεια και κακομοιρια ???
μπορει να μην γινεται απο την μια μερα στην αλλη αλλα σιγουρα θα ηθελα να βλεπω δειγματα δουλειας και υποσχεσεις για το μελλον...
1) να μειωθει ο αριθμος των λεγεωναριων..μερικες φορες ειναι αδιαφοροι ή προκλητικοι
2) χρειαζομαστε ελληνες παιχτες και δουλεια πανω στη νοοτροπια του να παιζεις με αυτοπεποιθηση να παιρνεις πρωτοβουλιες να εισαι μονιμη απειλη για τον αντιπαλο ...
συγχρονο ποδοσφαιρο...δημιουργικο....
οχι πασουλες με τον Χαλκια και μετα γιομες !!!!!
ΦΤΑΝΕΙ !!! σε λιγο θα φωναξουμε και τον Χαριστεα με τον Μπασινα !!!!
3) 2-3 καλες μεταγραφες και οχι 35χρονους στην δυση της καριερας τους....
παιχτες που να βλεπουν τον ΠΑΟΚ σαν προκληση οχι σταση για σουβλακι και συνεχιζουμε για διακοπες στα ελληνικα νησια
Υ.Γ: ρε συ Κονσεισαο πολλα νευρα εχεις τωρα τελευταια...
τρομερη η φετινη επιτυχια να κοντραρουμε την 2η θεση αλλα μου αφηνει μια μεγαλη πικρη γευση στο τελος μετα απο καθε ματς
πιστευω οτι πρεπει να ξεφυγουμε απο τη νοοτροπια
"στους τυφλους βασιλευει ο μοναφθαλμος"
απορω πως γινεται οι κοκκινες κωλομπινες με περηφανεια να μας λενε για τα 12 πρωταθληματα που εχουν παρει!!! νικωντας ομαδες που συναγωνιζονται η μια την αλλη σε φτωχεια και κακομοιρια ???
μπορει να μην γινεται απο την μια μερα στην αλλη αλλα σιγουρα θα ηθελα να βλεπω δειγματα δουλειας και υποσχεσεις για το μελλον...
1) να μειωθει ο αριθμος των λεγεωναριων..μερικες φορες ειναι αδιαφοροι ή προκλητικοι
2) χρειαζομαστε ελληνες παιχτες και δουλεια πανω στη νοοτροπια του να παιζεις με αυτοπεποιθηση να παιρνεις πρωτοβουλιες να εισαι μονιμη απειλη για τον αντιπαλο ...
συγχρονο ποδοσφαιρο...δημιουργικο....
οχι πασουλες με τον Χαλκια και μετα γιομες !!!!!
ΦΤΑΝΕΙ !!! σε λιγο θα φωναξουμε και τον Χαριστεα με τον Μπασινα !!!!
3) 2-3 καλες μεταγραφες και οχι 35χρονους στην δυση της καριερας τους....
παιχτες που να βλεπουν τον ΠΑΟΚ σαν προκληση οχι σταση για σουβλακι και συνεχιζουμε για διακοπες στα ελληνικα νησια
Υ.Γ: ρε συ Κονσεισαο πολλα νευρα εχεις τωρα τελευταια...
- PABLO GARCIA2
- Δημοσιεύσεις: 467
- Εγγραφή: Τετ 29 Οκτ 2008, 23:49
- Τοποθεσία: ROUND AND ROUND....
Re: Π.Α.Ο.Κ.-γαυρος 08/03/09 19:0 Σχολια και παραλειπόμενα αγώνα
εσύ ρε φίλε πως γίνεται να τα παίρνεις όλα στραβά είναι απορίας άξιο....eorptol έγραψε:"η ωρα που θα γινει ο διχασμος στον ΠΑΟΚ πλησιαζει..."
μεγαλη αληθεια οι νοσταγλοι του γουμενου μπατατουδη βουλινου θα σηκωσουνε το λαβαρο της αντεπαναστασης........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
και άμα να γίνει διχασμός με τους μεθυσμένους και τους βλαχόμαγκες καλώς θα γίνει...
Re: Π.Α.Ο.Κ.-γαυρος 08/03/09 19:0 Σχολια και παραλειπόμενα αγώνα
Η χειροτερη εμφανιση μαζι με τις Σερρες του φετινού ΠΑΟΚ. Οι παιχτες τελικα επηρεαστηκαν απο το "εξωγηπεδικο" κλιμα των ημερων, και αυτο πρεπει να μας γινει μαθημα. Οσο λιγοτερο με το παιχνιδι ασχολουμαστε τοσο περισσοτερο αποπροσανατολιζουμε την ομαδα. Η κερκιδα παρασυρθηκε απο την ομαδα, γιατι ενω στο πρωτο τεταρτο ξεκινησε ορεξατη μετα κατερευσε. O γαυρος μου δωσε την εντυπωση πως κατεβηκε για να χασει 1-0, αλλα σε καποια φαση συνειδητοποιησαν οτι δεν μπορουμε. Ο Κακος αποδείχθηκε γατόνι στο πως χειριστηκε το ματς. Θα μπορουσε να διακοψει, οποτε μαλλον θα τιναζονταν ολα στον αερα, ενω μας εδωσε και τις φασεις στο κεντρο. Χωρις να γινει κατι ακραιο ηταν η πιο ευνοϊκη διατησια που θυμαμαι να εχουμε με γαυρο.
Καποιος ειπε ευστοχα οτι στο δρομο προς τα μπρος χρειαζεται αραια και που να κανεις και βηματα πισω, κι αυτο εγινε χθες. Υπαρχουν καποια πραγματα που πρεπει να τα αντιμετωπισουμε με μεγαλυτερη αυστηροτητα. Και μιλαω για την αντιεπαγγελματικη συμπεριφορα ποδοσφαιριστων μας (λαθος αντιληψη του ποδοσφαιρικου τσαμπουκα) και για τη ριψη αντικειμενων απο τον κοσμο. Ο Ζαγορ πρεπει να προσπαθησει με ολες του τις δυναμεις να ξεριζωσει συμπεριφορες που μικραινουν την ομαδα. Επισης πρεπει να κλεισει και το κεφαλαιο γαυρος. Ο,τι εγινε την Τεταρτη και χθες εγινε, θα παιζουμε θελουμε δε θελουμε τουλαχιστο 2 φορες το χρονο με αυτους, δεν μπορουμε να σκεφτομαστε (και εμεις και αυτοι) μην τυχον και τραυματιστουν παιχτες ή φαει ξυλο αποστολη και αλλα τριτοκοσμικα. Ας υπαρξει συνεννοηση μεταξυ των διοικησεων.
Γενικα ειμαστε σε καλο δρομο κι εχω απολυτη εμπιστοσυνη στην τριανδρια Ζαγορ-Βρυζα-Σαντος.
Και 2 λογια για το σημαντικοτερο γεγονος της χθεσινης μερας. Με μια συμπεριφορα που θυμιζει καταστολη εξεγερσης σε αποικια, το (παρα)κρατος του πρακτορα της Σταζι ανεβασε διμοιριες ΜΑΤ απο τη μητροπολη, ...εε συγγνωμη απο την πρωτευουσα ηθελα να πω, κανοντας επιδειξη δυναμης και γεμιζοντας την Τουμπα δακρυγονα. Ηταν εγκλημα! Ριχνανε στις καντινες, στα φαγαδικα, στις καφετεριες και μεσα στο γηπεδο! Χωρις κανενα λογο! Εν τω μεταξυ τα δακρυγονα ειναι απαγορευμενο να χρησιμοποιουνται στους πολεμους απο τη συνθηκη της Λωζανης (αλλο αν εχουν επικρατησει σαν τροπος καταστολης διαδηλωσεων). Δεν ξερω αν ειναι εφικτο να κινηθει νομικα οχι μονο ο ΠΑΟΚ, αλλα ο δημος Θεσ/κης ή η νομαρχια κατα του υπουργειου δημ. ταξης και των υπευθυνων της ντροπιαστικης πανω απο ολα επιχειρησης τσαμπουκα του μπουρδελοκρατους. Μην πουλανε μονο φτηνο ΠΑΟΚτσιδιλικι.
Γαμάτο το post του satana για το θεμα.

Καποιος ειπε ευστοχα οτι στο δρομο προς τα μπρος χρειαζεται αραια και που να κανεις και βηματα πισω, κι αυτο εγινε χθες. Υπαρχουν καποια πραγματα που πρεπει να τα αντιμετωπισουμε με μεγαλυτερη αυστηροτητα. Και μιλαω για την αντιεπαγγελματικη συμπεριφορα ποδοσφαιριστων μας (λαθος αντιληψη του ποδοσφαιρικου τσαμπουκα) και για τη ριψη αντικειμενων απο τον κοσμο. Ο Ζαγορ πρεπει να προσπαθησει με ολες του τις δυναμεις να ξεριζωσει συμπεριφορες που μικραινουν την ομαδα. Επισης πρεπει να κλεισει και το κεφαλαιο γαυρος. Ο,τι εγινε την Τεταρτη και χθες εγινε, θα παιζουμε θελουμε δε θελουμε τουλαχιστο 2 φορες το χρονο με αυτους, δεν μπορουμε να σκεφτομαστε (και εμεις και αυτοι) μην τυχον και τραυματιστουν παιχτες ή φαει ξυλο αποστολη και αλλα τριτοκοσμικα. Ας υπαρξει συνεννοηση μεταξυ των διοικησεων.
Γενικα ειμαστε σε καλο δρομο κι εχω απολυτη εμπιστοσυνη στην τριανδρια Ζαγορ-Βρυζα-Σαντος.
Και 2 λογια για το σημαντικοτερο γεγονος της χθεσινης μερας. Με μια συμπεριφορα που θυμιζει καταστολη εξεγερσης σε αποικια, το (παρα)κρατος του πρακτορα της Σταζι ανεβασε διμοιριες ΜΑΤ απο τη μητροπολη, ...εε συγγνωμη απο την πρωτευουσα ηθελα να πω, κανοντας επιδειξη δυναμης και γεμιζοντας την Τουμπα δακρυγονα. Ηταν εγκλημα! Ριχνανε στις καντινες, στα φαγαδικα, στις καφετεριες και μεσα στο γηπεδο! Χωρις κανενα λογο! Εν τω μεταξυ τα δακρυγονα ειναι απαγορευμενο να χρησιμοποιουνται στους πολεμους απο τη συνθηκη της Λωζανης (αλλο αν εχουν επικρατησει σαν τροπος καταστολης διαδηλωσεων). Δεν ξερω αν ειναι εφικτο να κινηθει νομικα οχι μονο ο ΠΑΟΚ, αλλα ο δημος Θεσ/κης ή η νομαρχια κατα του υπουργειου δημ. ταξης και των υπευθυνων της ντροπιαστικης πανω απο ολα επιχειρησης τσαμπουκα του μπουρδελοκρατους. Μην πουλανε μονο φτηνο ΠΑΟΚτσιδιλικι.
Γαμάτο το post του satana για το θεμα.
-
PAOK SYMI
- Δημοσιεύσεις: 262
- Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 02:45
- Τοποθεσία: Καταγωγή:Îαουσα Διαμονή:ΣÏμη
Re: Π.Α.Ο.Κ.-γαυρος 08/03/09 19:0 Σχολια και παραλειπόμενα αγώνα
+1000 για αυτα που γραφεις φιλε.
http://www.gazzetta.gr/content/view/27370/999869/
Tωρα με αυτα που γραφει αν τον πιασουν κανα 10αρια ατομα κ τον κανουν μαυρο αυτοι θα φταινε;;;;
αλλα εμεις φταιμε! εμεις δημιουργουμε κλιμα!ο ΠΑΟΚ Κ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ;;;;
http://www.e-tipos.com/newsitem?id=79570
Κ εδω γραφουν τι αναφερει η αστυνομια.
ρε κωλομπατσοι ψευτες!!!!!!!!!
http://www.gazzetta.gr/content/view/27370/999869/
Tωρα με αυτα που γραφει αν τον πιασουν κανα 10αρια ατομα κ τον κανουν μαυρο αυτοι θα φταινε;;;;
αλλα εμεις φταιμε! εμεις δημιουργουμε κλιμα!ο ΠΑΟΚ Κ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ;;;;
http://www.e-tipos.com/newsitem?id=79570
Κ εδω γραφουν τι αναφερει η αστυνομια.
ρε κωλομπατσοι ψευτες!!!!!!!!!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος PAOK SYMI την Δευ 09 Μαρ 2009, 14:55, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.