Τηλεοπτικά δικαιώματα
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Έως το 2010 που ήμουν Ελλάδα δεν πλήρωσα ποτέ συνδρομητικό κανάλι. Όχι από εξυπνάδα. Περισσότερο θα έλεγα από αγανάκτηση και πείσμα. Το ίδιο συνέχισα να κάνω κι από το εξωτερικό.
Εδώ και 2 περίπου χρόνια ανακάλυψα το PAOKTV και τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσα να απολαμβάνω την ΠΑΟΚάρα.
Από τότε βλέπω ανελλειπώς όλα τα ματς της ομάδας, πανεύκολα, με καλή παρέα, χωρίς σχολιασμούς που σε κάνουν να ξερνάς από τα αυτιά και κατά τη γνώμη μου οικονομικά. Άρα για μένα δεν τίθετε κανένα θέμα, τα λεφτά που πλήρωνα και θα πληρώνω τα θεωρώ το δικό μου διαρκείας προς τον ΠΑΟΚ.
Ο ΠΑΟΚ πρέπει περήφανα να συνεχίσει να πρωτοπορεί και να επαναστατεί διαρκώς ενάντια στο σαθρό αυτό οικοδόμημα που λέγεται αιλινικό κράτος.
"Mόνοι μας και όλοι τους" αδέρφια. Δεν γίνετε αλλιώς.
Και να αρχίσουμε επιτέλους να βάζουμε το μυαλό μας να δουλεύει πριν από τις εκλογικές αναμετρήσεις.
Εδώ και 2 περίπου χρόνια ανακάλυψα το PAOKTV και τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσα να απολαμβάνω την ΠΑΟΚάρα.
Από τότε βλέπω ανελλειπώς όλα τα ματς της ομάδας, πανεύκολα, με καλή παρέα, χωρίς σχολιασμούς που σε κάνουν να ξερνάς από τα αυτιά και κατά τη γνώμη μου οικονομικά. Άρα για μένα δεν τίθετε κανένα θέμα, τα λεφτά που πλήρωνα και θα πληρώνω τα θεωρώ το δικό μου διαρκείας προς τον ΠΑΟΚ.
Ο ΠΑΟΚ πρέπει περήφανα να συνεχίσει να πρωτοπορεί και να επαναστατεί διαρκώς ενάντια στο σαθρό αυτό οικοδόμημα που λέγεται αιλινικό κράτος.
"Mόνοι μας και όλοι τους" αδέρφια. Δεν γίνετε αλλιώς.
Και να αρχίσουμε επιτέλους να βάζουμε το μυαλό μας να δουλεύει πριν από τις εκλογικές αναμετρήσεις.
- constadine
- Δημοσιεύσεις: 2806
- Εγγραφή: Δευ 04 Μαρ 2019, 14:55
- Τοποθεσία: Κεντρική Μακεδονία
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Κακά τα ψέματα πρέπει να στηρίξουμε όλοι την ΠΑΕ από τον πρώτο αγώνα, για να κερδίσουμε και το παιχνίδι των εντυπώσεων .


-
TwoDoubles
- Δημοσιεύσεις: 181
- Εγγραφή: Σάβ 29 Ιουν 2019, 10:46
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Εντάξει,μην βλέπεις οτι ίσως ξεπεράστηκε από ΝΕΤΦΛΙΧ,κατέβασμα απο ίντερνετ κλπrainmaker έγραψε:Ποιες ταινίες ρε θα με τρελάνετε;
Από το 97 έχουμε φιλμνετ/νόβα και η τελευταία φορά που είδα μια πραγματικά καινούρια ταινία ήταν το Jerry Maguire, όταν είχε βγει. Α όχι, είχα δει και το Phenomenon με τον Τζον Τραβόλτα. Επίσης όταν είχε βγει
Το προϊόν τους είναι ΑΘΛΙΟ. Και από πλευράς θεάματος και από πλευράς υλικοτεχνικής υποδομής (αποκωδικοποιητή και ρουτερ από play doh να φτιάξεις πιο αξιόπιστα θα είναι) αλλά και από πλευράς υποστήριξης,επικοινωνίας και βεβαίως τιμών.
Οι τύποι είναι αστείοι.
Ο μόνος λόγος που τους ανεχόμαστε τοσα χρόνια είναι γιατί έχουν ΠΑΟΚ.
Και συνήθως στο mute γιατί δεν αντέχεται η απαράδεκτη κάλυψη των αγώνων.
Επιτέλους στα τσακιδια το άθλιο προϊόν της νόβα με τους ανθυποαρδ που ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΙΩΣ συχνά προσλαμβάνονται και στο τριλο
Εχει καποιες σειρές και ταινίες καλές.
Τον Ιούλιο πχ είχε το Τσέρνομπιλ,αν και όλοι το είχαμε κατεβάσει από το ίντερνετ.
υγ Πήρα χθες να το κόψω και επειδή πριν 6 μήνες είχα αποδεχτεί μια προσφορά τους(με 1 ευρω το πακέτο με τις ταινίες με υποχρέωση ανανέωσης για 2 χρόνια-είχα μόνο το αθλητικό πακέτο),μου είπαν οτι θα έχω πέναλτυ 255 Ευρώ!!
Δεν ξέρω αν είναι ψιλοκαταχρηστικός όρος
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
https://ibb.co/hZ79N6v
Στο γήπεδο δεν μπορώ να βρίσκομαι λόγω απόστασης, αλλά τον οβολό μου τον έδωσα.
Ο πόλεμος που δεχόμαστε είναι τέτοιος που ζητά την συσπείρωση μας για ακόμα μια φορά.
Χρέος μας να σταθούμε στο πλευρό της ομάδας.
Στο γήπεδο δεν μπορώ να βρίσκομαι λόγω απόστασης, αλλά τον οβολό μου τον έδωσα.
Ο πόλεμος που δεχόμαστε είναι τέτοιος που ζητά την συσπείρωση μας για ακόμα μια φορά.
Χρέος μας να σταθούμε στο πλευρό της ομάδας.
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Το ότι θα κολλάει και δεν θα έχει καλή ανάλυση είναι δεδομένο ... δεν βλέπω τρόπο να μπορεί να περπατήσει η φάση .. εδώ στα φιλικά μας βγήκε η ψυχή ... φανταστείτε σε ντέρμπι Με 1 εκ θεατές τι θα γίνει ...
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Gika πάνω σε αυτό που ανέφερες, νομίζω ότι το PAOK tv, ήδη είναι σε συνεργασία με το youtube.
Όπως κάποια video προπονήσεων, όπως και προηγούμενα παιχνίδια του ΠΑΟΚ που προβλήθηκαν εκεί, ήταν μέσω youtube, αλλά υπήρχαν αποκλειστικά στο PAOK tv και όχι στο site του youtube.
Όπως κάποια video προπονήσεων, όπως και προηγούμενα παιχνίδια του ΠΑΟΚ που προβλήθηκαν εκεί, ήταν μέσω youtube, αλλά υπήρχαν αποκλειστικά στο PAOK tv και όχι στο site του youtube.
-
cloud_grevena
- Δημοσιεύσεις: 3
- Εγγραφή: Τρί 13 Αύγ 2019, 14:28
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
goran 64 έγραψε:Με ανάμικτα συναισθήματα με βρίσκει η απόφαση να δείχνει τους εντός έδρας αγώνες μας, τελικά, το PAOK TV...
Χαίρομαι για τους πολλούς εκτός Ελλάδας συνοπαδούς μας και στεναχωριέμαι που δεν θα μπαίνει η ομάδα σε κάθε Ελληνικό σπίτι, συνοπαδών αλλά και όχι τέτοιων, μέσα από ένα ελεύθερο κανάλι, κατά προτίμηση δε, το ΟΡΕΝ...
Θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον η "καταμέτρηση δυνάμεων", όπως λέτε πολλοί, που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή..
Αν και για πρώτη μετάδοση, μέσα από τόσο πρωτοποριακό τρόπο, δεν θα βγουν τα πιο ασφαλή συμπεράσματα...
Ενδιαφέρον θα έχει, επίσης και το αν αυτός ο τρόπος διατηρηθεί για ολόκληρη την σεζόν ή αν αργότερα αλλάξει...
Στο αντίτιμο του αγώνα δεν θα μείνω, γιατί είναι υποκειμενική η αξία του 5ευρου για τον καθένα, πλην οπαδών...
Προσωπικά θα έκανα ένα poll για τα προσδοκώμενα views αυτού του αγώνα, για να πάρω ένα κλίμα από τώρα...
Πόσα views πιστεύετε ότι θα έχει το PAOK TV για το Π.Α.Ο.Κ. - Παναιτωλικός?
* 10.000 - 20.000
* 20.001 - 40.000
* 40.001 - 80.000
* 80.001 +
Εγώ μιας και μένω μόνιμα Αθήνα ήταν τα πιο εύκολα 5 ευρώ που έδωσα ποτέ!
Πιστεύω θα είμαστε περίπου στο μέσο της 3ης επιλογής αν και αν καταφέρουμε να πιάσουμε την 4η θα είναι ένα μεγάλο μπαμ σε πολλούς!
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Και δεν θα υπαρξει προβλημα.δεν θελω αγχος απο μελη ή εργαζομενους σρη νοβα.παιδια ολα θα γινουν.
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Να δώσω και μια άλλη διάσταση προσωπική.
Μένω στην Πάτρα τα τελευταία τρία χρόνια πήγαινα σε καφετέρια και έβλεπα τα παιχνίδια μας. Πέρσι μετά από 3-4 παιχνίδια
που έπαιζαν ταυτόχρονα και οι γαύροι μπάσκετ και παρακολουθούσα τα παιχνίδια χωρίς φωνή ακούγοντας τις κραυγές τους, σταμάτησα και τα έβλεπα σπίτι από στριμινγκ.
Για να δω ντέρμπι έπρεπε να πάω 1,5 ώρα νωρίτερα να βρω τραπέζι. Αυτό όπως ξέρω συμβαίνει και στην Θεσσαλονίκη.
Φέτος έβγαλα και διαρκείας ήρθα με Άγιαξ και θα έρθω και σε άλλα παιχνίδια μαζί με άλλους ΠΑΟΚτσηδες.
Τα 5 ευρώ είναι αστείο ποσό δεδομένου του πολέμου που δεχόμαστε θα τα δίνω και τα εκτός σε σπορτζονε.
Αυτή είναι μια ευκαιρία να δείξουμε ενεργά την δυναμική μας, γιατί κακα τα ψέματα μόνο εμείς άντε και ο γαύρος την δεδομένη στιγμή μπορούμε να πετύχουμε ένα τέτοιο εγχείρημα.
Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μένω στην Πάτρα τα τελευταία τρία χρόνια πήγαινα σε καφετέρια και έβλεπα τα παιχνίδια μας. Πέρσι μετά από 3-4 παιχνίδια
που έπαιζαν ταυτόχρονα και οι γαύροι μπάσκετ και παρακολουθούσα τα παιχνίδια χωρίς φωνή ακούγοντας τις κραυγές τους, σταμάτησα και τα έβλεπα σπίτι από στριμινγκ.
Για να δω ντέρμπι έπρεπε να πάω 1,5 ώρα νωρίτερα να βρω τραπέζι. Αυτό όπως ξέρω συμβαίνει και στην Θεσσαλονίκη.
Φέτος έβγαλα και διαρκείας ήρθα με Άγιαξ και θα έρθω και σε άλλα παιχνίδια μαζί με άλλους ΠΑΟΚτσηδες.
Τα 5 ευρώ είναι αστείο ποσό δεδομένου του πολέμου που δεχόμαστε θα τα δίνω και τα εκτός σε σπορτζονε.
Αυτή είναι μια ευκαιρία να δείξουμε ενεργά την δυναμική μας, γιατί κακα τα ψέματα μόνο εμείς άντε και ο γαύρος την δεδομένη στιγμή μπορούμε να πετύχουμε ένα τέτοιο εγχείρημα.
Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Στα φιλικά είχε στηθεί μια προχειροκατάσταση στην Ολλανδία. Καμία σχέση το ένα με το άλλο.Demir έγραψε:Το ότι θα κολλάει και δεν θα έχει καλή ανάλυση είναι δεδομένο ... δεν βλέπω τρόπο να μπορεί να περπατήσει η φάση .. εδώ στα φιλικά μας βγήκε η ψυχή ... φανταστείτε σε ντέρμπι Με 1 εκ θεατές τι θα γίνει ...
Η ΠΑΕ στην ανακοίνωση μιλάει για hd και 9κάμερο.
Γιατί προδικάζουμε πριν το δούμε;
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Σε πρωτη φαση νομιζω δεν εχει καμια σημασια ουτε το κερδος ουτε η ποιοτητα.Αλλα σε ενα ματσακι με παναιτωλικο ποσος κοσμος ειναι διατεθειμενος ακομα και να πληρωσει προκειμενου να δει τον ΠΑΟΚ που απο τα πουτανακια του πρεζεμπορα κριθηκε ως λιγοτερο εμπορικη απο τη βαζελα πχ που δεν παιζει καν ευρωπη και δεν παταει κοσμος στο γηπεδο γιατι ο προεδρος της ειναι γαυρος και μαριονετα του πρεζεμπορα.Που ειδικα στην παρουσα φαση εχει ελαχιστη εμπορικοτητα.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54431
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Μήπως η συζήτηση για το PAOK TV ανήκει στο ομώνυμο topic;; Εδώ λέγαμε για τα περί πουταNova, ερτ κτλ.. ΓΕΝΙΚΑ δηλαδή για τηλεοπτικά δικαιώματα.
Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα
Δεν το γνωρίζω. Ναι, είχα δει κάποια φιλικά μέσω Youtube, αλλά πως θα γίνει validate το ότι έχω πληρώσει το PAOK TV μέσω του YouTube; Aν το παιχνίδι ήταν free, γνωρίζω ότι γίνεται. Αλλά τώρα; Ξανά λέω, δεν το γνωρίζω.Mīngus έγραψε:Gika πάνω σε αυτό που ανέφερες, νομίζω ότι το PAOK tv, ήδη είναι σε συνεργασία με το youtube.
Όπως κάποια video προπονήσεων, όπως και προηγούμενα παιχνίδια του ΠΑΟΚ που προβλήθηκαν εκεί, ήταν μέσω youtube, αλλά υπήρχαν αποκλειστικά στο PAOK tv και όχι στο site του youtube.