Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
ΕΔΩ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΙΤΕ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΑΨΙΜΑΧΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ. ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΙ ΛΕΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ? ΑΝΤΕ ΤΕΛΕΙΩΝΕΤΕ ΛΕΜΕ! ΠΑΟΚ ΕΙΣΤΕ! 
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
Η ηχητική βία ξεκίνησε.
Σύμφωνα με πληροφορίες που μεταδόθηκαν τόσο από τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό, όσο και από τον κρατικό (ερα), η αποστολή του ακατανόμαστου δέχθηκε ΦΡΑΣΤΙΚΗ επίθεση την ώρα που η ψαροκασέλα που τους μετέφερε προσγειώθηκε στη Θεσσαλονίκη.
Gayροι, επειδή ξέρω ότι διαβάζετε το forum, πάρτε πίτσες, πάρτε μπύρες, διώξτε τους γκόμενούς σας και μην αγχώνεστε για τίποτα, η κόκκινη δαφνομπουκομένη θα αναλάβει την ψυχαγωγία σας.
ΘΑ ΠΟΝΕΣΟΥΝ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΑΣ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ!
Σύμφωνα με πληροφορίες που μεταδόθηκαν τόσο από τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό, όσο και από τον κρατικό (ερα), η αποστολή του ακατανόμαστου δέχθηκε ΦΡΑΣΤΙΚΗ επίθεση την ώρα που η ψαροκασέλα που τους μετέφερε προσγειώθηκε στη Θεσσαλονίκη.
Gayροι, επειδή ξέρω ότι διαβάζετε το forum, πάρτε πίτσες, πάρτε μπύρες, διώξτε τους γκόμενούς σας και μην αγχώνεστε για τίποτα, η κόκκινη δαφνομπουκομένη θα αναλάβει την ψυχαγωγία σας.
ΘΑ ΠΟΝΕΣΟΥΝ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΑΣ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ!
- nasostriumph
- Δημοσιεύσεις: 16
- Εγγραφή: Σάβ 09 Φεβ 2008, 23:49
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
Αύριο, απαντάμε σε όλους όσους χρωστάμε :
Στις μισογεμάτες κερκίδες του Καραισκάκη, απαντάμε με την κόλαση της τούμπας και sold out,
Στα μίζερα υβριστικά επαναλαμβανόμενα συνθήματα των gay, απαντάμε με τον πλουραλισμό της κερκίδας και με το μπρίο του παοκτζή,
Στα αντεθνικά παραληρήματα τους, απαντάμε τραγουδώντας για την φανέλα, την ασπρόμαυρη στολή,
Στους αντιπαοκτζήδες εκφωνητές τους, απαντάμε με να τους υποχρεώνουμε σε αναγκαστικά επιφωνήματα από την έκταση του σκορ υπέρ μας.
Στους αβανταδόρους διαιτητές της παράγκας που έγινε πολυκατοικία, απαντάμε με την ικανότητα μας να παίζουμε και να νικάμε ακόμα και όταν μας αδικούν.
Στη μισή Ελλάδα που υποστηρίζει τον Ολυμπιακό, λόγω ανάγκης και χαίρεται με τις πέτσινες επιτυχίες του ισχυρού, απαντά η υπόλοιπη μισή Ελλάδα, που βλέπει την δύναμη και το κουράγιο που απελευθερώνει ο ΠΑΟΚ.
Στους οικονομικά δυνατούς που βρήκαν κοινωνική ασπίδα αποδοχής το ποδόσφαιρο για να επεκτείνουν τη σφαίρα επιρροής τους, τους απαντάμε ότι ο ΠΑΟΚ ανήκει στο λαό του και όχι στον εκάστοτε αλεξιπτωτιστή μεγιστάνα υποψήφιο για την προεδρία,
Στους πολιτικούς της χώρας που αγνοούν επιδεικτικά την δυναμική μας, απαντάμε με περισσότερο κόσμο στις κερκίδες της τούμπας, από ότι θα έχουν αυτοί στις συγκεντρώσεις τους στις επόμενες εκλογές,
Στα κατευθυνόμενα media του Λεκανοπεδίου, απαντάμε με τις αυριανές λεζάντες που θα τους υποχρεώσουμε να αναρτήσουν,
Παίκτες του ΠΑΟΚ, αύριο, κάντε μας χαμογελάσουμε. Κάντε μας να υψώσουμε τα χέρια μας στον ουρανό της τούμπας. Επιστρέψτε στο περήφανο λαό το δικαίωμα να απαιτεί το σεβασμό από τους εχθρούς μας.
Στις μισογεμάτες κερκίδες του Καραισκάκη, απαντάμε με την κόλαση της τούμπας και sold out,
Στα μίζερα υβριστικά επαναλαμβανόμενα συνθήματα των gay, απαντάμε με τον πλουραλισμό της κερκίδας και με το μπρίο του παοκτζή,
Στα αντεθνικά παραληρήματα τους, απαντάμε τραγουδώντας για την φανέλα, την ασπρόμαυρη στολή,
Στους αντιπαοκτζήδες εκφωνητές τους, απαντάμε με να τους υποχρεώνουμε σε αναγκαστικά επιφωνήματα από την έκταση του σκορ υπέρ μας.
Στους αβανταδόρους διαιτητές της παράγκας που έγινε πολυκατοικία, απαντάμε με την ικανότητα μας να παίζουμε και να νικάμε ακόμα και όταν μας αδικούν.
Στη μισή Ελλάδα που υποστηρίζει τον Ολυμπιακό, λόγω ανάγκης και χαίρεται με τις πέτσινες επιτυχίες του ισχυρού, απαντά η υπόλοιπη μισή Ελλάδα, που βλέπει την δύναμη και το κουράγιο που απελευθερώνει ο ΠΑΟΚ.
Στους οικονομικά δυνατούς που βρήκαν κοινωνική ασπίδα αποδοχής το ποδόσφαιρο για να επεκτείνουν τη σφαίρα επιρροής τους, τους απαντάμε ότι ο ΠΑΟΚ ανήκει στο λαό του και όχι στον εκάστοτε αλεξιπτωτιστή μεγιστάνα υποψήφιο για την προεδρία,
Στους πολιτικούς της χώρας που αγνοούν επιδεικτικά την δυναμική μας, απαντάμε με περισσότερο κόσμο στις κερκίδες της τούμπας, από ότι θα έχουν αυτοί στις συγκεντρώσεις τους στις επόμενες εκλογές,
Στα κατευθυνόμενα media του Λεκανοπεδίου, απαντάμε με τις αυριανές λεζάντες που θα τους υποχρεώσουμε να αναρτήσουν,
Παίκτες του ΠΑΟΚ, αύριο, κάντε μας χαμογελάσουμε. Κάντε μας να υψώσουμε τα χέρια μας στον ουρανό της τούμπας. Επιστρέψτε στο περήφανο λαό το δικαίωμα να απαιτεί το σεβασμό από τους εχθρούς μας.
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
Η κυριαρχία του osfp επί του ΠΑΟΚ άρχισε , κατά τι γνώμη μου, κάποιες βροχερές μέρες του Μαΐου του 1992. Η κυριαρχία του ΠΑΟΚ επί 23 χρονια επί του OSFP ήταν απόλυτη. Tο γεγονός ότι ο ΠΑΟΚ νικούσε συνήθως άνετα μεγάλωσε μια γενιά Παοκτσήδων. Μια γενιά η οποια μπορεί να μην είδε τα πολλά πρωταθλήματα και τα κύπελλα αλλα είχε ως σημείο αναφοράς σε κάθε συζήτηση αυτή τι παράδοση. αυτή η παράδοση ακύρωνε όλα τα υπόλοιπα. εκείνο το Μάιο τα είχε φέρει η τύχη καλή ώρα όπως και τώρα να συμβούν στη Τούμπα δυο απανωτά ΠΑΟΚ -OSFP. ο στόχος ήταν ευρεία niki στο πρώτο με στόχο το κύπελλο και niki στο δεύτερο παιχνίδι για να διατηρηθεί η παράδοση.
και όμως η ατμόσφαιρα που επικρατούσε και ας μην την ομολογούσαμε ήταν μια ατμόσφαιρα ότι κάτι κακό έρχεται. τι Τεταρτη στον αγώνα κυπέλλου η ομάδα προηγείται δύσκολα 1-0. και εκεί που περιμέναμε όλοι τι κατάρρευση του osfp ο τερματοφύλακας του ΠΑΟΚ (ο καλύτερος τερματοφύλακα στην Ελλάδα εκείνηs τις χρονιας) κάνει μια εντελώς άστοχη έξοδο την εκμεταλλεύεται, ο Τσαλουχίδης νομίζω, και το 1-1 είναι γεγονός. μετά από 15 ημερες επαναληπτικός στο καραϊσκάκη, σχετικά εύκολη niki του osfp, το σύνθημα βούλγαροι-βούλγαροι να δονεί την ατμόσφαιρα την ίδια ώρα που ο τότε υφυπουργός αθλητισμού Παπαγεωργόπουλος χασκογελούσε στα επίσημα. λίγο αργότερα η εικόνα του τότε νέου Κούδα , Γιώργου Τουρσουνίδη να χασκογελάει την ώρα τις απονομής με τον Κόκκαλη, βάζει ταφόπλακα σε ότι αξιοπρέπεια είχε μείνει.
είχε προηγηθεί ενδιάμεσα αυτόν το δυο τελικών το καταραμένο παιχνίδι για το πρωτάθλημα όπου έσπασε η παράδοση. εκείνη την ημερα έβρεχε, η Τούμπα ήταν μισογεμάτη-μισοάδεια, η θuρα 4 δεν είχε κέφια, οι καταγγελίες διαφορες. ο osfp προηγείται 1-0 με αkoμα ένα λάθος (!!!!) του τερματοφύλακα και το 0-2 γίνετε όταν ο Καραπιάλης σα σε προπόνηση περνα στη γραμμή του κόρνερ τι μπάλα κάτω από τα πόδια του καλύτερου centerback τις εποχής εκείνης. η παράδοση ήταν παρελθόν.
τα πράγματα γίνονται πιο ξεκάθαρα σιγά σιγά όσο περνούν τα χρονια. τα τρυπήματα διαδέχονται το ένα το άλλο. σε όλα τα αθλήματα σε όλες τις ομάδες. σε παίκτες, προπονητές, παράγοντες, διαιτησίες, νομικούς συμβουλους ακόμα και στους γιατρούς ομάδων. μια ματια στο παρελθόν τώρα 17 χρονια μετά και όλα συνθέτουν ένα παζλ δύσκολο να το κατανοήσω τότε.
τώρα πάλι 2 παιχνίδια ΠΑΟΚ-OSFP 3 μέρες το ένα με το άλλο. τώρα όμως έχω μέσα μου το ακριβώς αντίθετο συναίσθημα που είχα τότε. τώρα για κάποιο λόγο αντιμετωπίζω αυτά τα 2 παιχνίδια ΠΑΟΚ-OSFP σαν τι απαρχή μίας καινούργιας εποχής. μιας εποχής που δεν έρχεται με μιας αλλα σιγά σιγά τα κομμάτια του παζλ θα μπούν στη θέση tous.
το σημαντικό αύριο δεν είναι η εμφάνιση τις ομάδας, το αποτέλεσμα, το αν θα γίνουν επεισόδια η όχι. το σημαντικό αύριο είναι ότι, ότι και αν γίνει, η προσπάθεια που άρχισε πριν 18 μήνες πρέπει να συνεχιστεί. έτσι ώστε να λέμε μετά από 17 χρονια ότι εκείνες oi 4 μέρες ήταν οι μέρες στις οποιες μια καινούργια εποχή άρχισε.
σε αυτό το πλαίσιο, αν ήμουν στη θέση του Ζαγοράκη, το πρώτο που θα έκανα τι δευτερα θα ήταν να μη γίνει αποδεκτη η παραίτηση Γκαγκάτση, τουλάχιστον ως το τέλος τις χρονιας. Αν ο Κόκκαλης θέλει να έχει ένα δούρειο υππο στη δίκια του ομάδα μπορεί άνετα να συνεχίσει να κάθεται διπλα του.
και όμως η ατμόσφαιρα που επικρατούσε και ας μην την ομολογούσαμε ήταν μια ατμόσφαιρα ότι κάτι κακό έρχεται. τι Τεταρτη στον αγώνα κυπέλλου η ομάδα προηγείται δύσκολα 1-0. και εκεί που περιμέναμε όλοι τι κατάρρευση του osfp ο τερματοφύλακας του ΠΑΟΚ (ο καλύτερος τερματοφύλακα στην Ελλάδα εκείνηs τις χρονιας) κάνει μια εντελώς άστοχη έξοδο την εκμεταλλεύεται, ο Τσαλουχίδης νομίζω, και το 1-1 είναι γεγονός. μετά από 15 ημερες επαναληπτικός στο καραϊσκάκη, σχετικά εύκολη niki του osfp, το σύνθημα βούλγαροι-βούλγαροι να δονεί την ατμόσφαιρα την ίδια ώρα που ο τότε υφυπουργός αθλητισμού Παπαγεωργόπουλος χασκογελούσε στα επίσημα. λίγο αργότερα η εικόνα του τότε νέου Κούδα , Γιώργου Τουρσουνίδη να χασκογελάει την ώρα τις απονομής με τον Κόκκαλη, βάζει ταφόπλακα σε ότι αξιοπρέπεια είχε μείνει.
είχε προηγηθεί ενδιάμεσα αυτόν το δυο τελικών το καταραμένο παιχνίδι για το πρωτάθλημα όπου έσπασε η παράδοση. εκείνη την ημερα έβρεχε, η Τούμπα ήταν μισογεμάτη-μισοάδεια, η θuρα 4 δεν είχε κέφια, οι καταγγελίες διαφορες. ο osfp προηγείται 1-0 με αkoμα ένα λάθος (!!!!) του τερματοφύλακα και το 0-2 γίνετε όταν ο Καραπιάλης σα σε προπόνηση περνα στη γραμμή του κόρνερ τι μπάλα κάτω από τα πόδια του καλύτερου centerback τις εποχής εκείνης. η παράδοση ήταν παρελθόν.
τα πράγματα γίνονται πιο ξεκάθαρα σιγά σιγά όσο περνούν τα χρονια. τα τρυπήματα διαδέχονται το ένα το άλλο. σε όλα τα αθλήματα σε όλες τις ομάδες. σε παίκτες, προπονητές, παράγοντες, διαιτησίες, νομικούς συμβουλους ακόμα και στους γιατρούς ομάδων. μια ματια στο παρελθόν τώρα 17 χρονια μετά και όλα συνθέτουν ένα παζλ δύσκολο να το κατανοήσω τότε.
τώρα πάλι 2 παιχνίδια ΠΑΟΚ-OSFP 3 μέρες το ένα με το άλλο. τώρα όμως έχω μέσα μου το ακριβώς αντίθετο συναίσθημα που είχα τότε. τώρα για κάποιο λόγο αντιμετωπίζω αυτά τα 2 παιχνίδια ΠΑΟΚ-OSFP σαν τι απαρχή μίας καινούργιας εποχής. μιας εποχής που δεν έρχεται με μιας αλλα σιγά σιγά τα κομμάτια του παζλ θα μπούν στη θέση tous.
το σημαντικό αύριο δεν είναι η εμφάνιση τις ομάδας, το αποτέλεσμα, το αν θα γίνουν επεισόδια η όχι. το σημαντικό αύριο είναι ότι, ότι και αν γίνει, η προσπάθεια που άρχισε πριν 18 μήνες πρέπει να συνεχιστεί. έτσι ώστε να λέμε μετά από 17 χρονια ότι εκείνες oi 4 μέρες ήταν οι μέρες στις οποιες μια καινούργια εποχή άρχισε.
σε αυτό το πλαίσιο, αν ήμουν στη θέση του Ζαγοράκη, το πρώτο που θα έκανα τι δευτερα θα ήταν να μη γίνει αποδεκτη η παραίτηση Γκαγκάτση, τουλάχιστον ως το τέλος τις χρονιας. Αν ο Κόκκαλης θέλει να έχει ένα δούρειο υππο στη δίκια του ομάδα μπορεί άνετα να συνεχίσει να κάθεται διπλα του.
-
κωστας/παοκ4
- Δημοσιεύσεις: 95
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 17:15
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
Μεσα σε καθε εφημεριδα των ΣΠΟΡ υπαρχει και μια κοκκινη καρτα -μην ξεχαστη στο σπιτι-ΣΗΜΕΡΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ Η ΝΕΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΤΙ ΘΑ ΔΕΙ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ,ΑΥΤΟΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΝΙΚΗ ΕΠΙ ΤΟΥ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΥ.ΜΟΝΟ Ο ΠΑΟΚ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΣΗ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΞΟΔΕΥΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΥΛΑΕΙ.ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΔΑΠΑΝΩΝ? ΠΑΟΚΑΡΑ ΠΑΤΗΣΕ ΤΟΥΣ
-
κωστας/παοκ4
- Δημοσιεύσεις: 95
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 17:15
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
"Μη μασάς, δεν χάσαμε τίποτα. Ξαναβρήκαμε την ψυχή μας...." ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΥΤΗ Η ΑΤΑΚΑ ΚΑΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
dimbar έγραψε:
ΕΙΜΟΥΝ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΟ ΣΥΝΤΡΙΒΑΝΙ
ΕΙΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΗΔΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΦΕΡΕΤΡΟ ΤΟΥ ΓΑΥΡΟΥ ΣΤΗΝ ΑΡΠΑΓΗ ΤΟΥ ΚΟΥΔΑ, ΕΙΜΟΥΝ ΤΟ 1972, ΤΟ 1982, ΤΟ 1992 ΚΑΙ ΤΟ 2002
ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΕΖΗΣΑ ΠΟΛΛΑ
ΕΙΜΟΥΝ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΣΤΗ ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
ΕΙΜΟΥΝ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΡΓΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ.....ΟΜΩΣ..
ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΤΡΕΜΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΜΑΣ, ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΟΚ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΜΕΓΑΛΟΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ!
ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ-ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΟΚΑΛΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ
ΑΝ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΚΥΡΩΝΟΥΜΕ, ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΟΥΣΙΑ!
ΠΟΝΗΡΕΥΤΕΙΤΕ ΑΔΕΡΦΙΑ
ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΧΑΡΗ
ΔΕΙΞΤΕ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟ ΖΑΓΟΡΑΚΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΣΑΝΤΟΣ
ΠΡΟΦΥΛΑΞΤΕ ΤΟΝ ΠΑΟΚ-ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΧΑΡΙΖΕΤΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΕΔΩ ΕΧΕΙ ΜΑΚΡΥ ΔΡΟΜΟ ΑΚΟΜΗ
ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΥΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΛΟΥΜΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΣΕΙ
ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ!
εγω αδερφια ειμαι 14 χρονων...πηγαινω απο τα 7 τουμπα...στα ντερμπι δεν πηγαινα λογο του κινδυνου για επεισοδια...δεν εχω ζησει τις μεγαλες σφαγες απο ζωγραφο και και και...την τεταρτη ομως ειδα απο τα ματια μου μια τεραστια σφαγη που μας στερησε αξιοπρεπεια αλλα και τον ενα φετινο στοχο....εκλαιγα που μας φερονται ετσι αλλα η φλογα της περηφανειας μεσα μου που ειμαι ΠΑΟΚτσης ολο και μεγαλωνει...δε 8ελο αφτει η φλογα που αναβει σε ολους τους ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ του κοσμου να σβησει σημερα...ΜΗΝ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ ΤΡΗΠΑΚΙ ΠΟΥ ΑΝΟΙΞΑΝΕ ΚΑΙ 8ΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΕΣΟΥΜΕ ΜΕΣΑ....ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΕΚΤΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΜΟΝΟ ΗΧΙΤΙΚΗ ΒΙΑ....
Ο ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑ....ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΙΤΕ ΑΙΤΕ ΔΙΚΕΦΑΛΕ......
ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ....
ΕΙΜΟΥΝ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΟ ΣΥΝΤΡΙΒΑΝΙ
ΕΙΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΗΔΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΦΕΡΕΤΡΟ ΤΟΥ ΓΑΥΡΟΥ ΣΤΗΝ ΑΡΠΑΓΗ ΤΟΥ ΚΟΥΔΑ, ΕΙΜΟΥΝ ΤΟ 1972, ΤΟ 1982, ΤΟ 1992 ΚΑΙ ΤΟ 2002
ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΕΖΗΣΑ ΠΟΛΛΑ
ΕΙΜΟΥΝ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΣΤΗ ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ
ΕΙΜΟΥΝ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΡΓΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ.....ΟΜΩΣ..
ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΤΡΕΜΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΜΑΣ, ΓΙΑΤΙ Ο ΠΑΟΚ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΜΕΓΑΛΟΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ!
ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ-ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΟΚΑΛΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ
ΑΝ ΠΕΤΥΧΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΚΥΡΩΝΟΥΜΕ, ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΟΥΣΙΑ!
ΠΟΝΗΡΕΥΤΕΙΤΕ ΑΔΕΡΦΙΑ
ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΧΑΡΗ
ΔΕΙΞΤΕ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟ ΖΑΓΟΡΑΚΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΣΑΝΤΟΣ
ΠΡΟΦΥΛΑΞΤΕ ΤΟΝ ΠΑΟΚ-ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΧΑΡΙΖΕΤΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ
Ο ΑΓΩΝΑΣ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΕΔΩ ΕΧΕΙ ΜΑΚΡΥ ΔΡΟΜΟ ΑΚΟΜΗ
ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΥΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΛΟΥΜΠΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΣΕΙ
ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ!
εγω αδερφια ειμαι 14 χρονων...πηγαινω απο τα 7 τουμπα...στα ντερμπι δεν πηγαινα λογο του κινδυνου για επεισοδια...δεν εχω ζησει τις μεγαλες σφαγες απο ζωγραφο και και και...την τεταρτη ομως ειδα απο τα ματια μου μια τεραστια σφαγη που μας στερησε αξιοπρεπεια αλλα και τον ενα φετινο στοχο....εκλαιγα που μας φερονται ετσι αλλα η φλογα της περηφανειας μεσα μου που ειμαι ΠΑΟΚτσης ολο και μεγαλωνει...δε 8ελο αφτει η φλογα που αναβει σε ολους τους ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ του κοσμου να σβησει σημερα...ΜΗΝ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ ΤΡΗΠΑΚΙ ΠΟΥ ΑΝΟΙΞΑΝΕ ΚΑΙ 8ΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΕΣΟΥΜΕ ΜΕΣΑ....ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΕΚΤΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΜΟΝΟ ΗΧΙΤΙΚΗ ΒΙΑ....
Ο ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑ....ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΙΤΕ ΑΙΤΕ ΔΙΚΕΦΑΛΕ......
ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ....
- PEXTREMIST-4-
- Δημοσιεύσεις: 24
- Εγγραφή: Σάβ 07 Μαρ 2009, 22:59
- Τοποθεσία: Θεσσαλλλονικη - Συκιες
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
Choose your weapons time to PAY
Aντε μαγκες να τους γ@μησουμε σημερα να πωροθουμε

Aντε μαγκες να τους γ@μησουμε σημερα να πωροθουμε
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
κωστας/παοκ4 έγραψε:Μεσα σε καθε εφημεριδα των ΣΠΟΡ υπαρχει και μια κοκκινη καρτα -μην ξεχαστη στο σπιτι-ΣΗΜΕΡΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ Η ΝΕΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΤΙ ΘΑ ΔΕΙ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ,ΑΥΤΟΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΝΙΚΗ ΕΠΙ ΤΟΥ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΥ.ΜΟΝΟ Ο ΠΑΟΚ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΣΗ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΞΟΔΕΥΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΥΛΑΕΙ.ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΔΑΠΑΝΩΝ? ΠΑΟΚΑΡΑ ΠΑΤΗΣΕ ΤΟΥΣ
+4444κωστας/παοκ4 έγραψε:"Μη μασάς, δεν χάσαμε τίποτα. Ξαναβρήκαμε την ψυχή μας...." ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΥΤΗ Η ΑΤΑΚΑ ΚΑΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
Φίλε Petm όσο συμφωνώ με την ανάλυσή σου, άλλο τόσο διαφωνώ με την τελευταία ΠΡΟΤΑΣΗ του κειμένου σου.
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
PAOK PAOK TREMOUN TO ONOMA SOU.........TA OSA GINAN KIRIOS STA NTERMPI EINAI ENDIKTIKO TOU POSO TREMOUN TIN ANAGENISI TOU P.A.O.K KAI TIN EPISTROFI TOU EKI POU TOU AKZISI PLEON NIOTHOUN STO PETSI TOUS OSO POTE ALLOTE AFTO POU THA EPAKOLOUTHISI TA EPMONA XRONIA KSEROUN OTI DEN IPARXI PISOGRIZMA KAI PLEON PEZOUN TO TELEFTEO TOUS XRARTI MIN DOSOUME DIKEOMA NA KANOUME ZIMIA STA OSA ME POLLI KOPO KAI PROSPATHIA XTISTIKAN EDO KAI PERIOU 2 XRONIA IRTHE TO PLIROMA TOU XRONOU KAI GIAFTOUS KAI OSONOUPO DEN THA MPOROUN ME KANENAN TROPO NA SE KITAKSOUN STA MATIA OUTE ME TON SOSTO OUTE ME TON PARAGKISIO POU ETSI KAI ALIOS EXOUN GINI KATHIGITES SE AFTO ..........TIN KIRIAKI GIA AKOMI MIA FORA I PAOKARA THA PARADOSI MATHIMATA KAI OPADIKA KAI AGONISTIKA ETSI OPOS MONO O P.A.O.K KSERI KAI MPORI KAI EXI KANI KAI STO PARELTHON KAI THA KSANABITHISI STIN MIZEROKAKOMIRIA TIS TIN XABOUZA.......................KAI STO PERAZMA SOU TREMI OLI I GIIIIIIIIIII
-
κωστας/παοκ4
- Δημοσιεύσεις: 95
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 17:15
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
ΑΔΕΛΦΙΑ ΦΕΡΤΕ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ, 32000 ΠΑΟΚΙΑ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΞΑΚΟΥΣΤΗ ...... και 11 ΠΑΛΗΚΑΡΙΑ στον αγωνισικο χωρο να σκορπιζουν τον ΘΡΗΝΟ στον ΟΥΡΑΝΟ της ΤΟΥΜΠΑΣ
- anestis_trelopaoki
- Δημοσιεύσεις: 59
- Εγγραφή: Πέμ 01 Μάιος 2008, 17:46
- Τοποθεσία: Cologne
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
ελπιζω σημερα σολες τις θυρες να γινει εξωνυχιαστικος ελεγχος κ να μη περασει ουτε 1 μπουκαλι....κ ρε παιδια αυτη η κατασταση με τα κορνερ δν γινεται να συνεχιστει στα ντερπυ καθε φορα να πετανε αντικειμενα....πολυ δικαιολογησαν τον κονσεισαο για αυτο που εκανε...κ ρωτω τι θα γινει αν παει κ το κανει αυτο ας πουμε ο γκαλεττι....τα ερπετα δεν αντεδρασαν....εμεις τι θα κανουμε αμα μας πεταξει πισω τπτ ο γκαλεττι κ ποιον θα συμφερει αυτο....απλα πρεπει να γινει αυστηρος ελεγχος κ οσοι ειναι μεθυσμενοι η δεν εχουν εισητηρια ουτε να πλησιασουν στο ναο....
ΜΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΤΕ ΣΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΙΤΗΤΗ ΔΕΙΞΤΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΣΑΜΠΙΟΝΣ ΛΙΓΚ!!!!

ΜΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΤΕ ΣΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΙΤΗΤΗ ΔΕΙΞΤΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΝΑ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΣΑΜΠΙΟΝΣ ΛΙΓΚ!!!!
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
HXHTIKH BIA KAI MONO!!!!
ΠΑΑΑΑΑΑΑΟΟΟΟΟΟΟΟΟΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚ!!!!!
ΠΑΑΑΑΑΑΑΟΟΟΟΟΟΟΟΟΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚ!!!!!
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
Είτε 600, είτε 700, είτε 800, είτε 100.000 μπάτσους φέρουν σήμερα το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο: ξεκινάει η καινούρια παράδοση με το ΝΑΟ να είναι (επιτέλους) κόλαση αλλά χωρίς έκτροπα!!!
Τελικά θα ξεκινήσει με τον τρελο-Τζο στην άμυνα; Γουστάρωωω!!!

Τελικά θα ξεκινήσει με τον τρελο-Τζο στην άμυνα; Γουστάρωωω!!!