Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
wickerman
Δημοσιεύσεις: 5198
Εγγραφή: Κυρ 27 Μάιος 2018, 20:34
Τοποθεσία: 111 χλμ από Τούμπα

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από wickerman »

Με αυτό δεν έχω ιδέα δεν το έχω ψάξει καθόλου. Ας απαντήσει ένας εκ των υπολοίπων ειδικών! :ugeek:
Άβαταρ μέλους
seaman
Δημοσιεύσεις: 9536
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011, 17:58
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από seaman »

Καλά έως πολύ καλά με βάσει και τα λίγα αποψινά ξεκαθαρίσματα
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54431
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Αν πάμε στους ομίλους, είμαστε στο 2ο γκρουπ;
Άβαταρ μέλους
wickerman
Δημοσιεύσεις: 5198
Εγγραφή: Κυρ 27 Μάιος 2018, 20:34
Τοποθεσία: 111 χλμ από Τούμπα

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από wickerman »

Ακόμη δεν ξέρουμε. Θέλουμε να αποκλειστούν μερικοί πιο ισχυροί από εμάς στη φάση των play-offs κι εννοείται να περάσουμε κι εμείς. Το ερώτημα είναι πόσοι και ποιοι. Ούτως ή άλλως δεν λένε και πολλά οι δυναμικότητες. Μπορεί να τραβήξεις καμία Γουλβς σε κανένα τρίτο γκρουπ και να το φυσάς και να μην κρυώνει. Πλάκα πλάκα τα ματς Wolves Torino αναμένεται να είναι παιχνιδάρες για τη φάση των play-offs. Και οι 2 φουλ επιθετικογενείς ομάδες.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος wickerman την Πέμ 15 Αύγ 2019, 22:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
seaman
Δημοσιεύσεις: 9536
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011, 17:58
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από seaman »

seaman έγραψε:Όπως έχει ήδη γραφτεί στο τόπικ, επί της στιγμής βρισκόμαστε βαθμολογικά στη 14η θέση μεταξύ των 21 ομάδων που έχουν εξασφαλίσει την πρόκριση στους Ομίλους του EL.
Επομένως και για να βρεθούμε στο 2ο γκρουπ δυναμικότητας δεν θα πρέπει να προκριθούν περισσότερες των 10 ομάδες από αυτές που έχουν υψηλότερη από εμάς βαθμολογία. Δυστυχώς, ενώ στον προηγούμενο προκριματικό τα αποτελέσματα θα μπορούσαν να εκληφθούν ως ευνοϊκά για εμάς, στον τελευταίο προκριματικό τα πράγματα «τσάκισαν» με κορυφαίο βέβαια το δικό μας αποκλεισμό.
Πάμε να πιάσουμε τις σίγουρες από τις εναπομένουσες περιπτώσεις.
Από τα ζευγάρια των play Off του CL, από αυτό μεταξύ γαύρου και Κράσνονταρ θα μπει μία ομάδα στους ομίλους του EL με υψηλότερη βαθμολογία από εμάς. Το αυτό και από το ζευγάρι Άγιαξ ΑΠΟΕΛ. Από τα υποχρεωτικά σταυρώματα του EL θα μπει στους Ομίλους και μία εκ των Αστάνα ή Μπάτε (χωρίς κανένα περιθώριο έκπληξης). Επομένως προστίθενται σίγουρα ακόμα 3 ομάδες με μεγαλύτερη βαθμολογία από εμάς και απομένουν ένα σωρό παιχνίδια στα οποία δεν θα πρέπει να προκριθούν περισσότερες από 7 ομάδες με υψηλότερη βαθμολογία από εμάς. Ποια είναι αυτά:
Στα Play off του CL:
1) Dinamo vs Rosenborg (Θέλουμε πρόκριση της Dinamo)
2) Cluj vs Slavia (θέλουμε πρόκριση της Slavia)
3) Young Boys vs Red Star( θέλουμε πρόκριση των Ελβετών)
4) Lask vs Brugge (θέλουμε πρόκριση των Βέλγων)
Στους αγώνες του EL
1) Kobenhaven vs Riga/HJK (δεν θέλουμε πρόκριση των Δανών)
2) Celtic vs Sheriff/AIK (δεν θέλουμε πρόκριση της Celtic)
3 Ludogorets vs Maribor (δεν θέλουμε πρόκριση των Βούλγαρων)
4) ΑΕΚ vs Sparta/Trabzonsport (δεν θέλουμε πρόκριση της Sparta)
5) AEK Larnaca/GENT vs Aberdeen/Rijeka (δεν θέλουμε πρόκριση των Βέλγων)
6) PSV vs Austria/Apollon (δεν θέλουμε πρόκριση των Ολλανδών)
7) Braga vs Spartak Moskva (δεν θέλουμε πρόκριση των Πορτογάλων, συγγνώμη Αμπέλ)
8) Strasbourg vs Frankfurt (δεν θέλουμε πρόκριση των Γερμανών)
9) Legia vs Midtjylland/Rangers (δεν θέλουμε πρόκριση των Πολωνών)
10) Alkmaar/Mariupol vs Antwerp/Plzen (δεν θέλουμε πρόκριση των Τσέχων).
Δεκατέσσερα λοιπόν «παιχνίδια» που δεν πρέπει να περάσουν πάνω από εφτά από αυτές που δεν επιθυμούμε. Οριακό λοιπόν, αλλά όχι ακατόρθωτο.
Από τα αποψινά παιχνίδια ενδιαφέρον για εμάς έχουν τα:
Sparta/Trabzonsport (μπας και φύγει από τώρα η Sparta),
AEK Larnaca/GENT (μπας και ξεφορτωθούμε και τους Βέλγους) και το
Anτwerp/Plzen μήπως απαλλαχτούμε και από τη μπυραρία.

Edit σύμφωνα και με τις παρατηρήσεις των αδερφών στα παρακάτω posts.
Update μετά τα αποψινά παιχνίδια

Όπως έχει ήδη γραφτεί στο τόπικ, επί της στιγμής βρισκόμαστε βαθμολογικά στη 14η θέση μεταξύ των 21 ομάδων που έχουν εξασφαλίσει την πρόκριση στους Ομίλους του EL.
Επομένως και για να βρεθούμε στο 2ο γκρουπ δυναμικότητας δεν θα πρέπει να προκριθούν περισσότερες των 10 ομάδες από αυτές που έχουν υψηλότερη από εμάς βαθμολογία. Δυστυχώς, ενώ στον προηγούμενο προκριματικό τα αποτελέσματα θα μπορούσαν να εκληφθούν ως ευνοϊκά για εμάς, στον τελευταίο προκριματικό τα πράγματα «τσάκισαν» με κορυφαίο βέβαια το δικό μας αποκλεισμό.
Πάμε να πιάσουμε τις σίγουρες από τις εναπομένουσες περιπτώσεις.
Από τα ζευγάρια των play Off του CL, από αυτό μεταξύ γαύρου και Κράσνονταρ θα μπει μία ομάδα στους ομίλους του EL με υψηλότερη βαθμολογία από εμάς. Το αυτό και από το ζευγάρι Άγιαξ ΑΠΟΕΛ. Από τα υποχρεωτικά σταυρώματα του EL θα μπει στους Ομίλους και μία εκ των Αστάνα ή Μπάτε (χωρίς κανένα περιθώριο έκπληξης). Επομένως προστίθενται σίγουρα ακόμα 3 ομάδες με μεγαλύτερη βαθμολογία από εμάς και απομένουν ένα σωρό παιχνίδια στα οποία δεν θα πρέπει να προκριθούν περισσότερες από 7 ομάδες με υψηλότερη βαθμολογία από εμάς. Ποια είναι αυτά:
Στα Play off του CL:
1) Dinamo vs Rosenborg (Θέλουμε πρόκριση της Dinamo)
2) Cluj vs Slavia (θέλουμε πρόκριση της Slavia)
3) Young Boys vs Red Star( θέλουμε πρόκριση των Ελβετών)
4) Lask vs Brugge (θέλουμε πρόκριση των Βέλγων)
Στους αγώνες του EL
1) Kobenhaven vs Riga (δεν θέλουμε πρόκριση των Δανών)
2) Celtic vs AIK (δεν θέλουμε πρόκριση της Celtic)
3) Ludogorets vs Maribor (δεν θέλουμε πρόκριση των Βούλγαρων)
4) GENT vs Rijeka (δεν θέλουμε πρόκριση των Βέλγων)
5) PSV vs Apollon (δεν θέλουμε πρόκριση των Ολλανδών)
6) Braga vs Spartak Moskva (δεν θέλουμε πρόκριση των Πορτογάλων, συγγνώμη Αμπέλ)
7) Strasbourg vs Frankfurt (δεν θέλουμε πρόκριση των Γερμανών)
8) Legia vs Rangers (δεν θέλουμε πρόκριση των Πολωνών)

Δώδεκα λοιπόν παιχνίδια που δεν πρέπει να περάσουν πάνω από εφτά από αυτές που δεν επιθυμούμε. Αρχίζει και φαίνεται φως στον ορίζοντα.
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Doomlord4 έγραψε:Εικόνα



Με ανοικτό πράσινο αυτές που θέλω να περάσουν,με μεγαλύτερο ενδιαφέρων στα ματς των 3 τσέχων

Με σκουρο πράσινο, πολύ μικρής σημασίας αποτελέσματα.Απλά να μην περάσουν και οι 2 απο το Ισραήλ

Με κόκκινο,ας νικήσουν κι ας αποκλειστούν


Με ένα 0/3 των Τσέχων σήμερα,δε με απασχολεί και τόσο πολύ η Κύπρος
10 στα 14 λαχανννι πέρασαν!
3 στους 3 αποκλεισμους για Τσεχία

Απο τα 4 που δεν βγήκαν, εντάξει,θα ήταν τεραστια εκπληξη ο αποκλεισμός της PSV
Και μόνο που κόπηκε ενας βαθμος κερδος είναι

Γάνδη-Λάρνακα: ουδεν κακο, αμι-yes....καλού
Μπορεί να μας βγει αναιμακτο σαν ΠΑΟΚ,ενω σαν χωρα,πολυ καλο αποτελεσμα
Άβαταρ μέλους
wickerman
Δημοσιεύσεις: 5198
Εγγραφή: Κυρ 27 Μάιος 2018, 20:34
Τοποθεσία: 111 χλμ από Τούμπα

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από wickerman »

Η Γάνδη παίζει και με τη Ριέκα μετά, επομένως μας συμφέρει να αποκλείσει κι άλλη μία Κροατική και να μείνουν μόνο με τη Ντιναμό σε ομίλους. Από την άλλη είναι ισχυρότερη από εμάς σε βαθμολογία. Μεγάλα διλλήματα θα έχουμε για το τι θέλουμε. Αν αποκλειστούν αρκετές από τα υπόλοιπα ζευγάρια μας συμφέρει να περάσουν οι Βέλγοι. Αν όχι κι είναι οριακά, ας αποκλειστούν!
Άβαταρ μέλους
seaman
Δημοσιεύσεις: 9536
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2011, 17:58
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από seaman »

Και το παιχνίδι Στεάουα Γκιμαράες έχει ένα μικρό ενδιαφέρον για εμάς της τάξης των 71.000€ καθώς θέλουμε πρόκριση των Πορτογάλοι γιατί οι Ρουμάνοι μας υπερκερνούν στο 10ετές Ranking
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος seaman την Πέμ 15 Αύγ 2019, 23:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

seaman έγραψε:
seaman έγραψε:Όπως έχει ήδη γραφτεί στο τόπικ, επί της στιγμής βρισκόμαστε βαθμολογικά στη 14η θέση μεταξύ των 21 ομάδων που έχουν εξασφαλίσει την πρόκριση στους Ομίλους του EL.
Επομένως και για να βρεθούμε στο 2ο γκρουπ δυναμικότητας δεν θα πρέπει να προκριθούν περισσότερες των 10 ομάδες από αυτές που έχουν υψηλότερη από εμάς βαθμολογία. Δυστυχώς, ενώ στον προηγούμενο προκριματικό τα αποτελέσματα θα μπορούσαν να εκληφθούν ως ευνοϊκά για εμάς, στον τελευταίο προκριματικό τα πράγματα «τσάκισαν» με κορυφαίο βέβαια το δικό μας αποκλεισμό.
Πάμε να πιάσουμε τις σίγουρες από τις εναπομένουσες περιπτώσεις.
Από τα ζευγάρια των play Off του CL, από αυτό μεταξύ γαύρου και Κράσνονταρ θα μπει μία ομάδα στους ομίλους του EL με υψηλότερη βαθμολογία από εμάς. Το αυτό και από το ζευγάρι Άγιαξ ΑΠΟΕΛ. Από τα υποχρεωτικά σταυρώματα του EL θα μπει στους Ομίλους και μία εκ των Αστάνα ή Μπάτε (χωρίς κανένα περιθώριο έκπληξης). Επομένως προστίθενται σίγουρα ακόμα 3 ομάδες με μεγαλύτερη βαθμολογία από εμάς και απομένουν ένα σωρό παιχνίδια στα οποία δεν θα πρέπει να προκριθούν περισσότερες από 7 ομάδες με υψηλότερη βαθμολογία από εμάς. Ποια είναι αυτά:
Στα Play off του CL:
1) Dinamo vs Rosenborg (Θέλουμε πρόκριση της Dinamo)
2) Cluj vs Slavia (θέλουμε πρόκριση της Slavia)
3) Young Boys vs Red Star( θέλουμε πρόκριση των Ελβετών)
4) Lask vs Brugge (θέλουμε πρόκριση των Βέλγων)
Στους αγώνες του EL
1) Kobenhaven vs Riga/HJK (δεν θέλουμε πρόκριση των Δανών)
2) Celtic vs Sheriff/AIK (δεν θέλουμε πρόκριση της Celtic)
3 Ludogorets vs Maribor (δεν θέλουμε πρόκριση των Βούλγαρων)
4) ΑΕΚ vs Sparta/Trabzonsport (δεν θέλουμε πρόκριση της Sparta)
5) AEK Larnaca/GENT vs Aberdeen/Rijeka (δεν θέλουμε πρόκριση των Βέλγων)
6) PSV vs Austria/Apollon (δεν θέλουμε πρόκριση των Ολλανδών)
7) Braga vs Spartak Moskva (δεν θέλουμε πρόκριση των Πορτογάλων, συγγνώμη Αμπέλ)
8) Strasbourg vs Frankfurt (δεν θέλουμε πρόκριση των Γερμανών)
9) Legia vs Midtjylland/Rangers (δεν θέλουμε πρόκριση των Πολωνών)
10) Alkmaar/Mariupol vs Antwerp/Plzen (δεν θέλουμε πρόκριση των Τσέχων).
Δεκατέσσερα λοιπόν «παιχνίδια» που δεν πρέπει να περάσουν πάνω από εφτά από αυτές που δεν επιθυμούμε. Οριακό λοιπόν, αλλά όχι ακατόρθωτο.
Από τα αποψινά παιχνίδια ενδιαφέρον για εμάς έχουν τα:
Sparta/Trabzonsport (μπας και φύγει από τώρα η Sparta),
AEK Larnaca/GENT (μπας και ξεφορτωθούμε και τους Βέλγους) και το
Anτwerp/Plzen μήπως απαλλαχτούμε και από τη μπυραρία.

Edit σύμφωνα και με τις παρατηρήσεις των αδερφών στα παρακάτω posts.
Update μετά τα αποψινά παιχνίδια

Όπως έχει ήδη γραφτεί στο τόπικ, επί της στιγμής βρισκόμαστε βαθμολογικά στη 14η θέση μεταξύ των 21 ομάδων που έχουν εξασφαλίσει την πρόκριση στους Ομίλους του EL.
Επομένως και για να βρεθούμε στο 2ο γκρουπ δυναμικότητας δεν θα πρέπει να προκριθούν περισσότερες των 10 ομάδες από αυτές που έχουν υψηλότερη από εμάς βαθμολογία. Δυστυχώς, ενώ στον προηγούμενο προκριματικό τα αποτελέσματα θα μπορούσαν να εκληφθούν ως ευνοϊκά για εμάς, στον τελευταίο προκριματικό τα πράγματα «τσάκισαν» με κορυφαίο βέβαια το δικό μας αποκλεισμό.
Πάμε να πιάσουμε τις σίγουρες από τις εναπομένουσες περιπτώσεις.
Από τα ζευγάρια των play Off του CL, από αυτό μεταξύ γαύρου και Κράσνονταρ θα μπει μία ομάδα στους ομίλους του EL με υψηλότερη βαθμολογία από εμάς. Το αυτό και από το ζευγάρι Άγιαξ ΑΠΟΕΛ. Από τα υποχρεωτικά σταυρώματα του EL θα μπει στους Ομίλους και μία εκ των Αστάνα ή Μπάτε (χωρίς κανένα περιθώριο έκπληξης). Επομένως προστίθενται σίγουρα ακόμα 3 ομάδες με μεγαλύτερη βαθμολογία από εμάς και απομένουν ένα σωρό παιχνίδια στα οποία δεν θα πρέπει να προκριθούν περισσότερες από 7 ομάδες με υψηλότερη βαθμολογία από εμάς. Ποια είναι αυτά:
Στα Play off του CL:
1) Dinamo vs Rosenborg (Θέλουμε πρόκριση της Dinamo)
2) Cluj vs Slavia (θέλουμε πρόκριση της Slavia)
3) Young Boys vs Red Star( θέλουμε πρόκριση των Ελβετών)
4) Lask vs Brugge (θέλουμε πρόκριση των Βέλγων)
Στους αγώνες του EL
1) Kobenhaven vs Riga (δεν θέλουμε πρόκριση των Δανών)
2) Celtic vs AIK (δεν θέλουμε πρόκριση της Celtic)
3) Ludogorets vs Maribor (δεν θέλουμε πρόκριση των Βούλγαρων)
4) GENT vs Rijeka (δεν θέλουμε πρόκριση των Βέλγων)
5) PSV vs Apollon (δεν θέλουμε πρόκριση των Ολλανδών)
6) Braga vs Spartak Moskva (δεν θέλουμε πρόκριση των Πορτογάλων, συγγνώμη Αμπέλ)
7) Strasbourg vs Frankfurt (δεν θέλουμε πρόκριση των Γερμανών)
8) Legia vs Rangers (δεν θέλουμε πρόκριση των Πολωνών)

Δώδεκα λοιπόν παιχνίδια που δεν πρέπει να περάσουν πάνω από εφτά από αυτές που δεν επιθυμούμε. Αρχίζει και φαίνεται φως στον ορίζοντα.
Αν περάσουν 3 στα 4 φαβορι (play-off c.l)
και αντιστοιχα αποτυχουν τουλάχιστον 2 στους 8 (play-off europa)
είμαστε οριακα εντος στοχου (γκρουπ β δυναμικοτητας)

Το ιδανικο ειναι να αποκλειστουν Σλάβια - Κοπενγχάγη - Σέλτικ (τουλαχιστον)
Άβαταρ μέλους
wickerman
Δημοσιεύσεις: 5198
Εγγραφή: Κυρ 27 Μάιος 2018, 20:34
Τοποθεσία: 111 χλμ από Τούμπα

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από wickerman »

Ανανεώθηκε με το που έληξε το παιχνίδι του Ο.Α.Ρ.Η.Σ. κι η σελίδα με τις βαθμολογίες για όποιον ενδιαφέρεται:
https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/ue ... k2020.html
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Πρώτη φορα βλέπω λαθος στο site τους
Παρουσιαζουν το Καζακσταν 4/4 αποκλεισμενες,ενώ η Αστάνα συνεχιζει κανονικα
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8371
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

πολύ ωραία μας πήγαν σήμερα όλοι οι αποκλεισμοί
άλλο ένα ξεκαθάρισμα στα πλευοφ και θα δούμε ποιες ομάδες θα τραβήξουν κουπί για κάθε χώρα
μακάρι να καταφέρουμε 2ο γκρουπ δυναμικότητας πάντως
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54431
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

wickerman έγραψε:Ακόμη δεν ξέρουμε. Θέλουμε να αποκλειστούν μερικοί πιο ισχυροί από εμάς στη φάση των play-offs κι εννοείται να περάσουμε κι εμείς. Το ερώτημα είναι πόσοι και ποιοι. Ούτως ή άλλως δεν λένε και πολλά οι δυναμικότητες. Μπορεί να τραβήξεις καμία Γουλβς σε κανένα τρίτο γκρουπ και να το φυσάς και να μην κρυώνει. Πλάκα πλάκα τα ματς Wolves Torino αναμένεται να είναι παιχνιδάρες για τη φάση των play-offs. Και οι 2 φουλ επιθετικογενείς ομάδες.

Ευχαριστώ!
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Αυτο που μας συμφέρει φέτος για μπούμε στο β γκρουπ δυναμικότητας, είναι αυτο που δεν μας συμφέρει του χρόνου για να ειμαστε στους δυνατους των προκριματικών του C.L !
Οπότε διαλέγετε και παίρνετε!

ΤΙ ΘΑ ΙΣΧΥΕΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

Αν ισχυσουν δυο πραγματακια όπως εμεις πρωταθλητές και ο κατακτητής του τσουλου να εχει ήδη βγει κι απ το πρωτάθλημά του (αυτά που εγιναν και φέτος δηλ. )
τότε δεν θα μας απασχολήσει ο πρωταθλητης Ολλανδίας...

Θα μας απασχολήσουν 10 χωρες που έχουν 14 ομάδες πάνω απο εμας στην ευρωβαθμολογία ΟΜΑΔΩΝ


ΑΥΣΤΡΙΑ

26.Saltzburg...............47,500
63.Rapid Wien............22,000

ΕΛΒΕΤΙΑ

31.BASEL....................42,500
61.Young Boys............22,500

ΤΣΕΧΙΑ

38.Plzen......................34.000
47.Sparta Prague........30,500
55.Slavia......................24,500

ΔΑΝΙΑ

46.Kobenhav...............30,500

ΚΡΟΑΤΙΑ

49.Dinamo Z. ..............28,500

ΚΑΖΑΚΣΤΑΝ

50.Astana....................28,500

ΣΚΩΤΙΑ

52.Celtic......................26,500

ΛΕΥΚΟΡΩΣΙΑ

57.Bate Borisov...........24,000

ΚΥΠΡΟΣ

68.ΑΠΟΕΛ....................23,500

ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ

62.Ludogorets.............22,500



Εμείς είμαστε 67οι με 21,000


Ειναι κοντα μας και μας κυνηγάνε οι Στεαουα,Ερυθρος Αστερας,Παρτιζαν,Καραμπαγκ,Λέγκια




Αν ΔΕΝ πάρουμε πρωτάθλημα,όλο το παράπανω δε μας απασχολει

Οποιαδήποτε ομάδα απο τις παραπάνω ΔΕΝ πάρει πρωτάθλημα, δεν θα μας απασχολήσει


Τώρα, αν ας πούμε οι Dinamo Z. Young Boys, Slavia.....περασουν στους ομίλους c.l στελνουν στο EUROPA αδύνατες ομαδες και παμε στο β' γκρουπ δυναμικοτητας
Ξεφεύγουν όμως σε βαθμους και γίνεται ακομα δυσκολότερο να τις φτάσουμε

Μπορει να πανε ομιλους τσουλου αλλα να μην παρουν πρωταθλημα,οποτε δεν θα μας απασχολησουν
Μπορει να πανε ομιλους τσουλου και να τερματίσουν τέταρτες,οποτε με μια καλη δικη μας πορεία να τους φτάσουμε

Διαλεξτε και πάρτε!


Το μόνο σίγουρο είναι πως πρεπει να περάσουμε τους Σλοβάκους και να μπούμε στους ομίλους
Αλλιώς,όλα τα παραπάνω ειναι για τον κάδο των αχρήστων!
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ

Δημοσίευση από kos »

Το μακροπρόθεσμο.
Δεύτερο γκρουπ δυναμικότητας, μια καλή κλήρωση με εύκολες ομάδες από το τρίτο και το τέταρτο, 4 νίκες μία ισοπαλία, πρόκριση και βλέπουμε για παραπάνω.
Ποιός θα πάρει πρωτάθλημα εδώ και ποιός στην Κροατία είναι άλλη κουβέντα.
Οι βαθμοί δεν είναι μόνο για τσου λου, είναι και για να σταθεροποιθεις στο δεύτερο γκρουπ δυναμικότητας του Γιουρόπα και να μην περιμένεις κάθε χρόνο 7 αποκλεισμούς.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”