Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Δηλαδή μας συμφέρει να περάσουν οι Κύπριοι?
Από βαθμούς υπάρχει διαφορά ανάμεσα σε τσου λου και Γιουρόπα. Πέρα από το μίσος δεν μας συμφέρει να πάει ο γαύρος Γιουρόπα που θα είναι σε καλό γκρουπ δυναμικότητας και θα παίξει με λιμα?
Από βαθμούς υπάρχει διαφορά ανάμεσα σε τσου λου και Γιουρόπα. Πέρα από το μίσος δεν μας συμφέρει να πάει ο γαύρος Γιουρόπα που θα είναι σε καλό γκρουπ δυναμικότητας και θα παίξει με λιμα?
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Προσωπικές εκτιμήσεις σε μερικά.
Δε μας συμφέρει να περάσει η ΑΕΚ Λ. σαν Ελλάδα,μας συμφέρει να αποκλειστεί η Γάνδη σαν ΠΑΟΚ
Δε μας συμφέρει να περάσει ο Απόλλων Λ. σαν Ελλάδα φέτος, μας συμφέρει να αποκλειστεί η Αούστρια Β. σαν Ελλάδα στην βαθμολογία διετίας (πρέπει να ξεφουσκώσουν λίγο οι Αυστριακοί )
Αν περάσει ο Απόλλων με ήττα 0-1 ακόμα καλύτερα!
Δε μας συμφέρει να περάσει η ΑΕΚ Λ. σαν Ελλάδα,μας συμφέρει να αποκλειστεί η Γάνδη σαν ΠΑΟΚ
Δε μας συμφέρει να περάσει ο Απόλλων Λ. σαν Ελλάδα φέτος, μας συμφέρει να αποκλειστεί η Αούστρια Β. σαν Ελλάδα στην βαθμολογία διετίας (πρέπει να ξεφουσκώσουν λίγο οι Αυστριακοί )
Αν περάσει ο Απόλλων με ήττα 0-1 ακόμα καλύτερα!
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Τις μισές τις λες και ομάδες ομίλων τσουλού.john4serres έγραψε:Οι σίγουρες ομάδες των ομίλων του EL.Sevilla 104.000
Arsenal 101.000
FC Porto 93.000
AS Roma 81.000
Manchester United 78.000
Dinamo Kiev 65.000
Besiktas 62.000
FC Basel 54.500
Sporting CP Lisbon 50.000
CSKA Moscow 48.000
VfL Wolfsburg 40.000
Lazio 37.000
Borussia Mönchengladbach 29.000
AS Saint-Étienne 23.000
Getafe 20.713
Standard Liège 14.500
Stade Rennais 11.699
Istanbul Basaksehir 10.500
FC Oleksandriya 7.780
Wolfsberger AC 6.250
FC Lugano 6.000
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Εγιναν αρκετες εκπληξεις και πολλές ομάδες με υψηλη βαθμολογία κατρακύλησαν στο europa.john4serres έγραψε:Οι σίγουρες ομάδες των ομίλων του EL.Sevilla 104.000
Arsenal 101.000
FC Porto 93.000
AS Roma 81.000
Manchester United 78.000
Dinamo Kiev 65.000
Besiktas 62.000
FC Basel 54.500
Sporting CP Lisbon 50.000
CSKA Moscow 48.000
VfL Wolfsburg 40.000
Lazio 37.000
Borussia Mönchengladbach 29.000
AS Saint-Étienne 23.000
Getafe 20.713
Standard Liège 14.500
Stade Rennais 11.699
Istanbul Basaksehir 10.500
FC Oleksandriya 7.780
Wolfsberger AC 6.250
FC Lugano 6.000
Να υποθεσω ότι δύσκολα θα βρεθούμε στο 2ο γκρουπ δυναμικότητας ?
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Όπως έχει ήδη γραφτεί στο τόπικ, επί της στιγμής βρισκόμαστε βαθμολογικά στη 14η θέση μεταξύ των 21 ομάδων που έχουν εξασφαλίσει την πρόκριση στους Ομίλους του EL.
Επομένως και για να βρεθούμε στο 2ο γκρουπ δυναμικότητας δεν θα πρέπει να προκριθούν περισσότερες των 10 ομάδες από αυτές που έχουν υψηλότερη από εμάς βαθμολογία. Δυστυχώς, ενώ στον προηγούμενο προκριματικό τα αποτελέσματα θα μπορούσαν να εκληφθούν ως ευνοϊκά για εμάς, στον τελευταίο προκριματικό τα πράγματα «τσάκισαν» με κορυφαίο βέβαια το δικό μας αποκλεισμό.
Πάμε να πιάσουμε τις σίγουρες από τις εναπομένουσες περιπτώσεις.
Από τα ζευγάρια των play Off του CL, από αυτό μεταξύ γαύρου και Κράσνονταρ θα μπει μία ομάδα στους ομίλους του EL με υψηλότερη βαθμολογία από εμάς. Το αυτό και από το ζευγάρι Άγιαξ ΑΠΟΕΛ. Από τα υποχρεωτικά σταυρώματα του EL θα μπει στους Ομίλους και μία εκ των Αστάνα ή Μπάτε (χωρίς κανένα περιθώριο έκπληξης). Επομένως προστίθενται σίγουρα ακόμα 3 ομάδες με μεγαλύτερη βαθμολογία από εμάς και απομένουν ένα σωρό παιχνίδια στα οποία δεν θα πρέπει να προκριθούν περισσότερες από 7 ομάδες με υψηλότερη βαθμολογία από εμάς. Ποια είναι αυτά:
Στα Play off του CL:
1) Dinamo vs Rosenborg (Θέλουμε πρόκριση της Dinamo)
2) Cluj vs Slavia (θέλουμε πρόκριση της Slavia)
3) Young Boys vs Red Star( θέλουμε πρόκριση των Ελβετών)
4) Lask vs Brugge (θέλουμε πρόκριση των Βέλγων)
Στους αγώνες του EL
1) Kobenhaven vs Riga/HJK (δεν θέλουμε πρόκριση των Δανών)
2) Celtic vs Sheriff/AIK (δεν θέλουμε πρόκριση της Celtic)
3 Ludogorets vs Maribor (δεν θέλουμε πρόκριση των Βούλγαρων)
4) ΑΕΚ vs Sparta/Trabzonsport (δεν θέλουμε πρόκριση της Sparta)
5) AEK Larnaca/GENT vs Aberdeen/Rijeka (δεν θέλουμε πρόκριση των Βέλγων)
6) PSV vs Austria/Apollon (δεν θέλουμε πρόκριση των Ολλανδών)
7) Braga vs Spartak Moskva (δεν θέλουμε πρόκριση των Πορτογάλων, συγγνώμη Αμπέλ)
8) Strasbourg vs Frankfurt (δεν θέλουμε πρόκριση των Γερμανών)
9) Legia vs Midtjylland/Rangers (δεν θέλουμε πρόκριση των Πολωνών)
10) Alkmaar/Mariupol vs Antwerp/Plzen (δεν θέλουμε πρόκριση των Τσέχων).
Δεκατέσσερα λοιπόν «παιχνίδια» που δεν πρέπει να περάσουν πάνω από εφτά από αυτές που δεν επιθυμούμε. Οριακό λοιπόν, αλλά όχι ακατόρθωτο.
Από τα αποψινά παιχνίδια ενδιαφέρον για εμάς έχουν τα:
Sparta/Trabzonsport (μπας και φύγει από τώρα η Sparta),
AEK Larnaca/GENT (μπας και ξεφορτωθούμε και τους Βέλγους) και το
Anτwerp/Plzen μήπως απαλλαχτούμε και από τη μπυραρία.
Edit σύμφωνα και με τις παρατηρήσεις των αδερφών στα παρακάτω posts.
Επομένως και για να βρεθούμε στο 2ο γκρουπ δυναμικότητας δεν θα πρέπει να προκριθούν περισσότερες των 10 ομάδες από αυτές που έχουν υψηλότερη από εμάς βαθμολογία. Δυστυχώς, ενώ στον προηγούμενο προκριματικό τα αποτελέσματα θα μπορούσαν να εκληφθούν ως ευνοϊκά για εμάς, στον τελευταίο προκριματικό τα πράγματα «τσάκισαν» με κορυφαίο βέβαια το δικό μας αποκλεισμό.
Πάμε να πιάσουμε τις σίγουρες από τις εναπομένουσες περιπτώσεις.
Από τα ζευγάρια των play Off του CL, από αυτό μεταξύ γαύρου και Κράσνονταρ θα μπει μία ομάδα στους ομίλους του EL με υψηλότερη βαθμολογία από εμάς. Το αυτό και από το ζευγάρι Άγιαξ ΑΠΟΕΛ. Από τα υποχρεωτικά σταυρώματα του EL θα μπει στους Ομίλους και μία εκ των Αστάνα ή Μπάτε (χωρίς κανένα περιθώριο έκπληξης). Επομένως προστίθενται σίγουρα ακόμα 3 ομάδες με μεγαλύτερη βαθμολογία από εμάς και απομένουν ένα σωρό παιχνίδια στα οποία δεν θα πρέπει να προκριθούν περισσότερες από 7 ομάδες με υψηλότερη βαθμολογία από εμάς. Ποια είναι αυτά:
Στα Play off του CL:
1) Dinamo vs Rosenborg (Θέλουμε πρόκριση της Dinamo)
2) Cluj vs Slavia (θέλουμε πρόκριση της Slavia)
3) Young Boys vs Red Star( θέλουμε πρόκριση των Ελβετών)
4) Lask vs Brugge (θέλουμε πρόκριση των Βέλγων)
Στους αγώνες του EL
1) Kobenhaven vs Riga/HJK (δεν θέλουμε πρόκριση των Δανών)
2) Celtic vs Sheriff/AIK (δεν θέλουμε πρόκριση της Celtic)
3 Ludogorets vs Maribor (δεν θέλουμε πρόκριση των Βούλγαρων)
4) ΑΕΚ vs Sparta/Trabzonsport (δεν θέλουμε πρόκριση της Sparta)
5) AEK Larnaca/GENT vs Aberdeen/Rijeka (δεν θέλουμε πρόκριση των Βέλγων)
6) PSV vs Austria/Apollon (δεν θέλουμε πρόκριση των Ολλανδών)
7) Braga vs Spartak Moskva (δεν θέλουμε πρόκριση των Πορτογάλων, συγγνώμη Αμπέλ)
8) Strasbourg vs Frankfurt (δεν θέλουμε πρόκριση των Γερμανών)
9) Legia vs Midtjylland/Rangers (δεν θέλουμε πρόκριση των Πολωνών)
10) Alkmaar/Mariupol vs Antwerp/Plzen (δεν θέλουμε πρόκριση των Τσέχων).
Δεκατέσσερα λοιπόν «παιχνίδια» που δεν πρέπει να περάσουν πάνω από εφτά από αυτές που δεν επιθυμούμε. Οριακό λοιπόν, αλλά όχι ακατόρθωτο.
Από τα αποψινά παιχνίδια ενδιαφέρον για εμάς έχουν τα:
Sparta/Trabzonsport (μπας και φύγει από τώρα η Sparta),
AEK Larnaca/GENT (μπας και ξεφορτωθούμε και τους Βέλγους) και το
Anτwerp/Plzen μήπως απαλλαχτούμε και από τη μπυραρία.
Edit σύμφωνα και με τις παρατηρήσεις των αδερφών στα παρακάτω posts.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος seaman την Πέμ 15 Αύγ 2019, 15:28, έχει επεξεργασθεί 4 φορές συνολικά.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ολοσωστος
Λογικα και μακαρι, η Λεγκια θα παιξει με Ρεηντζερς
Αν ερθουν ευνοικα ολα τα υπολοιπα θα ειμαι με Λεγκια γιατι η Σκωτία ανεβαίνει επικίνδυνα
Λογικα και μακαρι, η Λεγκια θα παιξει με Ρεηντζερς
Αν ερθουν ευνοικα ολα τα υπολοιπα θα ειμαι με Λεγκια γιατι η Σκωτία ανεβαίνει επικίνδυνα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Doomlord4 την Πέμ 15 Αύγ 2019, 17:33, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Σφικτά είμαστε με βάση αυτά, αλλά με την γκαντεμια που έχουμε φετος δεν περιμενα και κατι καλύτερο. Εδώ στο τσακ μείναμε εκτός των ισχυρών του τσαμπιονς λιγκ. Θα ήταν πολυ διαφορετικά τα πράγματα και λογικά θα μιλουσαμε τωρα για τον αντιπαλο μας στα πλευ οφ του τσάμπιονς.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33928
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ειναι και τι θα βγει στην κληρωση, ομαδες απο το 3ο γκρουπ θα ειναι ισχυροτερες απ το 2ο.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Σωστός. Είχα κάνει φιλτράρισμα με το 10ετές. Διορθώνω.jibbie έγραψε:14οι είμαστε, όχι 13οι.

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Δυστυχώς οι πολύ καλές χρονιές την επόμενη διετία είναι απαραίτητες όχι για να κάνουμε καμιά τρελή άνοδο στο ranking, αλλά για να μην πέσουμε κι άλλο. Μη ξεχνάμε ότι οι δύο τελευταίες είναι κάτω από τον μέσο όρο μας και θέλουμε πολύ πάνω από τον μέσο όρο μας για να ανέβουμε.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21293
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Εμάς σαν ΠΑΟΚ γιατί μας καίει; Αφού επίκειται βαριά τιμωρία για τις αθλιότητες του Γιώργη στο Άμστερνταμ κατά του Κυπρίου παρατηρητού. Ε, ένα 2ετη τουλάχιστον αποκλεισμό δε θα μας ρίξουν;

Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Σηκωνουμε Europa και παμε στον ραφτη να ετοιμαστουμε για CL του χρονου
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Για αρχή φέτος πρέπει να πάμε πάνω απο την τελευταία που μετράει στην βαθμολογία. Αν περάσεις με δύο νίκες το πετυχαίνεις και ότι πάρεις από τους ομίλους είναι άνοδος βαθμολογίας για την επόμενη χρονιά.jibbie έγραψε:Δυστυχώς οι πολύ καλές χρονιές την επόμενη διετία είναι απαραίτητες όχι για να κάνουμε καμιά τρελή άνοδο στο ranking, αλλά για να μην πέσουμε κι άλλο. Μη ξεχνάμε ότι οι δύο τελευταίες είναι κάτω από τον μέσο όρο μας και θέλουμε πολύ πάνω από τον μέσο όρο μας για να ανέβουμε.
Για να μιλήσουμε ρεαλιστικά για να ανέβεις στον πίνακα, πέρα από την θέληση και την τύχη στην κλήρωση, πρέπει να υπάρχει μία ομάδα που δεν δουλεύει ουσιαστικά με 13-14 παίκτες. Το ότι ήμασταν τραγικοί στην Ευρώπη με τον Ρουμάνο ήταν αποτέλεσμα του μικρού αριθμού παικτών τους οποίους εμπιστευόταν και με τους οποίους δούλευε.
Δεν έχει νόημα τώρα να ψάξουμε αν έφταιγε το ρόστερ ή ο Ρουμάνος.
Στο κομμάτι αυτό δεν ξέρουμε πως δουλεύει ο Φερέιρα. Αν δεν καταφέρει να έχει αγωνιστικά ενεργό μεγάλο κομμάτι του ρόστερ δύσκολα θα μπορέσουμε να κάνουμε την πορεία που θέλουμε.
Γιατί κακά τα ψέματα το πρωτάθλημα σε δεύτερη μοίρα δεν μπαίνει.