Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
-
Πανθεσσαλονι
- Δημοσιεύσεις: 33
- Εγγραφή: Παρ 18 Ιαν 2008, 20:12
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
Δεν ξερω τι κανει η ΠΑΕ τα Σαββατοβραδα της αλλα τουλαχιστον ας μην ΠΕΤΑΕΙ ΧΑΡΤΑΕΤΟ. Υπαρχει κανενας εκει μεσα που να κοιλαει αιμα στις φλεβες του ή οχι. Μετα την ανακοινωση για κλαματα παιρνουν τον υπνο τους? Σε τι αναφερομαι?
http://www.novasports.gr/soccer/anation ... aid=172689
Μεταξυ αλλων λεει:
Εκκρυθμη είναι η ατμόσφαιρα στη Θεσσαλονίκη
Αντίθετα, επιτέθηκαν (φραστικά σε πρώτη φάση...) σε φίλους, συγγενείς και μέλη της αποστολής του Ολυμπιακού και πατέρας ποδοσφαιριστή, λέγεται ότι διακομίστηκε σε νοσοκομείο μετά από επίθεση που δέχθηκε από οπαδούς του ΠΑΟΚ.
Μετα λεει οτι πηγε.
Για οσους δεν το γνωριζουν το σαιτ ανηκει στο καναλι που εχει τα δικαιωματα του αγωνα. Αυτοι οι ανθρωποι θα περιγραψουν τον αγωνα?
Να απαγορευσει η ΠΑΕ την εισοδο στο κωλοκαναλο αν δεν διορθωσει τις μαλακιες που γραφει το κωλοσαιτ του.
ΞΥΠΝΗΣΤΕ ο μετρουλακης εγραφε χθες
"ΛΑΒΑ ο λαος του ΠΑΟΚ θα σας λειωσει"
Του εστειλαν μια δημοσια επιστολη να σταματησει να οξυνει την ατμοσφαιρα?
Κοψτε τον κωλο οποιου μαλακα αναφερεται στην ομαδα μας. Προστατεψτε την απο γελοιους δημοσιογραφισκους.
http://www.novasports.gr/soccer/anation ... aid=172689
Μεταξυ αλλων λεει:
Εκκρυθμη είναι η ατμόσφαιρα στη Θεσσαλονίκη
Αντίθετα, επιτέθηκαν (φραστικά σε πρώτη φάση...) σε φίλους, συγγενείς και μέλη της αποστολής του Ολυμπιακού και πατέρας ποδοσφαιριστή, λέγεται ότι διακομίστηκε σε νοσοκομείο μετά από επίθεση που δέχθηκε από οπαδούς του ΠΑΟΚ.
Μετα λεει οτι πηγε.
Για οσους δεν το γνωριζουν το σαιτ ανηκει στο καναλι που εχει τα δικαιωματα του αγωνα. Αυτοι οι ανθρωποι θα περιγραψουν τον αγωνα?
Να απαγορευσει η ΠΑΕ την εισοδο στο κωλοκαναλο αν δεν διορθωσει τις μαλακιες που γραφει το κωλοσαιτ του.
ΞΥΠΝΗΣΤΕ ο μετρουλακης εγραφε χθες
"ΛΑΒΑ ο λαος του ΠΑΟΚ θα σας λειωσει"
Του εστειλαν μια δημοσια επιστολη να σταματησει να οξυνει την ατμοσφαιρα?
Κοψτε τον κωλο οποιου μαλακα αναφερεται στην ομαδα μας. Προστατεψτε την απο γελοιους δημοσιογραφισκους.
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
η ομαδα σου τεσσερα εφαγε σημερα ασχολησου με αυτο και ασε την ΠΑΕ...δωσε προγραμμα αδυνατισματος στο κοκε......
αντε γιατι μας επρηξες με την διοικηση σκορδουλη......
αντε γιατι μας επρηξες με την διοικηση σκορδουλη......
-
PAOK SYMI
- Δημοσιεύσεις: 262
- Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 02:45
- Τοποθεσία: Καταγωγή:Îαουσα Διαμονή:ΣÏμη
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
Επιπλέον, υπήρξε και ένα απρόοπτο, το οποίο προέκυψε, μετά την προσγείωση του αεροπλάνου. Ένα επιβάτης, που προφανώς ήταν φίλος του ΠΑΟΚ, τη στιγμή που κατέβαινε τις σκάλες, επιτέθηκε φραστικά προς τον Σάββα Θεοδωρίδη, ωστόσο, το επεισόδιο δεν επεκτάθηκε και έλαβε άμεσα τέλος, έπειτα από παρέμβαση των ανδρών ασφαλείας
http://www.balla.gr/default.asp?pid=102 ... rtid=75512
http://www.balla.gr/default.asp?pid=102 ... rtid=75512
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
μεσα δεν θα πεσει τιποτε .....η ομαδα θα προστατευτει γιατι ετσι πρεπει
να φερθουμε εξυπνα......
να φερθουμε εξυπνα......
-
PAOK SYMI
- Δημοσιεύσεις: 262
- Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 02:45
- Τοποθεσία: Καταγωγή:Îαουσα Διαμονή:ΣÏμη
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
δηλαδη τωρα τι πιστευεις οτι οι 3 εισαγγελεις θα ειναι ολοι μαζι μαζεμενοι;janellsis έγραψε:Θελω αυριο μεχρι να φτασουν στο γηπεδο να εχει γινει η Αποκαλυψη του Κυριου,στα αποδητηρια να μην υπαρχει ουτε νερο ,ουτε παγκοι να κατσουν,ουτε ρευμα ουτε τιποτα,να τους κλειδωσουμε και κανα 20 λεπτο οταν ειναι να κανουν προθερμανση,οταν δε πανε τελικα να βγουνε να φανε κανα 2 χαστουκια κ φτυσιδια...
και προσεξτε:ΚΑΙ οι παραγοντες (κυριως αυτοι)
ΑΛΛΑ..
Εξω στο γηπεδο ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ!!! Ευκαιρια ψαχνουν καταλαβετε το,ειδικα οι πουστηδες δημοσιογραφοι τους!
Κ αν καποιοι διαφωνουν σε οσα γραφω παραπανω να σας πω οτι εδω μας εφτασαν κ οπως στρωσανε ετσι θα κοιμηθουνε!
Ξαναλεω ομως ,τιποτα μην πεσει ΜΕΣΑ στο γηπεδο.
Οσο για το σκορ πιστευει κανεις στα σοβαρα οτι θα βαλουμε πανω απο 1 γκολ??
Σαντος ειναι αυτος κ οσο ευγνωμον του ειμαι που καναμε συνολο σοβαρο τοσο τον κραζω που ειναι τοσο κοτα οταν παιζουμε Αθηνα.
Ας εβαζε Χουτο την Τεταρτη κ σου λεγα εγω.
Η επαιξε μπαλα η Αεκ?Η ο βαζελος?
Ας ειναι!
ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΑΥΡΙΟ!
ο 1 σιγουρα θα ειναι στα αποδυτηρια κκκκκκκκκ
ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΧΤΥΠΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ! ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΜΕ ΤΗΝ ΦΩΝΗ Κ ΤΟ ΛΑΟ ΜΑΣ ΝΑ ΛΙΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
Θυμάμε πως κάποιος είχε πει νωρίτερα σε αυτο το τόπικ πως σε λίγο θα πούνε και για θύματα. Ρε μήπως εσύ τα οργανώνεις αυτά?
Το πρόβλημα με εμάς τώρα είναι πως δεν έχουμε τους δημοσιογράφους με το μέρος μας, έτσι περνάει ότι θέλει ο θείος. Η μαλακία είναι πως όλος ο κόσμος ξέρει, μόνο οι δημοσιογράφοι λένε τα δικά τους. Προσπαθούν να βγάλουν τον κόσμο τρελό δηλαδή.
Το πρόβλημα με εμάς τώρα είναι πως δεν έχουμε τους δημοσιογράφους με το μέρος μας, έτσι περνάει ότι θέλει ο θείος. Η μαλακία είναι πως όλος ο κόσμος ξέρει, μόνο οι δημοσιογράφοι λένε τα δικά τους. Προσπαθούν να βγάλουν τον κόσμο τρελό δηλαδή.
-
Πανθεσσαλονι
- Δημοσιεύσεις: 33
- Εγγραφή: Παρ 18 Ιαν 2008, 20:12
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
Προς eorptol
Το τι ομαδα ειμαι εγω παληκαρι μου φαινεται απο τα ποστ μου.
Αν πιστευεις οτι ειμαι συμπολιτης ενταξει. Το οτι εβαλες μια ζωγραφια που κατουραει τον γαυρο δε σε κανει ΠΑΟΚτση. Αν θελεις ομως να μιλησουμς επι προσωπικου και για το ποιος ειναι ΠΑΟΚ και ποιος οχι οποτε θελεις.
Αλλα στο λεω εκ των προτερων οτι θα χασεις.
ΔΙΑΒΑΣΕ τι γραφω σκεψου και μετα πες οτι θες .Υπαρχει σαιτ της Αθηνας που δημιουργει κλιμα εναντιον της ομαδας που προφανως αγαπας μονο εσυ και τι κανεις.Επιτιθεσαι σε μενα? Γραφει ο μετρουλακης μαλακιες και συ τι κανεις? Αγοραζεις τις φυλλαδες και καμαρωνεις οτι εισαι η λαβα?
Αυριο εξαιτιας ΚΑΙ αυτων των δημοσιευματων θα εχουμε 3 εισαγγελεις.
Το τι ομαδα ειμαι εγω παληκαρι μου φαινεται απο τα ποστ μου.
Αν πιστευεις οτι ειμαι συμπολιτης ενταξει. Το οτι εβαλες μια ζωγραφια που κατουραει τον γαυρο δε σε κανει ΠΑΟΚτση. Αν θελεις ομως να μιλησουμς επι προσωπικου και για το ποιος ειναι ΠΑΟΚ και ποιος οχι οποτε θελεις.
Αλλα στο λεω εκ των προτερων οτι θα χασεις.
ΔΙΑΒΑΣΕ τι γραφω σκεψου και μετα πες οτι θες .Υπαρχει σαιτ της Αθηνας που δημιουργει κλιμα εναντιον της ομαδας που προφανως αγαπας μονο εσυ και τι κανεις.Επιτιθεσαι σε μενα? Γραφει ο μετρουλακης μαλακιες και συ τι κανεις? Αγοραζεις τις φυλλαδες και καμαρωνεις οτι εισαι η λαβα?
Αυριο εξαιτιας ΚΑΙ αυτων των δημοσιευματων θα εχουμε 3 εισαγγελεις.
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
μπορεις να μου πεις ρε μεγαλε γιατι ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ τα ποστ σου κατηγορανε την διοικηση μπορεις να μου το εξηγησεις αυτο....
αν εισουν αντικειμενικος θα ειχες και θετικα σχολια για την καλλιτερη διοικηση που ειδαμε μετα την εποχη παντελακη μεχρι τωρα.....
αντε με τις εξυπναδες σου ......και στο τελευταιο σου ποστ πας να πεις
κατι και ξεκινας με ειρωνεια σχολια για την διοικηση......
αν εισουν αντικειμενικος θα ειχες και θετικα σχολια για την καλλιτερη διοικηση που ειδαμε μετα την εποχη παντελακη μεχρι τωρα.....
αντε με τις εξυπναδες σου ......και στο τελευταιο σου ποστ πας να πεις
κατι και ξεκινας με ειρωνεια σχολια για την διοικηση......
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
E και? Και να είναι στα αποδυτήρια ο εισαγγελέας, υπάρχει νόμος που να απαγορεύει την μη ύπαρξη ρεύματος, πάγκων, νερού, καλοριφερ στα αποδητήρια που φιλοξενούνται οπαδοί του Ολυμπιακού??? Αν τους αφήσουν έτσι στα αποδητήρια και μετά βγουν στην πυρινη ατμόσφαιρα που θα έχουμε φτιάξει θα πεθάνουν απο τον φόβο τους...
-
PAOK SYMI
- Δημοσιεύσεις: 262
- Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 02:45
- Τοποθεσία: Καταγωγή:Îαουσα Διαμονή:ΣÏμη
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
Ρε φιλε Πανθεσσαλονι τωρα βρηκες να μαλωσεις με ολους;
εχουμε τοσα κ τοσα κ θα φαγωθουμε μεταξυ μας;οτι κ να εισαι.αν οντως εισαι δικος μας σταματα να μπρυζωνεις κ αν οχι μην γραφεις.
eorptol μην ασχολησε ασε να γραφει οτι θελει.
gika για τα χαστουκια λεω για τα υπολοιπα συμφωνω
εχουμε τοσα κ τοσα κ θα φαγωθουμε μεταξυ μας;οτι κ να εισαι.αν οντως εισαι δικος μας σταματα να μπρυζωνεις κ αν οχι μην γραφεις.
eorptol μην ασχολησε ασε να γραφει οτι θελει.
gika για τα χαστουκια λεω για τα υπολοιπα συμφωνω
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
Να τονίσω ότι όταν λέω για πύρινη ατμόσφαιρα δεν εννοώ να πετάμε αντίκειμενα και να τους σπασουμε στο ξύλο... Αλλα εννοώ ότι τα συνθήματα μας θα δονούν την ατμόσφαιρα δημιουργώντας πολλα ρίχτερ σεισμο, την ώρα που τα βεγγαλικά μας θα έχουν κάνει την ατμόσφαιρα να θυμίζει το πως έμοιαζε το Ιράκ την ώρα που οι βόμβες ακουμπούσαν στα ματωμένα τσιμέντα...
-
Πανθεσσαλονι
- Δημοσιεύσεις: 33
- Εγγραφή: Παρ 18 Ιαν 2008, 20:12
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
Αδερφε μου σου εστειλα και pm.
Συμφωνω με την διοικηση σε πολλα. Θελω περισσοτερα. Η κριτικη μου (κατα τη γνωμη μου) κανει καλο και βοηθαει. Αν ειμουν Ζαγορ πχ δεν θα ανεχομουν να αναφερει καμια φυλλαδα ΤΙΠΟΤΑ για τον ΠΑΟΚ. Μη το βλεπεις σαν αρνητικη κριτικη. Προσπαθω να τους ξυπνησω και να τους πω οτι εχουν στα χερια τους τρομερη δυναμη. Δεν μπορει να ανεχομαστε μαλακιες απο τον πηλαδακη, τον πανοπουλο, τον σκορδα κτλ. Βγαινει βρωμα οτι η ομαδα δεν τα παει καλα με τον φακελο. ΑΠΑΙΤΩ ΚΥΝΗΓΙ του πηλαδακη μεχρι να πατησει μαυρο χιονι. Αναφερονται στην ομαδα μας οι ατρομητοι και αλλοι τραχαναδες. Τα ιδια.Δεν μπορει να ανεχομαστε μια ζωη μαλακιες,Αντιδραση στους κατω ΑΛΛΑ και στους εδω "φιλους μας".
Αλλο ενα ωραιο. Εβγαλε ανακοινωση ο βαζελος για το γηπεδο του. Ειπε μεσα σε αλλα οτι δινει τη λεωφορο (ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΝΗΚΕΙ) ενω αλλες ΠΑΕ (ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-προφανως εμεις) εκαναν γηπεδα χωρις να δωσουν αντιπαροχη.
Να κινηθει η ΠΑΕ εναντιον του βαζελου. Να μη δεχτουμε εκταση που ανηκει στον Ελληνικο λαο να δωθει για το γηπεδο της εταιριας τους.
Μιας αντιπαλου εταιριας. Το κρατος θα δωσει απιστευτα λεφτα για απαλοτροιωσεις στον Βοτανικο.
Ο Ζαγορ πρεπει να πει οτι αν γινει γηπεδο στο βαζελο ΤΕΡΜΑ τα χρεη μας + κρατικη επιχορηγηση. Τερμα. Δεν παμε με το σταυρο στο χερι.
Αν πουν οχι παιρνει τα κλειδια ο Ζαγορ και τα αφηνει στο Διοικητηριο.
Ελπιζω να καταλαβαινεις το πνευμα με το οποιο γραφω
Συμφωνω με την διοικηση σε πολλα. Θελω περισσοτερα. Η κριτικη μου (κατα τη γνωμη μου) κανει καλο και βοηθαει. Αν ειμουν Ζαγορ πχ δεν θα ανεχομουν να αναφερει καμια φυλλαδα ΤΙΠΟΤΑ για τον ΠΑΟΚ. Μη το βλεπεις σαν αρνητικη κριτικη. Προσπαθω να τους ξυπνησω και να τους πω οτι εχουν στα χερια τους τρομερη δυναμη. Δεν μπορει να ανεχομαστε μαλακιες απο τον πηλαδακη, τον πανοπουλο, τον σκορδα κτλ. Βγαινει βρωμα οτι η ομαδα δεν τα παει καλα με τον φακελο. ΑΠΑΙΤΩ ΚΥΝΗΓΙ του πηλαδακη μεχρι να πατησει μαυρο χιονι. Αναφερονται στην ομαδα μας οι ατρομητοι και αλλοι τραχαναδες. Τα ιδια.Δεν μπορει να ανεχομαστε μια ζωη μαλακιες,Αντιδραση στους κατω ΑΛΛΑ και στους εδω "φιλους μας".
Αλλο ενα ωραιο. Εβγαλε ανακοινωση ο βαζελος για το γηπεδο του. Ειπε μεσα σε αλλα οτι δινει τη λεωφορο (ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΝΗΚΕΙ) ενω αλλες ΠΑΕ (ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-προφανως εμεις) εκαναν γηπεδα χωρις να δωσουν αντιπαροχη.
Να κινηθει η ΠΑΕ εναντιον του βαζελου. Να μη δεχτουμε εκταση που ανηκει στον Ελληνικο λαο να δωθει για το γηπεδο της εταιριας τους.
Μιας αντιπαλου εταιριας. Το κρατος θα δωσει απιστευτα λεφτα για απαλοτροιωσεις στον Βοτανικο.
Ο Ζαγορ πρεπει να πει οτι αν γινει γηπεδο στο βαζελο ΤΕΡΜΑ τα χρεη μας + κρατικη επιχορηγηση. Τερμα. Δεν παμε με το σταυρο στο χερι.
Αν πουν οχι παιρνει τα κλειδια ο Ζαγορ και τα αφηνει στο Διοικητηριο.
Ελπιζω να καταλαβαινεις το πνευμα με το οποιο γραφω
- enaenaenamail.
- Δημοσιεύσεις: 101
- Εγγραφή: Παρ 01 Αύγ 2008, 11:50
- Τοποθεσία: ΘυÏα 4
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
το μονο που θελω αυριο ειναι ΝΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΑ.ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ
-
Πανθεσσαλονι
- Δημοσιεύσεις: 33
- Εγγραφή: Παρ 18 Ιαν 2008, 20:12
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
gika έγραψε:E και? Και να είναι στα αποδυτήρια ο εισαγγελέας, υπάρχει νόμος που να απαγορεύει την μη ύπαρξη ρεύματος, πάγκων, νερού, καλοριφερ στα αποδητήρια που φιλοξενούνται οπαδοί του Ολυμπιακού??? Αν τους αφήσουν έτσι στα αποδητήρια και μετά βγουν στην πυρινη ατμόσφαιρα που θα έχουμε φτιάξει θα πεθάνουν απο τον φόβο τους...
Αναφερεσαι στο pm.
Δε με καταλαβες ή εγω δεν εγινα κατανοητος. Δε διαμαρτυρομαι γιατι εξαιτιας του εισαγγελεα δεν θα εχω την ευκαιρια να τους σαπισω στο ξυλο. Λεω οτι εξαιτιας της καλης μας καρδιας και της αδρανειας θα εχω 3 εισαγγελεις που δεν εχουν κανενα λογο να βρισκονται εκει. Αφηνουμε τον κοκκαλη να βγαζει ανακοινωσεις και να μιλαει για το κλιμα που θα επικρατει στο σπιτι μας. Πρεπει να βρουμε τροπο να του κοψουμε τον βηχα.
Αν εχεις διαβασει και αλλα μου ποστ θα ξερεις και την αποψη που εχω για τα επισοδεια και γι αυτους που τα προκαλουν. Οπως επισης και για την προστασια που πρεπει να προσφερουμε στα πιτσιρικια και να μην τα αφηνουμε να καταστρεφουν τις ζωες τους.
