Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
Mη λέτε ρε τέτοια πράγματα και φτιαχνόμαστε χειρότερα... 8)
Κι ο γαύρος αν κέρδιζε ρούλη και τέλη θα ήταν 15 βαθμούς μπροστά και όχι 9. Τέτοια θα λέμε τώρα;
ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ ΑΥΡΙΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑΠΕΙΝΩΣΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ!
Κι ο γαύρος αν κέρδιζε ρούλη και τέλη θα ήταν 15 βαθμούς μπροστά και όχι 9. Τέτοια θα λέμε τώρα;
ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ ΑΥΡΙΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑΠΕΙΝΩΣΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ!
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
δε μας νοιάζει τι κάνουν οι άλοι 8)DimisK έγραψε:Mη λέτε ρε τέτοια πράγματα και φτιαχνόμαστε χειρότερα... 8)
Κι ο γαύρος αν κέρδιζε ρούλη και τέλη θα ήταν 15 βαθμούς μπροστά και όχι 9. Τέτοια θα λέμε τώρα;
ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ ΑΥΡΙΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑΠΕΙΝΩΣΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ!
FORZA ΠΑΟΚΑΡΑ
οφ: Ρε παιδιά μερικές φατσούλες γτ φαίνοντε τεράστιες?
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
Λυπάμαι πολύ για εσάς που τρώτε τον ΠΑΠΑ των απόλυτα "αξιόπιστων" Αθηναίων.jibbie έγραψε:δηλαδη τα δημοσιευματα ειναι ψευδη; δε σε καταλαβαινω..γιατι αν δεν ειναι, τοτε δε χρειαζομαι καμια προπαγανδα να μου πει τι ανθρωπος ειμαι..ειμαι ανθρωπος που ΔΕΝ ΠΕΤΑΕΙ ΠΕΤΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΞΥΛΟ..jrousis έγραψε:τι έγινε ρε παιδιά? και λέτε για μ@λ@κες και ντροπή και τετοια?
Φάγατε την προπαγάντα των Αθηναίων, γιατι πέρα από τα όνειρα των Αθηναίων, που τα εκφράζουν στα δημοσιεύματά τους, δεν έγινε τίποτε!
Ακου λέει "αρχισαν τα όργανα"¨σιγά ρε...
αν ειναι ψεμματα ολα αυτα, τοτε η ΠΑΕ οφειλει να τα διαψευσει, αν δεν το κανει, ισοδυναμει με σιωπηρη αποδοχη τους..
Αυτό είναι που προσπαθούν να κάνουν!!!
Για να διαπιστώσετε τι λεω δείτε εδώ και μόνοι σας
http://www.sport24.gr/html/ent/863/ent.279863.asp
ειδικά εδώ:
"Η εμφάνιση του πατέρα του Νικλητσιώτη ντυμένου στα "ερυθρόλευκα" όπως ήταν επόμενο δεν αποδείχθηκε και η καλύτερη ιδέα από πλευράς του αφού είχε σαν αποτέλεσμα να προπηλακιστεί. "
το ένα site λέει απλά προπηλακισμός το άλλο λέει και πέτρες, το άλλο "Αρχίσαν τα όργανα" και να που βρήκαν και θύματα!!! και τους πίστεψαν.
Ρωτάω και πάλι εσάς γιατί ντύθηκε ο Γαύρος στα ερυθρόλευκα? Για να θαυμάσει το γιόκα του? Οι ίδιοι λέγανε ότι είναι ΠΡΟΚΛΗΣΗ να βρεθούν Οπαδοι του ΠΑΟΚ στο Καραϊσκάκη χωρίς ούτε καν κασκόλ ...και ο άλλος μου ντύθηκε στα ερυθρόλευκα... μπράβο σας που τρώτε τον παπά τους!
Και το πιο τρομερό είναι ότι όλοι αυτοί που τα γράψανε αυτά κανείς τους δεν είναι Θεσσαλονίκη.
Επίσης εσείς που πιστέψατε επίσης τα λόγια των Αθηναίων ότι θα σταματήσει η αναγγένηση του ΠΑΟΚ θα πω μόνο ...ευτυχώς δεν είμαστε όλοι έτσι...
Μακάρι να βγει εδώ στο Φόρουμ κάποιος που ήταν στην Σουρωτή για να δούμε από την άλλη σκοπιά τα "θλιβερά επεισόδια"...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος jrousis την Σάβ 07 Μαρ 2009, 18:57, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
ΜΗ ΤΡΩΤΕ απο παπαροσαιτ, κανενας ρεπορτερ δεν ηταν εκει....προφανως κανενας γαυροπατερας θα πηρε τηλ με τη παροτρυνση της γκεοδιοικησης......αν μια μανουρα του στυλ ...καλα ρε πουλας τρλιτσα με το μπουφαν....βγαλτο ναουμ....ειναι προπηλακισμος....τοτε εγω ειμαι ο πρωτος σκορερ του πρωταθληαμτος και με λενε κοκε
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
Σε λίγο να δείτε που θα βγάλουν και νεκρούς. Άλλο που δεν θέλουν οι παπατζηδες οι αθηναιοι. Δυστηχώς για αυτούς όμως δεν θα τους κάνουμε το χατίρι αύριο. Γ*ΜΗΣΤΕ ΤΟΝ Π*ΥΣΤΗ ΤΟΝ οσφπ!!!!!!!!!
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
Πες τα ρε αδερφεdiniko80 έγραψε:ΜΗ ΤΡΩΤΕ απο παπαροσαιτ, κανενας ρεπορτερ δεν ηταν εκει....προφανως κανενας γαυροπατερας θα πηρε τηλ με τη παροτρυνση της γκεοδιοικησης......αν μια μανουρα του στυλ ...καλα ρε πουλας τρλιτσα με το μπουφαν....βγαλτο ναουμ....ειναι προπηλακισμος....τοτε εγω ειμαι ο πρωτος σκορερ του πρωταθληαμτος και με λενε κοκε
- PABLO GARCIA2
- Δημοσιεύσεις: 467
- Εγγραφή: Τετ 29 Οκτ 2008, 23:49
- Τοποθεσία: ROUND AND ROUND....
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
χαχαχαχα ειλικρινά το πιστεύετε αυτό???? ειλικρινά πιστεύετε ότι το γκαγκατσοσύστημα θα σε άφηνε να διεκδικήσεις πρωτάθλημα?????gate4mitsos έγραψε:Τον αστερα τριπολης κ τις σερρες οφειλαμε να τους ειχαμε κερδισει,αμα το σκεφτεις θα μπορουσαμε να παλευαμε αυριο για την πρωτη θεση...
εδώ σε πετσοκόψανε στεγνά και χαλαρά στο κυπελλάκι ..... θα σ' άφηναν να διεκδικήσεις πρωτάθλημα....
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
Ισως αμα παιρναμε αυτα τα παιχνιδια θα χαναμε αλλα λογω διαιτησιας αλλα δν βαριεσαι,ΠΑΟΚ εισαι κ ονειρευεσαι 
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
ο λαγος παιζει μονοτερμα...εχει κανει 5-6 φασεις στο τεταρτο.....νικη και 3 ποντους για να μεινουμε παλι 2οι
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
Χαλαρά αδέρφια, ξεκολλάμε λίγο απο τις μανούρες και τα επεισόδια. Όποιος θέλει να καταστρέψει τον ΠΑΟΚ, και δει περισσότερο την ίδια του τη ζωή, ας κάνει επεισόδια. Να υπενθυμίσω μόνο ότι αύριο το παιχνίδι θα γίνει παρουσία 3 εισαγγελέων. Αν πάλι κάποιος είναι τόσο οργισμένος κλπ, τον παραπέμπω στο post του αδερφού Yiankou.
Δυστυχώς ή ευτυχώς, δεν είμαστε στη δεκαετία του '80..Κάνουμε μια προσπάθεια να μεγιστοποιήσουμε τις διαστάσεις του μεγάλου μας ΠΑΟΚ, ας μη χαλάσουμε αυτή την τεράστια προσπάθεια για τα χαϊδεμένα παιδιά του θείου Σωκράτη.
Και να σας κάνω μια ερώτηση, ρητορική αν θέλετε. Πως θα αντιδράσουμε του χρόνου που θεωρητικά θα χτυπήσουμε την 1η θέση, αν αντιδρούμε έτσι φέτος, που λογικά, ακόμα δεν είδαμε τίποτα? Γιατί αν φέτος, που βρισκόμαστε στη 2η θέση και 9 βαθμούς πίσω από την 1η, μας αντιμετωπίζουν έτσι, του χρόνου τα πράγματα θα είναι πολύ χειρότερα.
Ας μη μπαίνουμε στο τριπάκι τους, ας μην αυτοκαταστρέψουμε τα όνειρά μας για τον ΠΑΟΚ. Γιατί η δύναμη του μεγάλου ΠΑΟΚ, είμαστε εμείς, και μόνο εμείς μπορούμε να τον προστατεύσουμε.
Τσαντίλα υπάρχει, και καλά κάνει και υπάρχει. Αρκεί όμως αυτή η τσαντίλα να εξωτερικευθεί με φωνή και μόνο, εντός γηπέδου. Εκτός γηπέδου, ο καθένας είναι ελεύθερος να πράξει όπως νομίζει.
ΜΕΓΑΛΕ ΠΑΟΚ, Η ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ...
...ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΨΗΛΑ ΕΚΕΙ, ΞΑΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ...
Δυστυχώς ή ευτυχώς, δεν είμαστε στη δεκαετία του '80..Κάνουμε μια προσπάθεια να μεγιστοποιήσουμε τις διαστάσεις του μεγάλου μας ΠΑΟΚ, ας μη χαλάσουμε αυτή την τεράστια προσπάθεια για τα χαϊδεμένα παιδιά του θείου Σωκράτη.
Και να σας κάνω μια ερώτηση, ρητορική αν θέλετε. Πως θα αντιδράσουμε του χρόνου που θεωρητικά θα χτυπήσουμε την 1η θέση, αν αντιδρούμε έτσι φέτος, που λογικά, ακόμα δεν είδαμε τίποτα? Γιατί αν φέτος, που βρισκόμαστε στη 2η θέση και 9 βαθμούς πίσω από την 1η, μας αντιμετωπίζουν έτσι, του χρόνου τα πράγματα θα είναι πολύ χειρότερα.
Ας μη μπαίνουμε στο τριπάκι τους, ας μην αυτοκαταστρέψουμε τα όνειρά μας για τον ΠΑΟΚ. Γιατί η δύναμη του μεγάλου ΠΑΟΚ, είμαστε εμείς, και μόνο εμείς μπορούμε να τον προστατεύσουμε.
Τσαντίλα υπάρχει, και καλά κάνει και υπάρχει. Αρκεί όμως αυτή η τσαντίλα να εξωτερικευθεί με φωνή και μόνο, εντός γηπέδου. Εκτός γηπέδου, ο καθένας είναι ελεύθερος να πράξει όπως νομίζει.
ΜΕΓΑΛΕ ΠΑΟΚ, Η ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ...
...ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΨΗΛΑ ΕΚΕΙ, ΞΑΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ...
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
jrousis έγραψε:Λυπάμαι πολύ για εσάς που τρώτε τον ΠΑΠΑ των απόλυτα "αξιόπιστων" Αθηναίων.jibbie έγραψε:δηλαδη τα δημοσιευματα ειναι ψευδη; δε σε καταλαβαινω..γιατι αν δεν ειναι, τοτε δε χρειαζομαι καμια προπαγανδα να μου πει τι ανθρωπος ειμαι..ειμαι ανθρωπος που ΔΕΝ ΠΕΤΑΕΙ ΠΕΤΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΞΥΛΟ..jrousis έγραψε:τι έγινε ρε παιδιά? και λέτε για μ@λ@κες και ντροπή και τετοια?
Φάγατε την προπαγάντα των Αθηναίων, γιατι πέρα από τα όνειρα των Αθηναίων, που τα εκφράζουν στα δημοσιεύματά τους, δεν έγινε τίποτε!
Ακου λέει "αρχισαν τα όργανα"¨σιγά ρε...
αν ειναι ψεμματα ολα αυτα, τοτε η ΠΑΕ οφειλει να τα διαψευσει, αν δεν το κανει, ισοδυναμει με σιωπηρη αποδοχη τους..
Αυτό είναι που προσπαθούν να κάνουν!!!
Για να διαπιστώσετε τι λεω δείτε εδώ και μόνοι σας
http://www.sport24.gr/html/ent/863/ent.279863.asp
ειδικά εδώ:
"Η εμφάνιση του πατέρα του Νικλητσιώτη ντυμένου στα "ερυθρόλευκα" όπως ήταν επόμενο δεν αποδείχθηκε και η καλύτερη ιδέα από πλευράς του αφού είχε σαν αποτέλεσμα να προπηλακιστεί. "
το ένα site λέει απλά προπηλακισμός το άλλο λέει και πέτρες, το άλλο "Αρχίσαν τα όργανα" και να που βρήκαν και θύματα!!! και τους πίστεψαν.
Ρωτάω και πάλι εσάς γιατί ντύθηκε ο Γαύρος στα ερυθρόλευκα? Για να θαυμάσει το γιόκα του? Οι ίδιοι λέγανε ότι είναι ΠΡΟΚΛΗΣΗ να βρεθούν Οπαδοι του ΠΑΟΚ στο Καραϊσκάκη χωρίς ούτε καν κασκόλ ...και ο άλλος μου ντύθηκε στα ερυθρόλευκα... μπράβο σας που τρώτε τον παπά τους!
Και το πιο τρομερό είναι ότι όλοι αυτοί που τα γράψανε αυτά κανείς τους δεν είναι Θεσσαλονίκη.
Επίσης εσείς που πιστέψατε επίσης τα λόγια των Αθηναίων ότι θα σταματήσει η αναγγένηση του ΠΑΟΚ θα πω μόνο ...ευτυχώς δεν είμαστε όλοι έτσι...
Μακάρι να βγει εδώ στο Φόρουμ κάποιος που ήταν στην Σουρωτή για να δούμε από την άλλη σκοπιά τα "θλιβερά επεισόδια"...
και γω λυπαμαι που δεν καταλαβες τιποτα απ το ποστ μου και συνεχιζεις να απαξιωνεις οσους εχουν αντιθετη αποψη
-
PAOK SYMI
- Δημοσιεύσεις: 262
- Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 02:45
- Τοποθεσία: Καταγωγή:Îαουσα Διαμονή:ΣÏμη
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
ΑΡΧΙΣΑΜΕ
Ειπαμε να προστατεψουμε την ομαδα.Γιατι ρε παιδια μερικοι δεν συγκρατουν τα νευρα τους;Τι θα γινει αυριο;;ο θεος να βαλει το χερι του!
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΜΕ ΟΤΙ ΧΤΥΣΑΜΕ Κ ΟΧΙ ΝΑ ΤΟ ΓΚΡΕΜΙΣΟΥΜΕ
δικιο εχουν οι δικοι μας αν ο καραγκιοζης ηρθε με φανελα κτλ αλλα ΠΡΟΣΟΧΗ.
ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ Γ@ΜΗΜΕΝΗ ΦΑΡΑ ΤΟΥΣ
Ειπαμε να προστατεψουμε την ομαδα.Γιατι ρε παιδια μερικοι δεν συγκρατουν τα νευρα τους;Τι θα γινει αυριο;;ο θεος να βαλει το χερι του!
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΜΕ ΟΤΙ ΧΤΥΣΑΜΕ Κ ΟΧΙ ΝΑ ΤΟ ΓΚΡΕΜΙΣΟΥΜΕ
δικιο εχουν οι δικοι μας αν ο καραγκιοζης ηρθε με φανελα κτλ αλλα ΠΡΟΣΟΧΗ.
ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ Γ@ΜΗΜΕΝΗ ΦΑΡΑ ΤΟΥΣ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος PAOK SYMI την Σάβ 07 Μαρ 2009, 20:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- PABLO GARCIA2
- Δημοσιεύσεις: 467
- Εγγραφή: Τετ 29 Οκτ 2008, 23:49
- Τοποθεσία: ROUND AND ROUND....
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
Τελικά μάγκες υπάρχει ΘΕΙΑ ΔΙΚΗ...
Το @ρχίδι ο Βιτόλο σήμερα στο ματς των ερπετών με την Τριπολιτσά έσπασε το ζυγωματικό της πιθηκοφάτσας του και χάνει την υπόλοιπη σεζόν..
Ασε που τα ερπετά έγραψαν νέο έπος....4 τεμάχια έγραψε το κοντέρ...
Το @ρχίδι ο Βιτόλο σήμερα στο ματς των ερπετών με την Τριπολιτσά έσπασε το ζυγωματικό της πιθηκοφάτσας του και χάνει την υπόλοιπη σεζόν..
Ασε που τα ερπετά έγραψαν νέο έπος....4 τεμάχια έγραψε το κοντέρ...
-
PAOK SYMI
- Δημοσιεύσεις: 262
- Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 02:45
- Τοποθεσία: Καταγωγή:Îαουσα Διαμονή:ΣÏμη
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
Εβγαλε ανακοινωση το Paokmania το ειδα σε 1 site.γιατι δεν υπαρχει εδω;;
Η δεν την βρηκα;;;;;;;
Η δεν την βρηκα;;;;;;;
Re: Π.Α.Ο.Κ.-gayros 08/03/09 19:00 Προβλέψεις και Σχόλια
Θελω αυριο μεχρι να φτασουν στο γηπεδο να εχει γινει η Αποκαλυψη του Κυριου,στα αποδητηρια να μην υπαρχει ουτε νερο ,ουτε παγκοι να κατσουν,ουτε ρευμα ουτε τιποτα,να τους κλειδωσουμε και κανα 20 λεπτο οταν ειναι να κανουν προθερμανση,οταν δε πανε τελικα να βγουνε να φανε κανα 2 χαστουκια κ φτυσιδια...
και προσεξτε:ΚΑΙ οι παραγοντες (κυριως αυτοι)
ΑΛΛΑ..
Εξω στο γηπεδο ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ!!! Ευκαιρια ψαχνουν καταλαβετε το,ειδικα οι πουστηδες δημοσιογραφοι τους!
Κ αν καποιοι διαφωνουν σε οσα γραφω παραπανω να σας πω οτι εδω μας εφτασαν κ οπως στρωσανε ετσι θα κοιμηθουνε!
Ξαναλεω ομως ,τιποτα μην πεσει ΜΕΣΑ στο γηπεδο.
Οσο για το σκορ πιστευει κανεις στα σοβαρα οτι θα βαλουμε πανω απο 1 γκολ??
Σαντος ειναι αυτος κ οσο ευγνωμον του ειμαι που καναμε συνολο σοβαρο τοσο τον κραζω που ειναι τοσο κοτα οταν παιζουμε Αθηνα.
Ας εβαζε Χουτο την Τεταρτη κ σου λεγα εγω.
Η επαιξε μπαλα η Αεκ?Η ο βαζελος?
Ας ειναι!
ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΑΥΡΙΟ!
και προσεξτε:ΚΑΙ οι παραγοντες (κυριως αυτοι)
ΑΛΛΑ..
Εξω στο γηπεδο ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ!!! Ευκαιρια ψαχνουν καταλαβετε το,ειδικα οι πουστηδες δημοσιογραφοι τους!
Κ αν καποιοι διαφωνουν σε οσα γραφω παραπανω να σας πω οτι εδω μας εφτασαν κ οπως στρωσανε ετσι θα κοιμηθουνε!
Ξαναλεω ομως ,τιποτα μην πεσει ΜΕΣΑ στο γηπεδο.
Οσο για το σκορ πιστευει κανεις στα σοβαρα οτι θα βαλουμε πανω απο 1 γκολ??
Σαντος ειναι αυτος κ οσο ευγνωμον του ειμαι που καναμε συνολο σοβαρο τοσο τον κραζω που ειναι τοσο κοτα οταν παιζουμε Αθηνα.
Ας εβαζε Χουτο την Τεταρτη κ σου λεγα εγω.
Η επαιξε μπαλα η Αεκ?Η ο βαζελος?
Ας ειναι!
ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΑΥΡΙΟ!