Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106608
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Η ΑΕΛ έπαιξε μόνο για να κρατήσει το μηδέν πίσω και τα κατάφερε σχετικά εύκολα. Θα δούμε τι θα γίνει στη ρεβάνς.
Ο Ατρόμητος ήταν αρκετά καλός. Πίσω ελάχιστα κινδύνεψε. Ακόμη και το γκολ που έφαγε ήταν από σουτ εκτός περιοχής. Μπροστά, στις αντεπιθέσεις του, ήταν αρκετά καλός και εκμεταλλεύτηκε το ότι οι άλλοι πίσω δεν ενέπνεαν καμία σιγουριά. Θα μπορούσε να είχε πετύχει τρίτο γκολ στο τέλος, αλλά έχασε καταπληκτική διπλή ευκαιρία. Ειδικά ο αειθαλής Ubides που πήρε το rebound από το δοκάρι που προηγήθηκε, δεν έπρεπε να αστοχήσει σε εστία χωρίς τερματοφύλακα. Και πάλι όμως ο Ατρόμητος περνάει.
Ο Ατρόμητος ήταν αρκετά καλός. Πίσω ελάχιστα κινδύνεψε. Ακόμη και το γκολ που έφαγε ήταν από σουτ εκτός περιοχής. Μπροστά, στις αντεπιθέσεις του, ήταν αρκετά καλός και εκμεταλλεύτηκε το ότι οι άλλοι πίσω δεν ενέπνεαν καμία σιγουριά. Θα μπορούσε να είχε πετύχει τρίτο γκολ στο τέλος, αλλά έχασε καταπληκτική διπλή ευκαιρία. Ειδικά ο αειθαλής Ubides που πήρε το rebound από το δοκάρι που προηγήθηκε, δεν έπρεπε να αστοχήσει σε εστία χωρίς τερματοφύλακα. Και πάλι όμως ο Ατρόμητος περνάει.
-
TwoDoubles
- Δημοσιεύσεις: 181
- Εγγραφή: Σάβ 29 Ιουν 2019, 10:46
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Όντως αηδιαστικοί.Εκτός του ότι εβγαζαν ωραία την μπάλα από την άμυνα,τίποτα άλλο.Sekeris έγραψε:Ξερασαμε απ τα μάτια με τους κυπριους.Ουτε ο λεβαδειακος τέτοια νοοτροπία κλεφτοκοτά.
Θα αποκλειστουν άνετα.
Ενας μαλλιάς χαφ νομίζω Αντάμοβιτς παίζει να ναι το χειρότερο χαφ που εχω δει στη ζωή μου.
Τρελός αλλά γάτα ο τερματάς τους από την...Μαυριτανία!
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Με τεράστια δόση τύχης και αρκετή εύνοια κράτησαν το μηδέν οι τρισαθλιοι Κύπριοι.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Ερώτηση-απορία γιατί οι 10 από τις 11 μεταγραφές του γαύρου κάθε χρόνο είναι Β. Αφρικανοί με ή χωρίς κοινοτικό διαβατήριο; Ακόμα και οι στόχοι που δεν έρχονται είναι τέτοιοι
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Ο γαύρος ψωνίζει από δυο αγορές: Πορτογαλία (Πορτογάλοι και Νοτιοαμερικανοι) και Β Γαλλίας (Βορειαφρικανοί και Αφρικανοί από Γαλλικές αποικίες).
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Μετα το κυπελλο δοκαρι,εχουμε τωρα και τη προκριση δοκαρι.8.500 χρονια αητηττοι.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Βγήκε λέει ο φετφατζιδης και στο γήπεδο δεν υπήρχε ούτε Έλληνας ούτε κύπριος.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Να ρωτήσω να δω μήπως κάποιος γνωρίζει να μου απαντήσει. Αν ο γαύρος προκριθεί έναντι της Πλζεν έχει κληρωθεί με την Μπασακσεχίρ για την επόμενη φάση. Αντίστοχα η Πόρτο έχει κληρωθεί με την Κρασνοντάρ(Ρωσία) κι η Ντιναμό με κάποιον άλλον. Η κλήρωση θα γίνει πριν παίξουν αυτά τα ζευγάρια για τον τρίτο προκριματικό. Οι 2 πιο ισχυρές ομάδες για την τελευταία φάση(δηλαδή τα play-offs) είναι τα 2 ζευγάρια της Πόρτο και Ντιναμό Κιέβου αντίστοιχα. Ο κλειδάριθμος έλεγε ότι απαγορεύεται να κληρωθούν Ρώσοι με Ουκρανούς, αλλά εφόσον είναι κι οι 2 ισχυροι(η Κρασνοντάρ μέσω της κλήρωσης με Πόρτο κι η Ντιναμό με τη δική της βαθμολογία) στην ουσία ακυρώνεται ο κλειδάριθμος και τα 2 ισχυρά ζευγάρια μπορούν εξίσου(με 50% πιθανότητες) να κληρωθούν με το ζευγάρι γαύρος/Πλζεν//Μπασακσεχιρ. Τα έχω καταλάβει σωστά; Γιατί από πολλούς διαβάζω ότι το ζευγάρι του γαύρου θα κληρωθεί με ανάθεση με το ζευγάρι της Ντιναμό, αλλά εμένα δεν μου φαίνεται να ισχύει κάτι τέτοιο. Γνωρίζει κάποιος να απαντήσει;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος wickerman την Σάβ 27 Ιούλ 2019, 14:41, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21300
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Επειδή η θύρα λ7 αρέσκεται στο νο ... καπο-λι-τικα.teod1980 έγραψε:Ερώτηση-απορία γιατί οι 10 από τις 11 μεταγραφές του γαύρου κάθε χρόνο είναι Β. Αφρικανοί με ή χωρίς κοινοτικό διαβατήριο; Ακόμα και οι στόχοι που δεν έρχονται είναι τέτοιοι
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Αλλοθρησκοι που κόβετε βόλτες εδώ μέσα, πλυθειτε καλά, ξυριστε σβέρκο, γιατί φέτος θα χει τσαπου και φάπα. Πάνω κάτω κόκκινοι θα γίνετε από πίσω.
- GiorgosAtha
- Δημοσιεύσεις: 3716
- Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
- Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Μετά την σημερινή κατα μέτωπο κόντρα του Αυγενάκη με την ΕΠΟ που ουσιαστικά στήριξε τις θέσεις του gay... πήγε και μια βόλτα στο τηγάνι να δει μπάλα.
Αλλα ξέχασα... είναι οπαδός του ΟΦΗ.
ΞΕΦΤΙΛΕΣ!
Αλλα ξέχασα... είναι οπαδός του ΟΦΗ.
ΞΕΦΤΙΛΕΣ!
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21300
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Θα έρθει την Τρίτη το μ@υν@π@νο και Τουμπα. Κανονικά, θα έπρεπε να του "απαγορευτεί" η προσέλευση από τον ίδιο τον κόσμο.
- Mitsospaoki4
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 14132
- Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
0-2 θα χάσει σήμερα ο γκέι...
Στάλθηκε από το Redmi 6A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το Redmi 6A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk