Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
Kostomanolis
Δημοσιεύσεις: 3780
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:40
Τοποθεσία: Ιλίσσια

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Kostomanolis »

Ο Ατρόμητος πόσο έληξε;

Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5769
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

Αν καταφερουν να αποκλειστουν απο αυτο τ πραμα που λεγεται ομαδα τοτε τι να πω πραγματικα...
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από CCCP »

Γιατι ειναι ο ρουλης υψηλοτερο επιπεδο απο την λεμεσο?
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8371
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

Kostomanolis έγραψε:Ο Ατρόμητος πόσο έληξε;

Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
κέρδισε 1-2
στο τέλος είχε φάσεις να κάνει και το 1-3
Άβαταρ μέλους
thodoris31
Δημοσιεύσεις: 602
Εγγραφή: Κυρ 05 Ιούλ 2009, 15:51
Τοποθεσία: Καμποτζη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από thodoris31 »

Τα μπασταρδα στο δοκάρι ακούστηκαν ως την Πυλαία χαχαχαχαχαχ

ΔΩΣΤΕ ΣΤΟΝ Άρη το ΚΥΠΕΛΛΟ ΔΟΚΑΡΙ
ΔΩΣΤΕ ΣΤΟΝ Άρη το ΚΥΠΕΛΛΟ ΠΑΠΑΡΙ
Ollandos
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: Τετ 08 Ιαν 2014, 00:47

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Ollandos »

Μικρή ομάδα ο ρούλης...
Άβαταρ μέλους
paoki19
Δημοσιεύσεις: 3138
Εγγραφή: Τρί 22 Ιαν 2008, 17:29

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από paoki19 »

Dimitris_L4 έγραψε:Αν καταφερουν να αποκλειστουν απο αυτο τ πραμα που λεγεται ομαδα τοτε τι να πω πραγματικα...
Αυτό το πραγμα;
Η ομάδα αυτή έπαιζε ξεκάθαρα με αμυντική τακτική ώστε να μην δεχτεί γκολ.
Πες μου μια φορά που οι αμυντικοί της ΑΕΛ έδιωξαν με γιομα την μπάλα από την περιοχή τους. Στρωμένη ομάδα χωρίς φυσικά την μεγάλη ποιότητα. Εκεί θα δούμε άλλο παιχνίδι και οι πιθανότητες πλέον με την ΑΕΛ κατά πολύ!
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από sourmenetes »

Διατηρει το αηττητο το αφεντικο της πολης...


Να τα λεμε αυτα...
Άβαταρ μέλους
zissos
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: Κυρ 29 Μάιος 2011, 01:38

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από zissos »

Στην Κύπρο με αεροπλάνο θα πάνε? Ξέρω ότι έχει Ryanair για Παφο. Λάρνακα πηγαίνουν μόνο οι ακριβές. Δεν μπορεί να τους κάνει καμιά καλή ο Βαγγελας με κάνα καργκο ξέρω γω?
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Eagle1980 έγραψε:Πρεπε να υψώσουμε ανάστημα και να αρνηθούμε να κατεβούμε εμείς στο πρωτάθλημα εάν παίξει ο ολυμπιακός..πήραν μια απόφαση ας την τιμήσουν μην παίζουν με το δημόσιο αίσθημα και την νομιμότητα..Οι μαγκιες πρέπει να πληρώνονται!!! :x :opaokara: :nairepaok: :redcard:

Αυτό μας βολεύει πάρα πολύ!! Και καλά δεν κάνουμε ομάδα σαν ένδειξη διαμαρτυρίας! :mrgreen:


ΕΙΣΤΕ ΜΠΑΣΤΑΡΔΑ, ΠΑΛΙΟΜΠΑΣΤΑΡΔΑ, ΑΠ'ΤΟΝ ΜΠΕΙΡΑΙΑ!!!!


Άντε στο διάολο να πάτε να ******, ************* παλιο***** ****** τις μανάδες σας **********!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
panta
Δημοσιεύσεις: 4481
Εγγραφή: Κυρ 31 Οκτ 2010, 10:39

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από panta »

που καταντήσαμε, να βλέπουμε αγώνες του ΟΑΡΗΣ (βαρέθηκα να βάλω τις τελείες σορρυ) και να ελπίζουμε να νικήσει (σικ) γιατί, επειδή δεν παίξαμε εμείς Ευρώπη κατρακύλησε η χώρα στη βαθμολογία ... μόνο γελάδα αυτά....
klainmein
Δημοσιεύσεις: 1395
Εγγραφή: Τρί 01 Ιαν 2008, 15:35

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από klainmein »

Ισχύει ότι ανακοινώσανε sold out και την ίδια ώρα είχε στο Viva πάνω απο 1000 αδιάθετα εισιτήρια;;; :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5769
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

paoki19 έγραψε:
Dimitris_L4 έγραψε:Αν καταφερουν να αποκλειστουν απο αυτο τ πραμα που λεγεται ομαδα τοτε τι να πω πραγματικα...
Αυτό το πραγμα;
Η ομάδα αυτή έπαιζε ξεκάθαρα με αμυντική τακτική ώστε να μην δεχτεί γκολ.
Πες μου μια φορά που οι αμυντικοί της ΑΕΛ έδιωξαν με γιομα την μπάλα από την περιοχή τους. Στρωμένη ομάδα χωρίς φυσικά την μεγάλη ποιότητα. Εκεί θα δούμε άλλο παιχνίδι και οι πιθανότητες πλέον με την ΑΕΛ κατά πολύ!
Ναι φιλε πραμα ειναι..95 λεπτα πισω απο τη σεντρα χωρις υποψια φασης περα απο 2 μακρινα σουτ..ολο τ 2ο καθυστερησεις...μια αηδια ενα σιχαμα...πολυ καλυτερος ο ρουλης χθες..επαναλαμβανω ΧΘΕΣ..
Άβαταρ μέλους
thanasakiss4
Bet Guru 2019
Δημοσιεύσεις: 2173
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 11:30
Τοποθεσία: Κομοτηνή

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από thanasakiss4 »

klainmein έγραψε:Ισχύει ότι ανακοινώσανε sold out και την ίδια ώρα είχε στο Viva πάνω απο 1000 αδιάθετα εισιτήρια;;; :lol: :lol: :lol: :lol:
Ooo yess, και το χουν ξανά κάνει.. Λιγα λεπτά πριν ξεκινήσει ο αγωνας και χωρίς κόστος, αφού κανείς δεν θα ξεκινήσει εκείνη τη ωρα για να πάει γήπεδο, διαφημιζουν "πόσο μεγάλη ομάδα είναι" και "την τεράστια δυναμική" τους. Θα πάνε στις διαφημιστικές μετά και θα λένε κοίτα πόσο κόσμο είχα..
Κλασικές τακτικες γαυρων που το Καραϊσκάκη σε πολλά ματς δεν έχει ούτε 15.000 και βλέπεις στην καταμέτρηση 25.000.

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
Sekeris
Δημοσιεύσεις: 2001
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος 2018, 14:07

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Sekeris »

Ξερασαμε απ τα μάτια με τους κυπριους.Ουτε ο λεβαδειακος τέτοια νοοτροπία κλεφτοκοτά.
Θα αποκλειστουν άνετα.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”