Branislav "The Tiger" Prelević
Re: Branislav "The Tiger" Prelević
Pepito τώρα το διάβασα μου έφερες πολλές αναμνήσεις και με συγκίνησες.
Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Branislav
ΝΑ εισαι καλα αδερφε, ηθελα καιρο να τα βγαλω απο μεσα μου. Η αφορμη ηταν η αποχωρηση του απο την ΚΑΕ.Dimpatra έγραψε:Pepito τώρα το διάβασα μου έφερες πολλές αναμνήσεις και με συγκίνησες.
Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Απλα εγραψα αυτα που σκεφτομαστε και αισθανομαστε οι περισσοτεροι. Το λιγοτερο για τον ανθρωπο που εξαιτιας του, ζησαμε μερικες απο τις πιο ομορφες στιγμες της οπαδικης μας ζωης.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pepito την Πέμ 25 Ιούλ 2019, 19:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Branislav "The Tiger" Prelević
Γεια σου ρε μάγκα πεπιτο, δεν ήμουν μεγαλος αλλα θυμάμαι ότι ουσιαστικά ΠΑΟΚ έγινα από εσένα Μπάνε..
Μικρόβιο που Μ μπήκε για τα καλά
Μέχρι κ σήμερα στα 34 μου όταν χάνουμε αρρωσταίνω

Μικρόβιο που Μ μπήκε για τα καλά
Μέχρι κ σήμερα στα 34 μου όταν χάνουμε αρρωσταίνω
Re: Branislav "The Tiger" Prelević
Σε ευχαριστω πολυprax έγραψε:Γεια σου ρε μάγκα πεπιτο, δεν ήμουν μεγαλος αλλα θυμάμαι ότι ουσιαστικά ΠΑΟΚ έγινα από εσένα Μπάνε..
Μικρόβιο που Μ μπήκε για τα καλά
Μέχρι κ σήμερα στα 34 μου όταν χάνουμε αρρωσταίνω
Αυτο που λες ισχυει για τους περισσοτερους
Re: Branislav "The Tiger" Prelević
Pepito αυτά που έγραψες είναι η ζωή, είναι η εφηβεία πολλών εδώ μέσα οι οποίοι είχαμε την τύχη να ζήσουμε και να γευτούμε με όλες μας τις αισθήσεις τις μπασκετικές ομάδες του ΠΑΟΚ εκείνων των χρόνων. Όλες σου οι αναφορές είναι χαραγμένες μέσα μας, σημάδια που δε πρόκειται ποτέ να σβήσουν. Σε ευχαριστώ προσωπικά για την ανάρτηση.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54425
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Branislav "The Tiger" Prelević
Χρόνια πολλά στον Παικταρά μας, στον Αργηγό μας, στον Προπονητή μας, στον Πρόεδρο μας.
Re: Branislav "The Tiger" Prelević
Πρώτο μου ποστ και περίμενα σήμερα, να είναι για τον άνθρωπο που με έκανε ΠΑΟΚ όταν πριν χρόνια ρωτούσε/ενημέρωνε διακριτικά στο τάημ άουτ ότι θα πάρει αυτός την μπάλα και μετά πέταξε ένα τρίποντο λίγο μετά το κέντρο για το 99-96, η μπάλα σε αυτόν με τις μπάλες.
Να ζήσεις ρε Μπάνε και χρόνια πολλά, 38 ετών γομάρι έγινα και ακόμα όποτε παίζω μπάσκετ ψάχνω τιραντάκι για να σκουπιστώ.

Να ζήσεις ρε Μπάνε και χρόνια πολλά, 38 ετών γομάρι έγινα και ακόμα όποτε παίζω μπάσκετ ψάχνω τιραντάκι για να σκουπιστώ.
- sunnyblack
- Δημοσιεύσεις: 460
- Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 17:38
- Τοποθεσία: Η χώρα του ποτέ
Re: Branislav "The Tiger" Prelević
Μόνο τιραντάκι? Χτύπημα μπάλας στη βολή χαρακτηριστικό και ξεφυσημα από τα έγκατα της γης...
Πολύχρονος ρε όνειρο
Πολύχρονος ρε όνειρο
- paokathens
- Δημοσιεύσεις: 356
- Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2009, 14:26
Re: Branislav "The Tiger" Prelević
Χτύπημα μπάλας στη βολή για ν ανοίξει τρύπα στο παρκέ 
Χρόνια Πολλά τεράστιε Μπάνε
Χρόνια Πολλά τεράστιε Μπάνε
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
- Dimitris++++
- Δημοσιεύσεις: 405
- Εγγραφή: Τετ 16 Δεκ 2020, 23:27
Re: Branislav "The Tiger" Prelević
Χρόνια πολλά στον άνθρωπο που κράτησε ζωντανό το ΠΑΟΚτσηδικο πνεύμα στα δύσκολα χρόνια του ποδοσφαίρου!!! Αξίζει τον απόλυτο σεβασμό μας! Ο ΠΑΟΚτσης δε δικαιούται να είναι ασεβής!!!
- bersekeros
- Δημοσιεύσεις: 11366
- Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 20:56