Ολυμπιακός - Π.Α.Ο.Κ. 4/3/2009 Σχόλια & παραλειπόμενα αγώνα

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Platon
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 21:20
Τοποθεσία: DÜSSELDORF, GERMANY

Re: Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ 4/3/2009 Σχόλια και παραλειπόμενα αγώνα

Δημοσίευση από Platon »

Ναι Petm...αυτο θα κανουμε... Στην Τουμπα θα τους διασυρουμε και στο Καραϊσκακη θα παιζουμε σαν τις δεκα παρθενες... Μια ζωη τα ιδια!!!

Με αυτο δε θελω να υποβαθμισω κανεναν και προ παντως την απαραδεκτη διαιτησια του Κουκουλακη. Ειδικα αυτην!!!
Χθες θα μπορουσαμε να κανουμε περιπατο απεναντι σε μια ομαδα που δε μπορουσε να κανει ευκαιριες ακομη κι οταν μειναμε με 9 παικτες!!!

Κι ομως παλι ειδαμε μια απο τα ιδια!!!

Τα εχω βαρεθει σιγα σιγα αυτα...καμμια νεα ιδεα δεν βλεπω και δεν ακουω.
Οσο εχουμε αυτη τη νοοτροπια δεν προκειτε να αλλαξει τιποτα!!! Τιποτα!!!!
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4156
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Re: Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ 4/3/2009 Σχόλια και παραλειπόμενα αγώνα

Δημοσίευση από pagotatzis »

Ντροπη
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11022
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ 4/3/2009 Σχόλια και παραλειπόμενα αγώνα

Δημοσίευση από gash04 »

Ποιο νηφάλιος απο ποτέ γράφω τα εξής.

ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΠΑΟΚΤΣΗΣ


Ρουφιανολάγνοι υπάλληλοι του Κρόκου διοικητές αστυνομίας υπεύθηνοι ασφαλείας γηπέδου να αφήνουν κερκίδα να προπηλακίζει 60 άτομα?

Διαιτητής φάντασμα του παρελθόντος προσκείμενος στην γνωστή παράγκα της παραγκούπολης Αθήνας με αυτιά να μην ακούνε την παραποιήση του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΞΑΚΟΥΣΤΗ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ Η ΧΩΡΑ να διασκευάζεται εμετικά και την ιαχή ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ να δονεί τον αέρα?

Τραγούδια πατριωτικά να διασκευάζονται με χυδαίο υβρεολόγιο?

Πραξικοματικές αλλαγές διαιτητών και προσώπων ετσιθελικά?

Αγώνες ομάδων καταδικάζονται με εν ψυχρώ εκτελέσεις απο δοσίλογους παράγοντες?

Επενδύσεις εκατομυρίων Ευρώ πετάγονται στα σκουπίδια?

Κόποι αγώνες οπαδών ποδοπατούνται ανελέητα?

Ηθικές αξίες πάνε περίπατο?


ΑΗΔΙΑΖΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ.


Αν θέλουν να μας αντιμετωπίζουν σαν πολίτες κατώτερης κατηγορίας υπάρχουν οι λύσεις ξεχωριστού κράτους εφόσον με βλέπουν σαν άνθρωπο άλλης χώρας έτσι και αλλιώς και η ατιμωρησία και η αλλαζονεία τους βασιλεύει.

Αν θέλουν επίσης τέτοια αντιμετώπιση να την διαωνίζουν στο διηνεκές υπάρχει και η λύση άλλου πρωταθλήματος όπως ήταν κάποτε.

Αν θέλουν να συμμετάσχουμε σε ένα άθλημα όπως το ποδόσφαιρο ισόνομα έχει καλώς αν όχι μετά ας αναλογιστούν τις ευθήνες τους για το θέμα ΒΙΑ στα γήπεδα.

Μένει να μας το πούνε στα ίσια αν τολμάνε...

Δεν υπάρχουν ούτε μπερδεμένοι τελικά ούτε πρεζάκια ούτε ρετσινορίχτες.
LoverBoy
Δημοσιεύσεις: 835
Εγγραφή: Πέμ 10 Απρ 2008, 02:34

Re: Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ 4/3/2009 Σχόλια και παραλειπόμενα αγώνα

Δημοσίευση από LoverBoy »

ΩΡΙΣΤΕ.... Τελικά ΔΕΝ είμαστε τρελοί μεχρι και ο Βγενόπουλος είδε τη σφαγή...

"Ο Ανδρέας Βγενόπουλος για μία ακόμη φορά δεν έκρυψε τα συναισθηματά του. «Θα ντρεπόμουν αν ήμουν Ολυμπιακός και προκρινόμουν με αυτό τον τρόπο. Προτιμώ που αποκλειστήκαμε από τον Πανσερραϊκό» δήλωσε στον ραδιοφωνικό σταθμό Real FM , ενώ τόνισε ότι δεν υπάρχει θέμα προπονητή μέχρι τον Ιούνιο.

«Δεν θα σας αρέσουν αυτά που θα πω» είπε αρχικά στον δημοσιογράφο Νίκο Χατζηνικολάου ο εκ των μετόχων της ΠΑΕ Παναθηναϊκός και συνέχισε:

«Τα ποδοσφαιρικά τα βλέπω με έναν δικό μου τρόπο και έχω βγάλει και το συμπέρασμα εδώ και το δικό μου τρόπο και δεν ταιριάζω με τον χώρο, Δεν είμαι συμβατός. Δεν βγάζω συμπεράσματα μετά από δύο τρεις ατυχές εμφανίσεις....."

http://www.in.gr/sports/article.asp?lng ... DtrID=1101
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος LoverBoy την Πέμ 05 Μαρ 2009, 14:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Platon
Δημοσιεύσεις: 3227
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 21:20
Τοποθεσία: DÜSSELDORF, GERMANY

Re: Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ 4/3/2009 Σχόλια και παραλειπόμενα αγώνα

Δημοσίευση από Platon »

LoverBoy έγραψε:ΩΡΙΣΤΕ.... Τελικά ΔΕΝ είμαστε τρελοί μεχρι και ο Βγενόπουλος είδε τη σφαγή...
Βρηκες ανθρωπο τωρα... Αξιπιστος κι αντικειμενικος οπως παντα...χαχαχα...
Αυτος παει να καλυψει τα δικα του τα ευτραπελα, σιγα μην τον ενοιαξε ο ΠΑΟΚ!!!! Ελεος!!!
LoverBoy
Δημοσιεύσεις: 835
Εγγραφή: Πέμ 10 Απρ 2008, 02:34

Re: Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ 4/3/2009 Σχόλια και παραλειπόμενα αγώνα

Δημοσίευση από LoverBoy »

Δεν χρειάζεται παράθεση όταν απαντούμε στο ακριβώς προηγούμενο ποστ!
Thx, Admin Team


Έλεος.... :shock: Δεν έιπα οτι τον ένοιαξε ο ΠΑΟΚ. Το αναφέρω σαν μια άλλη πηγή.

Απλά καθόμαστε και προσπαθούμε να αναλύσουμε ενα μάτς κωμωδία και να βρούμε φταίχτες στο πρόσωπο κάποιων παικτών και του προπονητή.
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ 4/3/2009 Σχόλια και παραλειπόμενα αγώνα

Δημοσίευση από Falegkos »

Προσπάθησα τότε και επιδίωξα να φέρω την ισορροπία, όταν ήμουν υφυπουργός. Η στήριξη όμως ήταν ανύπαρκτη
τωρα θα σου ελεγα τιποτα για το σπιτακι σου και σενα αλλα αιντε...αιντε.

Τη υπουργός μωρή σαπια.......οτι θελει σας κανει ο κοκκαλις ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ δεν υπαρχει ουτε πρωθυπουργός μπροστα του βλακα.
Μολις βγενετε απο τον χορο τοτε τα λετε....οταν ήσουν υπουργός μωρη τα ελεγες????
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ 4/3/2009 Σχόλια και παραλειπόμενα αγώνα

Δημοσίευση από ronaldo »

περα απο τη σφαγη μεχρι το 70 που αποβληθηκε ο κοντρερας σας αρεσε η ομαδα?
εγω ειδα δεν απειλησαμε καθολου παντως μεχρι εκεινο το σημειο εκτος απο την ευκαιρια του ιβιτς σε κορνερ.
γενικα εμενα δεν μαρεσει να πηγαινουμε στην αθηνα και η μονη μας εννοια να ειναι να μη δεχτουμε γκολ.
αυτη η νοοτροπια δεν ταιριαζει στον ΠΑΟΚ αλλα σε ομαδες στυλ θρασυβουλου
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ 4/3/2009 Σχόλια και παραλειπόμενα αγώνα

Δημοσίευση από Falegkos »

αλο ματς εβλεπες???
Εγω στο πρωτο ημιχρονο ειδα 3 αντεπιθέσεις που πιγεναν ξεκαθαρα για καλες ευκαιρίες.
Είχαμε το 1-0 υπερ μας και ακομη και με τους 9 μπορουσαμε να παμε στα πεναλτυ ΑΝ ΑΦΗΝΕ ΤΟΝ ΜΠΑΚΑ ΚΑΙ ΕΡΙΧΝΕ ΤΗΝ ΚΟΚΚΙΝΗ ΣΤΟΝ ΠΑΠ.

Και σε ρωτω....πως να παιξεις μπαλα οταν καθε φορα μα κααααααααααααααθε φορα που περνας το κεντρο σφυρίζετε φαουλ που ειναι το 1 στα 3.

ε δεν γινετε.
SATANAS
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ 20 Σεπ 2008, 10:30

Re: Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ 4/3/2009 Σχόλια και παραλειπόμενα αγώνα

Δημοσίευση από SATANAS »

..οπου γαμος και χαρα η Βασιλω πρώτη. Δεν προλαβε να κλεισει το 3ο-2ο Τσουπ ο Ψωμιαδης βγηκε στις καμερες για να πουλησει κι αυτος το μακεδονιλικι του και να μας κολησει λιγο απο την γραφικοτητα του.
Ασε μας ρε πανικα. Βρες αλλου ψηφους οχι σε τετοιες φασεις. Η τουλαχιστον φορα τη στολη σου πριν κανεις δηλωσεις για να γελασει λιγο το χειλακι μας.

Θες να ηρεμησεις και δε σε αφηνουν ρε πυοστη μου.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11022
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ 4/3/2009 Σχόλια και παραλειπόμενα αγώνα

Δημοσίευση από gash04 »

ronaldo έγραψε:περα απο τη σφαγη μεχρι το 70 που αποβληθηκε ο κοντρερας σας αρεσε η ομαδα?
εγω ειδα δεν απειλησαμε καθολου παντως μεχρι εκεινο το σημειο εκτος απο την ευκαιρια του ιβιτς σε κορνερ.
γενικα εμενα δεν μαρεσει να πηγαινουμε στην αθηνα και η μονη μας εννοια να ειναι να μη δεχτουμε γκολ.
αυτη η νοοτροπια δεν ταιριαζει στον ΠΑΟΚ αλλα σε ομαδες στυλ θρασυβουλου


Συμφωνώ για αυτό πρέπει να φύγει ο Σάντος ο Μπαλάφας και ο Ϊβιτς.
Όντως είμαστε κομπλεξική ομάδα. 8)
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ 4/3/2009 Σχόλια και παραλειπόμενα αγώνα

Δημοσίευση από eorptol »

χαχαχαχαχαχα....ωραιο....
Άβαταρ μέλους
vanroy
Δημοσιεύσεις: 540
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 03:26
Τοποθεσία: Salonica Outskirts

Re: Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ 4/3/2009 Σχόλια και παραλειπόμενα αγώνα

Δημοσίευση από vanroy »

Αγωνιστικά το ματς χρήζει σχολιασμού μέχρι το 50 ,όπου ημασταν μέτριοι εώς κακοί.

Μετά αρχισε ένα άλλο πράμα :Πιθηκόμορφα όντα στην κερκίδα που τραμπούκισαν, προπηλάκισαν, παραποίησαν ιστορικά τραγούδια με εμετικά συνθήματα, πανηγύρισαν την πρόκριση πουλώντας ειρωνεία και χλεύη φωνάζοντας το όνομα του διαιτητή.

Διαιτητές και επόπτες που είναι τόσο διεφθαρμένοι και γλοιώδεις και έδειξαν ότι έχουν τόσο σάπια ψυχή ,που ντρέπομαι που μοιράζομαι την ίδια πατρίδα με όλους αυτούς .

Τι άλλο να πεις και με ποια διαστραμένη λογική να κρίνεις το ματς με αγωνιστικούς όρους;
Αφού χθες δεν άφησαν να παίξουμε ποδόσφαιρο.¨Ηταν κάτι άλλο ,ένα περιέργο πράμα που αδυνατώ να το προσδιορίσω. Πάντως ποδόσφαιρο δεν ήταν. Ηταν απλά μια επίδειξη δύναμης και αυταρχισμού με αφορμή έναν αγώνα.

Τέλος ο Παλομπαρίνι και η τηλεοπτική μεταδοση. Μέρος του συστήματος ,απόγονοι του Γκέμπελς, διαστρέβλωση κάθε έννοιας δικαίου και αξιοκρατίας.

Και όλοι εμείς να συμμετέχουμε άθελα μας σε αυτή την παρωδία. Αηδία και αγανάκτηση.
Άβαταρ μέλους
Ioannis82
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: Παρ 08 Φεβ 2008, 15:15
Τοποθεσία: Γιαννιτσά

Re: Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ 4/3/2009 Σχόλια και παραλειπόμενα αγώνα

Δημοσίευση από Ioannis82 »

«Γλιτώσαμε από θάνατο»

Ο σύμβουλος του ΑΣ ΠΑΟΚ, Γιάννης Δημόπουλος, φιλοξενήθηκε στον «Libero 107,4» και στην εκπομπή «ΓΕΓΟΝΟΤΑ» και περιέγραψε συγκλονισμένος τα όσα συνέβησαν στις κερκίδες του «Γ. Καραϊσκάκης». «Οι στιγμές που ζήσαμε δεν περιγράφονται. Μας τοποθέτησαν σε μία κερκίδα ανάμεσα στους Ολυμπιακούς, μέσα στην καφρίλα. Μας επιτίθονταν συνεχώς. Ικετεύαμε να έρθουν να μας παραλάβουν, γιατί θα θρηνούσαμε θύματα. Ήταν παράνοια αυτό που έγινε».

Αρχικά, ο Γιάννης Δημόπουλος περιέγραψε συγκλονισμένος τα έκτροπα που έλαβαν χώρα στις κερκίδες του «Γ. Καραϊσκάκης»: «Δόξα τω Θεώ. Γλιτώσαμε από θάνατο. Αυτό ήταν το πρώτο πράγμα που είπα στην οικογένειά μου, όταν επέστρεψα σπίτι. Οι στιγμές που ζήσαμε δεν περιγράφονται. Πήγαμε με τα πούλμαν που συνόδευαν την αποστολή του ΠΑΟΚ. Όταν φτάσαμε στο γήπεδο, μας τοποθέτησαν σε μία κερκίδα ανάμεσα στους Ολυμπιακούς. Εκείνοι άρχισαν τα γνωστά «Βούλγαροι» και «δεν ξέρουμε αν μας δείξατε διαβατήρια». Σιγά-σιγά το παιχνίδι άρχισε να χοντραίνει. Ήταν εκεί ο Τσουκαλάς, ο οποίος έβριζε κι έριχνε ξύλο. Στα δύο μέτρα μπροστά μου ήταν. Παίρναμε τηλέφωνο τους υπεύθυνους της ΠΑΕ να μας παραλάβουν, γιατί θα θρηνούσαμε θύματα. Ήταν παράνοια αυτό που έγινε. Μας έβαλαν μέσα στην καφρίλα. Δεν μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα. Μας επιτίθονταν συνεχώς. Αν δε μας έπαιρναν από εκεί, δεν γλιτώναμε. Κάποια άτομα μέσα στο χαμό, χάθηκαν. Ικετεύαμε να έρθουν να μας παραλάβουν. Κάποια στιγμή εμφανίστηκαν 30 άτομα με μπουφάν και σκούφους αποφασισμένοι για όλα. Τους σταμάτησαν ορισμένα άτομα του Ολυμπιακού. Κατέβηκε ο κύριος Μώραλης και τους σταμάτησε. Δεν υπήρχε ούτε ένας αστυνομικός. Δεν υπήρχε καμία περιφρούρηση. Έχω φάει με το τσουβάλι τα γήπεδα, αλλά τέτοιες στιγμές δεν περιγράφονται. Δεν έχω την ψυχραιμία να μιλήσω. Είμαι αγανακτισμένος».

Στη συνέχεια, ο σύμβουλος του ΑΣ ΠΑΟΚ προέτρεψε τους φιλάθλους της ομάδας να επικεντρώσουν την προσοχή τους αποκλειστικά στο αγωνιστικό κομμάτι του ντέρμπι της Κυριακής, ζητώντας από όλους να συμβάλλουν στην διατήρηση της ψυχραιμίας: «Ο κόσμος πρέπει να παραμείνει ψύχραιμος, ανεξάρτητα με αυτά που συνέβησαν. Έχω περάσει από τέτοια στάδια πάρα πολλές φορές. Εσείς οι δημοσιογράφοι και ο επίσημος ΠΑΟΚ πρέπει να βοηθήσετε σε αυτό. Πρέπει να πάρουμε το παιχνίδι».

Τέλος, όσον αφορά στο χτεσινό παιχνίδι και την απώλεια της πρόκρισης για τον «δικέφαλο του βορρά», ο Γιάννης Δημόπουλος σχολίασε: «Αν το παιχνίδι συνεχιζόταν 11 με 11, θα μπορούσαμε να το πάρουμε. Ο Κουκουλάκης μας θύμισε άλλες εποχές. Άφησε το σκληρό παιχνίδι του Ολυμπιακού. Η δεύτερη κίτρινη κάρτα του Κοντρέρας ήταν πάρα πολύ αυστηρή».

http://www.libero.fm/details.asp?id=5456
Άβαταρ μέλους
pyrgioths
Δημοσιεύσεις: 1760
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 01:17
Τοποθεσία: pyrgos-athina

Re: Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ 4/3/2009 Σχόλια και παραλειπόμενα αγώνα

Δημοσίευση από pyrgioths »

ronaldo έγραψε:περα απο τη σφαγη μεχρι το 70 που αποβληθηκε ο κοντρερας σας αρεσε η ομαδα?
εγω ειδα δεν απειλησαμε καθολου παντως μεχρι εκεινο το σημειο εκτος απο την ευκαιρια του ιβιτς σε κορνερ.
γενικα εμενα δεν μαρεσει να πηγαινουμε στην αθηνα και η μονη μας εννοια να ειναι να μη δεχτουμε γκολ.
αυτη η νοοτροπια δεν ταιριαζει στον ΠΑΟΚ αλλα σε ομαδες στυλ θρασυβουλου

φιλε πηγαμε πολυ καλα στο πρωτο μερος σαν ομαδα και οχι ατομικα ολοι οι παιχτες.....
στο δευτερο την ωρα που ξεκινησε η σφαγη δεν μπορουσαμε απο εκει και περα να παιξουμε κατι παραπανω.....
αυτο που εχω να πω ειναι πως ο ντουντου επρεπε να εχει αποβληθει απο το πρωτο ημιχρονο....το εχω ξαναπει και κουραζω αλλα αν ο διαιτητης βγαζει τοσο ευκολα τις καρτες επρεπε να τον εχει αποβαλει....αλλα 2 μετρα και 2 σταθμα....τους ξερουμε πια....εως και να το περιμενουμε εχουμε καταντησει....και την κυριακη δεν θα με εντυπωσιασει αν μας κανουν τα ιδια....που ειδη μας τα εχουν κανει αφου απεβαλαν τον κοντρερας......
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”