Ολυμπιακός - Π.Α.Ο.Κ. 4/3/2009 Σχόλια & παραλειπόμενα αγώνα

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
PRAKTORINOS
Δημοσιεύσεις: 2079
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 10:55
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, μεταξύ αράουτ και μπενάλντ.

Re: Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ 4/3/2009 Σχόλια και παραλειπόμενα αγώνα

Δημοσίευση από PRAKTORINOS »

Είναι ο ορισμός τής Χούντας.

Είναι όλα με το μέρος τους: Νόμοι, Αρχές, Τύπος.

Προπαγανδίζουν συνεχώς με τα πιόνια τους.
Θελεις να αντιμιλήσεις και σε βγάζουν "τρελό".
Προασπίζεσαι τα δικαιώματα σου και σε χαρακτηρίζουν "γραφικό".

Θελεις να ουρλιάξεις αλλά σε έχουν κλεισμένο σε κελί με ηχομόνωση.
Θέλεις να επικοινωνήσεις με τα υπόλοιπα φυλακισμένα αδέλφια σου και στο στερούν.

Κατά καιρούς, σε υποβάλλουν σε νέες ευρηματικές δοκιμασίες, εκφοβισμούς, ψυχρολουσίες, φάλαγγα, ηλεκτροσόκ.
Κάθε φορά κάτι νέο, κάτι καινούριο, ένας νέος δήμιος.

Πόσο μπορείς να αντέξεις;
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ 4/3/2009 Σχόλια και παραλειπόμενα αγώνα

Δημοσίευση από peris »

ειμαι πολυ περιεργος να δω ποσοι γαυροι θα τολμησουν να συνοδεψουν την ομαδα μετα απο αυτα που κανανε στους δικους μας...
PAOK SYMI
Δημοσιεύσεις: 262
Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 02:45
Τοποθεσία: Καταγωγή:Ναουσα Διαμονή:Σύμη

Re: Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ 4/3/2009 Σχόλια και παραλειπόμενα αγώνα

Δημοσίευση από PAOK SYMI »

(Ξένη δημοσίευση)-ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ-Νομαρχία Θεσσαλονίκης-ΔΗΛΩΣΗ Π ΨΩΜΙΑΔΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΠΑΟΚ.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΥ

http://www.nath.gr
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 5/3/2009
ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΑΡΧΗ Π.ΨΩΜΙΑΔΗ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ-ΠΑΟΚ
Απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου σχετικά με τον χθεσινό ποδοσφαιρικό αγώνα Κυπέλλου μεταξύ Ολυμπιακού - ΠΑΟΚ, ο Νομάρχης Παναγιώτης Ψωμιάδης έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Όπως αποδείχθηκε χθες, η παράγκα των Αθηνών συνεχίζει να υπάρχει. Αυτή η Ελλάδα βολεύει κάποιους, βολεύει το κατεστημένο.
Ο τηλεοπτικός φακός αποτελεί αδιάψευστο μάρτυρα της σφαγιαστικής διαιτησίας του κ. Κουκουλάκη σε βάρος ενός εξαιρετικού ΠΑΟΚ. Τέτοιες διαιτησίες είναι ντροπή για το ελληνικό ποδόσφαιρο.
Είναι ντροπή με τόσο απροκάλυπτο τρόπο να γκρεμίζονται οι στόχοι μιας σπουδαίας ομάδας και τα όνειρα μιας τόσο μεγάλης μερίδας φιλάθλων.
Κάνω πρόταση στην ΚΕΔ να αλλάξει το διαιτητή του κυριακάτικου ματς και να ορίσει πάλι τον κ. Κουκουλάκη. Έτσι θα ξέρουμε το αποτέλεσμα εκ των προτέρων?».
Ευχαριστούμε για τη συνεργασία
Γραφείο Τύπου

δεν ηξερα που να βαλω αυτη την ανακοινωση κ την εβαλα εδω.
Αν εκανα λαθος Σορρυ παιδια
Άβαταρ μέλους
agave
Δημοσιεύσεις: 1011
Εγγραφή: Κυρ 21 Σεπ 2008, 16:39
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη

Re: Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ 4/3/2009 Σχόλια και παραλειπόμενα αγώνα

Δημοσίευση από agave »

Ψηλά το κεφάλι. Μπράβο στην ομάδα. Ηρεμία την Κυριακή. Πετάξτε τους ένα πεντόμπαλο να γουστάρουμε.
Άβαταρ μέλους
aspromauri
Δημοσιεύσεις: 2310
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιαν 2008, 11:43
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ 4/3/2009 Σχόλια και παραλειπόμενα αγώνα

Δημοσίευση από aspromauri »

Platon έγραψε:Ειναι δυσκολες στιγμες αυτες που ζουμε παιδια...

Τι να πει κανεις??? Ειναι καποιες φορες που τα λογια περιττευουν, αλλα αυτο δε σου δινει πισω αυτα που στερηθηκες, αυτα που εχασες...

Ας χαρουν λοιπον αυτοι που νοιωθουν ικανοποιημενοι... Εμεις θα αναζητησουμε παρηγορια στο μεγαλο αγωνα που καναμε στο γηπεδο επι 120 λεπτα... Συγχαρητηρια στα παιδια, για μενα ειναι οι ηθικοι νικητες οσο κι αν αυτο δε λεει τιποτε... Εμενα μου λεει πολλα!!!

Εν ολιγοις πεσαμε αξιοπρεπως και κανενας δε μπορει να το αμφισβητισει...

Παμε την Κυριακη να παρουμε το αιμα μας πισω... Καθαρα και χωρις επισοδεια... Οσο κι αν το δικιο μας πνιγει...

Για παντα ΠΑΟΚΑΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DimisK έγραψε:Είμαι υπερήφανος που για να με κερδίσουν έπρεπε να με αφήσουν με 9 παίκτες.
Είμαι υπερήφανος που έκανα ένα ολόκληρο γήπεδο καρδιακούς.
Είμαι υπερήφανος που έστω με 9 παίκτες έδωσα και την ψυχή μου για μια πρόκριση που ήταν προαποφασισμένο να δοθεί στην πλέον γελοία ομάδα του πλανήτη.
Είμαι υπερήφανος που ξεβράκωσα τον διορισμένο "πρωταθλητή" μπροστά σε όλη την φίλαθλη Ελλάδα. Να ποιός είναι ο Ολυμπιακός κύριοι...
Είμαι υπερήφανος που είμαι πιστός στην γεννεσιουργό μου αιτία: Ήθος, αξιοπρέπεια, πάθος, πόλεμος μέχρι τέλος.
Είμαι υπερήφανος που διέλυσα απόψε κάθε αμφιβολία ότι το ελληνικό ποδόσφαιρο νοσεί και θα συνεχίσει να νοσεί όσο υπάρχει το καρκίνωμα που λέγεται θρήνος.
Είμαι υπερήφανος που ένα "τέτοιο" κύπελλο δεν θα το κατακτήσω. Δώστε το στο γαύρο και μετά περάστε από το γραφείο του Κόκκαλη να πληρωθείτε καραγκιόζηδες...

ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ, ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΟΚΤΣΗΣ!

ΚΑΘΑΡΟΣ ΚΑΙ ΞΑΣΤΕΡΟΣ!!!

ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΪΤΕ, ΑΪΤΕ ΔΙΚΕΦΑΛΕ!!
yiannisPAOKitalia έγραψε:ΠΑΟΚΑΡΑ ΜΟΥ, δε με νιάζει που έχασες, δε με νιάζει που δεν προκρίθηκες, δε με νιάζει που δε θα πάμε τελικό, δε με νιάζει τι θα γράψουνε οι κ@λοφυλλάδες τους...
ΔΕ ΜΕ ΝΙΑΖΕΙ ΡΕ Κ@ΛΟΓΑΥΡΟΙ!!! Δε με νοιάζει ρε νιαμου, λαμόγια, χαμουτζήδες..Δε με νιάζει ρε κοράκια γιατί με αφήσατε με 9 παίκτες, γιατί για άλλη μια φορά δείξατε πόσο πολύ με τρέμετε εκεί στο χαμουτζοχανείο σας...Δείξατε πόσο μάγκες είστε, δείξατε πόσο άξιοι είστε..αλλά δεν ασχολούμαι άλλο με σας, θα ασχοληθεί η ομάδα με σας την Κυριακή. Αλλά να ξέρετε ότι εσείς το φτιάξατε το κλίμα που θα αντιμετωπίσετε, απλά μας πορώσατε κι άλλο. ΠΑΟΚ μου, τα χιλιόμετρα είναι πολλά και δεν προλαβαίνω να έρθω στο αεροδρόμιο, για να σου πω ένα πράγμα μόνο, Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...
Σ'ευχαριστώ γιατί δεν είσαι σάπιος..
Σ'ευχαριστώ γιατί τους κοίταξες στα μάτια..
Σ'ευχαριστώ γιατί ακόμα κι όταν έμεινες με 9 παίκτες, δεν τα παράτησες..
Το ξέρω, είναι δύσκολο να παίζεις 13 εναντίων 9..άλλωστε την τελευταία φορά που σε αντιμετωπίσανε ισότημα,
η ιστορία έγραψε 6-1..Όπως και σήμερα η ιστορία έγραψε 13 εναντίον 9, 120 λεπτά παιχνιδιού, 2-0 στην παράταση.

Ότι κι αν λένε, δε μ'ενδιαφέρει...

Υ.Γ.: Αγαπητό κοράκι, να χαίρεσαι τα λεφτά που τσέπωσες από τον θείο, καλοφάγωτα, πραγματικά στο εύχομαι με όλη μου την ψυχή..
Αλλά ρε ΛΑΜΟΓΙΟ, υπάρχει αυτό που άλλοι το λένε Θεό, άλλοι το λένε Θεία Δίκη..Να σε ....................................................

ΑΘΗΝΑ Γ@ΜΗΜΕΝΗ, Ο ΠΑΟΚ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ....ΛΑΜΟΓΙΑ
Ρίξτε τα κάγγελα στην Τούμπα τώρα..

ΠΑΟΚ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
Τα αδέλφια τα είπαν όλα ...

Να δώσω και εγώ συγχαρητήρια στους παίκτες μας ...

Τελικά ίσως να είναι καλύτερα έτσι ...

Τελικά ίσως να μην θέλω ΤΕΤΟΙΟ (σάπιο) ΚΥΠΕΛΛΟ ... ας το πάρουν αυτοί που είναι σάπιοι ... γιατί ο ΠΑΟΚ μας δεν είναι ...

Τελικά το μόνο που αξίζει είναι ότι ΠΑΟΚ ΕΙΜΑΣΤΕ !!!
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ 4/3/2009 Σχόλια και παραλειπόμενα αγώνα

Δημοσίευση από Lord »

Παιδιά πιστεύω πως τώρα είναι απαραίτητο να συγχαρούμε τους παίκτες,
Γιατί παρά την ολοφάνερη αδικία εις βάρος τους συνέχιζαν να παίζουν με όλες τις δυνάμεις,απλά και μόνο για τον ΠΑΟΚ,
Γιατί έπαιζαν με τέτοιο πάθος που κυνηγούσαν το θετικό αποτέλεσμα ακόμα και όταν όλα ήταν χαμένα,
Γιατί έπαιζαν 9 με 14 και παρ'όλα αυτά σκυλιάζονταν για να μας κάνουν να ουρλιάξουμε από χαρά
Γιατί απέδειξαν ότι το ελληνικό ποδόσφαιρο παραμένει σάπιο,πράγμα που συνεχίζουν να αρνούνται μερικοί,
Γιατί έδειξαν τι εστί Π.Α.Ο.Κ. και τι αντιπροσωπεύει,
Και τέλος γιατί έχουν κάτι @@ ΝΑ,όπως και η διοίκηση μας και ο προπονητής μας,που επέδειξαν εκτός του παραπάνω και πρωτοφανή ωριμότητα(βλέπε κινήσεις Ζήση) και τσαμπουκά.

Αυτά είχα να πώ.Τώρα όσον αφορά την διαιτησία δεν θα σχολιάσω ένα θέμα για το οποίο δεν αξίζει να ξοδέψουμε φεά ουσία,εκτός απο ένα περιστατικό που έχω προσέξει ότι δεν λέει να σταματήσει.Αυτό αφορά τον Αβραάμ Παπαδόπουλο καθώς το πρών σκουλίκι και νυν γαύρος έχει γίνει θεριζοαλωνιστική μηχανή πράγμα που οι διαιτητές φαίνεται να αγνοούν σε κάθε αγώνα,καθώς τα αντιαθλητικά του μαρκαρίσματα και οι άλλες παραβάσεις παραμένουν ατιμώρητα(βλέπε περιστατικό με Αναστασάκο και Μπακαγιόκο).

Τέλος,κύριε Κουκουλάκη να χαίρεσαι τα λεφτά σου και σε ευχαριστώ που ξεφτίλισες το γαύρο μπροστά σε όλη την φίλαθλη Ελλάδα κάνοντας μας όλους χαρούμενους που δεν ανήκουμε σε αυτήν την σάπια και διεφθαρμένη ομάδα και αποδεικνύοντας πόσο ΧΕΣΤΕΣ είναι οι έλληνες διαιτητές όταν σφυρίζουν μέσα στο τηγάνι

ΥΓ Κύριε Κουκουλάκη,μην πατήσεις Τούμπα,θα μπεις αλλά δεν θα βγείς.
Άβαταρ μέλους
tsipaoktsi
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: Τρί 11 Δεκ 2007, 23:27
Τοποθεσία: athens

Re: Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ 4/3/2009 Σχόλια και παραλειπόμενα αγώνα

Δημοσίευση από tsipaoktsi »

Σιγά μη φοβηθώ, σιγά μη κλάψω...

ΠΑΟΚΑΡΑ μου σε ευχαριστώ γι αυτά που με κάνεις να νιώθω...
Θλίψη, πόνος,οργή, περηφάνεια,αντίσταση, αδικία...όλα στο mixer του μυαλού μου γίνονται ένα , Π.Α.Ο.Κ. , όλα γίνονται ΠΑΟΚ
ΠΑΟΚ, όλα τα συναισθήματα σε μία λέξη...
...και φτάνω να σ΄ευγνωμωνώ
γι αυτές τις ώρες που πονώ...
Σιγά μη φοβηθώ, σιγά μη κλάψω

Το πάρτυ έχει αρχίσει.την Κυριακή όλοι στην Τούμπα
Άβαταρ μέλους
paokovia
Δημοσιεύσεις: 740
Εγγραφή: Κυρ 24 Φεβ 2008, 14:13
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ 4/3/2009 Σχόλια και παραλειπόμενα αγώνα

Δημοσίευση από paokovia »

Μόνο έτσι θα μπορούσαν να κερδίσουν...και για άλλη μια φορα, φάνηκε ότι όποτε ζορίζονται βγάζουν τον πραγματικό τους εαυτό και δείχνουν όλη την αλητεία και την καφρίλα τους.

Όσο για την ομάδα...σοβαρό προπονητή έχει, θα κάνουν την αυτοκριτική τους και θα διορθώσουν τις αδυναμίες τους.
Μπράβο στα παιδιά για την προσπάθεια, παίζοντας με 2 παίκτες λιγότερο.
Του χρόνου θα είμαστε πιο δυνατοί. Και με τέτοια παιχνίδια και συνθήκες θα χτήσουμε χαρακτήρα, θα αποκτήσουμε ακόμα πιο γερό μέταλο.
ΠΑΟΚ από τιτάνιο.
Άβαταρ μέλους
Peja 4
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Πέμ 28 Φεβ 2008, 16:50
Τοποθεσία: Athina - Patisia

Re: Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ 4/3/2009 Σχόλια και παραλειπόμενα αγώνα

Δημοσίευση από Peja 4 »

Μάγκες είμαι πάρα πολύ στενοχωρημένος με τους ψεύτες, κλέφτες και καρκινώματα του ελληνικού αθλητισμού που λέγονται θρήνος αν και η αλήθεια είναι ότι το περίμενα αυτό. Μας στέρησαν τις όποιες ελπίδες είχαμε να πάρουμε την πρόκριση ιδικά μετά τις αποβολές και έπρεπε να επιστρατεύσουν κάθε πουστιά που μπορούσαν για να βάλουν ένα γκολ offside στον αποδεκατισμένο ΠΑΟΚ και να μην πάει στα πέναλτι όπου όλα μπορούσαν να συμβούν. Για τις άλλες φάσεις τι να πεις ανύπαρκτη κάρτα στον Κοντρέρας που ήταν εκτός παιχνιδιού, επιθετικό στον Αραμπατζή και φάουλ με κόκκινη στον πουτ.. γιό το σκουλήκι που έγινε gay.
Από την άλλη έχω αρρωστήσει και με το μαλάκα τον Ivic που χάνει 2 κλασικές ευκαιρίες να τελειώσει το παιχνίδι και αυτός στέλνει τη μπάλα στο μου.. της μαμάκας του Ντιόγκο και στη φάση της αποβολής ενώ έχει κίτρινη και ξέρει ότι με τους gay στο μπουρδέλο θα πάρει και 2η πέφτει στον άλλο χωρίς αύριο και λογικά παίρνει τη κόκκινη. Ο τύπος είναι πολύ λίγος και πάρα μα πάρα πολύ βλάκας.
Εγώ όπως και οι περισσότεροι από εσάς θα είμαι την Κυριακή στη Τούμπα να φωνάξω για την ΠΑΟΚΑΡΑ και να γουστάρω γιατί τα έχω δει ξανά αυτά και δυστυχώς θα τα ξαναδώ αλλά εγώ «Το μόνο που θυμάμαι από παιδί μικρό στα αρχίδια μου να γράφω τον ολυμπιακό».

:D :D :D :D :D
comealot
Δημοσιεύσεις: 321
Εγγραφή: Παρ 05 Σεπ 2008, 04:35
Τοποθεσία: APWTDUM

Re: Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ 4/3/2009 Σχόλια και παραλειπόμενα αγώνα

Δημοσίευση από comealot »

Muse-Knights of Cydonia

No one's gonna take me alive
The time has come to make things right
You and I must fight for our rights
You and I must fight to survive


Αυτά και πολλά άλλα την Κυριακή
Άβαταρ μέλους
batzi95
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: Σάβ 18 Οκτ 2008, 15:02
Τοποθεσία: κομοτηνή

Re: Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ 4/3/2009 Σχόλια και παραλειπόμενα αγώνα

Δημοσίευση από batzi95 »

Lord_GayrosSlayer έγραψε: Τέλος,κύριε Κουκουλάκη να χαίρεσαι τα λεφτά σου και σε ευχαριστώ που ξεφτίλισες το γαύρο μπροστά σε όλη την φίλαθλη Ελλάδα κάνοντας μας όλους χαρούμενους που δεν ανήκουμε σε αυτήν την σάπια και διεφθαρμένη ομάδα και αποδεικνύοντας πόσο ΧΕΣΤΕΣ είναι οι έλληνες διαιτητές όταν σφυρίζουν μέσα στο τηγάνι

ΥΓ Κύριε Κουκουλάκη,μην πατήσεις Τούμπα,θα μπεις αλλά δεν θα βγείς.
Κυριε κουκουλακη σε γιατρους και φαρμκεια να τα ξοδεψεις ολα ρε πουστη :evil:
Άβαταρ μέλους
Ioannis82
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: Παρ 08 Φεβ 2008, 15:15
Τοποθεσία: Γιαννιτσά

Re: Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ 4/3/2009 Σχόλια και παραλειπόμενα αγώνα

Δημοσίευση από Ioannis82 »

Στον Libero μιλάει ένας που ήταν μέσα εχθές....
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2374
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ 4/3/2009 Σχόλια και παραλειπόμενα αγώνα

Δημοσίευση από Steenage »

Ρε φουστη καρκινιαρη κουκουλακη @@ γιε ψοφος να σε βρει ρε αλητη ...
Άβαταρ μέλους
darklord
Δημοσιεύσεις: 464
Εγγραφή: Τετ 04 Ιουν 2008, 19:39
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ 4/3/2009 Σχόλια και παραλειπόμενα αγώνα

Δημοσίευση από darklord »

Λοιπον, ειμαι τρελαμενος, ολοι με καλυψατε. Ειδαμε μια σφαγη σαν του ΠΑπαπετρου και του Κασναφερη. Μισω αυτην την ομαδα. ΕΙναυ δυναστησ. Γιατι ρε θεε μου να ειμαι εγω χαλια γιατι καποιος πουστης θελει να μου γαμησει το ιδανικο. ΠΑΟΚ ειμαι και τρελαινομαι. Ειμαι τοσο περηφανος για αυτην την ομαδα.... Παιδια δεν ξερω, δεν παει αλλο...
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ 4/3/2009 Σχόλια και παραλειπόμενα αγώνα

Δημοσίευση από Petm »

χάσαμε χτες μια χρuση ευκαιρία για να περάσουμε από το καραϊσκάκη άνετα και ωραία. η ομάδα κατέβηκε για ένα ακόμη ντέρμπι αμυντικa δίνοντας πολύ περισσότερο σεβασμό στον αντίπαλο από ότι έπρεπε. ήταν φανερό ότι οι του osfp με την εξαίρεση του diogo δε μπορούσαν να αντέχουν στο ρυθμό του αγώνα. ήταν ένα mats που μετά τα 10 πρώτα λεπτά έπρεπε να ρισκάρουμε περισσότερο. αντί για αυτού είδαμε κατοχή του osfp με μας να μπορούμε να κάνουμε μονο σπασμωδικές αντεπίθεσης. ακόμα και έτσι ήθελε ένα τσaf για να βάλουμε ένα goal. δυστυχώς οι ευκαιρίες πέσαν στον χειρότερο παίκτη του αγώνα χτες. αλλα με τα "αν" δουλειά δε γίνετε. φυσιολογικά δεχτήκαμε ένα goal αλλα και πάλι η αντίδραση μας ήταν σπασμωδική πρέπει παίκτες και προπονητής να καταλάβουν ότι τα ντέρμπι διαρκούν 90 λεπτά και όχι 20 η 30 λεπτά. θα πρέπει το καλοκαίρι να έρθουν παίκτες που να μπορούν να πάρουν το βάρος τις επίθεσης σε αυτά τα ντέρμπι. και πιστεύω ότι έτσι θα γίνει.

δε μπορώ να ξεχωρίσω παίκτες οποτε θα πω ότι ξεχώρισε οι αμυντική λειτουργία τις ομάδος που σε ορισμένα διαστήματα ένιωθες ότι είναι ένα ελβετικό ρολοι, και δυστυχώς ξεχώρισε επίσης η αδυναμία μας να κυκλοφορήσουμε σωστά τι μπάλα στο κέντρο και να βγάλουμε μια επίθεση τις προκοπης.

αυτά όλα έως το 50. κάπου εκεί αρχίζει η κατάλυση τις πραγματικότητας , τις κάθε έννοιας fair-play, τις απόλυτης ασυδοσίας από παίκτες του osfp και του διαιτητικού τρίου, μια κατάσταση που σταματας να είσαι εκνευρισμένος αλλα νιώθεις ότι είσαι ένας από τους 300 του λεωνίδα που πιστεύεις ότι όσο περισσότερα σου ρίξουν τόσο περισσότερο γιγαντώνεσαι, αρχίζει και εξελίσσεται μια από τις μεγαλύτερες σφαγές που έχουν γίνει τα τελευταία 20 χρονια.

κάρτες σε παίκτες του ΠΑΟΚ για απλά μαρκαρίσματα τα οποια γίνονται κατά 10ades σε κάθε ποδοσφαιρικό mats και δε τιμωρούνται με κίτρινη κάρτα.
κάρτες σε παίκτες του ΠΑΟΚ επειδή τόλμησαν να διεκδικήσουν τι μπάλα με κεφαλια
επιθετικά φάουλ μέσα στη περιοχή του ΠΑΟΚ σε στημένες φάσεις που οδηγούσαν σε τραυματισμούς παικτών μας και ποτε δε δινόντουσαν.
τουλάχιστον 3 με 4 κίτρινες κάρτες σε παίκτες του osfp για μαρκαρίσματα στα οποια πήγαιναν φανερά για το παίκτη και όχι για τι μπάλα ανάλογα με αυτές που δόθηκαν σε παίκτες του ΠΑΟΚ (όπως πχ για το φάουλ του derbyshire στον αραμπατζή)
κάρτα στο diogo που πέταξε τι μπάλα στα μούτρα του contreras και δε δόθηκε
κάρτα στο diogo που ζήτησε να τιμωρηθεί παίκτης του ΠΑΟΚ με κάρτα και έπρεπε, βάση του κανονισμού να τιμωρηθεί, όπως είχε τιμωρηθεί ο koke.
αποβολές παπαδόπουλου και παντού με κάρτες που δε δόθηκαν.
κίτρινη στο derbyshire επειδή τραβάει τι φανέλα του σόρλεϊ μπροστά στα μούτρα του επόπτη η οποια μετατρέπεται σε κίτρινη στο σόρλεv επειδή αντιδράει !!!!
για να μη μιλήσουμε για τα φάουλ που δε δόθηκαν σε μας όταν παίζαμε με 9 παίκτες και για τα φάουλ που δόθηκα σε παίκτες του osfp την ώρα που οι του osfp κάναν τις μπαλαρίνες

νομίζω ότι όλοι τώρα καταλαβαίνουμε για πιο λόγο πάρθηκε οι απόφαση πριν το mats οι diogo και γκαλέτι vα λείψουν τι κυριακή από τι Τούμπα.

ο στόχος πρέπει να είναι ένας: διασυρμός του osfp τι κυριακή και μείωση τις διαφοράς για το πρωτάθλημα στους 6 πόντους
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”