11. Zlatan Muslimović
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
scouser4 έγραψε:Ζλάταν αλάνι ήρθε η ώρα να τους κάνεις κηδεία μέσα στο τηγάνι!!
ΕΜΠΡΟΣ ΑΕΤΕΕΕΕ
- anestis_trelopaoki
- Δημοσιεύσεις: 59
- Εγγραφή: Πέμ 01 Μάιος 2008, 17:46
- Τοποθεσία: Cologne
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
βαλτο σημερα να διξεις ποιος πραγματικα εισαι γτ λενε πολλα για σενα.......
ΖΛΑΤΑΝ ΑΛΑΝΙ Γ@ΜΑ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ

ΖΛΑΤΑΝ ΑΛΑΝΙ Γ@ΜΑ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Εκτός παιχνιδιού….δεν βοήθησε εχθές…περνάει περίοδο μεγάλου ντεφορμαρίσματος …ελπίζω σύντομα να συνέρθει…ίσως και λίγο πάγκος να του κάνει καλό…. 
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Δεν χρειάζεται παράθεση όταν απαντούμε στο ακριβώς προηγούμενο ποστ!
Thx, Admin Team
Σωστα ολα αυτα και επισης καποιος να του πει οτι η μιρλα και τα πεσιματα πανε με αλλες ομαδες, οχι με τον ΠΑΟΚ.
Ηρεμησε αγορι μου, ξερουμε τι μπορεις να κανεις, μπες μεσα ηρεμος ασε το διατητη ησυχο παιξε τη μπαλιτσα σου και ολα τα αλλα θα ρθουν μονα τους
Thx, Admin Team
Σωστα ολα αυτα και επισης καποιος να του πει οτι η μιρλα και τα πεσιματα πανε με αλλες ομαδες, οχι με τον ΠΑΟΚ.
Ηρεμησε αγορι μου, ξερουμε τι μπορεις να κανεις, μπες μεσα ηρεμος ασε το διατητη ησυχο παιξε τη μπαλιτσα σου και ολα τα αλλα θα ρθουν μονα τους
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4156
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
στα τελεφταια παιχνιγια ειναι χαλια
βγαινουμε 3 με 3 και δεν μπωρει να δωσει μια σω
στη μπαλια
χριαζομαστε τον καλο μουσλη για το τελος τις σεζον οποσδηποτε
βγαινουμε 3 με 3 και δεν μπωρει να δωσει μια σω
στη μπαλια
χριαζομαστε τον καλο μουσλη για το τελος τις σεζον οποσδηποτε
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Να θυμισω οτι ΔΕΝ επαιζε μονος του...Υπηρχαν κι αλλοι 10 στο γηπεδο...
(και καποτε μεινανε 9, αλλα τοτε ηδη ο Μουσλι ηταν στο παγκο)....
(και καποτε μεινανε 9, αλλα τοτε ηδη ο Μουσλι ηταν στο παγκο)....
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
γιανκο καταλαβες τωρα που σου ελεγα οτι δεν δεινει πασα απο το δεξι στο αριστερο??????
και οταν πιγε να δωσει δεν μπορεσε.
χαλια μαυρα...πληγωμένος γιγαντας.
Ξύπνα ρε μουσλι αγορι μου ξυπνα.
και οταν πιγε να δωσει δεν μπορεσε.
χαλια μαυρα...πληγωμένος γιγαντας.
Ξύπνα ρε μουσλι αγορι μου ξυπνα.
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Ήρθε η ώρα να μάθει να δίνει και καμιά πάσα, ιδίως όταν βγαίνουμε σε αντεπίθεση...
-
PAOKICHILD
- Δημοσιεύσεις: 54
- Εγγραφή: Πέμ 26 Φεβ 2009, 00:02
- Τοποθεσία: New Orleans
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Αδερφια εγω πιστευω οτι ειναι απλα μπουκωμενο το παλικαρι. Φενετε οτι θελει να σκοραρει οσο τιποτα αλλο. Γι' αυτο και μερικες φορες πεφτει σε σχετικα ευκολα λαθοι. Πιστευω οτι μολις βαλει ενα γκολ να ξεμπουκωσει θα στρωσει και παλι. (Αν και γνωμη μου ειναι οτι βαλει δεν βαλει γκολ η δουλεια που κανει μεσα στο γηπεδο ειναι τεραστια. Και μονο οτι τον μαρκαρουν 2 αμυντικοι σημαινει οτι ελευθερωνει καποιον αλλο παιχτη...)
- Pegasus1589
- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23
Re: Ζλάταν Μουσλίμοβιτς
Συμφωνώ με τον αποπάνω, το έχω πει κι εγώ άλλωστε.
Μέτριος χθες στα επιθετικά του καθήκοντα. Απαραίτητα να του μιλήσει ο Σάντος και να του πει "κάνε τη δουλειά σου και ας μη βάζεις γκολ" (θα έρθει και το γκολ).
Επίσης ορισμένες φορές είναι άμυαλος. Κάνει το ίδιο σταμάτημα με τον ώμο απλώνοντας και το χέρι με αποτέλεσμα να δίνει αφορμή να του σφυρίζουν φάουλ.
Μέτριος χθες στα επιθετικά του καθήκοντα. Απαραίτητα να του μιλήσει ο Σάντος και να του πει "κάνε τη δουλειά σου και ας μη βάζεις γκολ" (θα έρθει και το γκολ).
Επίσης ορισμένες φορές είναι άμυαλος. Κάνει το ίδιο σταμάτημα με τον ώμο απλώνοντας και το χέρι με αποτέλεσμα να δίνει αφορμή να του σφυρίζουν φάουλ.