71.Παναγιώτης Γλύκος
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54424
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Σε ευχαριστώ για όλα. Πιστός στρατιώτης της ομάδας, όταν άλλοι έκαναν τον τραυματία (Παλτιάς) στα δύσκολα... Γλίτωσες τον ΠΑΟΚ από πολλά γκολ. Καλή συνέχεια!
- Ασπρόμαυρος Εβρίτης
- Δημοσιεύσεις: 5344
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 23:40
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Ευχαριστούμε για την απόκρουση στον ημιτελικό με τον βαζελο. Μπράβο Παναγιώτη.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Η καλλιτερη στιγμή του μαζί με την εμφάνιση στο Ντόρτμουντ
Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
η ακαλυτερη αποκρουση ηταν με τον βαζελο στα πλει οφ που μας εστειλε τσου λου μυθικη αποκρουση
- constadine
- Δημοσιεύσεις: 2806
- Εγγραφή: Δευ 04 Μαρ 2019, 14:55
- Τοποθεσία: Κεντρική Μακεδονία
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33919
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
- falconakis
- Δημοσιεύσεις: 1925
- Εγγραφή: Παρ 31 Ιαν 2014, 21:39
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Παναγιώτη σ' ευχαριστούμε για την εποχή που ήσουν μόνος σου η άμυνα του ΠΑΟΚ! μπορεί να έκανες κάποια λάθη αλλά η συνολική εικόνα είναι παραπάνω από θετική! Καλή συνέχεια!

- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Καλή συνέχεια στην καριέρα του! Έδωσε πολλά στην ομάδα! Και αποχωρεί πρωταθλητής! Καλή συνέχεια Παναγιώτη!
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54424
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
T16 έγραψε:[youtube]mp7Hse-q7lI[/youtube]
Και ήταν στο 80φεύγα! Πολύ κρίσιμο σημείο, η μπάλα έκαιγε και ζύγιζε 200kg... Σαν τα αρχίδια του Γλύκου!
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Να κι ένας ποδοσφαιριστής που πήρε πολλά περισσότερα από όσα προσέφερε ο ίδιος στην ομάδα μας. Ήσουν ένας πολύ τυχερός άνθρωπος Παναγιώτη γλυκο που έπαιξες σε μια τόσο μεγάλη ομάδα κι προσφέρες τόσα λιγα.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Καλή συνέχεια!
Ευχαριστούμε για όσα πρόσφερες!
Στο 1-2 στο τηγάνι, επί ΑΑ, ήσουν λιοντάρι και δεν μάσησες, παρά τα όσα σου έκαναν οι @#$%γαυροι!
Ευχαριστούμε για όσα πρόσφερες!
Στο 1-2 στο τηγάνι, επί ΑΑ, ήσουν λιοντάρι και δεν μάσησες, παρά τα όσα σου έκαναν οι @#$%γαυροι!