[Κύπελλο] Ολυμπιακός - Π.Α.Ο.Κ. 4/3/09

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
mastoras
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 10:13
Τοποθεσία: mpotsari

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από mastoras »

σημερα το πρωι ειδα τον προεδρο μαζι με την γυναικα του φευγαν για Αθηνα πολυ ωραιος τυπος ειναι συζητυσιμος αλλα η ιωαννα φωτια ειναι.....αισιοδοξος ηταν για αυριο ............................ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ .........
Άβαταρ μέλους
Pegasus1589
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από Pegasus1589 »

maikopoulos έγραψε:Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση. Αδύνατο για σοβαρό κανάλι να χάσει τα τηλεοπτικά κέρδη ίσως του πιο "εμπορικού" αγώνα του θεσμού. Παπάς είναι. Το πολύ - πολύ να μην έχει σχολιαστή (μακάρι γιατί θα μας τα πρήξει πάλι ο Παλομπαρίνι) όπως κάνουν στις απεργίες των δημοσιογράφων.
Η καλύτερή μου: Αγώνας χωρίς σχολιασμό. Το κάνω και με το κουμπάκι mute όταν με φέρνουν στα όριά μου.

Αύριο πιστεύω σε Μπιζέρα (αλλαγή) και Μούσλι. Αναπληρωματικός (και αχρείαστος να'ναι) εμβιψί πίσω τους ο Χαλκιάς. Με τον Πανιώνιο έπεσα σχεδόν έξω αλλά εδώ δε θα αποτύχω. Αυτοί θα καθαρίσουν την μπουγάδα.
Άβαταρ μέλους
indian chief
Δημοσιεύσεις: 387
Εγγραφή: Πέμ 04 Δεκ 2008, 23:58

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από indian chief »

βασικος και παλι ο μπαλαφας;;;;και ο λινο πισω αριστερα;;;;ετσι λενε αρκετα sites....θα σκοραρει ο μπαλαφας και θα παρει φαλαγγι ο λινο τον γκαλετακο....ετσι το κοβω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://ultraspaok.gr/index.php?option=c ... 3&Itemid=9

http://www.sportdog.gr/new/article.aspx?id=90910
Άβαταρ μέλους
dragan89
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: Δευ 09 Ιουν 2008, 19:38
Τοποθεσία: O ΠΑΟΚ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ!!!

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από dragan89 »

Πιστευω οτι το ματς θα κριθει στο γκολ...Δυσκολα θα αποκλειστουμε...Παντως αν σκοραρουμε τοτε η προκριση ειναι 100% δικη μας...Αντε δεν περναν οι ωρες...Ηδη πολυ αγχος..Ουφφφφ!!!!ΠΑΟΚ ΓΕΡΑ ΦΕΡΕ ΜΑΣ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΣΤΟΝ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟ ΒΟΡΡΑ!!!!
:? :? :? :?
Άβαταρ μέλους
Johnys
Δημοσιεύσεις: 960
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 05:03
Τοποθεσία: Γερμανία/Ντίσελντορφ

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από Johnys »

Ρε παιδιά μια ερώτηση,ο ηλιάδης που είναι?Ούτε στην αποστολή,γιατί?

Το mats είναι δύσκολο μη γελιόμαστε μακάρι να πάρουμε τι πρόκριση και μετά λογικά παίρνουμε το κύπελλο.
Άβαταρ μέλους
andreas4cy
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Σάβ 25 Οκτ 2008, 22:57
Τοποθεσία: Kypros

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από andreas4cy »

Γαμ*στε τον πουστη τον ολυμπιακο.Εμπρος λεβεντες ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΚΡΙΣΗ :?
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από ronaldo »

καλα με τον βιερινια πλακα μας κανουν?εβγαλε φουσκαλα στη φτερνα επειδι τον χτυπησε το παπουτσι και μενει εξω?
ειπαμε αλλα οχι και ετσι πολυ τον προστατευουν.
και βασικα αν παιξει βασικος ο μπαλαφας μαμ...ε τα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ronaldo την Τετ 04 Μαρ 2009, 01:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
breakdown88
Δημοσιεύσεις: 234
Εγγραφή: Τετ 10 Δεκ 2008, 15:34
Τοποθεσία: Stockholm

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από breakdown88 »

Φίλτατε Johny έχεις δίκιο που θίγεις το θέμα αυτό με τον Ηλιάδη γιατί δυστυχώς τελευταία όλο στο ντούκου περνιέται.. Θα μπορούσε να βοηθήσει πολύ στο Καραϊσκάκη γιατί είναι τρεχαλατζής και πορώνεται στα μεγάλα ματς. Ειδικά με τις απουσίες που έχουμε στα μετόπισθεν...
Άβαταρ μέλους
geo_athens4
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ 2009, 01:02
Τοποθεσία: η χειροτερη!!

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από geo_athens4 »

Γεια σας αδέρφια!!!

Προσωπικά η μόνη πρόβλεψη που μπορώ να κάνω είναι ότι θα έχουμε κόντρα διαιτησία αύριο,ίσως όχι πολύ αλλά οι γαύροι έχουν αρκετά καλή ομάδα για να εκμεταλλευτούν το σπρώξιμο..Παρόλα αυτά πιστεύω ότι η ομάδα έχει τα @@ να πάρει την πρόκριση,αρκεί να είναι συγκεντρωμένη για 90 λεπτά(ίσως κ παραπάνω) κ να έχει διαφορετική νοοτροπία απ ότι στα άλλα ντέρπμι που έπαιξε στην αθήνα..

:) :)
Άβαταρ μέλους
Kostas85
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 16:36
Τοποθεσία: Ilioupoli

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από Kostas85 »

Σε 19.5 ώρες το ματσάκιον. Γερά παιδιά.
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA2
Δημοσιεύσεις: 467
Εγγραφή: Τετ 29 Οκτ 2008, 23:49
Τοποθεσία: ROUND AND ROUND....

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από PABLO GARCIA2 »

Πάντως εγώ δεν θα θελα να δω Μπαλάφα στην ενδεκάδα με τίποτα....και μπροστά πιστεύω ότι ο Χούτος-λόγω ταχύτητας-θα ήταν καλύτερος από Μούσλι επειδή προβλέπεται να παίξουμε με αντεπιθέσεις.Αλλά μάλλον αυτό το σενάριο δεν παίζει.....
Το πιό επικίνδυνο σημείο μας είναι πίσω αριστερά,εκεί που αυτοί έχουν τον καλύτερο τους παίκτη τον Γκαλέτι.Με τους βάζελους όλες οι επιθέσεις τους γινόταν από κει.Ελπίζω ο Μίρο να είναι καλά και να παίξει.
Κατά τ' άλλα αυτοί μετά το 60-65' κρεμάνε τη γλώσσα έξω οπότε εκεί είναι ένα καλό σημείο να τους χτυπήσεις.Και σίγουρα δεν θέλουν με τίποτα παράταση γιατί εκεί ξέρουν ότι θα κλατάρουν τελείως....
Άβαταρ μέλους
ehemithos 199
Δημοσιεύσεις: 1526
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Επικοινωνία:

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από ehemithos 199 »

ΓΑΜΗΣΤΕ ΤΟ ΠΟΥΣΤΗ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ!!
ειπα να πω μια καλημερα...
παοκαρα φερε μας τη προκριση!!
οχι για κανεναν αλλον... για μενα τον φουκαριαρη που εχω γενεθλια!!
:) :) :) :) :)
Άβαταρ μέλους
ehemithos 199
Δημοσιεύσεις: 1526
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Επικοινωνία:

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από ehemithos 199 »

evripidis4 έγραψε:Το παιχνιδι το δειχνει κανονικα ο Αλφα..Ειδα διαφημιση του αγωνα και post-match show...
αν προσεξες φιλαρακι μου...τοση ωρα διαφημιστικο σποτ με φασεις απο τον πρωτο αγωνα...και το γκολ του σερτζιο δεν το δειχνει!!!
ΠΟΝΑΕΙ ΡΕ ΝΙΑΜΟΥ ΚΩΛΟΜΠΑΡΙΝΙ!!! :evil: :evil: :evil:
Άβαταρ μέλους
ARMY
Δημοσιεύσεις: 3657
Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 16:03
Τοποθεσία: Λουτράκι Κορινθίας

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από ARMY »

Φορτωμένος με ακραίες και επικίνδυνες - από κάθε άποψη - ιδιαιτερότητες ο επαναληπτικός αγώνας του Δικεφάλου, στο γνωστό “κολαστήριο” του Πειραιά, θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί σαν μία μάχη με “προδιαγεγραμμένη” έκβαση (βάσει… συσχετισμών παρασκηνίου αφόρητης και κατεπείγουσας ανάγκης των παραπαιόντων γηπεδούχων, αλλά και των γνωστών διαιτητικών τους διασυνδέσεων) αν… δεν υπήρχε το μεγάλο ερωτηματικό που λέγεται ΠΑΟΚ, του οποίου η σοβαρότητα και το σκληρό μέταλλο του “χαρακτήρα” του, στην φετινή του πορεία, αποτελεί σίγουρα ένα τεράστιο εμπόδιο για την επιχείρηση “αναστήλωσης” και πρόκρισης του “χάρτινου… ερυθρόλευκου γίγαντα”. Είναι αλήθεια πως η “επικυριαρχία” (παρασκηνιακή) των γηπεδούχων, ιδιαίτερα στον χώρο της διαιτησίας, τρομάζει. Ωστόσο εκείνο που φοβίζει περισσότερο απ’ όλα είναι το γεγονός του εγκλωβισμού (διοίκησης και ομάδας) σε μεγάλα αδιέξοδα, τα οποία και καλείται να “διαχειρισθεί” ο πανίσχυρος πρόεδρος, σ’ αυτό το συγκεκριμένο παιχνίδι. Ο αποκλεισμός φαντάζει σχεδόν σαν “αποκεφαλισμός” και οι συνέπειές του υπολογίζεται ότι μπορούν να οδηγήσουν σε απρόβλεπτες εξελίξεις (οπαδική εξέγερση, αποπομπή Βαλβέρδε κ.α.π.). Μ’ αυτά τα δεδομένα και συνυπολογίζοντας και τα γνωστά “ιστορικά στοιχεία” (φρικτές και απροκάλυπτες σφαγές του παρελθόντος, ακόμη και μέσα στην Τούμπα) που συνηγορούν και ενισχύουν υποψίες και πεποιθήσεις για μια επικείμενη εκτέλεση (αν βέβαια το επιτρέψουν… ή το επιβάλλουν οι αγωνιστικές συνθήκες), επιγραμματικά θα μπορούσαμε να πούμε, ότι βλέπουμε τον γενναίο ΠΑΟΚ, “με το κεφάλι στην γκιλοτίνα και την ψυχή στον ουρανό”, έτοιμο να παλέψει το… ψοφοδεές “θηρίο” και να εκθέσει με την απόδοσή του όλους αυτούς που θα συνεργασθούν για μία ακόμη αλλοίωση αποτελέσματος. Βεβαίως, κάπου στην άκρη του μυαλού, υπάρχει και η ελπίδα, ότι αυτός ο ΠΑΟΚ, αν τον αφήσουν, ή ακόμη κι αν δεν μπορέσουν να τον “σταματήσουν” με τον γνωστό τρόπο, τα ερυθρόλευκα διαιτητικά εξαπτέρυγα, να επιτύχει στην εκτέλεση της δύσκολης αποστολής του. Ελπίδα βέβαια δεν υπάρχει καμία για διαιτησία ισονομίας (50-50). Αυτή θα την έχει μόνον αν το παιχνίδι κυλήσει όπως το θέλει ο Κουκουλάκης ή αν ο Δικέφαλος βρεθεί σε άσχημη “βραδιά” και διευκολύνει το έργο “αναστήλωσης” του καταρρέοντος… ερυθρόλευκου χάρτινου ποδοσφαιρικού κατασκευάσματος, και την επιχείρηση του απεγκλωβισμού… του πανίσχυρου προέδρου από τα αδιέξοδα που τον πολιορκούν και τον απειλούν άμεσα. Ας ελπίσουμε ότι μετά την “πρόγευση” Παπασταμάτη, δεν θα παραστούμε μάρτυρες σ’ ένα ακόμη “μεγάλο ερυθρόλευκο φαγοπότι” με οικοδεσπότες μια ξετσίπωτη γκρίζα παρεούλα, όπως την επέλεξαν και την συνέθεσαν… οι νεοδιορισθέντες πραξικοπηματικά αρχιδιαιτητές της “ερυθροπράσινης” (πλέον) φράξιας.
Ναι, βλέπουμε στημένη την γκιλοτίνα, αλλά υπάρχει και η ψυχή μιας μεγάλης και τίμιας ομάδας.

Πηγή: Δ. ΜΠΟΥΖΑΣ http://www.metrosport.gr/?p=16012


Σήμερα λοιπόν τα σπουδαία ! 7 εκατ.Έλληνες είναι στο πλευρό του Π.Α.Ο.Κ. και σχεδόν όλοι οι απανταχού Έλληνες που βρίσκονται στο εξωτερικό, θα είναι στο πλευρό του Δικέφαλου του Βορρά στην τελική αναμέτρηση για την πρόκριση στην επόμενη φάση της διοτγάνωσης !
…Κόντρα στην πιο ευνοούμενη ομάδα που είχε ποτε η χώρα μας στις τάξεις της ! Η ομάδα που από όσο θυμάμαι από την δεκαετία του 70 και μετά, κρατάει τα σκήπτρα του παρασκηνίου, ( Γουλανδρης, Νταϊφάς, Σαλιαρέλης, Κοσκωτάς ).
…Η ομάδα που θα αντιμετωπίσει τον Δυνάστη του ελληνικού πρωταθλήματος, θα διατρανώσει απόψε το βράδυ, το ανάστημα της και να υπενθυμίσει σε όλους τους αμφισβητίες ποιος είναι ο Π.Α.Ο.Κ. !
…Στην ομάδα του Π.Α.Ο.Κ. ο Έλληνας φίλαθλος βλέπει την δύναμη, τον τσαμπουκά, την θέληση, την πυγμή, να αλλάξει τα δεδομένα ! Να προκριθεί εις βάρος της ομάδος που είναι περίγελος της Ευρώπης και όχι μόνο !
…Έχει να θυμάται ο οπαδός του Π.Α.Ο.Κ. τις διαιτησίες ” καμικάζι “, έχει να θυμάται σφαγές με το βαμβάκι, έχει να θυμάται τις αιματηρές εκδρομές, έχει να θυμάται….και να υπερηφανεύεται και την τελευταία αναμέτρηση του μέσα στην Αθήνα κατά του Αιωνίου αντιπάλου του!
…Διώξτε τον τώρα από την χώρα ! Έτσι έγραφαν για την μπουνιά του Παύλου…Γράφανε αυτοί που ατιμάσανε το Ελληνικό ποδόσφαιρο ασυστόλως και κατά συρροή…Αυτοί που δεν διστάζουν να κάνουν οτιδήποτε εξωγηπεδικό και παραγοντικό για να κερδίσει η ομάδα τους ! Στα ίσια σας θέλουμε να σας δούμε…στα ίσια ! Μπορείτε ;…
…Τα περίφημα κέντρα αποφάσεων, δεν χρειάζεται και χάρτης για να σας τα υποδείξω, λειτουργούν πάντα με γνώμονα το συμφέρον της πιο μισητής ομάδος της χώρας ! Είδαμε στην Ν.Σμύρνη τον Παπασταμάτη θα δούμε και σήμερα τον Κουκουλάκη ! Αυτούς πρέπει να κερδίσει πρώτα ο Π.Α.Ο.Κ. και μετά τον δαφνομπουκωμένο !
…Τον σημερινό Π.Α.Ο.Κ. τον φοβούνται, βαριανασαίνουν και μόνο στην ιδέα ότι ο γίγαντας ξύπνησε και είναι έτοιμος από κάθε πλευρά για κάθε πρόκληση επι ίσοις όροις ! Είναι 2ος στην πλασματική βαθμολογία του πρωταθλήματος…και αυτοί το ξέρουν καλά αυτό !
…Ο Δικέφαλος είναι έτοιμος στην κατάλληλη στιγμή ! Με ηθικό ακμαιότατο και με ρόστερ που μπορεί να ανταπεξέλθει, πάει για την πρόκριση ! Ξέρουμε όλοι ότι δεν είναι βατό σήμερα το παιχνίδι από πάσης πλευράς ! Αλλά πιστεύουμε μαζί με τους εκατομμύρια οπαδούς του και τις ευχές όλων των Ελλήνων, ο Π.Α.Ο.Κ. να δώσει ακόμη ένα ράπισμα στο κατεστημένο !
…Γιατί μόνο ο Δικέφαλος μπορεί να σταθεί σαν ίσος προς ίσο, απέναντι στην αβανταδόρικη ομάδα των πάμπερς ! Σε αυτόν ενσαρκώνεται καθετί επιθυμητό για την νίκη-πρόκριση…γι αυτό και ο πιο απλός Έλληνας είναι σήμερα Π.Α.Ο.Κ. !…και όπως λέμε Π.Α.Ο.Κ. να σαι και μην φοβάσαι…!
…Ο Δικέφαλος δίνει εξετάσεις, τα 2 παιχνίδια με το κατεστημένο είναι το crash test για την νεόδμητη ομάδα ! Είναι τα παιχνίδια που σφίγγουν οι καρδιές και οι γροθιές, είναι τα παιχνίδια που το όριο της αδρεναλίνης σπάει, είναι τα παιχνίδια του μίσους και του πάθους, είναι τα παιχνίδια που θέλει να κερδίσει και ο πιο απλός φίλαθλος, είναι τα παιχνίδια που κάνουν υπερήφανο τον οπαδό του Π.Α.Ο.Κ. και τον κάθε Έλληνα φίλαθλο, είναι τα παιχνίδια που δίνουν ζωή στουςΠΑ.Ο.Κτσήδες Έλληνες του Νόστου, είναι τα παιχνίδια που ΓΕΝΝΑΝΕ τον ΝΕΟ Π.Α.Ο.Κ. !
…Είναι το παιχνίδι ” ο θάνατος σου η ζωή μου ” ! είναι το παιχνίδι ” δίχως αύριο ” και καλείται η πιο υπερήφανη ομάδα να αποδείξη στους καλύτερους και πιο φανατικούς της οπαδούς της…τι σημαίνει να είσαι Π.Α.Ο.Κ. ! Η ταυτότητα και ο χαρακτήρας της ομάδος μας, έχουν τον πρώτο λόγο….Είμαι πολύ σκληρός για να πεθάνω…αλλά είμαι σκληρά φτιαγμένος να κερδίζω !
…Απόψε ζούμε το Σήμερα ! και όχι το χθές…προχωράμε και πρέπει να προχωρήσουμε όλοι μαζί για έναν Δικέφαλο υπερήφανο που αντιπροσωπεύει την ΖΩΗ μας ! Απόψε εκατομμύρια ψυχές είναι μαζί με μας, με το σήμερα, με το αύριο, με τα όνειρά μας …ΑΠΟΨΕ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ…Π.Α.Ο.Κ….!
…Και να μην ξεχάσω…Σε λίγο καιρό αλλάζει η ώρα θα έχουμε θερινή !
…Εσείς μπορείτε να ρυθμίσετε τα ρολόγια σας σε…Ωρα Π.Α.Ο.Κ. !
…Θέλει κόπο και χρόνο ο Π.Α.Ο.Κ. της απαξίωσης των προηγούμενων ετών !
…Ολοι μαζί τραγουδιστά σήμερα το βράδυ…Μεγάλε Π.Α.Ο.Κ. η δύναμη σου είμαστε εμείς οι οπαδοί σου…η Τούμπα πάλι είναι καζάνι…το Σύνταγμα και το Πασαλιμάνι…!

Πηγή: Π. ΚΑΜΟΡΑ http://www.metrosport.gr/?p=16014


Μερικοί το είχαν προβλέψει και δεν ξέρουμε αν έκαναν την πρόβλεψη έτσι τυπικά ή μέτρησαν δεδομένα. Για την δεύτερη απουσία του Ντιόγκο στην Τούμπα μιλάμε που συνειρμικά ή είναι τεράστια σύμπτωση, ή απλά είναι προβλέψιμη κίνηση. Πάντως το κοινό της Θεσσαλονίκης και δη του ΠΑΟΚ δεν θα δει τον βραζιλιάνο επιθετικό του Ολυμπιακού φέτος ζωντανά, και πλέον εναποθέτει ελπίδες και προοπτικές για την επόμενη σεζόν. Τουλάχιστον εκείνο το άτακτο παιδί από τον Μεξικό, τον -καλή του ώρα- Νέρι Καστίγιο, τον βλέπαμε στην Τούμπα με όσο αδρεναλίνη κι αν μας στοίχιζε η συμπεριφορά του. Με τον Ντιόγκο όμως;
Αμετανόητη λογική
Η ΝΕΤ, όλων των Ελλήνων επιμένει. Καθαρή Δευτέρα και το απογευματινό δελτίο ειδήσεων, είναι σαφές: “Ο Ολυμπιακός αναδείχτηκε ισόπαλος με τον ΠΑΟ στο ντέρμπι και διατήρησε την διαφορά των 11 βαθμών στον βαθμολογικό πίνακα”.
Ο δεύτερος ΠΑΟΚ πάντα απών από την βαθμολογική διαφορά, πάντα απών από την αθλητική πραγματικότητα του τόπου και από την επιβεβλημένη αναφορά του κρατικού ιδρύματος. Κάποια στιγμή και όχι πολύ μακριά ο ΠΑΟΚ θα συντροφεύει εφιαλτικά στα όνειρα τους, γιατί οσονούπω έρχεται κι αυτό.
Ο αξιότιμος κ. Μπριάκος
Ο Ηπειρώτης κ. Μπριάκος, που σήμερα είναι παρατηρητής του κ. Κουκουλάκη στο Καραϊσκάκη, σαν διαιτητής υπήρξε αξιόλογος και έκανε και διεθνή καριέρα. Εφυγε όμως από την ενεργό διαιτησία με ένα περιστατικό και μια διαιτησία που θα μείνουν αξέχαστα σε πολλούς. Μιλάμε για το παιχνίδι ΑΕΚ-ΠΑΟΚ στην Αθήνα, όπου ο “γιγαντιαίος” Ιταλός αμυντικός Μπρούνο Τσιρίλο, “ζωγράφισε” το παπούτσι του στο πρόσωπο του Μάρτσιν Μίετσελ, σε μια φάση που ήταν ο ορισμός της αποβολής και δεν είδε ούτε κίτρινη. Μπορεί να μην καταλογίστηκε και φάουλ, από την σπουδή του ηπειρώτη ρέφερι, να τελειώσει τον αγώνα όπως τον είχε αρχίσει. Μια φάση που την θυμάται σίγουρα ο πολωνός άλλοτε φορ του ΠΑΟΚ και οι χιλιάδες των θεατών της συγκεκριμένης αναμέτρησης.

Πηγή: http://www.metrosport.gr/?p=16013
thoumas
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: Κυρ 03 Φεβ 2008, 00:26

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από thoumas »

Μάλλον Snauchner αριστερά για κλείδωμα γκαλέτι ο el mechanico.
Άιντε παλικάρια κάντε τους κηδεία μες στο τηγάνι.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”