[Κύπελλο] Ολυμπιακός - Π.Α.Ο.Κ. 4/3/09

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Hideguti
Δημοσιεύσεις: 1507
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:44
Τοποθεσία: Πόλη του Νομάρχη

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από Hideguti »

Φιλε Παρασανδαλε, βαζε και τα link σε παρακαλω για να μας διευκολυνεις.
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από Falegkos »

οταν λες φθηνά τη ακριβός θες να πεις??????

να κανουμε παζαρια στον θειο που θα τα πουλάει?
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19013
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από gika »

:) :)
Άβαταρ μέλους
enaenaenamail.
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: Παρ 01 Αύγ 2008, 11:50
Τοποθεσία: Θυρα 4

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από enaenaenamail. »

PARASANDALOS έγραψε:s.o.s



Μπορει κανεις να μ βρει 3 εισητηρια φθηνα για την 5-6 θυρα (και γ αλλη θυρα ας μου πει) για την κυριακη οποιος συνδεμιτης ξερει ας μ πει.....

ευχαριστω
Στην 5-6 πας μπρε τραχανά? :P :P :P :P :P :P
Άβαταρ μέλους
fidel
Δημοσιεύσεις: 1326
Εγγραφή: Παρ 28 Νοέμ 2008, 12:59

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από fidel »

Από την ΚΕΔ/ΕΠΟ ανακοινώνεται η αντικατάσταση του κ. Παπασταμάτη (Αθήνας) από τον κ. Κωνσταντινέα (Μεσσηνίας) και του κ. Παπαχαραλάμπους (Αθήνας) από τον κ. Γιαννουγλίδη (Αθήνας) στους αυριανούς αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδας hellas online. Ο κ. Παπασταμάτης είχε οριστεί 4ος διαιτητής στον αγώνα Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ και ο κ. Παπαχαραλάμπους βοηθός διαιτητή στον αγώνα Παναθηναϊκός-Πανσερραϊκός.

http://www.metropolisradio.gr/5373
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από peris »

να τα να τα..
καλα δεν ξερανε οτι ο παπαστρουμφ ηταν και στους δυο αγωνες οταν τον βαλανε?
arrwstos

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από arrwstos »

παιδια διαβασα σε ενα γαυροφορουμ οτι υπαρχει περιπτωσει να ΜΗΝ μεταδωθει τηλεοπτικα ο αυριανος αγωνας(ελεγε πως το ακουσε στο ΑΛΦΑ) λογω των απολυσεων των εργαζομενων που κανουν οι Γερμανοι...
Άβαταρ μέλους
fidel
Δημοσιεύσεις: 1326
Εγγραφή: Παρ 28 Νοέμ 2008, 12:59

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από fidel »

αν ισχυει κατι τετοιο παμε για χειρουργειο...........
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από peris »

αν ισχυει κατι τετοιο παμε για πολεμο
arrwstos

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από arrwstos »

παιδια δεν ξερω αν ισχυει....... οτι διαβασα λεω.....
Άβαταρ μέλους
maikopoulos
Δημοσιεύσεις: 378
Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:25

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από maikopoulos »

Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση. Αδύνατο για σοβαρό κανάλι να χάσει τα τηλεοπτικά κέρδη ίσως του πιο "εμπορικού" αγώνα του θεσμού. Παπάς είναι. Το πολύ - πολύ να μην έχει σχολιαστή (μακάρι γιατί θα μας τα πρήξει πάλι ο Παλομπαρίνι) όπως κάνουν στις απεργίες των δημοσιογράφων.
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από peris »

Με τετράωρη στάση εργασίας αύριο, συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους οι εργαζόμενοι στον Alpha (τηλεόραση και ραδιόφωνο), που ζητούν να αποσυρθεί το μέτρο της εθελούσιας εξόδου. Σήμερα το βράδυ αναμένεται να βρεθούν στο πλατό της εκπομπής «Αλ Τσαντίρι Νιουζ», για να διαμαρτυρηθούν με πλακάτ και πανό. Χθες είχαν αναρτηθεί πανό από την παράταξη «Financial Crimes» στο Άλσος Βεϊκου στο Γαλάτσι, όπου είχε συγκεντρωθεί πολύς κόσμος λόγω των εκδηλώσεων για τον εορτασμό της Καθαράς Δευτέρας. Εξ άλλου, σύμφωνα με την ιστοσελίδα «troktiko», εξετάζεται το ενεχόμενο να αναστείλει τη λειτουργία του ο Alpha Θεσσαλονίκης.


http://www.sportdog.gr/new/article.aspx?id=90875
Άβαταρ μέλους
evripidis4
Δημοσιεύσεις: 380
Εγγραφή: Τρί 11 Μαρ 2008, 19:03

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από evripidis4 »

Το παιχνιδι το δειχνει κανονικα ο Αλφα..Ειδα διαφημιση του αγωνα και post-match show...
Εμπρος παικταραδες μου για την προκριση...
Άβαταρ μέλους
contreras
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 14:52

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από contreras »

θα προκρηθουμε αυριο αδερφια ο γαυρος ειναι στα χαμενα για τα καλα

αντε παοκια 24 ωρες ακομα

παοκ κ τα μυαλα στα καγκελαααααααααααααααααααααααα
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)

Δημοσίευση από gate4mitsos »

Στον πειραια στον πειραια στις 4 του μαρτη θα ρθουμε κ θα κανουμε το πιο μεγαλο παρτυ...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”