[Κύπελλο] Ολυμπιακός - Π.Α.Ο.Κ. 4/3/09
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)
Φιλε Παρασανδαλε, βαζε και τα link σε παρακαλω για να μας διευκολυνεις.
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)
οταν λες φθηνά τη ακριβός θες να πεις??????
να κανουμε παζαρια στον θειο που θα τα πουλάει?
να κανουμε παζαρια στον θειο που θα τα πουλάει?
- enaenaenamail.
- Δημοσιεύσεις: 101
- Εγγραφή: Παρ 01 Αύγ 2008, 11:50
- Τοποθεσία: ΘυÏα 4
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)
Στην 5-6 πας μπρε τραχανά?PARASANDALOS έγραψε:s.o.s
Μπορει κανεις να μ βρει 3 εισητηρια φθηνα για την 5-6 θυρα (και γ αλλη θυρα ας μου πει) για την κυριακη οποιος συνδεμιτης ξερει ας μ πει.....
ευχαριστω
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)
Από την ΚΕΔ/ΕΠΟ ανακοινώνεται η αντικατάσταση του κ. Παπασταμάτη (Αθήνας) από τον κ. Κωνσταντινέα (Μεσσηνίας) και του κ. Παπαχαραλάμπους (Αθήνας) από τον κ. Γιαννουγλίδη (Αθήνας) στους αυριανούς αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδας hellas online. Ο κ. Παπασταμάτης είχε οριστεί 4ος διαιτητής στον αγώνα Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ και ο κ. Παπαχαραλάμπους βοηθός διαιτητή στον αγώνα Παναθηναϊκός-Πανσερραϊκός.
http://www.metropolisradio.gr/5373
http://www.metropolisradio.gr/5373
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)
να τα να τα..
καλα δεν ξερανε οτι ο παπαστρουμφ ηταν και στους δυο αγωνες οταν τον βαλανε?
καλα δεν ξερανε οτι ο παπαστρουμφ ηταν και στους δυο αγωνες οταν τον βαλανε?
-
arrwstos
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)
παιδια διαβασα σε ενα γαυροφορουμ οτι υπαρχει περιπτωσει να ΜΗΝ μεταδωθει τηλεοπτικα ο αυριανος αγωνας(ελεγε πως το ακουσε στο ΑΛΦΑ) λογω των απολυσεων των εργαζομενων που κανουν οι Γερμανοι...
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)
αν ισχυει κατι τετοιο παμε για χειρουργειο...........
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)
αν ισχυει κατι τετοιο παμε για πολεμο
-
arrwstos
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)
παιδια δεν ξερω αν ισχυει....... οτι διαβασα λεω.....
- maikopoulos
- Δημοσιεύσεις: 378
- Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:25
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)
Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση. Αδύνατο για σοβαρό κανάλι να χάσει τα τηλεοπτικά κέρδη ίσως του πιο "εμπορικού" αγώνα του θεσμού. Παπάς είναι. Το πολύ - πολύ να μην έχει σχολιαστή (μακάρι γιατί θα μας τα πρήξει πάλι ο Παλομπαρίνι) όπως κάνουν στις απεργίες των δημοσιογράφων.
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)
Με τετράωρη στάση εργασίας αύριο, συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους οι εργαζόμενοι στον Alpha (τηλεόραση και ραδιόφωνο), που ζητούν να αποσυρθεί το μέτρο της εθελούσιας εξόδου. Σήμερα το βράδυ αναμένεται να βρεθούν στο πλατό της εκπομπής «Αλ Τσαντίρι Νιουζ», για να διαμαρτυρηθούν με πλακάτ και πανό. Χθες είχαν αναρτηθεί πανό από την παράταξη «Financial Crimes» στο Άλσος Βεϊκου στο Γαλάτσι, όπου είχε συγκεντρωθεί πολύς κόσμος λόγω των εκδηλώσεων για τον εορτασμό της Καθαράς Δευτέρας. Εξ άλλου, σύμφωνα με την ιστοσελίδα «troktiko», εξετάζεται το ενεχόμενο να αναστείλει τη λειτουργία του ο Alpha Θεσσαλονίκης.
http://www.sportdog.gr/new/article.aspx?id=90875
http://www.sportdog.gr/new/article.aspx?id=90875
- evripidis4
- Δημοσιεύσεις: 380
- Εγγραφή: Τρί 11 Μαρ 2008, 19:03
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)
Το παιχνιδι το δειχνει κανονικα ο Αλφα..Ειδα διαφημιση του αγωνα και post-match show...
Εμπρος παικταραδες μου για την προκριση...
Εμπρος παικταραδες μου για την προκριση...
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)
θα προκρηθουμε αυριο αδερφια ο γαυρος ειναι στα χαμενα για τα καλα
αντε παοκια 24 ωρες ακομα
παοκ κ τα μυαλα στα καγκελαααααααααααααααααααααααα
αντε παοκια 24 ωρες ακομα
παοκ κ τα μυαλα στα καγκελαααααααααααααααααααααααα
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ: Κύπελλο 4/3/09 (Προβλέψεις, σχόλια κ.α.)
Στον πειραια στον πειραια στις 4 του μαρτη θα ρθουμε κ θα κανουμε το πιο μεγαλο παρτυ...