Branislav "The Tiger" Prelević
Re: Branislav "The Tiger" Prelević
Μπράβο Ζαντος!Ζαντός έγραψε:
Ίσως έπρεπε να φύγεις νωρίτερα, θα έλεγε κανείς.
Μα πώς να φύγεις και να αφήσεις μια ΚΑΕ που πάλεψες να βοηθήσεις; Να την αφήσεις σε ποιον, από τη στιγμή που ουδείς ενδιαφέρεται;
Μακάρι να βρεθεί ένας Μπάνε, με τη δική σου δίψα και θέληση να βοηθήσει, αλλά με μεγαλύτερη οικονομική επιφάνεια, να βγάλει οριστικά τον ΠΑΟΚ από το τέλμα. Να μην κοιτάμε άλλο τον γκρεμό, αλλά τον ουρανό...
Ήρθε η ώρα να αποστασιοποιηθείς, να ηρεμήσεις, να ξεκουραστείς. Αλοίμονο σε εμάς...
Μπάνε Πρέλεβιτς, (και όχι Bane Prelevic) ΠΑΟΚτσή πρώην Πρόεδρε της ΚΑΕ ΠΑΟΚ, σε ευχαριστώ για όλα.
- BlackMagicPAOK
- Δημοσιεύσεις: 5686
- Εγγραφή: Δευ 23 Φεβ 2015, 21:53
- Τοποθεσία: Γιάννενα
Re: Branislav "The Tiger" Prelević
Ο Ζαντός τα είπε όπως τα νιώθω κι εγώ.
Ωραίος!
Ωραίος κι ο Μπανε, δεν μπορώ να του προσάψω κάτι πολύ σημαντικό.
Μόνο .. θα περίμενα να ακούσω την αλήθεια για την απόσυρση του Ιβάν. Τον Μπανε τον εμπιστεύομαι, αυτός πρέπει να τα πει σταράτα για το τι συνέβη, μπας κι έτσι βρεθεί και η διάδοχη κατάσταση..
Ωραίος!
Ωραίος κι ο Μπανε, δεν μπορώ να του προσάψω κάτι πολύ σημαντικό.
Μόνο .. θα περίμενα να ακούσω την αλήθεια για την απόσυρση του Ιβάν. Τον Μπανε τον εμπιστεύομαι, αυτός πρέπει να τα πει σταράτα για το τι συνέβη, μπας κι έτσι βρεθεί και η διάδοχη κατάσταση..
Re: Branislav "The Tiger" Prelević
Είσαι ο λόγος που πολλοί έγιναν ΠΑΟΚ.
Ω Μπανε, Μπανε στην αιωνιότητα
Ω Μπανε, Μπανε στην αιωνιότητα
Re: Branislav "The Tiger" Prelević
Ευχαριστούμε για όλα Μπάνε.
Όπως έγραψε κι ο Ζαντός... "Αλίμονο σε εμάς..."
Όπως έγραψε κι ο Ζαντός... "Αλίμονο σε εμάς..."
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Branislav "The Tiger" Prelević
Λουκέτο θα αργήσει να μπει...δεν με πάει καρδιά ούτε αύριο...
Σας ευχαριστώ για τα λόγια σας!
Σας ευχαριστώ για τα λόγια σας!
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Branislav "The Tiger" Prelević
Και συνέχισαν να είναι ΠΑΟΚ ή έγιναν πιο πορωμένοι ΠΑΟΚτσήδες από πριν.Macho έγραψε:Είσαι ο λόγος που πολλοί έγιναν ΠΑΟΚ.
Ω Μπανε, Μπανε στην αιωνιότητα
- episimos73
- Δημοσιεύσεις: 3346
- Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 15:41
Re: Branislav "The Tiger" Prelević
Είς το επανιδείν ψυχάρα, οι μεγάλες αγάπες δεν τελειώνουν ποτέ.
Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17369
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: Branislav "The Tiger" Prelević
δεν αντιλαμβάνομαι πολύ το αντίο στον Μπάνε. ο Μπάνε ήταν και θα είναι η σημαία μας. Στο δικό μου μυαλό, ό,τι και να του έσυρα και να του σούρω ως προπονητής και πρόεδρος, είναι κάτι το οποίο δεν μπορώ να το περιγράψω. Είναι κομμάτι του εαυτού μου. Μόνο αν μπορούσα να γράψω ένα επεισόδιο Black Mirror μάλλον θα μπορούσα. Λείπει και ο olivares στον παράδεισο και δεν έχω άνθρωπο να μου το σκηνοθετήσει όμως...
-
Dimg4
Re: Branislav "The Tiger" Prelević
Δεν πρεπει να μπει λουκετο.Ζαντός έγραψε:Λουκέτο θα αργήσει να μπει...δεν με πάει καρδιά ούτε αύριο...
Σας ευχαριστώ για τα λόγια σας!
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Branislav "The Tiger" Prelević
Δεν θα με πεις εσύ τι πρέπει και τι δεν πρέπει.
Τα λέμε όταν πάρουμε πρωτάθλημα στο μπάσκετ!
Εντάξει, πέραν του χαβαλέ...για καθαρά τυπικούς λόγους πρέπει να κλείσει...όσο δεν έχει πόστο σε ομάδα του ΠΑΟΚ, γιατί να κρατηθεί ανοιχτό;
Τα λέμε όταν πάρουμε πρωτάθλημα στο μπάσκετ!
Εντάξει, πέραν του χαβαλέ...για καθαρά τυπικούς λόγους πρέπει να κλείσει...όσο δεν έχει πόστο σε ομάδα του ΠΑΟΚ, γιατί να κρατηθεί ανοιχτό;
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23