Πιστεύω πως θα είναι περίπτωση αντίστοιχη με του Τουρέ... Λίγα πράγματα στο γήπεδο και αρκετός ντόρος με το όνομα του στην αρχή.. η σεζόν του φέτος στην Τουρκία αυτό δείχνει..xrisitsapa έγραψε:Ούτε ο Βαλμπουενά;Mitsospaoki4 έγραψε:Η καλύτερη και μοναδική σοβαρή κίνηση μέχρι στιγμής του γαυρου είναι το Σερβακι στόπερ.. όλοι οι υπόλοιποι δεν νομίζω να χωρούσαν στην 11αδα μας..
Στάλθηκε από το Redmi 6A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το Redmi 6A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


