Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
Mitsospaoki4
Moderator
Δημοσιεύσεις: 14127
Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Mitsospaoki4 »

xrisitsapa έγραψε:
Mitsospaoki4 έγραψε:Η καλύτερη και μοναδική σοβαρή κίνηση μέχρι στιγμής του γαυρου είναι το Σερβακι στόπερ.. όλοι οι υπόλοιποι δεν νομίζω να χωρούσαν στην 11αδα μας..

Στάλθηκε από το Redmi 6A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ούτε ο Βαλμπουενά;
Πιστεύω πως θα είναι περίπτωση αντίστοιχη με του Τουρέ... Λίγα πράγματα στο γήπεδο και αρκετός ντόρος με το όνομα του στην αρχή.. η σεζόν του φέτος στην Τουρκία αυτό δείχνει..

Στάλθηκε από το Redmi 6A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6613
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από CCCP »

Aδιαφορω πληρως για τις κινησεις του γαυρου. Αν δειξει ποτε ο γαυρος οτι σταματησε να ειναι ενας ασοβαρος οργανισμος μπορει να ασχοληθω.

Ο ΠΑΟΚ πολυ απλα εχει ξεπερασει τον γαυρο σαν κλαμπ. Ειμαστε και καλυτερη ομαδα και λειτουργουμε συνολικα πολυ πιο σοβαρα. Αν γινει ποτε σοβαρος ο γαυρος μπορει να με φοβισει αγωνιστικα.

Ετσι κι αλλιως αν σου παρει ο γαυρος το πρωταθλημα εξωαγωνηστικα θα το κανει.
Άβαταρ μέλους
kostasAthens
Δημοσιεύσεις: 162
Εγγραφή: Κυρ 21 Οκτ 2018, 17:31

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από kostasAthens »

Απλά ο γαύρος για πρώτη φορά μετά από πολλά χρονια κάνει κινήσεις με βάσει τις αδυναμίες του και υπάρχει ενθουσιασμός πέρα από τους αρδ που παρουσιάζουν λες και φτιάχνεται η νέα Μπαρτσελόνα

Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106598
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

4,5 μύρια έδωσε ο γαύρος στην Villareal λέει το sdna.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από gika »

Καλή ομάδα χτίζει ο γαύρος, που θα παλέψει με νύχια και με δόντια να το πάρει φέτος. Όσο πιο καλή ομάδα χτίσει, τόσο πιο καλούς παίχτες θα αναγκαστούν να φέρουν κι οι δικοί μας. Μας συμφέρει αυτό. Το λάθος του γαύρου είναι ότι σκέφτεται πολύ βραχυπρόθεσμα. Εμείς με τους 4 (...5) τίτλους σε τρία χρόνια, έχουμε την πολυτέλεια να χτίζουμε ομαδάρα με παίκτες 20-25 χρονών που και μέλλον στην ομάδα έχουν, και αν πουληθούν θα αξίζουν όσο όλο το ρόστερ του γαύρου. Αυτοί πάνε να κάνουν αρπαχτή με καλούς παίκτες που θα παίξουν μπάλα μια σαιζόν.
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4887
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Τρόμος »

Είχαν δηλαδή 4.5 μύρια να διαθέσουν για μια μεταγραφή και λένε δεν τα ρίχνουμε σε ένα στόπερ που έχει δικαστήρι α και μπορεί να είναι αύριο σε ένα κελί;
xrisitsapa
Δημοσιεύσεις: 5426
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από xrisitsapa »

CCCP έγραψε:Aδιαφορω πληρως για τις κινησεις του γαυρου. Αν δειξει ποτε ο γαυρος οτι σταματησε να ειναι ενας ασοβαρος οργανισμος μπορει να ασχοληθω.

Ο ΠΑΟΚ πολυ απλα εχει ξεπερασει τον γαυρο σαν κλαμπ. Ειμαστε και καλυτερη ομαδα και λειτουργουμε συνολικα πολυ πιο σοβαρα. Αν γινει ποτε σοβαρος ο γαυρος μπορει να με φοβισει αγωνιστικα.

Ετσι κι αλλιως αν σου παρει ο γαυρος το πρωταθλημα εξωαγωνηστικα θα το κανει.
Νομίζω ότι τον υποτιμάς τον γαύρο.
Και πέρυσι είχε πολύ καλή ομάδα, αλλά έπεσε σε έναν εξωπραγματικό ΠΑΟΚ. Φέτος όμως φαίνεται να κινείται ορθολογικά και θα έχει και αυτός δεμένο κορμό και ίδιο προπονητή.
GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6648
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από GoMaRoS »

Τρόμος έγραψε:Είχαν δηλαδή 4.5 μύρια να διαθέσουν για μια μεταγραφή και λένε δεν τα ρίχνουμε σε ένα στόπερ που έχει δικαστήρι α και μπορεί να είναι αύριο σε ένα κελί;
μπεεεεεε

στο τελος θα βγει οτι ο παιχτης ηταν δανεικος με οψιον τα 4,5εκ και ποσοστο μεταπωλησης για την βιγιαρεαλ, με δικαιωμα ο γαυρος να μπορει να διακοψει τον δανεισμο αν ο παιχτης παει μεσα
Άβαταρ μέλους
Azrael
Δημοσιεύσεις: 6656
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 21:03
Τοποθεσία: Dagobah

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Azrael »

Οπου υπαρχουν προβατα υπαρχει και σανος
GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6648
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από GoMaRoS »

σεμεδο στην βιγιαρεαλ

Εικόνα

σεμεδο στον μπιρεα

Εικόνα

πολλα κιλα μπαλα στο λιμανι
Άβαταρ μέλους
NIKOS_PAOK04
Δημοσιεύσεις: 1083
Εγγραφή: Παρ 28 Μαρ 2014, 13:54

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από NIKOS_PAOK04 »

Δεν ξέρω πόσο καλοί οι κακοί θα βγουν στον γαύρο ο Σεμέδο και ο Βαλμπουενά και οι άλλοι που θα πάνε σε αυτόν το σίγουρο είναι ότι θα κάνουν τους δικούς μας να πάνε στο πιο πάνω ράφι από αυτό που είναι ο γαύρος.
Εάν λοιπόν ο γαύρος πρόσθεσε παίκτες του 6-6,5 εμείς πάμε για 7 - 7,5 και έτσι μόνο σε καλό θα μας βγει.
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6304
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από jibbie »

βρε ποιος σεμεδο βρε..για το FM καλος ειναι..οποιος εχει δει περσινη Ριο Αβε εχει καταλαβει περι τινος προκειται..ερχεται pizza..και θα ναι μεγαλη, που λεει και η domino :lol:


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Napoli4
Δημοσιεύσεις: 8036
Εγγραφή: Δευ 15 Φεβ 2010, 21:15

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Napoli4 »

Οσο υπάρχουν Κρεσπο-Βαρελα πρέπει να έρθουν Μπονουτσι-Κιελινι για να γίνει η όποια σύγκριση.
Γερασίμου
Δημοσιεύσεις: 8208
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 11:58

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Γερασίμου »

Η καριέρα του Σεμέδο δείχνει να έχει πάρει πτωτική πορεία τα τελευταία 2 χρόνια. Δεν παύει όμως να δείχνει πολύ αθλητικό κορμί και τα περιττά κιλά μπορούν να χαθούν. Το θέμα είναι τι μπάλα θα βγάλει στο λιμάνι με βάση και το ιστορικό των αρκετών κατηγοριών που τον ακολουθούν.
Γιατί προτίμησε οσφπ και όχι άλλα πολύ πιο μεγάλα κλαμπ; Ίσως να έμαθε το τι έχει ο πρόεδρος μέσα στο Noor 1 και αυτό ήταν το μεγαλύτερο κίνητρό του.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από teod1980 »

Σου λέει ασυλία έχει ο πρόεδρας εκεί....ασυλία θα μου παρέχει κι εμένα.
Αν ο πατσατζόγλου έκανε μπίζνα με μαιμου προϊόντα, φανταστείτε τι σχέδια έχει ο σεμέδο....
μια νεα καριέρα ανοίγεται μπροστά του...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”