Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Τι σανό τρώνε κάτω ρε?
Δεν καταλαβαίνω, άλλαξε ο διαιτητής του VAR με τον 4ο διαιτητή λίγο πριν το ματς,ε και τι έγινε???
Μιλάνε για δύο πέναλτι που δεν τους έδωσε, για 90-10 διαιτησία κατά της Κούλας, για το πόσο άχρηστος και διεφθαρμενος είναι ο Γερμανος διαιτητής κλπ κλπ...
Ρε τον Μελισσανίδη ρε...
Δεν καταλαβαίνω, άλλαξε ο διαιτητής του VAR με τον 4ο διαιτητή λίγο πριν το ματς,ε και τι έγινε???
Μιλάνε για δύο πέναλτι που δεν τους έδωσε, για 90-10 διαιτησία κατά της Κούλας, για το πόσο άχρηστος και διεφθαρμενος είναι ο Γερμανος διαιτητής κλπ κλπ...
Ρε τον Μελισσανίδη ρε...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Κάπως πρέπει να δικαιολογήσουν την ανυπαρξία τους. Γιατί τελείως ανύπαρκτοι ήσαν...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Εργαζόμενοι ΟΠΑΠ κατά Μελισσανίδη
ινπαοκ - 15. Μαΐου 2019 23:14 Γιάννης Σωτηρίου
Με μια μακροσκελής ανακοίνωση το σωματείο εργαζομένων ΟΠΑΠ καταφέρονται κατά τη διοίκησης της εταιρείας, δηλαδή του Δημήτρη Μελισσανίδη.
Μάλιστα, μέσα σε αυτή μιλούν για εκβιασμούς που έχουν ως στόχο οι εργαζόμενοι να χάσουν τη δουλειά τους!
Επίσης, μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση γίνεται αναφορά και σε νομικές παρατυπίες της εταιρείας.
Αναλυτικά η ανακοίνωση όπως αναρτήθηκε στη σελίδα του σωματείου στα social media:

ινπαοκ - 15. Μαΐου 2019 23:14 Γιάννης Σωτηρίου
Με μια μακροσκελής ανακοίνωση το σωματείο εργαζομένων ΟΠΑΠ καταφέρονται κατά τη διοίκησης της εταιρείας, δηλαδή του Δημήτρη Μελισσανίδη.
Μάλιστα, μέσα σε αυτή μιλούν για εκβιασμούς που έχουν ως στόχο οι εργαζόμενοι να χάσουν τη δουλειά τους!
Επίσης, μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση γίνεται αναφορά και σε νομικές παρατυπίες της εταιρείας.
Αναλυτικά η ανακοίνωση όπως αναρτήθηκε στη σελίδα του σωματείου στα social media:

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Αυτοφοράκηδες του γάβρου. Αυτός ωραία βολεύεται κρυμμένος πίσω. Μην ξεγελιόμαστε και αναλωνόμαστε σε τζάμπα μάχες.Maximus έγραψε:Τι σανό τρώνε κάτω ρε?
Δεν καταλαβαίνω, άλλαξε ο διαιτητής του VAR με τον 4ο διαιτητή λίγο πριν το ματς,ε και τι έγινε???
Μιλάνε για δύο πέναλτι που δεν τους έδωσε, για 90-10 διαιτησία κατά της Κούλας, για το πόσο άχρηστος και διεφθαρμενος είναι ο Γερμανος διαιτητής κλπ κλπ...
Ρε τον Μελισσανίδη ρε...
Στόχος είναι η απαξίωση της φετινής διαιτησίας (που ευνοήθηκαν οι κάτω, αλλά όχι τόσο όσο χρειάζονταν).
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
στόχος είναι η αλλαγή προσώπων και συσχετισμών
Θέλει προσοχή..
Θέλει προσοχή..
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Διαβάζω πρωτοσέλιδα ¨προσεκτικά¨.
Οι κόκκινοι πιο αλαφιασμένοι από τους κίτρινους.
Το φετινό συνολικό 70-30 δε τους έφτανε και μια που του χρόνου με το VAR πάμε για 60-40 στην καλύτερη (μια που θα κοπούν τα λάθη σε οφσάιντ και καταφανή πέναλτυ) και πάνε για all in για κατάσταση 80-20.
Τους φταίει ο Μέλο τώρα που τους έδωσε 70-30.
Θέλει εξαιρετική προσοχή.
Κανένας σοβαρός έξω δεν αφήνει να ξεφτελιστεί.
Σε όλα τα πρωταθλήματα οι ¨μεγάλοι¨ παίρνουν τα σφυριγματάκια τους, αλλά μέχρι 60-40 πάει, ποτέ παραπάνω.
Οι κόκκινοι πιο αλαφιασμένοι από τους κίτρινους.
Το φετινό συνολικό 70-30 δε τους έφτανε και μια που του χρόνου με το VAR πάμε για 60-40 στην καλύτερη (μια που θα κοπούν τα λάθη σε οφσάιντ και καταφανή πέναλτυ) και πάνε για all in για κατάσταση 80-20.
Τους φταίει ο Μέλο τώρα που τους έδωσε 70-30.
Θέλει εξαιρετική προσοχή.
Κανένας σοβαρός έξω δεν αφήνει να ξεφτελιστεί.
Σε όλα τα πρωταθλήματα οι ¨μεγάλοι¨ παίρνουν τα σφυριγματάκια τους, αλλά μέχρι 60-40 πάει, ποτέ παραπάνω.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
καμια προσοχη.Να πανε να γαμηθουν και να αλλαξουν οτι θελουν οπως θελουν.
Ο μονος λογος που γινονται ολα αυτα ειναι για επικοινωνιακη σπεκουλα.Για να μασησουν σανο τα φυτα και να λενε οτι ολα ειναι μια χαρα και φταιει το κατεστημενο του ΠΑΟΚ.Οτι αν πεσει αυτο το κατεστημενο θα επιστρεψει η κανονικοτητα και δε θα γινονται αυτα τα αισχη και καλα.Και ας εχουν γινει ολα οπως τα θελουν.
Ενα κατεστημενο στο οποιο ο διαιτητης που εκλεψε το περσινο πρωταθλημα για χαρη τους, εχει φετος τους πιο πολλους ορισμους.Ενα κατεστημενο στο οποιο κανουν δολοφονικες επιθεσεις σε οσους κανουν λαθος εις βαρος τους.Ενα κατεστημενο που μας δειχνει τις φωτογραφιες φυσικων και ηθικων αυτουργων και κανει οτι δεν τους γνωριζει.Οτι δεν ειναι αρμοδιοι.και τους αφηνει στο απυροβλητο.
Το ξαναλαεω να πανε να γαμηθουν.Ειναι τοσο τοξικοι ολοι τους που και μονο η παρουσια τους και χωρις να μιλανε αρκει για να υποβαθμισει και να απαξιωσει τα παντα.
ΠΑΟΚαρα μου βαλε τα δυνατα σου να βγεις τσαμπιονς λιγκ για να σε καμαρωσουμε.
Το πρωταθλημα και το κυπελλο εδω δεν εχουν καμια αξια.Τι αξια να εχει ενας τιτλος που αντιπαλοι σου ειναι αυτα τα σκουπιδια.Η αξια του ηττημενου δινει το κυρος του νικητη.Εδω μιλαμε για αρνητικες αξιες αντιπαλων.για τον απόπατο.Δυστυχως.Για εμενα πλεον το πρωταθλημα δεν ειναι παρα η αναγκαια διαδικασια για να παιξεις στο τσαμπιονς λιγκ.Καμια αξια δεν εχει σαν διοργανωση.
Ο μονος λογος που γινονται ολα αυτα ειναι για επικοινωνιακη σπεκουλα.Για να μασησουν σανο τα φυτα και να λενε οτι ολα ειναι μια χαρα και φταιει το κατεστημενο του ΠΑΟΚ.Οτι αν πεσει αυτο το κατεστημενο θα επιστρεψει η κανονικοτητα και δε θα γινονται αυτα τα αισχη και καλα.Και ας εχουν γινει ολα οπως τα θελουν.
Ενα κατεστημενο στο οποιο ο διαιτητης που εκλεψε το περσινο πρωταθλημα για χαρη τους, εχει φετος τους πιο πολλους ορισμους.Ενα κατεστημενο στο οποιο κανουν δολοφονικες επιθεσεις σε οσους κανουν λαθος εις βαρος τους.Ενα κατεστημενο που μας δειχνει τις φωτογραφιες φυσικων και ηθικων αυτουργων και κανει οτι δεν τους γνωριζει.Οτι δεν ειναι αρμοδιοι.και τους αφηνει στο απυροβλητο.
Το ξαναλαεω να πανε να γαμηθουν.Ειναι τοσο τοξικοι ολοι τους που και μονο η παρουσια τους και χωρις να μιλανε αρκει για να υποβαθμισει και να απαξιωσει τα παντα.
ΠΑΟΚαρα μου βαλε τα δυνατα σου να βγεις τσαμπιονς λιγκ για να σε καμαρωσουμε.
Το πρωταθλημα και το κυπελλο εδω δεν εχουν καμια αξια.Τι αξια να εχει ενας τιτλος που αντιπαλοι σου ειναι αυτα τα σκουπιδια.Η αξια του ηττημενου δινει το κυρος του νικητη.Εδω μιλαμε για αρνητικες αξιες αντιπαλων.για τον απόπατο.Δυστυχως.Για εμενα πλεον το πρωταθλημα δεν ειναι παρα η αναγκαια διαδικασια για να παιξεις στο τσαμπιονς λιγκ.Καμια αξια δεν εχει σαν διοργανωση.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Καλημέρα, έχουν αρρωστήσει άσχημα οι τύποι.
Εδωσε γραμμή ο νιαου σε όλους τους σαλιάρηδες τους ΑΡΔ του, να αλλάξουν ατζέντα για να μην ακούει τα μπινελίκια για τα χάλια τους.
Χρόνια επιστήμονας κι αυτός φυσικά.
Επίσης απότερος σκοπός τους είναι να φύγουν οι ξένοι διαιτητές και το VAR (που ποτέ δεν το ήθελαν) και να επανέλθουν οι Κομίνηδες, δεν μπορούν αλλιώς το γνωρίζουν.
Προφανώς συμφωνούν και τα παιδιά του Πειραιά σε όλα αυτά.
Οπότε έρχονται ακόμα πιο ξεφτυλισμένα χρόνια.
Το να θεωρείς μια αλλαγή διαιτητή που δεν επηρεάζει το αγωνιστικό κομμάτι αλλά και τη διαδιακασία του VAR (μην ξεχνάμε οτι πάντα την τελευταία απόφαση την έχει ο πρώτος διαιτητής, άσχετα πως το παρουσιάζουν αυτοί) και να λες οτι τίθεται θέμα εγκυρότητας του αγώνα, νταξ μέγιστη ξεφτύλα.
Γελάνε και τα κρι κρι.
Επίσης αποκρύπτεται οτι οι χάρτινοι οπαδοί επιτέθηκαν στους δικούς μας στο γήπεδο, αλλά φυσικά εμείς είμαστε οι Μαο Μαο που τα σπάμε όλα. Αλοίμονο...
Ας τολμήσουν να ζητήσουν επανάληψη ή και τιμωρία.
Εχουν γίνει οι χειρότεροι σε όλα τα επίπεδα, η απόλυτη ντροπή της προσφυγιάς.
Γι' αυτό και πρέπει κάθε μέρα να γουστάρετε και περισσότερο για το τι έχει πετύχει φέτος η ομάδα μας, νταμπλ και αήτητο πόνεσε...πόνεσε πολύ!
Εδωσε γραμμή ο νιαου σε όλους τους σαλιάρηδες τους ΑΡΔ του, να αλλάξουν ατζέντα για να μην ακούει τα μπινελίκια για τα χάλια τους.
Χρόνια επιστήμονας κι αυτός φυσικά.
Επίσης απότερος σκοπός τους είναι να φύγουν οι ξένοι διαιτητές και το VAR (που ποτέ δεν το ήθελαν) και να επανέλθουν οι Κομίνηδες, δεν μπορούν αλλιώς το γνωρίζουν.
Προφανώς συμφωνούν και τα παιδιά του Πειραιά σε όλα αυτά.
Οπότε έρχονται ακόμα πιο ξεφτυλισμένα χρόνια.
Το να θεωρείς μια αλλαγή διαιτητή που δεν επηρεάζει το αγωνιστικό κομμάτι αλλά και τη διαδιακασία του VAR (μην ξεχνάμε οτι πάντα την τελευταία απόφαση την έχει ο πρώτος διαιτητής, άσχετα πως το παρουσιάζουν αυτοί) και να λες οτι τίθεται θέμα εγκυρότητας του αγώνα, νταξ μέγιστη ξεφτύλα.
Γελάνε και τα κρι κρι.
Επίσης αποκρύπτεται οτι οι χάρτινοι οπαδοί επιτέθηκαν στους δικούς μας στο γήπεδο, αλλά φυσικά εμείς είμαστε οι Μαο Μαο που τα σπάμε όλα. Αλοίμονο...
Ας τολμήσουν να ζητήσουν επανάληψη ή και τιμωρία.
Εχουν γίνει οι χειρότεροι σε όλα τα επίπεδα, η απόλυτη ντροπή της προσφυγιάς.
Γι' αυτό και πρέπει κάθε μέρα να γουστάρετε και περισσότερο για το τι έχει πετύχει φέτος η ομάδα μας, νταμπλ και αήτητο πόνεσε...πόνεσε πολύ!
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Τι λέτε τώρα όλοι; Αφού και ο Βαρούχας είναι έξαλλος με την αλλαγή βοηθού και VAR. Έγκλημα έγινε σε βάρος της αεχ2014.

- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Τέτοια εγγύτητα ανάμεσα στα δυο αδελφάτα πειπραιά και δεκωλείας, παντως, δεν πρέπει να έχει υπάρξει ποτέ ξανά!! Μιλάμε για επικές στιγμές. Εμείς βέβαια θα συνεχίσουμε να αναβαθμίζουμε την ομάδα μας. Ας ακολουθήσουν όποιοι μπορούν. Να γελάσουμε.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Αυτή είναι η αλήθεια δυστυχώς.barlow4 έγραψε:καμια προσοχη.Να πανε να γαμηθουν και να αλλαξουν οτι θελουν οπως θελουν.
Ο μονος λογος που γινονται ολα αυτα ειναι για επικοινωνιακη σπεκουλα.Για να μασησουν σανο τα φυτα και να λενε οτι ολα ειναι μια χαρα και φταιει το κατεστημενο του ΠΑΟΚ.Οτι αν πεσει αυτο το κατεστημενο θα επιστρεψει η κανονικοτητα και δε θα γινονται αυτα τα αισχη και καλα.Και ας εχουν γινει ολα οπως τα θελουν.
Ενα κατεστημενο στο οποιο ο διαιτητης που εκλεψε το περσινο πρωταθλημα για χαρη τους, εχει φετος τους πιο πολλους ορισμους.Ενα κατεστημενο στο οποιο κανουν δολοφονικες επιθεσεις σε οσους κανουν λαθος εις βαρος τους.Ενα κατεστημενο που μας δειχνει τις φωτογραφιες φυσικων και ηθικων αυτουργων και κανει οτι δεν τους γνωριζει.Οτι δεν ειναι αρμοδιοι.και τους αφηνει στο απυροβλητο.
Το ξαναλαεω να πανε να γαμηθουν.Ειναι τοσο τοξικοι ολοι τους που και μονο η παρουσια τους και χωρις να μιλανε αρκει για να υποβαθμισει και να απαξιωσει τα παντα.
ΠΑΟΚαρα μου βαλε τα δυνατα σου να βγεις τσαμπιονς λιγκ για να σε καμαρωσουμε.
Το πρωταθλημα και το κυπελλο εδω δεν εχουν καμια αξια.Τι αξια να εχει ενας τιτλος που αντιπαλοι σου ειναι αυτα τα σκουπιδια.Η αξια του ηττημενου δινει το κυρος του νικητη.Εδω μιλαμε για αρνητικες αξιες αντιπαλων.για τον απόπατο.Δυστυχως.Για εμενα πλεον το πρωταθλημα δεν ειναι παρα η αναγκαια διαδικασια για να παιξεις στο τσαμπιονς λιγκ.Καμια αξια δεν εχει σαν διοργανωση.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Κ τώρα που το σκέφτομαι, μαζί τους είμαι.
Το μπούλο ο Περέιρα το μπούλο κ το βαρ για του χρόνου.
Να βάλουν αρχιδιαιτητη τον Κομίνη τον αρετοπουλο κ όποιον άλλο θέλουν.
Κ να έρθουν να κάτσουν στο τέλος αναπαυτικά στα παπάρια μας.Να μην έχουν δικαιολογίες.
Βαρέθηκα την τοξικότητα τους και τις παρτούζες τους.
Ας το βάψουν όπως θέλουν το μπουρδελο κ ας διαλέξουν μόνοι τους τις πουτανες.
Να έχει λίγο Τσάλεντζ.
Αλλιώς δε βλέπεται το πρωτάθλημα τους.
Γαμω την Ελλάδα σας.
Το μπούλο ο Περέιρα το μπούλο κ το βαρ για του χρόνου.
Να βάλουν αρχιδιαιτητη τον Κομίνη τον αρετοπουλο κ όποιον άλλο θέλουν.
Κ να έρθουν να κάτσουν στο τέλος αναπαυτικά στα παπάρια μας.Να μην έχουν δικαιολογίες.
Βαρέθηκα την τοξικότητα τους και τις παρτούζες τους.
Ας το βάψουν όπως θέλουν το μπουρδελο κ ας διαλέξουν μόνοι τους τις πουτανες.
Να έχει λίγο Τσάλεντζ.
Αλλιώς δε βλέπεται το πρωτάθλημα τους.
Γαμω την Ελλάδα σας.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Καραπαπάς τέλος!
(ινπαοκ)
Ο Κώστας Καραπαπάς αποτελεί πλέον παρελθόν από τη διεύθυνση επικοινωνίας της πειραϊκής ΠΑΕ. Το δεξί χέρι του Βαγγέλη Μαρινάκη φαίνεται ότι «φαγώθηκε» από το αριστερό, καθώς του χρεώνονται διάφορα κατά τη διάρκεια της παρουσίας του σε αυτό το πόστο.
Ο γνωστός και ως «Κώστα-Τσέλσι» προορίζεται να γίνει ο δίαυλος επικοινωνίας μεταξύ ομάδας και συνδέσμων, κάτι που μάλλον του ταιριάζει καλύτερα. Διάδοχός του στο γραφείο τύπου των «ερυθρόλευκων» θα είναι ο πιο μετριοπαθής, πρώην δημοσιογράφος της NOVA, Νίκος Γαβαλάς.
(ινπαοκ)
Ο Κώστας Καραπαπάς αποτελεί πλέον παρελθόν από τη διεύθυνση επικοινωνίας της πειραϊκής ΠΑΕ. Το δεξί χέρι του Βαγγέλη Μαρινάκη φαίνεται ότι «φαγώθηκε» από το αριστερό, καθώς του χρεώνονται διάφορα κατά τη διάρκεια της παρουσίας του σε αυτό το πόστο.
Ο γνωστός και ως «Κώστα-Τσέλσι» προορίζεται να γίνει ο δίαυλος επικοινωνίας μεταξύ ομάδας και συνδέσμων, κάτι που μάλλον του ταιριάζει καλύτερα. Διάδοχός του στο γραφείο τύπου των «ερυθρόλευκων» θα είναι ο πιο μετριοπαθής, πρώην δημοσιογράφος της NOVA, Νίκος Γαβαλάς.