Εισαι η αεχ….εχεις φτασει στους 4 του επομενου κυπελλου και ξερεις πως ο αντίπαλος σου σε περιπτωση προκρισης στον τελικο είναι ο ΠΑΟΚ.....Τι κανεις?...Θες να προκριθείς?....
Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Και τίθεται το ερωτημα….
Εισαι η αεχ….εχεις φτασει στους 4 του επομενου κυπελλου και ξερεις πως ο αντίπαλος σου σε περιπτωση προκρισης στον τελικο είναι ο ΠΑΟΚ.....Τι κανεις?...Θες να προκριθείς?....
Εισαι η αεχ….εχεις φτασει στους 4 του επομενου κυπελλου και ξερεις πως ο αντίπαλος σου σε περιπτωση προκρισης στον τελικο είναι ο ΠΑΟΚ.....Τι κανεις?...Θες να προκριθείς?....
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
πωπω πονοςςςςςςς! διαβασα ανακοινωση σουπα 3 για τον Δημο Θεσ/νικης

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
βαζουν εναν δικο τους διαιτητη να τους σφαξει για να αποκλειστουν,κατηγορουν τον Ιβαν οτι ειναι χαλιφης και φοβηθηκε την αεχ στον τελικο,γιατι αυτη την φορα θα το παιρνε.mpafos4 έγραψε:Και τίθεται το ερωτημα….
Εισαι η αεχ….εχεις φτασει στους 4 του επομενου κυπελλου και ξερεις πως ο αντίπαλος σου σε περιπτωση προκρισης στον τελικο είναι ο ΠΑΟΚ.....Τι κανεις?...Θες να προκριθείς?....
Και ετσι γλιτωνουν τον διασυρμο,ταιζουν σανο και στα προβατα
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54426
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Alastor, σε ζητούν από τα Σπάτα για τη θέση του Δημάτου! 
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Ξεχυλίζει κόμπλεξ και καφρίλα.Azrael έγραψε:πωπω πονοςςςςςςς! διαβασα ανακοινωση σουπα 3 για τον Δημο Θεσ/νικης![]()
![]()
![]()
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Αυτό είναι πολύ σημαντικό αφού δείχνει οτι οι μόνες "επιτυχίες" που έχει να επιδείξει από το 1980 είναι απλά κωλόφαρδες κληρώσεις. Αλλά και το 1980 για όσους δεν ξέρουν έφτασε στο μπαράζ αυτός και ο μπαμπάς του επειδή το πρωτάθλημα κλάπηκε προηγουμένως από τον ΠΑΟΚ που λόγω σφαγών τερμάτισε δύο βαθμούς πίσω από τους δύο.CCCP έγραψε:Μιας που ειχαμε το κυπελο τωρα σκαλιζα κατι στατιστικά και βλεπωντας οτι ο ρουλης στους 4 τελικους που επαιξε την προηγουμενη δεκαετια οχι μονο δεν εβαλε ουτε ενα γκολ αλλα και δεν απεκλισε ουτε μια φορα!! big 4 ομαδα για να φτασει σε αυτους τους τελικους, αναρωτηθηκα πια ηταν αραγε η τελευταια φορα που εκανε ο ρουλης κατι το αξιοσημοιωτο στο κυπελο.
Ε λοιπον η νικη του στο τελικο του 70 ειναι οχι μονο η τελευταια φορα που νικησε/απεκλεισε εμας αλλα και η τελευταια φορα που εκανε νικη εναντια σε οποιανδηποτε big 4 ομαδα στο κυπελο! Απο το 1970 μεχρι και σημερα, εχει μονο 2 φορες αποκλεισει big 4 oμαδα αλλα ηταν σε μονο και μαλιστα εντος εδρας παιχνιδι στα πεναλτι, δηλαδη το ματς εληξε ισοπαλο. Ηταν το 78-79 και το 99-00 και τις δυο φορες στον γυρο των 16 με τον παναθηναικο.
Απο οτι ειδα ειναι λουσερομαδα επιπεδου στο κυπελο ιστορικα ο ρουλης.Ειναι ειδηση και στα προημιτελικα οταν φτανει.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Άμα έχετε τα @@ πηγαίνετε να τις ξανά κατεβάσετε κομπλεξαρες.
Θα βλέπετε τα παιδιά σας να γίνονται ΠΑΟΚ και θα μαραζωνετε.
Θα βλέπετε τα παιδιά σας να γίνονται ΠΑΟΚ και θα μαραζωνετε.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Και είμαστε ακόμη στην αρχή.Azrael έγραψε:πωπω πονοςςςςςςς! διαβασα ανακοινωση σουπα 3 για τον Δημο Θεσ/νικης![]()
![]()
![]()
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Το έχουν χαμένο. Κι εγώ έχασα την ώρα μου διαβάζοντάς τους. Δεν κατάλαβα τίποτε.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Τίγρης ο Φωτόπουλος.
[youtube]WXakxs72dtk[/youtube]
[youtube]WXakxs72dtk[/youtube]
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
καλη η καζουρα σε ομαδες που δεν αποτελουν σοβαρους ανταγωνιστες μας. την επομενη χρονια ο βασικος μας ανταγωνιστης ειναι ο γαυρος. μ αυτα κ μ αυτα (λευκα πολο, διαφαινομενη διαθεση σοβαρη ενισχυσης με τα ναρκοδολαρα, αλλαγη(;) πολιτικης ηγεσιας κτλ), πρεπει να γινει υπερβαση για να διατηρησουμε τα σκηπτρα. το κεφαλι κατω θα ελεγα, και ακομη πιο σκληρη δουλεια σε ολους τους τομεις, απ το χορταρι της Τουμπας (και των υπολοιπων γηπεδων μην πω) και τα μεταγραφικα, μεχρι το τελευταιο λεπτο του καθε αγωνα.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Πολύ σωστά, εξ άλλου είναι πιο δύσκολο να παραμείνεις στην κορυφή, από το να την κατακτήσεις.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
ινπαοκ
Την εστία του Ολυμπιακού θα συνεχίσει να υπερασπίζεται ο Σα για τα επόμενα τέσσερα χρόνια. Ο Ολυμπιακός και ο Πορτογάλος πορτιέρο κατέληξαν τελικά σε συμφωνία, με τους «ερυθρόλευκους» να πληρώνουν περίπου 2,5 εκατομμύρια ευρώ στην Πόρτο για να τον κάνουν δικό του
Την εστία του Ολυμπιακού θα συνεχίσει να υπερασπίζεται ο Σα για τα επόμενα τέσσερα χρόνια. Ο Ολυμπιακός και ο Πορτογάλος πορτιέρο κατέληξαν τελικά σε συμφωνία, με τους «ερυθρόλευκους» να πληρώνουν περίπου 2,5 εκατομμύρια ευρώ στην Πόρτο για να τον κάνουν δικό του
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Θα ξεκινήσει με -6 ο Πανιώνιος;
sportime
Κάθε σεζόν τέτοια εποχή το βασικό θέμα που συζητιέται σε πολλές ομάδες της Super League είναι η αδειοδότηση. Θα περάσουν το τεστ;
Φέτος τα κατάφεραν σχεδόν όλοι. Η επιτροπή αδειοδοτήσεων της ΕΠΟ έλεγξε τους φακέλους και των 16. Μόνο ο Πανιώνιος δεν κατάφερε να εξασφαλίσει άδεια συμμετοχής για το νέο πρωτάθλημα, εξέλιξη που περίμεναν οι «κυανέρυθροι». Οριστικά λοιπόν με -6 βαθμούς ξεκινάει το επόμενο πρωτάθλημα η ομάδα της Νέας Σμύρνης και με περιορισμό στις μεταγραφές (παίκτες μέχρι 23 ετών).
Οι Νεοσμυρνιώτες, από την ημέρα που θα τους κοινοποιηθεί η απόφαση, έχουν δικαίωμα έφεσης, εντός τριών ημερολογιακών ημερών, αλλά ο φάκελος τους, όπως γνωρίζουν στη Πλατεία, είχε σημαντικά προβλήματα, οπότε δεν πρόκειται να διεκδικήσουν κάτι σε δεύτερο βαθμό.
Από κει και πέρα, επιβεβαιώνεται το Sportime για την αδειοδότηση του Παναθηναϊκού, το οποίο είχε γράψει σχετικά στις 13 Μαρτίου, καθώς και των Άρη, Ατρομήτου.
Οι δύο τελευταίοι δεν αντιμετώπιζαν πρόβλημα με την άδεια, αλλά είχαν κάποια… θέματα με το πλάνο βιωσιμότητας, το οποίο θα τους στερούσε το ευρωπαϊκό εισιτήριο, αλλά όλα καλά για Περιστεριώτες και κίτρινους.
Η ΕΠΟ έχει πάρει στα χέρια της την εισήγηση του τμήματος για την αδειοδότηση και εντός της εβδομάδας, δεν αποκλείεται να το κάνει και εντός της ημέρας, θα προβεί στην επίσημη ανακοίνωση.
sportime
Κάθε σεζόν τέτοια εποχή το βασικό θέμα που συζητιέται σε πολλές ομάδες της Super League είναι η αδειοδότηση. Θα περάσουν το τεστ;
Φέτος τα κατάφεραν σχεδόν όλοι. Η επιτροπή αδειοδοτήσεων της ΕΠΟ έλεγξε τους φακέλους και των 16. Μόνο ο Πανιώνιος δεν κατάφερε να εξασφαλίσει άδεια συμμετοχής για το νέο πρωτάθλημα, εξέλιξη που περίμεναν οι «κυανέρυθροι». Οριστικά λοιπόν με -6 βαθμούς ξεκινάει το επόμενο πρωτάθλημα η ομάδα της Νέας Σμύρνης και με περιορισμό στις μεταγραφές (παίκτες μέχρι 23 ετών).
Οι Νεοσμυρνιώτες, από την ημέρα που θα τους κοινοποιηθεί η απόφαση, έχουν δικαίωμα έφεσης, εντός τριών ημερολογιακών ημερών, αλλά ο φάκελος τους, όπως γνωρίζουν στη Πλατεία, είχε σημαντικά προβλήματα, οπότε δεν πρόκειται να διεκδικήσουν κάτι σε δεύτερο βαθμό.
Από κει και πέρα, επιβεβαιώνεται το Sportime για την αδειοδότηση του Παναθηναϊκού, το οποίο είχε γράψει σχετικά στις 13 Μαρτίου, καθώς και των Άρη, Ατρομήτου.
Οι δύο τελευταίοι δεν αντιμετώπιζαν πρόβλημα με την άδεια, αλλά είχαν κάποια… θέματα με το πλάνο βιωσιμότητας, το οποίο θα τους στερούσε το ευρωπαϊκό εισιτήριο, αλλά όλα καλά για Περιστεριώτες και κίτρινους.
Η ΕΠΟ έχει πάρει στα χέρια της την εισήγηση του τμήματος για την αδειοδότηση και εντός της εβδομάδας, δεν αποκλείεται να το κάνει και εντός της ημέρας, θα προβεί στην επίσημη ανακοίνωση.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Ιστορικό σωματείο ο Πανιώνιος, που όμως έχει καταντήσει το .... του γαύρου. Ιδανικά θα ήθελα να βρεθεί μια λύση γιατί είναι ομάδα με αρκετό κόσμο που βγάζει καλούς ποδοσφαιριστές, όμως αν συνεχίσει διοικητικά στην ίδια λογική, μακάρι να πέσει.