Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από mpafos4 »

Και τίθεται το ερωτημα….

Εισαι η αεχ….εχεις φτασει στους 4 του επομενου κυπελλου και ξερεις πως ο αντίπαλος σου σε περιπτωση προκρισης στον τελικο είναι ο ΠΑΟΚ.....Τι κανεις?...Θες να προκριθείς?.... :lol:
Άβαταρ μέλους
Azrael
Δημοσιεύσεις: 6656
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 21:03
Τοποθεσία: Dagobah

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Azrael »

πωπω πονοςςςςςςς! διαβασα ανακοινωση σουπα 3 για τον Δημο Θεσ/νικης :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Alastor »

mpafos4 έγραψε:Και τίθεται το ερωτημα….

Εισαι η αεχ….εχεις φτασει στους 4 του επομενου κυπελλου και ξερεις πως ο αντίπαλος σου σε περιπτωση προκρισης στον τελικο είναι ο ΠΑΟΚ.....Τι κανεις?...Θες να προκριθείς?.... :lol:
βαζουν εναν δικο τους διαιτητη να τους σφαξει για να αποκλειστουν,κατηγορουν τον Ιβαν οτι ειναι χαλιφης και φοβηθηκε την αεχ στον τελικο,γιατι αυτη την φορα θα το παιρνε.

Και ετσι γλιτωνουν τον διασυρμο,ταιζουν σανο και στα προβατα
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54426
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Alastor, σε ζητούν από τα Σπάτα για τη θέση του Δημάτου! :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Rexaris
Moderator
Δημοσιεύσεις: 5173
Εγγραφή: Τρί 02 Μάιος 2017, 01:10
Τοποθεσία: Canada

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Rexaris »

Azrael έγραψε:πωπω πονοςςςςςςς! διαβασα ανακοινωση σουπα 3 για τον Δημο Θεσ/νικης :lol: :lol: :lol: :lol:
Ξεχυλίζει κόμπλεξ και καφρίλα.
Άβαταρ μέλους
Rexaris
Moderator
Δημοσιεύσεις: 5173
Εγγραφή: Τρί 02 Μάιος 2017, 01:10
Τοποθεσία: Canada

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Rexaris »

CCCP έγραψε:Μιας που ειχαμε το κυπελο τωρα σκαλιζα κατι στατιστικά και βλεπωντας οτι ο ρουλης στους 4 τελικους που επαιξε την προηγουμενη δεκαετια οχι μονο δεν εβαλε ουτε ενα γκολ αλλα και δεν απεκλισε ουτε μια φορα!! big 4 ομαδα για να φτασει σε αυτους τους τελικους, αναρωτηθηκα πια ηταν αραγε η τελευταια φορα που εκανε ο ρουλης κατι το αξιοσημοιωτο στο κυπελο.

Ε λοιπον η νικη του στο τελικο του 70 ειναι οχι μονο η τελευταια φορα που νικησε/απεκλεισε εμας αλλα και η τελευταια φορα που εκανε νικη εναντια σε οποιανδηποτε big 4 ομαδα στο κυπελο! Απο το 1970 μεχρι και σημερα, εχει μονο 2 φορες αποκλεισει big 4 oμαδα αλλα ηταν σε μονο και μαλιστα εντος εδρας παιχνιδι στα πεναλτι, δηλαδη το ματς εληξε ισοπαλο. Ηταν το 78-79 και το 99-00 και τις δυο φορες στον γυρο των 16 με τον παναθηναικο.

Απο οτι ειδα ειναι λουσερομαδα επιπεδου στο κυπελο ιστορικα ο ρουλης.Ειναι ειδηση και στα προημιτελικα οταν φτανει.
Αυτό είναι πολύ σημαντικό αφού δείχνει οτι οι μόνες "επιτυχίες" που έχει να επιδείξει από το 1980 είναι απλά κωλόφαρδες κληρώσεις. Αλλά και το 1980 για όσους δεν ξέρουν έφτασε στο μπαράζ αυτός και ο μπαμπάς του επειδή το πρωτάθλημα κλάπηκε προηγουμένως από τον ΠΑΟΚ που λόγω σφαγών τερμάτισε δύο βαθμούς πίσω από τους δύο.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25988
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από obanebane »

Άμα έχετε τα @@ πηγαίνετε να τις ξανά κατεβάσετε κομπλεξαρες.
Θα βλέπετε τα παιδιά σας να γίνονται ΠΑΟΚ και θα μαραζωνετε.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Azrael έγραψε:πωπω πονοςςςςςςς! διαβασα ανακοινωση σουπα 3 για τον Δημο Θεσ/νικης :lol: :lol: :lol: :lol:
Και είμαστε ακόμη στην αρχή.
Άβαταρ μέλους
tolis01
Δημοσιεύσεις: 6213
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 14:22
Τοποθεσία: Franconia

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από tolis01 »

Το έχουν χαμένο. Κι εγώ έχασα την ώρα μου διαβάζοντάς τους. Δεν κατάλαβα τίποτε.
Άβαταρ μέλους
Rexaris
Moderator
Δημοσιεύσεις: 5173
Εγγραφή: Τρί 02 Μάιος 2017, 01:10
Τοποθεσία: Canada

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Rexaris »

Τίγρης ο Φωτόπουλος.

[youtube]WXakxs72dtk[/youtube]
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6304
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από jibbie »

καλη η καζουρα σε ομαδες που δεν αποτελουν σοβαρους ανταγωνιστες μας. την επομενη χρονια ο βασικος μας ανταγωνιστης ειναι ο γαυρος. μ αυτα κ μ αυτα (λευκα πολο, διαφαινομενη διαθεση σοβαρη ενισχυσης με τα ναρκοδολαρα, αλλαγη(;) πολιτικης ηγεσιας κτλ), πρεπει να γινει υπερβαση για να διατηρησουμε τα σκηπτρα. το κεφαλι κατω θα ελεγα, και ακομη πιο σκληρη δουλεια σε ολους τους τομεις, απ το χορταρι της Τουμπας (και των υπολοιπων γηπεδων μην πω) και τα μεταγραφικα, μεχρι το τελευταιο λεπτο του καθε αγωνα.
Nikos 74
Δημοσιεύσεις: 1892
Εγγραφή: Τρί 20 Νοέμ 2018, 19:48

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Nikos 74 »

Πολύ σωστά, εξ άλλου είναι πιο δύσκολο να παραμείνεις στην κορυφή, από το να την κατακτήσεις.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

ινπαοκ

Την εστία του Ολυμπιακού θα συνεχίσει να υπερασπίζεται ο Σα για τα επόμενα τέσσερα χρόνια. Ο Ολυμπιακός και ο Πορτογάλος πορτιέρο κατέληξαν τελικά σε συμφωνία, με τους «ερυθρόλευκους» να πληρώνουν περίπου 2,5 εκατομμύρια ευρώ στην Πόρτο για να τον κάνουν δικό του
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Θα ξεκινήσει με -6 ο Πανιώνιος;

sportime

Κάθε σεζόν τέτοια εποχή το βασικό θέμα που συζητιέται σε πολλές ομάδες της Super League είναι η αδειοδότηση. Θα περάσουν το τεστ;

Φέτος τα κατάφεραν σχεδόν όλοι. Η επιτροπή αδειοδοτήσεων της ΕΠΟ έλεγξε τους φακέλους και των 16. Μόνο ο Πανιώνιος δεν κατάφερε να εξασφαλίσει άδεια συμμετοχής για το νέο πρωτάθλημα, εξέλιξη που περίμεναν οι «κυανέρυθροι». Οριστικά λοιπόν με -6 βαθμούς ξεκινάει το επόμενο πρωτάθλημα η ομάδα της Νέας Σμύρνης και με περιορισμό στις μεταγραφές (παίκτες μέχρι 23 ετών).

Οι Νεοσμυρνιώτες, από την ημέρα που θα τους κοινοποιηθεί η απόφαση, έχουν δικαίωμα έφεσης, εντός τριών ημερολογιακών ημερών, αλλά ο φάκελος τους, όπως γνωρίζουν στη Πλατεία, είχε σημαντικά προβλήματα, οπότε δεν πρόκειται να διεκδικήσουν κάτι σε δεύτερο βαθμό.

Από κει και πέρα, επιβεβαιώνεται το Sportime για την αδειοδότηση του Παναθηναϊκού, το οποίο είχε γράψει σχετικά στις 13 Μαρτίου, καθώς και των Άρη, Ατρομήτου.

Οι δύο τελευταίοι δεν αντιμετώπιζαν πρόβλημα με την άδεια, αλλά είχαν κάποια… θέματα με το πλάνο βιωσιμότητας, το οποίο θα τους στερούσε το ευρωπαϊκό εισιτήριο, αλλά όλα καλά για Περιστεριώτες και κίτρινους.

Η ΕΠΟ έχει πάρει στα χέρια της την εισήγηση του τμήματος για την αδειοδότηση και εντός της εβδομάδας, δεν αποκλείεται να το κάνει και εντός της ημέρας, θα προβεί στην επίσημη ανακοίνωση.
Άβαταρ μέλους
Napoli4
Δημοσιεύσεις: 8036
Εγγραφή: Δευ 15 Φεβ 2010, 21:15

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Napoli4 »

Ιστορικό σωματείο ο Πανιώνιος, που όμως έχει καταντήσει το .... του γαύρου. Ιδανικά θα ήθελα να βρεθεί μια λύση γιατί είναι ομάδα με αρκετό κόσμο που βγάζει καλούς ποδοσφαιριστές, όμως αν συνεχίσει διοικητικά στην ίδια λογική, μακάρι να πέσει.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”