Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από paoki_sweden »

Dj_timo έγραψε:
paoki_sweden έγραψε:
contreras έγραψε:τον σαλπι ρε παοκια γιατι απλα ειναι δικο μας παιδι

http://www.sportaction.gr/document.php? ... _id=120828

"contreras" γίνε παο να εχεις τον κοντό. είναι στην ομάδα τις καρδιας του από μικρό παιδιά όπως έχει δήλωση. A ρε πανηγύρι όταν σκοράρει, και penalty βαράει ο παίκτης εναντίον την πρώην του ομάδα......έτσι ακριβώς η πρώην του ομάδα και τίποτα παραπάνω. Ο ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ!

Και που ειναι φιλε το λινκ που δηλωνει βαζελος ο σαλπι??? Τουλαχιστον ψεματα δεν χρειαζονται...μπορει να του χρεωνουν χιλια δυο αλλα οχι και οτι δηλωσε βαζελος!!!

Και το λινκ που εβαλε δηλαδη τι παει να πει?? Παιζει καλυτερα απο πριν λιγο καιρο και τι εγινε?? Μηπως πρεπει να σερνεται για να του πεις μπραβο?? Η δουλεια του ειναι τελος...

Το έχει pi το "παλικάρι" ότι από μικρό παιδί ήταν παναθηναϊκός από τις αθηναϊκές ομάδες. Τώρα εάν θέλεις και link για αυτό τι να σου πω. Γιατί να πω εγώ ψέματα? Τον έχω γραμμένο στα @@ μου τον kontopout@no! Ο ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ!
Απλά μου την δίνη αγρια όταν μερική γραφουν και λένε ότι ο kontopout@nos είναι ΠΑΟΚ! Εάν ήταν ΠΑΟΚ δεν θα έπαιρνε τα λεφτά του απλού παοκτσή του κοσμάκη που ιδρώνει πολύ για να τα βγάλει αυτά τα λεφτά. Εάν ήταν ΠΑΟΚ δεν θα βαρούσε penalty εναντίον στην ομάδα του όταν ο εκτελεστής τον penalty του βαζέλλην ήταν ο Παπαδόπουλος που έπαιζε εκείνην την στιγμή. Εάν ήταν ΠΑΟΚ δεν θα πανηγυρίζει σαν τρελό παιδάκι όταν η νυν ομάδα του σκοράρει εναντίον του ΠΑΟΚ! Εάν ήταν ΠΑΟΚ δεν θα υπέγραφε στον βάζελο για να τα πάρει τα λεφτά ο Γούμενος. Εάν ήταν ΠΑΟΚ δεν θα υπέγραφε και θα ήταν πρώτος μάγκας και θα κέρδιζε την αποδοχή του κόσμου και θα ήταν από τους παίκτες που θα έχτιζε την ομάδα ο Ζαγοράκης μερικούς μήνες μετά......ΠΟΛΛΑ ΕΑΝ! Kontopout@ne είσαι πολύ καλά εκεί που είσαι, ο ΠΑΟΚ έχει λαό παλικαρο λεβέντη και δεν χρειάζεται παίκτες λαγουδάκια!
PaokPtolemaidaG4
Δημοσιεύσεις: 546
Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2008, 16:23

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από PaokPtolemaidaG4 »

καλα φιλε οτι πεις ο καθε ενας εχει τη γνωμη του και δεν θα αλλαξει τιποτα να αναλυουμε ενα θεμα που κανεις εδω μεσα δεν ξερει τι εγινε.

Ενα θα πω. Αμα παιζεις εσυ στον Παοκ και ερθει ο προεδρος και σου πει αμα δεν πουληθεις δεν θα παρουν φραγκο οι υπολοιποι για μηνες μπροστα...τοτε μεινε εσυ με το ζορι και αντιμετωπισε τα αποδυτηρια.
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από diniko80 »

δακρυσαμε.......
Άβαταρ μέλους
Isaak the Greek
Δημοσιεύσεις: 1216
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
Τοποθεσία: Melbourne Australia

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από Isaak the Greek »

Λοιπον , κατοπιν ωριμου σκεψεως και περισυλογης , κατεληξα και θα προωθησω το αναλογο φαξ στον Φερναντο και Ζηση , με τα ονοματα που θελω να ρθουν στον ΠΑΟΚ.

1)Σκουφαλης - Πανιωνιος
2)Επσταιν - Ηρακλης
3)Κουτσιανικουλης - Εργοτελης
4)Γουελινγκτον - Θρασος

Αυτα ετσι για παγκο.Και συνεχιζω....

5)Miguel Veloso - Sporting Lisbow (και γ@μω τα αμυντικα χαφ με τρομερη ευχερεια στα στημενα.Πονταρω στο οτι δεν τον ξερει κανεις και μαλλον η τιμη του μπορει να ειναι συζητησημη , συν τα κονε του Φερναντο).

6)Uche - Almeria (στραικερ)

Προς το παρον αυτοι μου ερχονται στο μυαλο.Αν δεν τους παρετε να φυγετε ολοι απ τον ΠΑΟΚ!!!!! :) :) :) :) :)

Υ.Γ.1:Λεμε και καμια μακακια να περναει η ωρα

Υ.Γ.2:Οποιος μου την πει για το ποστ , θα φαει ναπαλμ πυραβλο

Υ.Γ.3:Το ξεχασα
Άβαταρ μέλους
contreras
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 14:52

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από contreras »

ποτε ειπε ο σαλπι οτι ειναι βαζελος?οτι θελετε λετε?ποιος τον εδιωξε τον κοντο ξεχασατε?ας τον φερει ο τεο με τον ζηση κ τοτε τα παραπωνα στον προεδρο
angelos4a
Δημοσιεύσεις: 212
Εγγραφή: Κυρ 01 Ιουν 2008, 13:26

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από angelos4a »

Παίδες το έγραψαν κ κτ αδέρφια σ επροηγούμενα post...Εστογιανοφ κ τέλος....Μπορούμε κ πρέπει να πιέσουμε να τον πάρουμε.


Υ.Γ.Πάλι καλά που πήραμε τον Χούτο...απομακρύνονται τα όποια όνειρα κοντού λαγού ο οποίος θα διχάσει κόσμο.
:)
Άβαταρ μέλους
contreras
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 14:52

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από contreras »

εταξει ρε παιδες να μην ερθει ο κοντος αλλα οχι οτι ειναι κ βαζελος.


κατι παιζει με κουτσιανικουλη ακουσα
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από paoki_sweden »

Σύμφωνο, από το ελληνικό πρωτάθλημα θέλω δυο παίκτες. Κουτσιανικούλη και Εστογιανοφ!! Παίκτες που θα δώσουνε το κάτι παραπάνω στην Παοκάρα μας!! Εάν θέλουμε την υπέρβαση του χρόνο και θέλουμε πρωτάθλημα πρέπει να βάλουμε την χέρι στην τσέπη και να πληρώσουμε, εάν θέλουμε και βεβαια την έξοδο στο champions l. Αίντε Zizare!!!!

:)
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από sidpanos »

ο κοντός είναι ΠΑΟΚτσής..ΈΛΕΟΣ...
άλλο δεν τον θέλουμε,και άλλο λέμε οτι θέλουμε...
Και βλέποντας την διαμάχη για τον κοντό,ερωτώ....
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΥΜΕΝΟ-ΠΑΓΩΝΗ-ΚΑΤΣΑΡΗ-ΜΠΑΤΑΤΟΥΔΗ-ΠΑΝΕΛΟΥΔΗ τι κάναμε???
Που αυτοί είναι υπαίτιοι των δεινών τις ομάδας μας....
Για κουτσιανικούλη είναι 99 % σίγουρο πως θα πάει σε βαζελό-γαυρο...
Τον βελόσο τον ξέρω και πραγματικά θέλω να έρθει απλώς θα κινηθούμε κυρίως για παίχτες στα πλάγια και όχι για αμυντικό χαφ...Επίσης για επιθετικό χαφ και φορ....Άρα δύσκολα....

Για φορ πολύ θα ήθελα τον ντι βάιο αλλά αν είχαμε κάποιες τύχες μέχρι πέρσυ,φέτος αναγεννήθηκε και είναι πολύ δύσκολο να έρθει...
Επίσης θα γούσταρα τρελά μίκολι και σεβαντόν...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από gash04 »

Mην γλύφεστε για Κότσιανικούλη Νικολούλη έχει κλείσει στον γαύρο.
Εστογιάνοφ όμως γλείφομαι και εγώ ακόμα...
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από danirifle »

ακ κάποιος ξέρει υπεύθυνα τί παίζει με εστογιάνοφ ας πει... (αν μπορεί και κρίνει ότι πρέπει)
γιατί και μένα μ αρέσει πολύ ο παίκτης, αλλά μ φαίνεται λίγο ανέφικτο..
εντάξει μπορεί να έχουμε εκδηλώσει ενδιαφέρον, αλλά αυτό διαφέρει πολύ από το να τον πάρουμε...
όσο για αυτό που είπε νομίζω ο τράνσφερ ότι αν μείνει ελεύθερος ο ρεκόμπα μένει και ο εστογιάνοφ λόγω ρήτρας.. νομίζω ότι ο τσακίρης ανανέωσε τον εστογιάνοφ και όχι το ρεκόμπα... αυτό δεν είναι άτοπο? γιατί αν του φύγει ο ένας του φεύγει και ο άλλος.. δε νομίζω να έκανε τέτοια βλακεία ο πατατάκιας...

ινδιάνε μην πας να μου την πεις...

τελος το θέμα του κοντού... κούρασε ρε παιδιά
τσάμπα διχαζόμαστε
Άβαταρ μέλους
contreras
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 14:52

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από contreras »

παοκια οποιος κ να ερθει συγουρα θα ειναι παικταρας ξερει τι κανει ο ζησης.θα φερει παιχτες που να μπορουν να παρουν το πρωταθλημα
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από peris »

ζαιρι :) :) :)
Άβαταρ μέλους
indian chief
Δημοσιεύσεις: 387
Εγγραφή: Πέμ 04 Δεκ 2008, 23:58

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από indian chief »

δεν τη λεω σε κανεναν....ποσο μαλλον σε σενα danirifle... :o :o :o μετα ομως μη μου λες οτι δε στο ειπα..... :) :)
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6309
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚάρα??

Δημοσίευση από jibbie »

diniko80 έγραψε:δακρυσαμε.......
αστα να πανε..τετοιους ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ τους βρισκεις και στο περιπτερο,στις μαγικες σακουλες του ΠΑΟΚ..
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”