Dj_timo έγραψε:paoki_sweden έγραψε:contreras έγραψε:τον σαλπι ρε παοκια γιατι απλα ειναι δικο μας παιδι
http://www.sportaction.gr/document.php? ... _id=120828
"contreras" γίνε παο να εχεις τον κοντό. είναι στην ομάδα τις καρδιας του από μικρό παιδιά όπως έχει δήλωση. A ρε πανηγύρι όταν σκοράρει, και penalty βαράει ο παίκτης εναντίον την πρώην του ομάδα......έτσι ακριβώς η πρώην του ομάδα και τίποτα παραπάνω. Ο ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ!
Και που ειναι φιλε το λινκ που δηλωνει βαζελος ο σαλπι??? Τουλαχιστον ψεματα δεν χρειαζονται...μπορει να του χρεωνουν χιλια δυο αλλα οχι και οτι δηλωσε βαζελος!!!
Και το λινκ που εβαλε δηλαδη τι παει να πει?? Παιζει καλυτερα απο πριν λιγο καιρο και τι εγινε?? Μηπως πρεπει να σερνεται για να του πεις μπραβο?? Η δουλεια του ειναι τελος...
Το έχει pi το "παλικάρι" ότι από μικρό παιδί ήταν παναθηναϊκός από τις αθηναϊκές ομάδες. Τώρα εάν θέλεις και link για αυτό τι να σου πω. Γιατί να πω εγώ ψέματα? Τον έχω γραμμένο στα @@ μου τον kontopout@no! Ο ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ!
Απλά μου την δίνη αγρια όταν μερική γραφουν και λένε ότι ο kontopout@nos είναι ΠΑΟΚ! Εάν ήταν ΠΑΟΚ δεν θα έπαιρνε τα λεφτά του απλού παοκτσή του κοσμάκη που ιδρώνει πολύ για να τα βγάλει αυτά τα λεφτά. Εάν ήταν ΠΑΟΚ δεν θα βαρούσε penalty εναντίον στην ομάδα του όταν ο εκτελεστής τον penalty του βαζέλλην ήταν ο Παπαδόπουλος που έπαιζε εκείνην την στιγμή. Εάν ήταν ΠΑΟΚ δεν θα πανηγυρίζει σαν τρελό παιδάκι όταν η νυν ομάδα του σκοράρει εναντίον του ΠΑΟΚ! Εάν ήταν ΠΑΟΚ δεν θα υπέγραφε στον βάζελο για να τα πάρει τα λεφτά ο Γούμενος. Εάν ήταν ΠΑΟΚ δεν θα υπέγραφε και θα ήταν πρώτος μάγκας και θα κέρδιζε την αποδοχή του κόσμου και θα ήταν από τους παίκτες που θα έχτιζε την ομάδα ο Ζαγοράκης μερικούς μήνες μετά......ΠΟΛΛΑ ΕΑΝ! Kontopout@ne είσαι πολύ καλά εκεί που είσαι, ο ΠΑΟΚ έχει λαό παλικαρο λεβέντη και δεν χρειάζεται παίκτες λαγουδάκια!