Πανιώνιος - Π.Α.Ο.Κ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
- west attica
- Δημοσιεύσεις: 8
- Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 15:11
- Τοποθεσία: athens
Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Αντε ρε παιδια να παρουμε ενα σοβαρο ματς στην Αθηνα.Θα ειναι δυσκολο οπως παντα με τον "πουσταρα αιωνιο", αλλα θελω η ομαδα να δωσει απαντησεις.Ελπιζω ολοι εμεις που θα παμε στο γηπεδο να δουμε την ανωτερωτητα μας και να πανηγυρισουμε οπως πρεπει...Μη ξεχνατε οτι μας χρειαζεται η νικη και για ψυχολογικους λογους,ενοψι του αγονα με τον γκέυ...
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Τα εχουμε πει εμειςalexpaok4 έγραψε:'Ερχομαι απο Αγγλία να δω τον αγώνα. Διπλό!
Πόσα εισιτήρια πήραμε και πού θα συναντηθούμε πριν το μάτς;
Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Δεν πιστευω να έχουμε πρόβλημα γιατι κόβω το πανι ομάδα μικρής ξυχολογίας που επιρεαζετε πολύ απο το γρήγορο αποτέλεσμα και νομίζω μπορουμε να το πετύχουμε. Πρέπει όμως να αρχίσουμε να μπένουμε και σε τροχιά play off, δεν χρειαζόμαστε τραυματισμούς οποτε πρεπει να παίζουμε με προσοχή.
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
νίκη και μόνο νίκη και περιμένεις ήττα του βάζελου στο "ελ κλάσσικο"
υγ...δεν κρατήθηκα για το ελ κλάσσικο...Μα πόσο μαλ@κες είναι αυτοι οι δημοσιογράφοι πιαααααα...............
ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΠΟΤΕ ΕΛ ΚΛΑΣΣΙΚΟ?????
[εκτός του φετινού που η ρεάλ περίμενε την μπάρτσα στο μισό γήπεδο και δεν έγινε θεαματικό ματς....]
υγ...δεν κρατήθηκα για το ελ κλάσσικο...Μα πόσο μαλ@κες είναι αυτοι οι δημοσιογράφοι πιαααααα...............
ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΠΟΤΕ ΕΛ ΚΛΑΣΣΙΚΟ?????
[εκτός του φετινού που η ρεάλ περίμενε την μπάρτσα στο μισό γήπεδο και δεν έγινε θεαματικό ματς....]
Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Sid, τα el clásico είναι τα Chivas Guadalajara - América, Boca Juniors - River Plate και Αργεντινή - Βραζιλία. Αντε και το flaflu (Flamengo - Fluminence). Όλα τα άλλα είναι μούφα.
X οι ακατονόμαστοι, 2πλό εμείς και -9. Και αφήστε μας να ελπίζουμε.
X οι ακατονόμαστοι, 2πλό εμείς και -9. Και αφήστε μας να ελπίζουμε.
Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Δύσκολα μάγκες...προβλέπω Χ αν και θερμοπαρακαλώ το 2πλο!

- bL4cK_religion
- Δημοσιεύσεις: 49
- Εγγραφή: Δευ 10 Δεκ 2007, 11:49
- Τοποθεσία: Serres-MACEDONIA GREECE
Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Εγώ και με ένα χ χαρούμενος θα μαι....ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πάμε για την νίκη σε κάτε αγώνα...Αλλά το συγκεκριμένο ματς και της λάρισας είναι τα ποιο δύσκολα εκτός π έχουμε....Δύσκολο πάντως...ΜΑΚΑΡΙ ΓΙΑ ΤΟ 2πλό
- paoki_sweden
- Δημοσιεύσεις: 1798
- Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
- Τοποθεσία: Stockholm
Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Δύσκολος αγώνας εναντίον έναν καλο αντίπαλο με παίκτες ικανούς για πολλά πράγματα. Στα μείον η απουσία του Garcia που είναι μεγάλη απουσία για την ομάδα μας. Στα συν όμως η παρουσία τον Χούτο στο δεύτερο ημίχρονο του αγώνα εναντίον τον συμπολίτη Ηρακλή. Δύσκολος άγονος μεν μεγάλη ευκαιρία δε για την ΠΑΟΚΑΡΑ μας αφού την ίδια αγωνιστική πεζή ο βάζελος μέσα στο σπίτι του στόλου. Το x δεν είναι άσχημο αποτέλεσμα αλλα ΠΑΟΚ είσαι και πρέπει να paris το διπλό, πρέπει να κατέβεις με τακτική για να paris το διπλό και όχι να στάθης να paris το x. Μακάρι να έχουμε λαό, εάν δεν κάνω λάθος είχε κόσμου το πανιωνιου μέσα στην Τούμπα? Αίντε ΠΑΟΚΑΡΑ για το διπλό!! Βλέπω Χούτο λυσσασμένο να πατήσει νιονιό
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος paoki_sweden την Κυρ 22 Φεβ 2009, 22:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
teacher
Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Δύσκολο ματς αλλά εκτός από την απουσία Γκαρσία θα έχουμε επιστροφή Σνάουτσερ, Δάρλα . Αντόνιο στην άμυνα. Όσο δύσκολο είναι για εμάς άλλο τόσο (και περισσότερο) είναι για αυτούς. ΠΑΟΚ γερά, με τον κόσμο στο πλευρό σου θα τα καταφέρεις
Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Χωρίς Γκαρσία το κόβω για χινάρι κρίμα.
Εκτός και αν η ομάδα δείξει νοοτροπία ΠΑΟΚ είμαι τα κάνω όλα ταναπού και φεύγω με το διπλό.
Μακάρι να ισχύσει το δεύτερο.
Μακάρι να είσαι γουρλής στο άνοιγμα τόπικ αδερφέ paok87.
Ραντεβού όλοι στην Θύρα 1.
Εκτός και αν η ομάδα δείξει νοοτροπία ΠΑΟΚ είμαι τα κάνω όλα ταναπού και φεύγω με το διπλό.
Μακάρι να ισχύσει το δεύτερο.
Μακάρι να είσαι γουρλής στο άνοιγμα τόπικ αδερφέ paok87.
Ραντεβού όλοι στην Θύρα 1.
- andreas4cy
- Δημοσιεύσεις: 8
- Εγγραφή: Σάβ 25 Οκτ 2008, 22:57
- Τοποθεσία: Kypros
Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Η νικη ειναι σιγουρη!.Παμε για το διπλο.Δεν πειραζει και αν λυπει ο Γκαρσια,σιγουρα θα βρει λυση ο Σαντος 
Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Πιστεύω τώρα που έχουμε λύσεις αλλά Λίνο Σορλέν Χούτο στην ενδεκάδα προτιμότερο είναι να μην είναι μαζί σε αυτήν 2 αργοί παίχτες όπως Γκαρσίας και Βερόν.
Ελπίζω ο Σάντος να δουλεύει προς αυτήν την κατεύθυνση έτσι ώστε στα πλει οφς να είμαστε έτοιμοι προς αιφνιδιασμό.
Ελπίζω ο Σάντος να δουλεύει προς αυτήν την κατεύθυνση έτσι ώστε στα πλει οφς να είμαστε έτοιμοι προς αιφνιδιασμό.
-
breakdown88
- Δημοσιεύσεις: 234
- Εγγραφή: Τετ 10 Δεκ 2008, 15:34
- Τοποθεσία: Stockholm
Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Παιδιά δε με νοιάζει τόσο πολύ το διπλό.
ΑΡΚΕΙ να μην τραυματιστεί κανείς και να μην κουραστούμε. Θεωρώ το ματς ψιλοαδιάφορο και απορώ που κανείς μέχρι τωρα δν είχε παρόμοια άποψη.. Ας παίξουν αρκετοί αναπληρωματικοί + Χούτος, ας μείνουν Σαλονίκη οι ντεφορμέ Ζλάταν και Βερόν ενόψει γαύρου. Ας πάρουν μια ανάσα Σέρτζιο και Κοντρέρας που παίζουν συνεχόμενα 90'.
Γιατί νομίζω άλλο το ΠΑΟΚ-Εργοτέλης πριν το 1ο ματς με γαύρο και άλλο το Νιονιος-ΠΑΟΚ.
ΠΑΟΚ είσαι, πρέπει να νικάμε και στη συγχρονισμένη κολύμβηση, αλλά όπως κάνανε το πρωτάθλημα με play off και χαζομάρες, είτε νικήσουμε είτε όχι είναι κλάϊν μάϊν ον δε λάϊν.Το κύπελλο έχει σημασία.
Πρόβλεψη (και ενδόμυχη επιθυμία): Βαρετό και ήσυχο (μέχρι υπνηλίας) 0-0
ΑΡΚΕΙ να μην τραυματιστεί κανείς και να μην κουραστούμε. Θεωρώ το ματς ψιλοαδιάφορο και απορώ που κανείς μέχρι τωρα δν είχε παρόμοια άποψη.. Ας παίξουν αρκετοί αναπληρωματικοί + Χούτος, ας μείνουν Σαλονίκη οι ντεφορμέ Ζλάταν και Βερόν ενόψει γαύρου. Ας πάρουν μια ανάσα Σέρτζιο και Κοντρέρας που παίζουν συνεχόμενα 90'.
Γιατί νομίζω άλλο το ΠΑΟΚ-Εργοτέλης πριν το 1ο ματς με γαύρο και άλλο το Νιονιος-ΠΑΟΚ.
ΠΑΟΚ είσαι, πρέπει να νικάμε και στη συγχρονισμένη κολύμβηση, αλλά όπως κάνανε το πρωτάθλημα με play off και χαζομάρες, είτε νικήσουμε είτε όχι είναι κλάϊν μάϊν ον δε λάϊν.Το κύπελλο έχει σημασία.
Πρόβλεψη (και ενδόμυχη επιθυμία): Βαρετό και ήσυχο (μέχρι υπνηλίας) 0-0
- thanasisp04
- Δημοσιεύσεις: 806
- Εγγραφή: Τρί 04 Δεκ 2007, 20:42
- Τοποθεσία: Doxato City
Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
αδιαφορο το πρωταθλημα μεχρι να αρχισουν τα πλει οφ.
ελπιζω και ευχομαι μονο να μη χασουμε και βγουνε παλι οι γνωστοι-αγνωστοι λακαμαδες και μας τα ζαλιζουν για σαντος και συστηματα.
μονο ΠΑΟΚ
ραντεβου στην 1
ελπιζω και ευχομαι μονο να μη χασουμε και βγουνε παλι οι γνωστοι-αγνωστοι λακαμαδες και μας τα ζαλιζουν για σαντος και συστηματα.
μονο ΠΑΟΚ
ραντεβου στην 1