Πανιώνιος - Π.Α.Ο.Κ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
west attica
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 15:11
Τοποθεσία: athens

Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από west attica »

Αντε ρε παιδια να παρουμε ενα σοβαρο ματς στην Αθηνα.Θα ειναι δυσκολο οπως παντα με τον "πουσταρα αιωνιο", αλλα θελω η ομαδα να δωσει απαντησεις.Ελπιζω ολοι εμεις που θα παμε στο γηπεδο να δουμε την ανωτερωτητα μας και να πανηγυρισουμε οπως πρεπει...Μη ξεχνατε οτι μας χρειαζεται η νικη και για ψυχολογικους λογους,ενοψι του αγονα με τον γκέυ...
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από gate4mitsos »

alexpaok4 έγραψε:'Ερχομαι απο Αγγλία να δω τον αγώνα. Διπλό!

Πόσα εισιτήρια πήραμε και πού θα συναντηθούμε πριν το μάτς;
Τα εχουμε πει εμεις :wink:
Άβαταρ μέλους
Bougatsas
Δημοσιεύσεις: 163
Εγγραφή: Τετ 20 Φεβ 2008, 22:30

Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Bougatsas »

Δεν πιστευω να έχουμε πρόβλημα γιατι κόβω το πανι ομάδα μικρής ξυχολογίας που επιρεαζετε πολύ απο το γρήγορο αποτέλεσμα και νομίζω μπορουμε να το πετύχουμε. Πρέπει όμως να αρχίσουμε να μπένουμε και σε τροχιά play off, δεν χρειαζόμαστε τραυματισμούς οποτε πρεπει να παίζουμε με προσοχή.
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από sidpanos »

νίκη και μόνο νίκη και περιμένεις ήττα του βάζελου στο "ελ κλάσσικο"

υγ...δεν κρατήθηκα για το ελ κλάσσικο...Μα πόσο μαλ@κες είναι αυτοι οι δημοσιογράφοι πιαααααα...............
ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΠΟΤΕ ΕΛ ΚΛΑΣΣΙΚΟ?????
[εκτός του φετινού που η ρεάλ περίμενε την μπάρτσα στο μισό γήπεδο και δεν έγινε θεαματικό ματς....]
Άβαταρ μέλους
agave
Δημοσιεύσεις: 1011
Εγγραφή: Κυρ 21 Σεπ 2008, 16:39
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη

Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από agave »

Sid, τα el clásico είναι τα Chivas Guadalajara - América, Boca Juniors - River Plate και Αργεντινή - Βραζιλία. Αντε και το flaflu (Flamengo - Fluminence). Όλα τα άλλα είναι μούφα.

X οι ακατονόμαστοι, 2πλό εμείς και -9. Και αφήστε μας να ελπίζουμε.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από Photis »

Δύσκολα μάγκες...προβλέπω Χ αν και θερμοπαρακαλώ το 2πλο!

:?
Άβαταρ μέλους
bL4cK_religion
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: Δευ 10 Δεκ 2007, 11:49
Τοποθεσία: Serres-MACEDONIA GREECE

Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από bL4cK_religion »

Εγώ και με ένα χ χαρούμενος θα μαι....ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πάμε για την νίκη σε κάτε αγώνα...Αλλά το συγκεκριμένο ματς και της λάρισας είναι τα ποιο δύσκολα εκτός π έχουμε....Δύσκολο πάντως...ΜΑΚΑΡΙ ΓΙΑ ΤΟ 2πλό
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από paoki_sweden »

Δύσκολος αγώνας εναντίον έναν καλο αντίπαλο με παίκτες ικανούς για πολλά πράγματα. Στα μείον η απουσία του Garcia που είναι μεγάλη απουσία για την ομάδα μας. Στα συν όμως η παρουσία τον Χούτο στο δεύτερο ημίχρονο του αγώνα εναντίον τον συμπολίτη Ηρακλή. Δύσκολος άγονος μεν μεγάλη ευκαιρία δε για την ΠΑΟΚΑΡΑ μας αφού την ίδια αγωνιστική πεζή ο βάζελος μέσα στο σπίτι του στόλου. Το x δεν είναι άσχημο αποτέλεσμα αλλα ΠΑΟΚ είσαι και πρέπει να paris το διπλό, πρέπει να κατέβεις με τακτική για να paris το διπλό και όχι να στάθης να paris το x. Μακάρι να έχουμε λαό, εάν δεν κάνω λάθος είχε κόσμου το πανιωνιου μέσα στην Τούμπα? Αίντε ΠΑΟΚΑΡΑ για το διπλό!! Βλέπω Χούτο λυσσασμένο να πατήσει νιονιό
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος paoki_sweden την Κυρ 22 Φεβ 2009, 22:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
teacher

Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από teacher »

Δύσκολο ματς αλλά εκτός από την απουσία Γκαρσία θα έχουμε επιστροφή Σνάουτσερ, Δάρλα . Αντόνιο στην άμυνα. Όσο δύσκολο είναι για εμάς άλλο τόσο (και περισσότερο) είναι για αυτούς. ΠΑΟΚ γερά, με τον κόσμο στο πλευρό σου θα τα καταφέρεις
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από gash04 »

Χωρίς Γκαρσία το κόβω για χινάρι κρίμα.


Εκτός και αν η ομάδα δείξει νοοτροπία ΠΑΟΚ είμαι τα κάνω όλα ταναπού και φεύγω με το διπλό.

Μακάρι να ισχύσει το δεύτερο.


Μακάρι να είσαι γουρλής στο άνοιγμα τόπικ αδερφέ paok87.
Ραντεβού όλοι στην Θύρα 1.
Άβαταρ μέλους
andreas4cy
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Σάβ 25 Οκτ 2008, 22:57
Τοποθεσία: Kypros

Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από andreas4cy »

Η νικη ειναι σιγουρη!.Παμε για το διπλο.Δεν πειραζει και αν λυπει ο Γκαρσια,σιγουρα θα βρει λυση ο Σαντος :?
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από sidpanos »

σε ποιές θύρες παίρνουμε εμείς?
Άβαταρ μέλους
geoswe
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Παρ 20 Φεβ 2009, 11:20
Τοποθεσία: Rättvik-Sweden

Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από geoswe »

Πιστεύω τώρα που έχουμε λύσεις αλλά Λίνο Σορλέν Χούτο στην ενδεκάδα προτιμότερο είναι να μην είναι μαζί σε αυτήν 2 αργοί παίχτες όπως Γκαρσίας και Βερόν.
Ελπίζω ο Σάντος να δουλεύει προς αυτήν την κατεύθυνση έτσι ώστε στα πλει οφς να είμαστε έτοιμοι προς αιφνιδιασμό.
breakdown88
Δημοσιεύσεις: 234
Εγγραφή: Τετ 10 Δεκ 2008, 15:34
Τοποθεσία: Stockholm

Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από breakdown88 »

Παιδιά δε με νοιάζει τόσο πολύ το διπλό.
ΑΡΚΕΙ να μην τραυματιστεί κανείς και να μην κουραστούμε. Θεωρώ το ματς ψιλοαδιάφορο και απορώ που κανείς μέχρι τωρα δν είχε παρόμοια άποψη.. Ας παίξουν αρκετοί αναπληρωματικοί + Χούτος, ας μείνουν Σαλονίκη οι ντεφορμέ Ζλάταν και Βερόν ενόψει γαύρου. Ας πάρουν μια ανάσα Σέρτζιο και Κοντρέρας που παίζουν συνεχόμενα 90'.

Γιατί νομίζω άλλο το ΠΑΟΚ-Εργοτέλης πριν το 1ο ματς με γαύρο και άλλο το Νιονιος-ΠΑΟΚ.

ΠΑΟΚ είσαι, πρέπει να νικάμε και στη συγχρονισμένη κολύμβηση, αλλά όπως κάνανε το πρωτάθλημα με play off και χαζομάρες, είτε νικήσουμε είτε όχι είναι κλάϊν μάϊν ον δε λάϊν.Το κύπελλο έχει σημασία.

Πρόβλεψη (και ενδόμυχη επιθυμία): Βαρετό και ήσυχο (μέχρι υπνηλίας) 0-0
Άβαταρ μέλους
thanasisp04
Δημοσιεύσεις: 806
Εγγραφή: Τρί 04 Δεκ 2007, 20:42
Τοποθεσία: Doxato City

Re: Πανιώνιος - ΠΑΟΚ 1/3/09 16:45 Προβλέψεις και σχόλια αγώνα

Δημοσίευση από thanasisp04 »

αδιαφορο το πρωταθλημα μεχρι να αρχισουν τα πλει οφ.

ελπιζω και ευχομαι μονο να μη χασουμε και βγουνε παλι οι γνωστοι-αγνωστοι λακαμαδες και μας τα ζαλιζουν για σαντος και συστηματα.

μονο ΠΑΟΚ
ραντεβου στην 1
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 08-09”