Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Δεν μπορούν να αποδεχθούν το μέγεθος τους. Άσε που φέτος έχουν γίνει οι πιο θρήσκοι! Ζούνε με πολύ πόνο την Μεγάλη Εβδομάδα!
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
επετειο μετακινησης οπαδων λεειΑποστόληςΑ έγραψε:Ανακοίνωση της ΠΑΕ Άρης, για τη συμπλήρωση 9 χρόνων από τον τελικό στο ΟΑΚΑ:
"24.04.2010
Σαν σήμερα, η μεγαλύτερη οπαδική μετακίνηση όλων των εποχών στην Ελλάδα.
Μέχρι την επόμενη...
Και θα είναι πάλι δική μας!"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Τουλάχιστον να το βάλουν στο βιβλίο Γκίνες να έχουν έναν τίτλο.
Τρία πρωταθληματα προ συνθήκης Λωζάννης κ ένα Γκίνες.
Τρία πρωταθληματα προ συνθήκης Λωζάννης κ ένα Γκίνες.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
να σας πω το κορυφαίο. Εδω στη γειτονιά μου στα ξένα, σκουλήκι post doc σε κορυφαίο ινστιτούτο έκανε τάμα το Σάββατο να πάει με τα πόδια Λειβαδιά να φάει σουβλάκια αν μας κέρδιζαν κα ιμετά τα έβαζε με τη Μεγαλόχαρη..
Not a joke!!!!
Τα αγόρια του θα τα κάνω ΠΑΟΚια, που θα πάει;

Not a joke!!!!
Τα αγόρια του θα τα κάνω ΠΑΟΚια, που θα πάει;
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
ABOLEYTOI έγραψε:Νομίζω ότι τα αρχικά σημαίνουν ποδοσφαιρικες ομάδες κέντρου
Οχι, Παναθηναικος-Ολυμπιακος-Κωνσταντινουπολη ειναιCCCP έγραψε:Ποδοσφαιρικος ομιλος κεντρου δεν ειναι? Ετσι το ηξερα εγω τουλαχιστον
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Την ΑΕΚ την έγραψαν ανάποδα, ως Κωνσταντινούπολη Α.Ε. προκειμένου η νέα λέξη να τελειώνει ηχητικά όμορφα.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Συνεταιρισμος σαν την σουπερλιγκ ηταν στην ουσια.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
sdna
Σοβαρός ο τραυματισμός του Λούκας Μπογέ στον αγώνα με τη Λαμία, καθώς υπέστη ρήξη οπίσθιου χιαστού. Άγνωστο αν θα προλάβει τον τελικό του Κυπέλλου..
Σοβαρός ο τραυματισμός του Λούκας Μπογέ στον αγώνα με τη Λαμία, καθώς υπέστη ρήξη οπίσθιου χιαστού. Άγνωστο αν θα προλάβει τον τελικό του Κυπέλλου..
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
και τωρα πανε να μας πεισουν οτι η χαρτινη παιζει μπαλαρα και ο πρωταθλητης ειναι για τα μπαζα και καταλαθως πηγαμε τελικο.. ε ρε τι πινουν εκει κατω...
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Δεν με πειράζει. Άστους να έρθουν "ψηλωμένοι" για να φύγουν "ψωλομένοι".
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Σωστό αφ' ενός, αλλά αφ' ετέρου ανέμεναν και την προσχώρηση στον συνεταιρισμό τους, ακόμα μιας ομα-δούλας, συμπολίτισας μας, που το όνομα της αρχίζει από "Α", ώστε να ολοκληρώσουν την τζογαδόρικη ονομασία, ΠΟΚΑ...ΑποστόληςΑ έγραψε:Την ΑΕΚ την έγραψαν ανάποδα, ως Κωνσταντινούπολη Α.Ε. προκειμένου η νέα λέξη να τελειώνει ηχητικά όμορφα.
Κάτι ήξεραν, μιας κι αυτό, που έχει ήδη πρακτικά κρυφογίνει, εδώ και δεκαετίες, είναι κάτι που φάνηκε πλέον πετακάθαρα και στην πολύ πρόσφατη ψηφοφορία, για την εκλογή Προέδρου της σούπας-λίγδας τους....
Νομίζω?
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Λάθος είσαι Γκόραν, εν μέρη. Την γειτονιά την θέλανε στην παρέα τους για να εξισορροπήσουν την αίγλη μας.
Παναθηναικός + Άρης + Ολυμπιακός + Κων/πόλη ΑΕ = Π.Α.Ο.Κ. Όλοι ενωμένοι, ώστε το γιν και το γιανκ να επέλθουν στην ιδανική κατάσταση ισορροπίας.
Παναθηναικός + Άρης + Ολυμπιακός + Κων/πόλη ΑΕ = Π.Α.Ο.Κ. Όλοι ενωμένοι, ώστε το γιν και το γιανκ να επέλθουν στην ιδανική κατάσταση ισορροπίας.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Μην κάνετε το λάθος να εξομοιώνετε το σκουλήκι με τους κάτω. Αναφορές σε "ΠΟΚΑ" και λοιπά αστεία τους κάνουν...χάρη.
Είναι σαν να λες πως δεν είναι ΠΟΚ, αλλά ΠΠ(ανιώνιος)ΟΚΑ(στέρας Τρίπολης)Ξ(άνθη). Το ότι ο σκώληξ εκτελεί χρέη δουλικού των κάτω για να κόψει βαθμούς από εμάς, ίσχυε ανέκαθεν. Αλλά ποτέ δεν "έκατσε" επί ίσοις όροις μαζί τους. Όπως δεν κάτσανε κι άλλα παραρτήματα κατά τους καιρούς. Όσο τους βολεύει, συναλλάσσονται. Αν δεν έβλεπαν αντίκρυσμα, πίσω στην ανυποληψία.
Είναι τόσο χαμηλή η αυτοεκτίμησή των σκουληκιών οπαδικά, που χρησιμοποιούν τα "καλά" λόγια των κάτω ως οπαδικά παράσημα και δεν βλέπουν ότι οποιαδήποτε στήριξη εισπράττουν έχει ως γνώμονα μόνο την αποσταθεροποίησή μας.
Δεν φαίνεται να νιώθουν ότι όσο είσαι ακίνδυνος, άκακος και μακρυά από την πηγή - είσαι "μάγκας".
Μόλις κάνεις να τους κοντράρεις όμως, τότε πέφτουν οι μάσκες.
Τα ζούσαμε κι εμείς πρό ετών που ήμασταν οι συμπαθητικοί και γραφικοί χωριάτες που τους κοντράραμε μεν αλλά ποτέ ριζικά. Τώρα πάνε όλα και το σκατό στην κάλτσα.
Είναι σαν να λες πως δεν είναι ΠΟΚ, αλλά ΠΠ(ανιώνιος)ΟΚΑ(στέρας Τρίπολης)Ξ(άνθη). Το ότι ο σκώληξ εκτελεί χρέη δουλικού των κάτω για να κόψει βαθμούς από εμάς, ίσχυε ανέκαθεν. Αλλά ποτέ δεν "έκατσε" επί ίσοις όροις μαζί τους. Όπως δεν κάτσανε κι άλλα παραρτήματα κατά τους καιρούς. Όσο τους βολεύει, συναλλάσσονται. Αν δεν έβλεπαν αντίκρυσμα, πίσω στην ανυποληψία.
Είναι τόσο χαμηλή η αυτοεκτίμησή των σκουληκιών οπαδικά, που χρησιμοποιούν τα "καλά" λόγια των κάτω ως οπαδικά παράσημα και δεν βλέπουν ότι οποιαδήποτε στήριξη εισπράττουν έχει ως γνώμονα μόνο την αποσταθεροποίησή μας.
Δεν φαίνεται να νιώθουν ότι όσο είσαι ακίνδυνος, άκακος και μακρυά από την πηγή - είσαι "μάγκας".
Μόλις κάνεις να τους κοντράρεις όμως, τότε πέφτουν οι μάσκες.
Τα ζούσαμε κι εμείς πρό ετών που ήμασταν οι συμπαθητικοί και γραφικοί χωριάτες που τους κοντράραμε μεν αλλά ποτέ ριζικά. Τώρα πάνε όλα και το σκατό στην κάλτσα.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Ετσι ακριβώς δουλικα με όλη την σημασία της λέξης εν γνώση τους
Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk