pyrgioths έγραψε:diniko80 έγραψε:Ο ΜΑΚΟς ειναι ο ελληνας παμπλο γκαρσια στα ανασταλτικα του.....πολυ πλεμονη απλα οταν φτανει εξω απο την περιοχη του αντιπαλου δεν εχει την τεχνικη να πασαρει σωστα.στα συν του επισης οτι ειναι γεννημενος αρχηγος (στυλ ζαγορακη)....
Ειναι ντροπη να συγκρινεις τον ΜΕΓΑ Pablo με τον Μακο.
Ειναι σαν να συγκρινεις τον Messi με τον Καραγκουνη!!!