thrix έγραψε:Αν βάλει τις τιμές των διαρκείας πάνω 20% (με αγώνες τσου λου και λίγα λέω) τότε τα έβγαλε τα λεφτά άνετα.
ναι αμα η διοηκηση ανεβασει τις τιμες των διαρκειας κατα εικοσι τις εκατο τοτε θα πεσει και η ζητηση μην ξεχνιεσαι.
εγω ζωριστηκα φετος για να παρω το διαρκειας στα 170 ευρω.(βεβαια εγω ειμαι και 19 χρονων..) και απο του χρονου ελπιζω και φοιτητης.
αν το βαλουν λοιπον του χρονου στα 204 ευρω (με την αυξηση 20% που λες) χλωμο να το παρω..
και δεν ειμαι ο μονος με τετοια προβληματα.αν υπαρξει μεγαλη αυξηση δεν θα πουληθουν 19159 διαρκειας.


